Die van mij ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Mijn hele jaar kan niet meer stuk![]()
Lieverd toch! Je weet toch dat ik ontzettend veel van je hou!quote:
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lieverd toch! Je weet toch dat ik ontzettend veel van je hou!![]()
![]()
Yeeehhhhquote:
Ik ookquote:
quote:
Hou ik vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Wat een liefde in deze sc
Krijg je toch weer hoop in de mensheid vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Wat een liefde in deze sc
Ben ook al héél lang te oud voor gezeur en gekift, heb geen plek meer voor zulke mensen in mn levenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hou ik vanal genoeg gesnau in de wereld
Wie goed doet wie goed ontmoetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Krijg je toch weer hoop in de mensheid van![]()
![]()
Kijk dat is de goede instellingquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook al héél lang te oud voor gezeur en gekift, heb geen plek meer voor zulke mensen in mn leven![]()
Dat is een uitspraak die echt wel klopt jaquote:
Precies, die zuigen je helemaal leegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook al héél lang te oud voor gezeur en gekift, heb geen plek meer voor zulke mensen in mn leven![]()
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hou ik vanal genoeg gesnau in de wereld
Zeker wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Krijg je toch weer hoop in de mensheid van![]()
![]()
Ja toch , ook wat relaties betreft hoor, je kent een beetje dat verhaal van die ex van me uit Israël, en toen dat uitging besloot ik dat als ik ooit weer zin had in een relatie met iemand, dat het geen zeikerd moest zijn, want daar is het leven veels te kort voor, dan ben ik 1000x liever lekker alleenquote:
En zo is het ook, samen lol maken belangrijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch , ook wat relaties betreft hoor, je kent een beetje dat verhaal van die ex van me uit Israël, en toen dat uitging besloot ik dat als ik ooit weer zin had in een relatie met iemand, dat het geen zeikerd moest zijn, want daar is het leven veels te kort voor, dan ben ik 1000x liever lekker alleen![]()
![]()
De andere kant van mij is als men schelden gaat tegen mij hebben ze echt een probleem. Als ik respect geef verwacht ik dat terug ook.quote:
Wie de bal kaats kan hem terug verwachtenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
De andere kant van mij is als men schelden gaat tegen mij hebben ze echt een probleem. Als ik respect geef verwacht ik dat terug ook.
Precies! Ik heb maar een paar mensen waar ik echt om geef en waar ik echt voor door het vuur zou gaan, maar als die ook maar 1 keer iets fucked ups doen dan ben ik daar ook heel snel klaar mee, heb wat mensen die op zich gewoon dood voor mij zijn. Dat valt niet meer goed te maken bij mij dan, maar verder ben ik best een lief persoontje hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Precies, die zuigen je helemaal leeglekker aan jezelf en naaste fam denken waarvan je houd en om jou geven,dat op de eerste plaats
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie de bal kaats kan hem terug verwachten
Herkenbaar. Bij mij komt het dan ook niet snel meer goed. En...... Je bent heel liefquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies! Ik heb maar een paar mensen waar ik echt om geef en waar ik echt voor door het vuur zou gaan, maar als die ook maar 1 keer iets fucked ups doen dan ben ik daar ook heel snel klaar mee, heb wat mensen die op zich gewoon dood voor mij zijn. Dat valt niet meer goed te maken bij mij dan, maar verder ben ik best een lief persoontje hoor![]()
hahaha
Krijgen echt net zo hard, zo niet harder, een grote bek terug van mij, maar heb ook een beetje anger issues somsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
De andere kant van mij is als men schelden gaat tegen mij hebben ze echt een probleem. Als ik respect geef verwacht ik dat terug ook.
Bonny jijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Krijgen echt net zo hard, zo niet harder, een grote bek terug van mij, maar heb ook een beetje anger issues soms![]()
als ik in Amerika had gewoond had ik er al best wel wat afgeknald denk ik
![]()
Zin om mijn Clyde te zijn?quote:
Als je een relatie met iemand begint moet het je juist energie geven, niet energie zuigen!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch , ook wat relaties betreft hoor, je kent een beetje dat verhaal van die ex van me uit Israël, en toen dat uitging besloot ik dat als ik ooit weer zin had in een relatie met iemand, dat het geen zeikerd moest zijn, want daar is het leven veels te kort voor, dan ben ik 1000x liever lekker alleen![]()
![]()
Juist, ik heb ze ook knapper dan knap de vuilnisbak ingetrapt met jaloers gedrag en comanderenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een relatie met iemand begint moet het je juist energie geven, niet energie zuigen!
Ugh, jaloers gedragquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Juist, ik heb ze ook knapper dan knap de vuilnisbak ingetrapt met jaloers gedrag en comanderen
Zulke wijven moet je direct de schroothoop op schoppenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Juist, ik heb ze ook knapper dan knap de vuilnisbak ingetrapt met jaloers gedrag en comanderen
Juist, dat bedoel ik. Kan daar ook niet tegen hoor. Word je doodmoe van, waar ga je heen hoelaat terug met wie en waarom en je bellen om de 10 min. Heb er 2 van die gehad pffff. Dit bevalt ook goed zo. Dan maar minder vrouwquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh, jaloers gedrag![]()
hoef je bij mij echt niet mee aan te komen, vertrouwen moet er gewoon zijn, en zo niet dan is er ook geen relatie
![]()
Ben zelf (niet dat ik mezelf ophemel ofzo) totaal geen zeikwijf, doe gewoon lekker je ding, zij blij, ik blij, en vertrouw diegene dan gewoon 100 procent, zoals het hoort imo
Zo...zou daar echt helemaal debiel van worden van dat gebel om te checken wat ik aan het doen benquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik. Kan daar ook niet tegen hoor. Word je doodmoe van, waar ga je heen hoelaat terug met wie en waarom en je bellen om de 10 min. Heb er 2 van die gehad pffff. Dit bevalt ook goed zo. Dan maar minder vrouw
Gedengenge dengquote:
Dan zo een verhaal erbij, ik ben zo bang om je te verliezenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo...zou daar echt helemaal debiel van worden van dat gebel om te checken wat ik aan het doen ben![]()
en idd, het leven is dan leuker alleen en zo nu en dan een scharrel
![]()
Oh fuck off zegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dan zo een verhaal erbij, ik ben zo bang om je te verliezen
Deed me denken aan ditquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Deed me denken aan dit[ afbeelding ]
Simple Minds?quote:
Mooi!!! 💗💗💗quote:
Ja fuck all else to do herequote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Het is alweer muziekjes en plaatjes tijd![]()
Heb je liever een verhaaltje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Het is jammer dat ik die muziek op standje 450 kan afspelen hierquote:
Moet watquote:
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Is je vriendin aan de rode klats?quote:
Mankeert ze ook wat aan d'r mond dan ofzo?quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mankeert ze ook wat aan d'r mond dan ofzo?
Touché touchéquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mankeert ze ook wat aan d'r mond dan ofzo?
Ik ga dan altijd een lang weekendje naar het buitenland voor werkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Kan gewoon door hoor, vinden ze nog lekker ook. Washandje erbij engaan
En dat andere gat is een no go-area?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Touché touché![]()
De mijne mankeert dan wel iets aan haar mond, dan gooit ze er de raarste dingen uit
Goed volproppen danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Touché touché![]()
De mijne mankeert dan wel iets aan haar mond, dan gooit ze er de raarste dingen uit
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dat andere gat is een no go-area?![]()
Moet ie het wel vol kùnnen proppenquote:
Ja ik ben de moeilijkste nietquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet ie het wel vol kùnnen proppen
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ben de moeilijkste niet![]()
hahaha
Ik maak gewoon dat ik weg kom voor ze raar en irrationeel begint te doenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dat andere gat is een no go-area?![]()
Gewoon een goeie pijpstiller gevenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maak gewoon dat ik weg kom voor ze raar en irrationeel begint te doen
Ik laat haar niet aan mijn alcohol komenquote:
Lolquote:
Ja man, heeft iedereen opeens een leven ofzo?quote:
Lijkt wel zo ja, maar wij hebben elkaarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja man, heeft iedereen opeens een leven ofzo?![]()
Gelukkig wel ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lijkt wel zo ja, maar wij hebben elkaar
Zonder meer draai hem vaak nu en die 2 andere ook. Mooie tekstquote:
Super mooie tekstquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zonder meer draai hem vaak nu en die 2 andere ook. Mooie tekst
Draai ze constantquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Super mooie tekst![]()
![]()
En Moon Baby natuurlijk ook![]()
Word altijd zo blij van dat nummerquote:
Cool om te wetenquote:
Ik dus ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Word altijd zo blij van dat nummer![]()
Hoe kan dat?quote:
Dan moet je krabben als de tyfus!quote:
Toch een indruk achter gelaten hierquote:
Zonneallergie. Uitgedroogde huid op m'n handen / tussen m'n vingers. Het is om doodziek van te worden.quote:
Sowieso lieverdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch een indruk achter gelaten hier![]()
![]()
Word je idd nie blij van neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonneallergie. Uitgedroogde huid op m'n handen / tussen m'n vingers. Het is om doodziek van te worden.
Fer 💗💗quote:
Speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:41 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oei deze had ik niet verwacht, één van mijn favoos![]()
Joetoebe de extra kijken van Roddelpraatquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik nog een aflevering kijken van stranger things of gaan joetoebe>
Ik kijk dat soort gedoe nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Joetoebe de extra kijken van Roddelpraat
Spijtigquote:
Ik kan die jan roos niet uitstaan, voor mij in hetzelfde straatje als die Derksen.quote:
Dan DTS maar een update geven zo.quote:
Het spel is op slot vanwege geklier en irritaties. Zou 7 juni weer open gaan geloof ik. Maar in DTS deel ik foto's en video's van mijn wandelingen en trainingen voor de vierdaagse.quote:
Jammer is dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het spel is op slot vanwege geklier en irritaties. Zou 7 juni weer open gaan geloof ik. Maar in DTS deel ik foto's en video's van mijn wandelingen en trainingen voor de vierdaagse.
Mooie binkquote:
Hier nog geen zon gezien vandaagquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat ze dat jongetje van 9 jaar waarschijnlijk hebben gevonden, levenloos![]()
![]()
Ja ik vind het dan altijd wel knap hoe snel ze het toch "opgelost' hebben.quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het dan altijd wel knap hoe snel ze het toch "opgelost' hebben.
Hoe vind je sporen, waar link je die man aan die ze opgepakt hebben.
Maar fijn dat hij gevonden is, voor die ouders en familie een hele zware klap die je nooit te boven komt.
Als het maar iets met knoflook isquote:
broccili met knofloookquote:
prbeer het eensquote:
Omg mijn heldquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Search no more! Stoor is your whore?
gewoon met tor naar the piratebay gaan. doe ik ook altijd. tor downloaden en dan naar thepiratebay.sequote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn er nog torrentsites waar je kunt downloaden?Die fucking homos hebben alle gangbare sites geblokkeerd
Of werkt het met VPN wel?
Flixtor.to staat alles op. Topgun ook al.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn er nog torrentsites waar je kunt downloaden?Die fucking homos hebben alle gangbare sites geblokkeerd
Of werkt het met VPN wel?
Gore smeerlap moet je uit elkaar trekken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:46 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)miste-gino-9-is.html
dassssss minder
shovel? niet aan je rare karretjequote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:52 schreef PLY het volgende:
[..]
Gore smeerlap moet je uit elkaar trekken.
Bind hem maar aan mijn shovel vast.
Shovel is het of kraan waar ik mee werk. Text vertaler staat niet goed bij jequote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
shovel? niet aan je rare karretje
ohnee das ferrou smet zijn rare karretje
ik haal jou en ferrous gewoon vaak door elkaarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Shovel is het of kraan waar ik mee werk. Text vertaler staat niet goed bij je
Er is maar 1 Plyquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik haal jou en ferrous gewoon vaak door elkaar
ja met zo'n rangeerwagentje voor trailerts.. maar hij is er ook altijd als alleen @FreshFruit en ik er zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Er is maar 1 Plyhij doet wat anders dan ik. Ik op kranen hij op trucks ofzo toch?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Er is maar 1 Plyhij doet wat anders dan ik. Ik op kranen hij op trucks ofzo toch?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja beetje jammer wel..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Weinig aan hier op fok. Stil, of ik kom op het verkeerde moment
Met fresh ook altijd lachen vind ik en met jou kan je ook lachen. Ik vaak met @FreshFruit Amsterdamse muziek draaienquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja met zo'n rangeerwagentje voor trailerts.. maar hij is er ook altijd als alleen @:freshfruit en ik er zijn
[..]
[..]
Voor mij is dit laat hahaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker hoor vroeg het mandje in
In het weekend? Of ben jij zo een vroege vogel? Ik soms vroeg maar ook wel laat soms.quote:
Ik ben wel echt een ochtend mens jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:15 schreef PLY het volgende:
[..]
In het weekend? Of ben jij zo een vroege vogel? Ik soms vroeg maar ook wel laat soms.
Laatste tijd lekker op tijd
Ik soms, ff plassen en er weer inquote:
Wist je het zelf ook?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag stonend met een bekend rapper op de foto geweest die een joint rookte
ja jij bent de vriend // man van @Jippie en @Ferrous is gewoon een vagabondquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Met fresh ook altijd lachen vind ik en met jou kan je ook lachen. Ik vaak met @:freshfruit Amsterdamse muziek draaienmaar ik heb weinig tijd nog eigenlijk voor fok.
Haha was wel leuk gebeurde heel snel allemaalquote:
Wel leuk voor je pikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha was wel leuk gebeurde heel snel allemaal
houdoe!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:28 schreef PLY het volgende:
Niks aan hier. Kan net zo goed in je eentje lullen.![]()
![]()
![]()
Ik zie nu pas dat we beide aansteker vast hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:28 schreef PLY het volgende:
Niks aan hier. Kan net zo goed in je eentje lullen.![]()
![]()
![]()
Nou ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik haal jou en ferrous gewoon vaak door elkaar
Hopelijk snelquote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Flixtor.to staat alles op. Topgun ook al.
ik heb 'm net van piratenbaai gedownloadquote:
Ziggo doet moeilijk...quote:Op zondag 5 juni 2022 00:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb 'm net van piratenbaai gedownload
Vroeger prima sitequote:Op zondag 5 juni 2022 00:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb 'm net van piratenbaai gedownload
Nog steeds via VPN. Maar anders tough bitch... Net als alle andere torentsitesquote:
ik zei nog; je moet tor downloaden en dan kan hetquote:Op zondag 5 juni 2022 01:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ziggo doet moeilijk...Maar ik heb 'm via een omweg
Nja de 'tor' is nogal moeilijk nu... Alles is geblokkeerd. Maar ik heb 'm (topgun2) kunnen bemachtigen!quote:Op zondag 5 juni 2022 01:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zei nog; je moet tor downloaden en dan kan het
Flixtor zoals hiervoor vermeld. Maar geen download. Wel kijken op 720p op 1080pquote:Op zondag 5 juni 2022 01:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zei nog; je moet tor downloaden en dan kan het
ik heb tor en ziggo bokkeert het bij mij nietquote:Op zondag 5 juni 2022 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja de 'tor' is nogal moeilijk nu... Alles is geblokkeerd. Maar ik heb 'm (topgun2) kunnen bemachtigen!
Hier word bijna alles geweigerd via de normale browser. Maar ik heb natuurlijk ook mijn kanalenquote:Op zondag 5 juni 2022 01:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb tor en ziggo bokkeert het bij mij niet
Download TOR HIER en dan kan je gewoon naar thepiratebay.org toequote:Op zondag 5 juni 2022 01:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier word bijna alles geweigerd via de normale browser. Maar ik heb natuurlijk ook mijn kanalen![]()
[ afbeelding ]
Ok gedaan, maar nu staat mijn creditcard ineens op -3kquote:Op zondag 5 juni 2022 01:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Download TOR HIER en dan kan je gewoon naar thepiratebay.org toe
https://www.torproject.org/download/
gast tor is gewoon legaal hakers gedoe hoorquote:Op zondag 5 juni 2022 01:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok gedaan, maar nu staat mijn creditcard ineens op -3k
Ja thanks. Deze is sneller als die ik al hadquote:Op zondag 5 juni 2022 01:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gast tor is gewoon legaal hakers gedoe hoor
Jazeker, maar Ziggo maakt het een boel werk...quote:Op zondag 5 juni 2022 01:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gast tor is gewoon legaal hakers gedoe hoor
TOR is The Onion Router.. en dus de enige echtequote:Op zondag 5 juni 2022 01:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Ahhhh. Een 'onion browser'Die had ik had... Maar deze is sneller. Thanks
YESHquote:Op zondag 5 juni 2022 01:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TOR is The Onion Router.. en dus de enige echte
Nou das dus het punt, met TOR omzeil je alle blokkades van ziggoquote:Op zondag 5 juni 2022 01:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker, maar Ziggo maakt het een boel werk...
Ja het is niet 'nieuw' voor me hoorquote:Op zondag 5 juni 2022 01:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou das dus het punt, met TOR omzeil je alle blokkades van ziggo
tor is sowieso traag aangezien het via heel veel verbindingen gaat.quote:Op zondag 5 juni 2022 02:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Vond de echte Onion browser nogal traag... Zal deze eens proberen
Ja, dat jaquote:Op zondag 5 juni 2022 02:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tor is sowieso traag aangezien het via heel veel verbindingen gaat.
maar als je het laleen voor piratebay etc gebruikt valt het wel mee
@mario390quote:
Dat was DTS.quote:
quote:
Niet zo hè broeders.quote:
hij is niet je vriend maatquote:
ik ben niet je pik, kutquote:
Ik ben je vriend niet maat!quote:
Moest lachen.quote:
Goeie genade, dat artikel is ouder dan de bami die in mijn koelkast staat.quote:Op zondag 5 juni 2022 02:47 schreef chufi het volgende:
we zijn gezegend
https://nos.nl/artikel/2173909-meningen-mogen-blijven-staan-op-fok-hoe-dom-sommige-ook-zijn
Dus maak je vooral niet drukquote:Op zondag 5 juni 2022 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goeie genade, dat artikel is ouder dan de bami die in mijn koelkast staat.
tegenwoordig mag juist minder, dankzij @Paulquote:
Stukje DT-hunten zou leuk zijn, maar helaasquote:
Ik vermoed 7 juni want is ook op 7 april dicht gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |