Die van mij ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Mijn hele jaar kan niet meer stuk![]()
Lieverd toch! Je weet toch dat ik ontzettend veel van je hou!quote:
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lieverd toch! Je weet toch dat ik ontzettend veel van je hou!![]()
![]()
Yeeehhhhquote:
Ik ookquote:
quote:
Hou ik vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Wat een liefde in deze sc
Krijg je toch weer hoop in de mensheid vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Wat een liefde in deze sc
Ben ook al héél lang te oud voor gezeur en gekift, heb geen plek meer voor zulke mensen in mn levenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hou ik vanal genoeg gesnau in de wereld
Wie goed doet wie goed ontmoetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Krijg je toch weer hoop in de mensheid van![]()
![]()
Kijk dat is de goede instellingquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook al héél lang te oud voor gezeur en gekift, heb geen plek meer voor zulke mensen in mn leven![]()
Dat is een uitspraak die echt wel klopt jaquote:
Precies, die zuigen je helemaal leegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook al héél lang te oud voor gezeur en gekift, heb geen plek meer voor zulke mensen in mn leven![]()
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hou ik vanal genoeg gesnau in de wereld
Zeker wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Krijg je toch weer hoop in de mensheid van![]()
![]()
Ja toch , ook wat relaties betreft hoor, je kent een beetje dat verhaal van die ex van me uit Israël, en toen dat uitging besloot ik dat als ik ooit weer zin had in een relatie met iemand, dat het geen zeikerd moest zijn, want daar is het leven veels te kort voor, dan ben ik 1000x liever lekker alleenquote:
En zo is het ook, samen lol maken belangrijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch , ook wat relaties betreft hoor, je kent een beetje dat verhaal van die ex van me uit Israël, en toen dat uitging besloot ik dat als ik ooit weer zin had in een relatie met iemand, dat het geen zeikerd moest zijn, want daar is het leven veels te kort voor, dan ben ik 1000x liever lekker alleen![]()
![]()
De andere kant van mij is als men schelden gaat tegen mij hebben ze echt een probleem. Als ik respect geef verwacht ik dat terug ook.quote:
Wie de bal kaats kan hem terug verwachtenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
De andere kant van mij is als men schelden gaat tegen mij hebben ze echt een probleem. Als ik respect geef verwacht ik dat terug ook.
Precies! Ik heb maar een paar mensen waar ik echt om geef en waar ik echt voor door het vuur zou gaan, maar als die ook maar 1 keer iets fucked ups doen dan ben ik daar ook heel snel klaar mee, heb wat mensen die op zich gewoon dood voor mij zijn. Dat valt niet meer goed te maken bij mij dan, maar verder ben ik best een lief persoontje hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Precies, die zuigen je helemaal leeglekker aan jezelf en naaste fam denken waarvan je houd en om jou geven,dat op de eerste plaats
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie de bal kaats kan hem terug verwachten
Herkenbaar. Bij mij komt het dan ook niet snel meer goed. En...... Je bent heel liefquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies! Ik heb maar een paar mensen waar ik echt om geef en waar ik echt voor door het vuur zou gaan, maar als die ook maar 1 keer iets fucked ups doen dan ben ik daar ook heel snel klaar mee, heb wat mensen die op zich gewoon dood voor mij zijn. Dat valt niet meer goed te maken bij mij dan, maar verder ben ik best een lief persoontje hoor![]()
hahaha
Krijgen echt net zo hard, zo niet harder, een grote bek terug van mij, maar heb ook een beetje anger issues somsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
De andere kant van mij is als men schelden gaat tegen mij hebben ze echt een probleem. Als ik respect geef verwacht ik dat terug ook.
Bonny jijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Krijgen echt net zo hard, zo niet harder, een grote bek terug van mij, maar heb ook een beetje anger issues soms![]()
als ik in Amerika had gewoond had ik er al best wel wat afgeknald denk ik
![]()
Zin om mijn Clyde te zijn?quote:
Als je een relatie met iemand begint moet het je juist energie geven, niet energie zuigen!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch , ook wat relaties betreft hoor, je kent een beetje dat verhaal van die ex van me uit Israël, en toen dat uitging besloot ik dat als ik ooit weer zin had in een relatie met iemand, dat het geen zeikerd moest zijn, want daar is het leven veels te kort voor, dan ben ik 1000x liever lekker alleen![]()
![]()
Juist, ik heb ze ook knapper dan knap de vuilnisbak ingetrapt met jaloers gedrag en comanderenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een relatie met iemand begint moet het je juist energie geven, niet energie zuigen!
Ugh, jaloers gedragquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Juist, ik heb ze ook knapper dan knap de vuilnisbak ingetrapt met jaloers gedrag en comanderen
Zulke wijven moet je direct de schroothoop op schoppenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Juist, ik heb ze ook knapper dan knap de vuilnisbak ingetrapt met jaloers gedrag en comanderen
Juist, dat bedoel ik. Kan daar ook niet tegen hoor. Word je doodmoe van, waar ga je heen hoelaat terug met wie en waarom en je bellen om de 10 min. Heb er 2 van die gehad pffff. Dit bevalt ook goed zo. Dan maar minder vrouwquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh, jaloers gedrag![]()
hoef je bij mij echt niet mee aan te komen, vertrouwen moet er gewoon zijn, en zo niet dan is er ook geen relatie
![]()
Ben zelf (niet dat ik mezelf ophemel ofzo) totaal geen zeikwijf, doe gewoon lekker je ding, zij blij, ik blij, en vertrouw diegene dan gewoon 100 procent, zoals het hoort imo
Zo...zou daar echt helemaal debiel van worden van dat gebel om te checken wat ik aan het doen benquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik. Kan daar ook niet tegen hoor. Word je doodmoe van, waar ga je heen hoelaat terug met wie en waarom en je bellen om de 10 min. Heb er 2 van die gehad pffff. Dit bevalt ook goed zo. Dan maar minder vrouw
Gedengenge dengquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |