Kan jij die quote even repareren?quote:
Eerste drie img tags eruit slopen en aan het einde afsluiten met [/quote]quote:
Jij zou een goede MOD zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
@:freshfruit zie PM voor goede tekst voor je eerste bericht in dit topic
Welterusten lieverdquote:
Slaap lekker!quote:
Dacht eerst wat ziet Gordon er slecht uit?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dacht eerst wat ziet Gordon er slecht uit?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dacht eerst wat ziet Gordon er slecht uit?
Rare lui die konijnenquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
stell je vor de konijn liza moet in de parade b
en lange scha laten, dat weet dann de hele
wereld
Dat moet jij weten,zij heeft in zijn bed gescheten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:43 schreef mario390 het volgende:
ik geloof meer haar als hem
[ afbeelding ]
Maar je bent dus #team Amber?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:47 schreef mario390 het volgende:
ja en heeft de 2 honde de schuld gegeven
Dat word de hele nacht door posten als een motherfuckerquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
Oh mario en fruit in een topic, dat betekent ook leven in de nacht hier
Eind Augustus weer Mario, een jaar van je levenquote:
RLS.quote:
nee ik kijk dann tv hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word de hele nacht door posten als een motherfucker
Nieuwe RLS, jaar langquote:
Er valt niks meer te kijken ,er is uitspraak gedaan en ze heeft verloren Mario.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:59 schreef mario390 het volgende:
julie moeten dit kijken over johny en amber
https://www.watson.ch/leb(...)as-internet-stellung
quote:
wat betalen, de cleaning van bed?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er valt niks meer te kijken ,er is uitspraak gedaan en ze heeft verloren Mario.
En nu moet ze betalen.
8 miljoen moet ze betalen aan Johnny.quote:
Er is nog niet bekend of er streams zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik volg de liveblogs wel in de sc's
Ow, wat is er dan wel bekend over hoe ze het gaan brengen op TV?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is nog niet bekend of er streams zijn.
Gewoon afleverinkjes danquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, wat is er dan wel bekend over hoe ze het gaan brengen op TV?
Dus gewoon zoals bij BB en Utopia maar dan zonder de live streams.quote:
Dan geef ik het weinig hoop,1million island was ook een flop.quote:
Ging er ook aan ruiken?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:09 schreef mario390 het volgende:
als me en meid en armgrote drol in
bed legt ,word ik zeggen "RESPECT!
De livestreams icm de COS is het leukste.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus gewoon zoals bij BB en Utopia maar dan zonder de live streams.
Ik vond de caps en highlights die op het internet daarvan circuleerde nog het leukste aan die twee series.
Ik kan vast wel iemand regelen die je bed wil onderschijten.quote:
incl of excl schoonmaakkosten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan vast wel iemand regelen die je bed wil onderschijten.
Kost wel wat.
Dat was dus mijn tweede vraag.quote:
Dat doet Mutti toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
incl of excl schoonmaakkosten?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan vast wel iemand regelen die je bed wil onderschijten.
Kost wel wat.
Soul zegt nee.quote:
Nu nog een mod?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De livestreams icm de COS is het leukste.
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:21 schreef mario390 het volgende:
in de krant bij onz stond gisteren dat harry
veel vlees eet en megan veel salat
en konijn lizabeth lievt ostenrijkse tafelspitz![]()
wat en theater om elizabeth
quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dit was haar antwoord
[ afbeelding ]
Dirty lines is wel een leuke serie,had wel iets beter gekund maar kijkt lekker weg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:25 schreef mario390 het volgende:
op flixtor kann man al de
ned. film dirty lines en ook
maverick kijken
werd ik nog
Van wat?quote:
Het gaat over het begin van de 06 sexlijnen.quote:
flixtorquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
Waar kan jij Maverick kijken dan?
Schijnt een goede film te zijn.
Netjes,die film is net uit toch?quote:
https://flixtor.video/movie/top-gun-maverick-wqnjoquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
Waar kan jij Maverick kijken dan?
Schijnt een goede film te zijn.
Thanks voor het linkje.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://flixtor.video/movie/top-gun-maverick-wqnjo
moet ik ook erst kijken
Muah, dat is voor mij dan weer net iets te langdradigquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De livestreams icm de COS is het leukste.
Thanks marioquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://flixtor.video/movie/top-gun-maverick-wqnjo
moet ik ook erst kijken
BB valt bij mij wel mee,maar UTO kon ik echt dagen kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, dat is voor mij dan weer net iets te langdradig
Ik kan wel 3/4 uur naar wielren wedstrijden kijken op de achtergrond, maar dat is ook meer voor de achtergrond verhalenquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB valt bij mij wel mee,maar UTO kon ik echt dagen kijken.
Is daar ook een topic van?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan wel 3/4 uur naar wielren wedstrijden kijken op de achtergrond, maar dat is ook meer voor de achtergrond verhalen
Ik heb de Giro dit jaar een beetje gevolgd.quote:
VDP die de roze trui paar dagen heeft en Bouwman die de bergtrui pakt __O_quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de Giro dit jaar een beetje gevolgd.
Valt wel mee Mario,ze heeft een koekje van eigen deeg gekregen,ze wilde Johnny kapot maken en dat is niet gelukt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 01:07 schreef mario390 het volgende:
het kann zijn dat zij
zich wat andoet,alle zijn
tegen zij
Wel een bitch hoor. Verdiende loon gehad, geld geld geldquote:Op donderdag 2 juni 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt wel mee Mario,ze heeft een koekje van eigen deeg gekregen,ze wilde Johnny kapot maken en dat is niet gelukt.
[ afbeelding ]
Vooral Bouwman vind ik geweldig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
VDP die de roze trui paar dagen heeft en Bouwman die de bergtrui pakt __O_
Soul is nu in een verhitte discussie over de uitspraak.quote:Op donderdag 2 juni 2022 01:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel een bitch hoor. Verdiende loon gehad, geld geld geld
Oepsquote:Op donderdag 2 juni 2022 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is nu in een verhitte discussie over de uitspraak.
Echt hoor,die is niet aanspreekbaar op het moment,ze wordt beticht van vrouwenhater.quote:
Dat hele team klopte gewoon in tegenstelling tot Ambers team.quote:
Ach ach. Soul is gewoon eerlijk hou ik wel vanquote:Op donderdag 2 juni 2022 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,die is niet aanspreekbaar op het moment,ze wordt beticht van vrouwenhater.
Hoogmoed komt voor de valquote:Op donderdag 2 juni 2022 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hele team klopte gewoon in tegenstelling tot Ambers team.
Ik zou zeggen let it go,we hebben gewonnen.Maar ze is nu echt booswoest.quote:Op donderdag 2 juni 2022 01:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ach ach. Soul is gewoon eerlijk hou ik wel van
Absolute baas tijdens deze giroquote:
Heb je wel je valhelm op voor rondvliegen glas eventueel?quote:Op donderdag 2 juni 2022 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen let it go,we hebben gewonnen.Maar ze is nu echt booswoest.
Altijd Fer.quote:Op donderdag 2 juni 2022 01:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb je wel je valhelm op voor rondvliegen glas eventueel?
Ik volg het alleen live als ik het kan, maar kijk wel altijd de highlights van etappes van de grote rondes en van de monumenten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 01:26 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Volg het niet, stom van me. De tour wel altijd
Ik volg het ook graag op de radio.Ze weten het mooi te brengen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik volg het alleen live als ik het kan, maar kijk wel altijd de highlights van etappes van de grote rondes en van de monumenten.
Lekker slipe Fer.quote:
Heb je hem weer.quote:
Beetje drukte weer in de zaak?quote:
Mooi toch.quote:
Ik ben topgun aan het kijken.Maverick wacht maar even.quote:
Doe je goed, veel kijkplezier. Moest ff pissenquote:Op donderdag 2 juni 2022 04:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben topgun aan het kijken.Maverick wacht maar even.
Moet ook gebeuren Fer.quote:Op donderdag 2 juni 2022 04:26 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Doe je goed, veel kijkplezier. Moest ff pissen
Ik wil Coctail hierna kijken.Dat was echt een favo film van me.quote:Op donderdag 2 juni 2022 04:26 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Doe je goed, veel kijkplezier. Moest ff pissen
Een vriend van me piste als hij dronken was in zijn kast.quote:Op donderdag 2 juni 2022 04:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gelukkig wel, in je bed pissen lijkt mij ook nikstoedels
Ken ik nie, zal eens Google.quote:Op donderdag 2 juni 2022 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil Coctail hierna kijken.Dat was echt een favo film van me.
quote:
Jij kent mijn ex?quote:Op donderdag 2 juni 2022 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me piste als hij dronken was in zijn kast.
Maa(n)tje!!quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:23 schreef Maanvis het volgende:
g0dm0rg0n
https://www.nu.nl/binnenl(...)oneel-te-werven.html
g0dm0rg0n materinnetjequote:
Ik heb vandaag weer een drukke dagquote:
Zou dat helpen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:23 schreef Maanvis het volgende:
g0dm0rg0n
https://www.nu.nl/binnenl(...)oneel-te-werven.html
Dit is zoveel makkelijker gezegd dan gedaan te krijgenquote:Op donderdag 2 juni 2022 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou dat helpen?
Het is echt een drama om iemand te vinden die werk zoekt momenteel
Waar zijn al die werkloze i een keer gebleven.
Anders moeten ze mensen die een uitkering hebben gedeeltelijk laten werken.
Mijn ex vanaf boven aan de trap naar beneden, mafklappertquote:Op donderdag 2 juni 2022 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me piste als hij dronken was in zijn kast.
Er zijn altijd mensen die wel tot werken in staat zijn, ik heb het ook niet over afgekeurde mensen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is zoveel makkelijker gezegd dan gedaan te krijgenZeker voor banen zoals conducteur of machinist. Daar zet je geen ongeschoolde uitkeringstrekker op. Zelf zit ik ook in de bijstand, maar ik ben vrijgesteld van de arbeids- en participatieplicht.
Mensen roepen wel heel snel: zet die uitkeringstrekkers maar aan het werk; maar een deel van hen is serieus niet in staat tot het verrichten van betaalde arbeid, terwijl ze dat eigenlijk dolgraag zouden willen. Ik word er een beetje kregel van dat bijstandsgerechtigden zo minderwaardig beoordeeld worden, puur omdat ze in de bijstand zitten.
Goed plan.quote:
Het zoeken naar een papiertje met een briladviesquote:
Ah oke.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zoeken naar een papiertje met een briladviesIk bel ze straks wel
Had je nog niet genoeg gehadquote:
Fruitvriendquote:
Heer aloa.quote:
Oordoppen inquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Ik heb nog een antwoord voor je van een tijdje terug.
Natuurlijk ken ik de Tunnel of terror.
Dat was echt niet te doen.
In het midden was het ergste omdat ze aan 2 kanten stonden te draaien.quote:
Nu heb ik een tafel vol met koffie, like a king.quote:
Het houd een keer op.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
De eerste Mysteryland 3 nachten niet geslapen,ik moest verplicht een zonnebril op.
Engel al voorgeweest?quote:
Willem 13 Juni.En ja Neusbel wordt er niet knapper op en zij moet deze week voorkomen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Engel al voorgeweest?
Zag van de week neusbel ergens voorbijkomen wauw die is oud geworden zeg
Was iets met bedreiging of niet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem 13 Juni.En ja Neusbel wordt er niet knapper op en zij moet deze week voorkomen.
Had je trouwens ook gelezen dat Sven is gestopt?
Hoger beroep over haar aanhouding eerder,bij voorbaat kansloos natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was iets met bedreiging of niet?
Waarvoor moet Neusbel dan voorkomen
Wat zal ze laaiend wezen als het niets oplevertquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoger beroep over haar aanhouding eerder,bij voorbaat kansloos natuurlijk.
Ik moet nu al lachen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal ze laaiend wezen als het niets oplevert
Kan mij er iets bij voorstellenquote:
Van de week week was ze een statement aan het maken op het Museumplein,je kan merken aan de wappies dat ze de demo`s missen.quote:
Fysioquote:
dat kun je wel stellen ja. Volgende week krijg ik een echografie van m'n elleboogquote:
niet zoveel masturberen gekquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat kun je wel stellen ja. Volgende week krijg ik een echografie van m'n elleboog
Was dat het probleem maarquote:
wie is de drummerquote:
quote:
Die op rechts.quote:
Smerigggggquote:
Heb je link er van?quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Quora zit ook al vol met wappies...
[ afbeelding ]
(reactie op iemand die zijn vader vermoord had en in tbs had gezeten)
MrsL.quote:
Wat een mooie UI weer.quote:
Thnx, even lezenquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://nl.quora.com/Wat-(...)swer/Michael-Schmidt
Verboden plaat.quote:
Mocht niet op mijn moeders uitvaart.Ik vond het juist passend.quote:
Art Kellyquote:
O ja R Kellyquote:
Niks mis mee idd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mocht niet op mijn moeders uitvaart.Ik vond het juist passend.
Heit en zuske werden gelijk boos,dit was te heftig.quote:
Als Bolke (quote:
Huis Panterquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Bolke () dit ziet wil ie ook, en een bel om zijn nek
Hey Panterquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Bolke () dit ziet wil ie ook, en een bel om zijn nek
Bolk bolk bolk!quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alhoewel je natuurlijk hier ook kan bolken
Tja. Moet ie mij maar niet quoten. Dan is het snel gedaanquote:
Gewoon aanpakken dat soort luiquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tja. Moet ie mij maar niet quoten. Dan is het snel gedaan
Als hij zou stoppen met mij quoten en opzoeken, dan zou hij misschien wat langer levenquote:
Oh echt niks beters te doen dan blijkbaarquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als hij zou stoppen met mij quoten en opzoeken, dan zou hij misschien wat langer leven
Dit account was n post oud iddquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt niks beters te doen dan blijkbaar
Dacht dat hij net account had aangemaakt
Altijdquote:
Ik kan ook wel een lekker koud pilsje gebruiken, maar moet helaas nog een uurtje of 2 werkenquote:
Mijn favo Elements.quote:
Zet ik ze vast koud.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een lekker koud pilsje gebruiken, maar moet helaas nog een uurtje of 2 werken
Ik ga zo naar huis.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een lekker koud pilsje gebruiken, maar moet helaas nog een uurtje of 2 werken
quote:
Hier lekker zonnetjequote:Op donderdag 2 juni 2022 17:08 schreef mario390 het volgende:
je gelooft niet hoe hier nu
pisst regnet
Check #259quote:
Moet je straks even kijken dan.Het gaat over titels uitdelen in het koninklijk huis.quote:
Zal ik doenquote:[ afbeelding ] Op donderdag 2 juni 2022 17:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit mobiel
[/
Moet je straks even kijken dan.Het gaat over titels uitdelen in het koninklijk huis.
Nou ja zeg.quote:
Hey MrsL 🖐🏻quote:
Dan ga je toch kijken 😉quote:
Kan jij die kwoot repareren.quote:
Noodweerquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:30 schreef mario390 het volgende:
gewitter en nu sirenenalarm
bom omgevallen of zo
Hij gaat dood door de katapult van Davidquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee was uitgevallen weg gewitter,nu gaat weer
de zenders
In de disco.quote:
ja kenn de episode over 30 jarenquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij gaat dood door de katapult van David
https://youtu.be/9wteG0Atax4[quote]quote:
Ligt niet aan mij dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |