quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
had het wel wat warmer verwacht hoor vandaag
brabant?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overwinteren in een zonnig oord.
komt misschien zo nogquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, tis maar 14 graden.. had korte broeken weer verwacht :/
Paardenkop in je bed als je de ‘belasting’ niet betaalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:28 schreef Karzai het volgende:
Sicilie lijkt me wel wat in zo'n don corleone dorpje, staat veel leeg daar
Ook wel eens mee wakker geworden na een avondje uitgaanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paardenkop in je bed als je de ‘belasting’ niet betaalt.
Kun je wel soep van trekken.
Ook soep van getrokken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel eens mee wakker geworden na een avondje uitgaan
heb je er ook soep van getrokken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze ineens Fins begint te praten in de ochtend en dat je dat nog niet eerder opgevallen was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paardenkop in je bed als je de ‘belasting’ niet betaalt.
Kun je wel soep van trekken.
Ziet er goed uit, dat is heerlijk vertoeven...quote:
Volle milde kwark van de campinaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:44 schreef Karzai het volgende:
eet ik meestal met kwark![]()
Ik kan wel kebab maken vanavond even een pondje lamsgehakt halen
Nou nee. Ik ben een dood vogeltje en als de huisarts iets zegt dan zal het wel zo zijn, van die stempel ben ik. Het moet niet nodig zijn dat je ergens een jaar mee rondloopt en meerdere keren langs moet gaan en dat alleen de mensen met een grote bek geholpen worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, liever wel hoor.. een huisarts is ook maar een mens en kan fouten maken..
Het is maar goed dat ik veilig bij een FOK!-vrouw geland ben.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze ineens Fins begint te praten in de ochtend en dat je dat nog niet eerder opgevallen was.
Waarop laat je je testen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Net zelftest gedaan. Gekokhalsd en bijna gekotst en toen per neusgat tien keer geniest, kreeg dat ding amper fatsoenlijk m'n neus in.
Welke heb je? Ik heb wel eens de volle van de AH zelf, maar dat is gelijk van dat dunne spul want dat is dan weer franse kwark ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nu die van een goedkoper merk, proef eigenlijk geen verschil, scheelt toch 80 cent
Het is weer Pride month en je springt gelijk op de hype trainquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Paar keer onbeschermde kontseks gehad en een paar naalden gedeeld het afgelopen jaar.
Die volle van de AH is anders best goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik heb wel eens de volle van de AH zelf, maar dat is gelijk van dat dunne spul want dat is dan weer franse kwark ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |