https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegevenquote:KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.
De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.
De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.
Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn de mensen in oranje hesjes de Urkers?quote:
Kan het niet goed zien. Hebben ze wit spul in hun snor?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn de mensen in oranje hesjes de Urkers?
Motiefquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel apart dat hij precies verdwijnt op de dag dat de voogdij in zou gaan.
Ik weet niet waarom maar die bananen vind ik enorm grappig.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:39 schreef Nober het volgende:
Supermarkt komt even reclame maken.
[ twitter ]
Lol! Dat lijkt wel een jonge versie van Frank Lammersquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:39 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Mwah. Kans dat je het in de familie moet zoeken, is er ook nog altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:38 schreef roos94 het volgende:
Kans op goeie afloop lijkt mij nihil eigenlijk..
Hahha. Verkeerde winkel!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Dat lijkt wel een jonge versie van Frank Lammers
?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn de mensen in oranje hesjes de Urkers?
Zo aan de mensen te zien die in deze wijk wonen zullen zij geen Tesla bezitten, wel een Toyota Starlet uit 88 misschienquote:
Tsja. Als je de voogdij niet ziet zitten lijkt me dat aangeven bij pleegzorg toch minder gedoe dan een kind laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben zij even geluk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zo aan de mensen te zien die in deze wijk wonen zullen geen tesla bezitten, wel een toyota starlet uit 88 misschien
Mooi gebaar van de Plus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:39 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Denk dat alleen Gwenda al meer kansloze tattoos heeft dan dat er Tesla's staan daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zo aan de mensen te zien die in deze wijk wonen zullen zij geen Tesla bezitten, wel een Toyota Starlet uit 88 misschien
Dat garandeert geen goede afloop, helaas.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah. Kans dat je het in de familie moet zoeken, is er ook nog altijd.
Dat niet inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat garandeert geen goede afloop, helaas.
Er is helemaal niks bekend over de vader. Of hij uberhaupt nog leeft of weet dat hij de vader is. Hoezo Duitsland dan ook? Belgi of Frankrijk kan dan toch ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:46 schreef Za het volgende:
Het blijft opmerkelijk dat in een zaak waarin weinig scenario's denkbaar zijn, de politie blijft volhouden dat er veel scenario's mogelijk zijn.
Jongen is denk ik door zijn vader meegenomen naar Duitsland oid.
Degenen die wel van hun zolderkamer afdurven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef superniger het volgende:
Allemaal dagjesmensen en ramptoeristen.
Dat kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:46 schreef Za het volgende:
Het blijft opmerkelijk dat in een zaak waarin weinig scenario's denkbaar zijn, de politie blijft volhouden dat er veel scenario's mogelijk zijn.
Jongen is denk ik door zijn vader meegenomen naar Duitsland oid.
Het breekt zo lekker de week.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Super hoor, maar heeft dit zin, Politie moet even met een update komen, is het de DNA van de jongen op het gevonden stepje, zijn er concrete beelden met aanwijzingen, lijkt mij dat deze jongen met een auto ontvoerd is naar weet ik waar.quote:
Flinke werkloosheid in Limburg hequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is het meest voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef Momo het volgende:
Er is helemaal niks bekend over de vader. Of hij uberhaupt nog leeft of weet dat hij de vader is. Hoezo Duitsland dan ook? Belgi of Frankrijk kan dan toch ook.
Mja, ik begrijp wel dat als je die jongen kent of in die wijk dat je iets wilt doen om te helpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Fokkers blijven liever binnenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp wel dat als je die jongen kent of in die wijk dat je iets wilt doen om te helpen.
Alsof al die mensen Gino kennen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
Mja, ik begrijp wel dat als je die jongen kent of in die wijk dat je iets wilt doen om te helpen.
En dat terwijl het stralend weer is buiten...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
Fokkers blijven liever binnenstukje autisme
En te druk met werken zullen velen in die wijk het niet hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
DNA duur minimaal 2 dagen. En of er concrete beelden zijn met aanwijzingen weet niemand. Gaat om 1000en uren videobeelden. Dat kunnen ze echt niet even in een dagje fixen hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Super hoor, maar heeft dit zin, Politie moet even met een update komen, is het de DNA van het stepje, zijn er concrete beelden met aanwijzingen, lijkt mi jdat deze jongen met een auto ontvoerd is naar weet ik waar.
Of hebben gewoon een baan en doen FOK!ken tijdens het werkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fokkers blijven liever binnenstukje autisme
de politie moet helemaal niets, de politie doet onderzoek, die vrijwilligers maken het alleen maar lastiger voor ze, die lopen alle sporen kapotquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Super hoor, maar heeft dit zin, Politie moet even met een update komen, is het de DNA van het stepje, zijn er concrete beelden met aanwijzingen, lijkt mi jdat deze jongen met een auto ontvoerd is naar weet ik waar.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Of hebben gewoon een baan en doen FOK!ken tijdens het werk
Nee, het kan in 6 uur tijd. Ze weten het dus allang hoe het zit. Ze hebben veel meer info dat ze prijsgeven en dat doen ze echt niet per ongeluk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
DNA duur minimaal 2 dagen. En of er concrete beelden zijn met aanwijzingen weet niemand. Gaat om 1000en uren videobeelden. Dat kunnen ze echt niet even in een dagje fixen hoor.
Stukje sneltestquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, het kan in 6 uur tijd. Ze weten het dus allang hoe het zit. Ze hebben veel meer info dat ze prijsgeven en dat doen ze echt niet per ongeluk.
Klopt, poepen moet, en wat je zegt deze mensen lopen eerder in de weg, maar blijkbaar vindt de Politie dit primaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
de politie moet helemaal niets, de politie doet onderzoek, die vrijwilligers maken het alleen maar lastiger voor ze, die lopen alle sporen kapot
Jij denkt dat de politie geen kennis neemt van mijn ideeenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
Zij doen tenminste iets. Fokkers doen niets, stukje autisme
Ik zie hier toch wel vaak Tesla’s geparkeerd staan hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat alleen Gwenda al meer kansloze tattoos heeft dan dat er Tesla's staan daar.
Kan echt wel sneller hoor als het moetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
DNA duur minimaal 2 dagen. En of er concrete beelden zijn met aanwijzingen weet niemand. Gaat om 1000en uren videobeelden. Dat kunnen ze echt niet even in een dagje fixen hoor.
quote:Dergelijke onderzoeken duurden tot voor kort minimaal 48 uur. Voor dna-onderzoek is een dna-profiel, een vergelijking met de dna-databank voor Strafzaken en een rapport aan politie en justitie nodig. Het hele traject kan nu binnen zes uur worden doorlopen, zegt het NFI.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar dan moet er wel DNA zijnquote:
Op basis van wat kom je tot die conclusiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:49 schreef Za het volgende:
[..]
Het is het meest voor de hand liggend.
Politie limburg: "Vele scenario's mogelijk".
Ja maar dan moet je aan een misdrijf gaan denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat kan.
Of door iemand anders mee genomen.
Kan ja. Dat betekent niet dat het altijd zo is. Ik heb geen verstand van dna sporen verder.quote:
Dat zit toch op die step en ze hebben toch ook spulletjes van Gino; tandenborstel, haren, kammetje, in zijn bed vindt je vast nog wel wat DNA materiaal etc. Geen issue toch?quote:
Toeval of andere vaders kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die drie kinderen lijken ook totaal niet op elkaar.
Het is niet eens zeker dat hij is ingestapt in een auto en of het zijn step is dat is ook nog niet duidelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:56 schreef Za het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je aan een misdrijf gaan denken.
Hij is 350 meter verderop ingestapt met step.
De step is 5 km verder neergepleurd, vermoedelijk als bliksemafleider, want DNA enzo van de persoon en uit zijn auto.
Hebben verschillende vaders.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk het laatste.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Toeval of andere vaders kan natuurlijk ook.
Honden ruiken geen DNA.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan ja. Dat betekent niet dat het altijd zo is. Ik heb geen verstand van dna sporen verder.
Zouden de honden het niet kunnen ruiken aan de step?
Wegens het gebrek aan vele mogelijke scenario'squote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:56 schreef TornadoDK het volgende:
Op basis van wat kom je tot die conclusie
Statistisch gezien is de kans op drie verschillende vaders, gelet op het leeftijdsverschil tussen de kinderen, erg groot.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Toeval of andere vaders kan natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Honden ruiken geen DNA.
Maar er kunnen geursporen op zitten, net als op de stoep waar ze wel aansloegen. Toch?
Misschien is het DNA op de step wel vergaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zit toch op die step en ze hebben toch ook spulletjes van Gino; tandenborstel, haren, kammetje, in zijn bed vindt je vast nog wel wat DNA materiaal etc. Geen issue toch?
Als het een misdrijf is, dan is het wel een gekke move om die step daar zo op die manier te dumpen. Kan ook in het bos / in het water / in de kliko. Lijkt wel of de bedoeling was dat de step werd gevonden. Of dat nou een dwaalspoor is of wat dan ook kan ik zo niet bedenken. Maar het is wel uiterst merkwaardig.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:56 schreef Za het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je aan een misdrijf gaan denken.
Hij is 350 meter verderop ingestapt met step.
De step is 5 km verder neergepleurd, vermoedelijk als bliksemafleider, want DNA enzo van de persoon en uit zijn auto.
Ik heb ergens gelezen dat honden een geurspoor vonden van Gino dat midden op straat ineens stopte.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is niet eens zeker dat hij is ingestapt in een auto en of het zijn step is dat is ook nog niet duidelijk
Ze weten allang of en waarschijnlijk dat die step van Gino was. Er is al royaal tijd geweest om die DNA match uit te voeren.quote:
Zus: Het heeft geen zin.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:58 schreef Starhopper het volgende:
Het is niet eens zeker dat hij is ingestapt in een auto en of het zijn step is dat is ook nog niet duidelijk
Waar haal jij dat gebrek aan dan weet jij wat wij niet weten? Zijn letterlijk tientallen scenario's te bedenkenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Wegens het gebrek aan vele mogelijke scenario's
Vreemd. Andere zus zei weer wel dat hij bekend was in de buurt daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:59 schreef Kim-Holland het volgende:
De jongen kwam eigenlijk niet buiten bij zijn zus, nu die ene keer wel en dan nemen ze hem mee.
Bij de moeder was hij wel gewend om buiten te zijn..
Het kind was ook doodsbang. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen..
Ik denk dat de zus misschien toch wel ergens weet wie degene is die de jongen heeft meegenomen. De manier waarop ze praat geeft mij niet het gevoel dat het een totale onbekende moet zijn.
Dat er van alles aan de hand is in dat gezin lijkt mij wel duidelijk en daar is de jongen nu de dupe van.
Ook al zeggen ze dat de vader niet in beeld is, je weet niet wat hij wel of niet geprobeerd heeft om contact te krijgen met zijn zoon.
Als hij wel in beeld is bij de instanties mag hij ook gewoon het dossier doorzien toch? En dan weet hij gauw genoeg waar zijn zoon ondergedoken zit.
Wat ik ook wel vreemd vind, is dat de jongere zus zegt dat hij om half 8 thuis moest zijn, en pas rond half 9/9 uur is besloten om te beginnen met zoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:59 schreef Kim-Holland het volgende:
De jongen kwam eigenlijk niet buiten bij zijn zus, nu die ene keer wel en dan nemen ze hem mee.
Bij de moeder was hij wel gewend om buiten te zijn..
Het kind was ook doodsbang. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen..
Ik denk dat de zus misschien toch wel ergens weet wie degene is die de jongen heeft meegenomen. De manier waarop ze praat geeft mij niet het gevoel dat het een totale onbekende moet zijn.
Dat er van alles aan de hand is in dat gezin lijkt mij wel duidelijk en daar is de jongen nu de dupe van.
Ook al zeggen ze dat de vader niet in beeld is, je weet niet wat hij wel of niet geprobeerd heeft om contact te krijgen met zijn zoon.
Als hij wel in beeld is bij de instanties mag hij ook gewoon het dossier doorzien toch? En dan weet hij gauw genoeg waar zijn zoon ondergedoken zit.
Ja. Geen idee waarom een onbekende die 'm mee heeft genomen dan daar zo opzichtig die step neer zou leggen. Flikker 'm ergens in het water en ze vinden 'm voorlopig niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Als het een misdrijf is, dan is het wel een gekke move om die step daar zo op die manier te dumpen. Kan ook in het bos / in het water / in de kliko. Lijkt wel of de bedoeling was dat de step werd gevonden. Of dat nou een dwaalspoor is of wat dan ook kan ik zo niet bedenken. Maar het is wel uiterst merkwaardig.
Daar mag je niks over zeggen want dat is victim blaming.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik ook wel vreemd vind, is dat de jongere zus zegt dat hij om half 8 thuis moest zijn, en pas rond half 9/9 uur is besloten om te beginnen met zoeken.
Daarom zegt ze ook, breng hem terug, het heeft geen zin.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Die honden hebben het geurspoor van Gino gevolgd vanaf dat speelveldje. Dan geven ze zo'n hond een kledingstuk of een knuffel van Gino in dit geval en dan gaan die honden speuren. Dat spoor hield dus op circa 250 meter verder bij de Hertogenlaan huisnummer 82.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat honden een geurspoor vonden van Gino dat midden op straat ineens stopte.
Volgens bouwvakkers daar in de buurt lag die step daar 's ochtends al.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:01 schreef Ed1234 het volgende:
Wat ik ook vreemd vind, die step is pas de dag erop in de avond terug gevonden. En erg ver van de plek waar hij vermist raakte lag hij ook weer niet.
Lijkt het wel op. Dat die step een dwaalspoor is weet ze ook zeker. En dan nog die ruzie met Ayoub waarin een van beide roept "die jongen moet terug"...quote:
Dat vind ik niet zo vreemd. Kinderen van die leeftijd vergeten wel vaker even de tijd. En misschien hebben ze eerst bij wat vriendjes nagevraagd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik ook wel vreemd vind, is dat de jongere zus zegt dat hij om half 8 thuis moest zijn, en pas rond half 9/9 uur is besloten om te beginnen met zoeken.
Misschien is er ook wel een groot vermoeden wie hem heeft meegenomen, maar dat hoeft niet te betekenen dat de politie dat gaat toegeven. Zal wel een overweging zijn voor het onderzoek en in het belang van de jongen.quote:
Hoe kom je aan de info dat ze ruzie hadden en hij terug moest?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Dat die step een dwaalspoor is weet ze ook zeker. En dan nog die ruzie met Ayoub waarin een van beide roept "die jongen moet terug"...
Ayoub, de vriend van Kelly, kwam echter pas na de middag bij Kelly aan. „Die jongen moet terugkomen”, zei hij waarna hij in eerste instantie binnenging. Zijn thuiskomst leidde tot de nodige spanning tussen de twee, waarna buurvrouwen Ayoub tot bedaren moesten brengen en hij weer van huis verdween.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de info dat ze ruzie hadden en hij terug moest?
Misschien was het verhaal rondom hem bekend maar hij zelf als persoon [nog] niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vreemd. Andere zus zei weer wel dat hij bekend was in de buurt daar.
3 vaders en dan nog de vraag welke vader bij wie hoortquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal toch wel vaker bij zijn oudste zus zijn geweest?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:11 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien was het verhaal rondom hem bekend maar hij zelf als persoon [nog] niet?
Dat ze hem met een reden [mogelijke ontvoering] [nog] even binnen hielden? Behalve dan de dag dat hij verdween..
Iemand is al snel 'bekend' in zo'n volksbuurt maar dan vooral door de tam tam.
Ok hoor dit voor het eerst.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ayoub, de vriend van Kelly, kwam echter pas na de middag bij Kelly aan. „Die jongen moet terugkomen”, zei hij waarna hij in eerste instantie binnenging. Zijn thuiskomst leidde tot de nodige spanning tussen de twee, waarna buurvrouwen Ayoub tot bedaren moesten brengen en hij weer van huis verdween.
Stond zo in de Limburger
Niet elke gemeenschap leeft zoals jullie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar mag je niks over zeggen want dat is victim blaming.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even in de spoiler want het is nergens op gegrond, maar zou wel een optie kunnen zijn.Zeg dan niks, jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Niet elke achterstandsbuurt is hetzelfde. In sommige is de sociale cohesie heel groot en in andere geeft niemand een fuck om elkaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet elke gemeenschap leeft zoals jullie.
In dat soort buurten verwacht je vaak niet dat zoiets gebeurt. Iedereen kent elkaar een beetje en let een beetje op elkaar. Vroeger ging ik ook wel eens bij een vriendje spelen zonder te vragen, was ik ook de tijd vergeten.
Maar jij springt 5 minuten na de afgesproken tijd zeker paniekerig op de fiets en gaat de hele buurt afzoeken.
Even in de spoiler want het is nergens op gegrond, maar zou wel een optie kunnen zijn.Oh gaat toch eens heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smultopic dit wel hoor![]()
quote:
Even in de spoiler want het is nergens op gegrond, maar zou wel een optie kunnen zijn.Of hij is ontvoerd door aliens en Will Smith is een team aan het samenstellen om hem te gaan redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh gaat toch eens heen![]()
Smultopic dit wel hoor
Even in de spoiler want het is nergens op gegrond, maar zou wel een optie kunnen zijn.Dat is lekker discreet dan. Lekker landelijk in de media verschijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Ja, en bij Gwenda.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal toch wel vaker bij zijn oudste zus zijn geweest?
Zo vermoeiend af en toe dit soort "nette burger" gezever.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heet opvoeding en consequent zijn.
Spoilerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of hij is ontvoerd door aliens en Will Smith is een team aan het samenstellen om hem te gaan redden!
En/of wel lijken te denken dat het publiek recht heeft op informatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Opvallend dat er zoveel mensen in dit soort topics steeds terugkeren en nog steeds niet snappen dat wat de politie vrijgeeft niets zegt over wat ze weten.
Helaas geldt dat ook voor dit soort criminelen en die komen daardoor ook wel eens op ideen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:21 schreef Momo het volgende:
Sommige mensen kijken misschien teveel netflix series
Nee maar twee straten verder bij die straat ben ik opgegroeid.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Niet elke achterstandsbuurt is hetzelfde.
Dat is dan een achter achter achterbuurt, je hebt wel leren schrijvenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee maar twee straten verder bij die buurt ben ik opgegroeid.
Geen idee, maar krijg niet de indruk dat deze familie bestaat uit heel snuggere mensen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ok hoor dit voor het eerst.
Kans lijkt me toch wel groot dat ‘gewoon’ thuis iets is gebeurd. Een ruzie ofzo.
Als de jongen is ontvoerd, hoe stel je het je dan voor dit verborgen te houden? Ze zullen vast niet per vliegtuig naar het buitenland zijn gegaan.
Of ze moeten al heel ver weg rijden met de auto.
quote:Zoektocht vermiste Gino – deel beelden met de politie!
Kerkrade / Landgraaf - De politie doet een dringend beroep op de inwoners van Kerkrade en Landgraaf om zorgvuldig uit te zoeken of zij beelden tot hun beschikking hebben (beveiligings-, deurbelcamera’s, dashcams etc.) waar Gino op te zien is.
Het gaat daarbij specifiek om beelden in de periode van 1 juni 17.00 uur - 2 juni 21.00 uur, in de omgeving van de plek waar Gino het laatste gezien is (speelveldje bij de Zonstraat/Hertogenlaan Kerkrade), de omgeving van plek waar een step is aangetroffen (Parkeerplaats de Bende in Landgraaf) en het gebied daartussen.
Belangrijk daarbij is om goed te kijken of de desbetreffende beelden voldoen aan het signalement van Gino en de beschrijving van zijn kleding en step ten tijde van zijn verdwijning: Gino heeft een blanke huidskleur, blond haar, blauwe ogen, een mager postuur en is ongeveer 1.30 mtr groot. Hij droeg een rode jas met grijze mouwen van het merk Nike Jordan, een rood petje van het merk Nike, een lichtgrijze spijkerbroek en groene schoenen met witte zolen. Gino had een zwarte step bij zich met rode handvatten, voorzien van een rode voetenplank.
https://www.politie.nl/ni(...)-met-de-politie.html
Fixed. Ik bedoelde straat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:24 schreef Dwaalboy het volgende:
[..]
Dat is dan een achter achter achterbuurt, je hebt wel leren schrijven
Daar heeft het geen ruk mee te maken. Als je je kind zegt dat hij op een bepaalde tijd thuis moet zijn, dan moet je daar ook vervolgens wat mee doen als hij er dan niet is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo vermoeiend af en toe dit soort "nette burger" gezever.
Dat weet ze nu zelf ook wel. Het is rete-irritant om het steeds maar onder iemand neus te blijven wrijven. Vooral de Hi Ha Ho meelopers hebben er een handje van. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:22 schreef Enawh het volgende:
Hahaha nu drugsschuld dit en dat
Dit topic gaat nergens meer over
Dan heb je vaak politie en ambulance gezien gok ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee maar twee straten verder bij die straat ben ik opgegroeid.
En daarom zit je nu op Fok! zeg maarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Daar heeft het geen ruk mee te maken. Als je je kind zegt dat hij op een bepaalde tijd thuis moet zijn, dan moet je daar ook vervolgens wat mee doen als hij er dan niet is.
Dat is echt de basis van opvoeding. Waarom denk je dat kinderen die in dit soort settings opgroeien daar vaak ook in blijven hangen? Ik ben zelf opgegroeid in een achterstandswijk, maar doordat mijn ouders mij dit soort zaken wel hebben bijgebracht heb ik het een heel stuk verder gebracht in de maatschappij dan mijn basisschool klasgenootjes.
Exact. Ik heb het zo ver geschopt dat ik op 40-jarige leeftijd nog maar een paar uurtjes in de week hoef te werken.quote:
Je weet in toch waar het kind uithangt? Hij was aan het voetballen achterom op het voetbalveldje. Het is niet dat hij in het centrum in een kroeg aan het stappen was of zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Daar heeft het geen ruk mee te maken. Als je je kind zegt dat hij op een bepaalde tijd thuis moet zijn, dan moet je daar ook vervolgens wat mee doen als hij er dan niet is.
Met kinderen ben je het beste consequent. Helemaal als het jonge kinderen zijn. Het is niet dat, als je maar weer waar ze ongeveer zijn, ze dan maar de hele avond op straat rond moeten spoken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je weet in toch waar het kind uithangt? Hij was aan het voetballen achterom op het voetbalveldje. Het is niet dat hij in het centrum in een kroeg aan het stappen was of zo.![]()
Mensen vertrouwen elkaar een beetje, letten wat op elkaar, je verwacht niet dat een kind zo maar spoorloos verdwijnt.
Niet op je 27e met pensioen zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Ik heb het zo ver geschopt dat ik op 40-jarige leeftijd nog maar een paar uurtjes in de week hoef te werken.
Zo’n Roy Donders grapje?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:17 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan nu wel legaal grappen over zijn zus maken
Nee, juist niet die zijde van de flat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:30 schreef Za het volgende:
Is het niet het meest logisch dat Gino met de persoon is meegelopen naar de auto?
Het zou vreemd zijn wanneer hij door de straten stept, er dan net bij nr 82 iemand paraat staat een kind te kidnappen, bovendien stept hij met een vaartje zo langs zo'n auto.
Lag betreffende adres op de route naar het huis van de zus?
Ik had een vader met losse handjes die zich elke week een stuk in de klote zoop, en mijn moeder stierf plotseling toen ik 11 jaar was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben zelf opgegroeid in een achterstandswijk, maar doordat mijn ouders mij dit soort zaken wel hebben bijgebracht heb ik het een heel stuk verder gebracht in de maatschappij dan mijn basisschool klasgenootjes.
Deze jongen was niet aan het spoken, hij was aan het sporten, een balletje aan het trappenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met kinderen ben je het beste consequent. Helemaal als het jonge kinderen zijn. Het is niet dat, als je maar weer waar ze ongeveer zijn, ze dan maar de hele avond op straat rond moeten spoken.
Heftig plots je moeder verliezen:( hart of iets?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik had een vader met losse handjes die zich elke week een stuk in de klote zoop, en mijn moeder stierf plotseling toen ik 11 jaar was.
Toch ben ik best goed terecht gekomen.
Kun je me vertellen hoe dat kan?
Volgens jouw theorie zou ik nu zeker een uitkering hebben en snuivend en dronken op mijn balkon bierflesjes naar politieauto's gooien.
Of kwam het misschien toch door die "consequente" opvoeding van mijn vader? Gewoon discipline er in rammen.![]()
Je aannames vind ik niet gewenst hier, er is een kind vermist.
Zonstraat vroeger niet zo, maar daarnaast de Ailbertuslaan was een glow in the dark straat. Altijd zwaailichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dan heb je vaak politie en ambulance gezien gok ik.
Vroeger gebeurde daar soms echt heftige dingen
3 jaar geleden ook nog een vrouw doodgestoken
Nou ja, de hele avond. Het was nog licht buiten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met kinderen ben je het beste consequent. Helemaal als het jonge kinderen zijn. Het is niet dat, als je maar weer waar ze ongeveer zijn, ze dan maar de hele avond op straat rond moeten spoken.
Jep in zonstraat doodgestoken, allemaal zwaaipittenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:43 schreef herverwijderd het volgende:
Is er nou ook al een moeder dood?
Heftig topic hoor.
Dan is de afgesproken tijd ook gewoon de tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ja, de hele avond. Het was nog licht buiten.
Dan nog. 19:30 thuis is 19:30 thuis.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Deze jongen was niet aan het spoken, hij was aan het sporten, een balletje aan het trappen
Dus hij was niet op weg naar huis, ondanks dat hij al ongeveer thuis moest zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, juist niet die zijde van de flat.
Kortste weg is via flat aan de Zonstraat. Die parkeerplek is niet op de route.
Ouwe autist.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is de afgesproken tijd ook gewoon de tijd.
Soms hebben kinderen daar maling aan, mij moesten ze vroeger ook altijd komen zoeken om me naar binnen te halen.quote:
Jij hebt geen consequente opvoeding genoten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Soms hebben kinderen daar maling aan, mij moesten ze vroeger ook altijd komen zoeken om me naar binnen te halen.
Ik ben er in ieder geval niet door in de criminaliteit geraakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij hebt geen consequente opvoeding genoten.
Sommige kinderen hebben ook weinig tijdsbesef als ze echt in het spel opgaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Soms hebben kinderen daar maling aan, mij moesten ze vroeger ook altijd komen zoeken om me naar binnen te halen.
Alleen kunnen het nog meer mannen geweest zijn dan uitsluitend zijn vader. Hoewel.... Als zijn moeder niet meer voor hem kon zorgen en de voogdij elders moest worden ondergebracht, misschien was die vader wel zwaar gekrenkt dat de voogdij dan niet naar hem ging en nam hij daarom actie. Misschien.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:46 schreef Za het volgende:
[..]
Dus hij was niet op weg naar huis, ondanks dat hij al ongeveer thuis moest zijn.
Dan is hij daar met betreffende persoon heen gelopen en ingestapt.
De omstandigheden waren moeilijk voor de jongen, de adoptie aanstaande die week volgens zeggen, misschien wilde zijn vader een ander leven voor hem, en nam hem mee.
Klopt, en een horloge had ik sowieso ook nooit om, dus ik wist nooit precies hoe laat het was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sommige kinderen hebben ook weinig tijdsbesef als ze echt in het spel opgaan.
Ik vroeg altijd aan mensen die langsliepen hoe laat het was. Dan wist ik hoe lang ik nog had voordat ik naar binnen moest. Dat werkt tegenwoordig nog zo in principe.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:50 schreef Hathor het volgende:
Klopt, en een horloge had ik sowieso ook nooit om, dus ik wist nooit precies hoe laat het was.
"Loop maar even mee, achter in mijn onopvallende witte bus hangt een klok. Kun je zelf even kijken hoe laat het is."quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd aan mensen die langsliepen hoe laat het was. Dan wist ik hoe lang ik nog had voordat ik naar binnen moest. Dat werkt tegenwoordig nog zo in principe.
Het is tegenwoordig al heel wat dat kinderen ``buitenspelen`` PS of XBOX is vaak interessanterquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd aan mensen die langsliepen hoe laat het was. Dan wist ik hoe lang ik nog had voordat ik naar binnen moest. Dat werkt tegenwoordig nog zo in principe.
Stuk uitschotquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik had een vader met losse handjes die zich elke week een stuk in de klote zoop, en mijn moeder stierf plotseling toen ik 11 jaar was.
Toch ben ik best goed terecht gekomen.
Kun je me vertellen hoe dat kan?
Volgens jouw theorie zou ik nu zeker een uitkering hebben en snuivend en dronken op mijn balkon bierflesjes naar politieauto's gooien.
Of kwam het misschien toch door die "consequente" opvoeding van mijn vader? Gewoon discipline er in rammen.![]()
Je aannames vind ik niet gewenst hier, er is een kind vermist.
Als de lantarenpalen aangingen moest ik naar huisquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, en een horloge had ik sowieso ook nooit om, dus ik wist nooit precies hoe laat het was.
Die bestonden nog niet toen ik klein was, wij hadden een bal, en een stuk pvc pijp om met pijlen op elkaar te schieten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig al heel wat dat kinderen ``buitenspelen`` PS of XBOX is vaak interessanter
Hoe laat gaan die in de zomer aan? Zelden op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Als de lantarenpalen aangingen moest ik naar huis
Uur of half 10 in de zomer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe laat gaan die in de zomer aan? Zelden op gelet eigenlijk.
Ik werd naar binnen gefloten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uur of half 10 in de zomer.
Als het geen vakantie of weekend was werd ik gewoon eerder naar binnen geroepen net als de andere kinderen
Dat is blijven hangen ja, maar dat gold vast niet op een doordeweekse avond in juni toen je 9 was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Als de lantarenpalen aangingen moest ik naar huis
Ja, dan ga je ze normaal gesproken halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Koekerdekoekquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:12 schreef Noek het volgende:
Altijd dezelfde FOK!kers die wel even komen vertellen hoe het heaurt want zo ging het bij hen en dat is de enige juiste manier of way of life. Echt, wat een ras autisten zitten hier toch. Doen alsof ze zo slim en binnen zijn maar ondertussen echt compleet wereldvreemd zijn want ze kunnen zich 0 verplaatsen in een andere situatie of zijn ziek kortzichtig.
Tokkies die een kruis hebben gezet om zo een openbare parkeerplaats te claimenquote:
Is daar dus in een auto gestapt/getrokken.quote:
Maar je mag daar helemaal niet parkeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is daar dus in een auto gestapt/getrokken.
Leuk dat de politiek nog even wat zeteltjes probeert te scoren over de rug van dat kind.quote:
Nou bij het vorige Limburgse kind duurde dat toch ook een jaar of 30quote:
Het is gewoon een of andere maffe vrouw, dat is niet "de politiek".quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk dat de politiek nog even wat zeteltjes probeert te scoren over de rug van dat kind.
Waarschijnlijk is het 'woke'-account ook gewoon van de PVV. Lekker polariseren is heel goed voor rechtse stemmen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk dat de politiek nog even wat zeteltjes probeert te scoren over de rug van dat kind.
Mensen zoals BehoorlijkKritisch en Halcon durven dat niet want "consequent opgevoed", er zijn ook mensen die het niet zo erg vinden om daar even te parkeren.quote:
Gaapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen zoals BehoorlijkKritisch en Halcon durven dat niet want "consequent opgevoed", er zijn ook mensen die het niet zo erg vinden om daar even te parkeren.
Dat kruis staat daar om aan te geven dat het geurspoor daar ophoudt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:24 schreef Caland het volgende:
Tokkies die een kruis hebben gezet om zo een openbare parkeerplaats te claimen
Limburged
Dan mag ik aannemen dat de politie daar al even heeft aangebeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
Op Hertogenlaan 82 stopte het geurspoor (volgens Duits speurteam).
Op Hertogenlaan 78 hangt in ieder geval een camera zo lijkt het (althans in september 2021).
[ afbeelding ]
Google Maps
Vind je dat zo raar dan als je net nog met eigen ogen hebt geconstateerd dat je kind aan het voetballen is op het pleintje met wat vriendjes? Dan denk je toch gewoon “tijd vergeten”.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde team dat zich bezig houdt met de Madeleine mcCann zaak?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
Op Hertogenlaan 78 hangt in ieder geval een camera zo lijkt het (althans in september 2021).
[ afbeelding ]
Google Maps
Stupidisco to the rescuequote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Google Maps
En dan ga je 'm alsnog halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dat zo raar dan als je net nog met eigen ogen hebt geconstateerd dat je kind aan het voetballen is op het pleintje met wat vriendjes? Dan denk je toch gewoon “tijd vergeten”.
En nou naar binnen GVDquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nou naar binnen GVD![]()
Zo ging het bij mij iig
Kan toch gewoon? De klok tikt door, je hoeft dat niet zeker te weten om dit soort acties uit te zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:25 schreef Tengano het volgende:
De politie verzoekt burgers alle beelden te scannen waarop Gino mogelijk te zien is tussen het speelpleintje en de vindplaats van het stepje.
Maar ze weten nog steeds niet of het stepje wel van Gino is
[..]
Uiteindelijk wel ja. En ik vind een uur ook wel lang. Maar om nou te doen alsof dat hoogst onverantwoord gedrag is vind ik toch tamelijk naef.quote:
Ik heb opgelet op school en weet dus dat je daar prima mag parkeren, ongeacht het kruis.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen zoals BehoorlijkKritisch en Halcon durven dat niet want "consequent opgevoed", er zijn ook mensen die het niet zo erg vinden om daar even te parkeren.
Geen idee hoe snel zo’n lab tegenwoordig is maar die beelden kunnen ook juist bevestigen dat het die jongen is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? De klok tikt door, je hoeft dat niet zeker te weten om dit soort acties uit te zetten.
Is dat tong80?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vermissing van Herman Poepstra heeft 'ie nooit opgelost
Dat maak jij ervan. Ik heb 'hoogst onverantwoordelijk gedrag' nooit in mijn mond gehad en dat bedoelde ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. En ik vind een uur ook wel lang. Maar om nou te doen alsof dat hoogst onverantwoord gedrag is vind ik toch tamelijk naef.
Weten we berhaupt zeker dat er DNA onderzoek gedaan wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee hoe snel zo’n lab tegenwoordig is maar die beelden kunnen ook juist bevestigen dat het die jongen is.
quote:Wit kruis op straat is geen parkeerverbod
U ziet ze vast wel eens staan, zeker als u als bewoner of bezoeker van de binnenstad op zoek bent naar een de schaars beschikbare parkeerplaatsen: zo’n vervelend wit kruis net op een plek waar u dacht uw auto neer te kunnen zetten. Teleurgesteld rijdt u dan maar verder op zoek naar een plek waar u wel legaal kunt parkeren. Van een aantal binnenstadbewoners kregen we echter de vraag wat eigenlijk de wettelijke status is van zo’n wit kruis.
Antwoord: wettelijk zegt zo’n kruis vrijwel niets; het kruis markeert n parkeerplaats, meer niet. Het is dus aan te raden om bij zo’n wit kruis even goed te kijken of er wel een bord bij staat dat u expliciet verbiedt om daar te parkeren. Bijvoorbeeld een bord met een kentekennummer dat aangeeft dat de plek gereserveerd is voor een arts of een gehandicapte. Of een bord voor een taxiparkeerplek. Als er echter alleen maar een kruis staat, zonder bord erbij, mag iedereen er parkeren.
https://www.wijkraadbinne(...)-geen-parkeerverbod/
Mensen spraken van victim blaming…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik heb 'hoogst onverantwoordelijk gedrag' nooit in mijn mond gehad en dat bedoelde ik ook niet.
Bij jou werd op school de exacte verkeersregels omtrent parkeren met de auto uitgelegd, ja?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb opgelet op school en weet dus dat je daar prima mag parkeren, ongeacht het kruis.
Al besproken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Ook wel geinig dat de fokrechercheurs altijd verwachten dat de politie elke nieuwe bevinding delen met de wereld
Die politie zit gewoon moedwillig het Fok! onderzoek te frustreren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Ook wel geinig dat de fokrechercheurs altijd verwachten dat de politie elke nieuwe bevinding delen met de wereld
Dit soort comments zijn ook overbodig. Iedereen mag een mening hebben toch? Anders kan je fok wel opdoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Bij jou niet dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bij jou werd op school de exacte verkeersregels omtrent parkeren met de auto uitgelegd, ja?
Ja geen idee idd. En je wil, stel dat het het ventje wel is, ook een route weten. Etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weten we berhaupt zeker dat er DNA onderzoek gedaan wordt.
Je hebt zeker weten en zeker weten natuurlijk. Voor dit soort acties is een aanzienlijke mate van zekerheid ook prima.
Mensen doen dat nogal snel. Dat is lekker hip en trendy. En vooral bedoeld om je de mond te snoeren.quote:
Ja is aangegeven door de recherche; DNA onderzoek op de step.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef trein2000 het volgende:
Weten we berhaupt zeker dat er DNA onderzoek gedaan wordt.
Je hebt zeker weten en zeker weten natuurlijk. Voor dit soort acties is een aanzienlijke mate van zekerheid ook prima.
HET IS EEN COMPLOT!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die politie zit gewoon moedwillig het Fok! onderzoek te frustreren.
Ik vind de alternatieve verklaring (vijf kilometer steppen zonder door iemand gezien te worden, de step daar zelf achterlaten en verder zwerven, inmiddels al dik twee dagen en nachten) onlogischer eigenlijk.quote:
Was wel een goeie docu.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
Deze is zeker al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Kortpittige woke doos zeker... nuff said.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we buiten de fokrechercheurs nu ook twitterdetectives erbij halenquote:
Rianne mag wmb eens goed genaaid worden door een paar flink bedeelde negers. Dat vind ik van dit soort.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Pas 85 keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat jij de onderzoekskwaliteiten van Piet uit Giethoorn niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan we buiten de fokrechercheurs nu ook twitterdetectives erbij halen
Nee van de NCRVquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er komen meer afleveringen van. Van PowNed nedoel je toch?
Lijkt mij persoonlijk ook niet logisch.quote:
Ik heb dit inderdaad op school geleerd ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bij jou werd op school de exacte verkeersregels omtrent parkeren met de auto uitgelegd, ja?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:03 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk ook niet logisch.
Ander mogelijk scenario:
Gino raakt vermist vanaf voetbalveldje of omgeving daarvan. Zijn step blijft achter op het voetbalveldje.
Iemand anders (uit de buurt) vind het stepje zonder te weten dat deze van Gino is en neemt deze mee naar huis.
Schrikt vervolgens van de enorme aandacht rondom de vermissing van Gino en dumpt het stepje op donderdagochtend op een openbare plek zodat de step in ieder geval gevonden zal worden.
Misschien niet het meest aannemelijke scenario, maar het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets voorkomt.
Ik plaatste deze tweet omdat ik dit een van de meest bizarre hersenspinsels vond aangaande fet feit dat de step daar was gevonden. Ik quote de betreffende tekst nog even:quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:58 schreef Caland het volgende:
Gaan we buiten de fokrechercheurs nu ook twitterdetectives erbij halen
Maar er blijken toch users te zijn die dergelijke statements serieus kunnen nemen. Vrede zij met hen.quote:"Waarom zou je zo'n step kilometers ver weg willen dumpen? Dat is toch niet logisch![]()
Zo'n step neemt toch nauwelijks ruimte in."![]()
Ja, zag het al.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee van de NCRV
Over racisme en discriminatie binnen het politieapparaat:
https://www.2doc.nl/docum(...)-blauwe-familie.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 03-06-2022 18:14:16 ]
Dit klinkt een beetje als het "fatsoeneren van de kleding" scenario.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:03 schreef Stupidisco het volgende:
Ander mogelijk scenario:
Gino raakt vermist vanaf voetbalveldje of omgeving daarvan. Zijn step blijft achter op het voetbalveldje.
Iemand anders (uit de buurt) vind het stepje zonder te weten dat deze van Gino is en neemt deze mee naar huis.
Schrikt vervolgens van de enorme aandacht rondom de vermissing van Gino en dumpt het stepje op donderdagochtend op een openbare plek zodat de step in ieder geval gevonden zal worden.
Misschien niet het meest aannemelijke scenario, maar het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets voorkomt.
Zoiets kan ook natuurlijk. Klinkt ook best logisch in zo'n geval.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:03 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ander mogelijk scenario:
Misschien niet aannemelijk, maar het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets voorkomt.
Bovendien hoe langer je wacht hoe erger je het voor jezelf maakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zoiets kan ook natuurlijk. Klinkt ook best logisch in zo'n geval.
Maar dan denk ik; als je onschuldig bent en niks te vrezen hebt [of een ouder van iemand die de step heeft gejat] dat je uiteindelijk toch liever je medewerking verleent. DNA sporen gaan er geheid gevonden vonden.
En dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Bovendien hoe langer je wacht hoe erger je het voor jezelf maakt.
Ik vind dit helemaal niet logischquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Maar dan denk ik; als je onschuldig bent en niks te vrezen hebt [of een ouder van iemand die de step heeft gejat] dat je uiteindelijk toch liever je medewerking verleent. DNA sporen gaan er geheid gevonden vonden.
Van jou volgens mij, want ik hoor dit voor het eerst.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:14 schreef Za het volgende:
Waar komt het adoptieverhaal vandaan eigenlijk, ik geloof het nl niet.
Weet niet of je hier op doelt, maar hier zegt oudste zus Kelly dat ze pleegmoeder/pleegouder van Gino zou worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:14 schreef Za het volgende:
Waar komt het adoptieverhaal vandaan eigenlijk, ik geloof het nl niet.
Is, een paar keer gepost meen ik?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:15 schreef Tengano het volgende:
Van jou volgens mij, want ik hoor dit voor het eerst.
Zijn moeder is ziek en kan niet voor hem zorgen. Daarom gaat de voogdij naar die zus. Ik heb er niet zo'n verstand van, maar dat is toch iets anders dan adoptie? Of vergis ik mij?quote:
OK prima, dan was dat het verhaal, ik heb niet de hele reeks gelezen. De voogdij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:21 schreef Tengano het volgende:
Zijn moeder is ziek en kan niet voor hem zorgen. Daarom gaat de voogdij naar die zus. Ik heb er niet zo'n verstand van, maar dat is toch iets anders dan adoptie? Of vergis ik mij?
Deze week toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:16 schreef Stupidisco het volgende:
Weet niet of je hier op doelt, maar hier zegt oudste zus Kelly dat ze pleegmoeder/pleegouder van Gino zou worden.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220603_94102156
Wat een geniaal inzicht. Hier zou de politie ook aan moeten denken!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Tengano het volgende:
Siberianhusky is het met mij eens.
[ twitter ]
Ja, maar je weet nooit het verhaal achter mensen. Er zijn genoeg mensen die niet alles op een rijtje hebben -een verleden bij de politie hebben- toevallig in dit soort situaties belanden, en vrezen dat andere bepaalde dingen boven water komen en daardoor uiteindelijk toch door hun ongelukkige verleden verdachten lijken. Dit soort mensen zijn bang en zullen hoe dan ook vluchten, ook al hebben ze niets met deze zaak te maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Krijgt een moeder geen ondersteuning van allerlei instanties in zo'n geval.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:21 schreef Tengano het volgende:
Zijn moeder is ziek en kan niet voor hem zorgen. Daarom gaat de voogdij naar die zus. Ik heb er niet zo'n verstand van, maar dat is toch iets anders dan adoptie? Of vergis ik mij?
We zien het wel, raar verhaal maar misschien kijk ik wel te veel YT'squote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de oudste zus.
Je ziet gewoon dat ze een kutleven heeft en/of heeft gehad, al dan niet met verslavingen. [ook niet voor niks]
Ze probeert het beste te doen, loopt zich de benen uit d'r reet, zoekt dag en nacht naar haar broertje waarvan ze dacht [te hopen?]dat hij veilig was bij haar.
De rest is buiten beeld. [jongste zusje niet meegerekend]
Veelzeggend...
Vind het echt sneu.
Dat durf ik niet te zeggen. Zo specifiek heb ik het nog nergens gelezen/gehoord van een betrouwbare bron.quote:
Misschien kun jij ze even meelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef heywoodu het volgende:
Wat een geniaal inzicht. Hier zou de politie ook aan moeten denken!
Eens, ik zie haar ook als een slachtoffer van onbekende omstandigheden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Je ziet gewoon dat ze een kutleven heeft en/of heeft gehad, al dan niet met verslavingen. [ook niet voor niks]
Ze probeert het beste te doen, loopt zich de benen uit d'r reet, zoekt dag en nacht naar haar broertje waarvan ze dacht [te hopen?]dat hij veilig was bij haar.
Veelzeggend...
Vind het echt sneu.
Misschien wel. YT gebruik ik dan ook enkel voor muziek. [gratis tip]quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
We zien het wel, raar verhaal maar misschien kijk ik wel te veel YT's
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien wel. YT gebruik ik dan ook enkel voor muziek. [gratis tip]
Soms denk ik dat de politie maar wat blij is met twitteraars zoals Siberia9226666quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een geniaal inzicht. Hier zou de politie ook aan moeten denken!
Misschien is die moeder wel terminaal, weten wij veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef Za het volgende:
[..]
Krijgt een moeder geen ondersteuning van allerlei instanties in zo'n geval.
Wanneer ze zo ziek is zal ze ook niet goed voor zichzelf kunnen zorgen, en komen er hulpverleners over de vloer, ook haar 2 volwassen dochters denk ik ondersteunen.
Het elders gaan wonen van haar kind, het pleegmoederschap van de zus en daar wonen, hij heeft zijn moeder nog en woonde er tot een week geleden.
Misschien ook niet en is ze een koekwous die het leven van haar kinderen tot een hel maakt..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien is die moeder wel terminaal, weten wij veel.
Verslaving is ook een ziekte. Om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien ook niet en is ze een koekwous die het leven van haar kinderen tot een hel maakt..
Maar dat mag je dan niet zeggen, want 'ziek' zijn is zielig.
Joh..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verslaving is ook een ziekte. Om maar wat te noemen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verslaving is ook een ziekte. Om maar wat te noemen.
Waarom haal je steeds een eventuele drugsverslaving er bij??? Waarom?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Veelzeggend...
Vind het echt sneu.
Steeds?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom haal je steeds een eventuele drugsverslaving er bij??? Waarom?
Je weet helemaal niets van die zus , echt helemaal niets, het is walgelijk dat je er een eventuele verslaving bij haaltquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Steeds?
Waarom niet? Soms hebben users wat mr ervaring in het leven met verslavingen. DAAROM!
En kun je dat vanuit je zolderkamertje helemaal zien Sherlock Holmuis ? knap hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een antwoord 🙄quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jij bent walgelijk en snapt niks van de wereld. Ga lekker slapen, jij woke mafkees.
Zolderkamer? Ha! Men zou een moord doen voor mijn optrekje!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:54 schreef TLC het volgende:
[..]
En kun je dat vanuit je zolderkamertje helemaal zien Sherlock Holmuis ? knap hoor
Als je een tijdje in de verslavingszorg hebt gewerkt, dan zie je het in n oogopslag of iemand daar ooit mee gekampt heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je weet helemaal niets van die zus , echt helemaal niets, het is walgelijk dat je er een eventuele verslaving bij haalt
Zou wel een domme inbreker zijn met al die politie en alerte ogen in de wijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon een inbreker zijn.
Niet de meest snuggere ooit, gezien de politieaanwezigheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon een inbreker zijn.
Daarom , vreselijk als je broertje vermist wordt en iemand gaat maar speculeren over een verslavingquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je een tijdje in de verslavingszorg hebt gewerkt, dan zie je het in n oogopslag of iemand daar ooit mee gekampt heeft.
Los daarvan is het volstrekt irrelevant in dit verhaal, omdat we gewoon niet weten of er sprake is van een actieve verslaving. En zelfs als dat zo is, weten we niet of er een verband is met wat er nu gebeurt.
Het lijkt mij in elk geval stug dat iemand de voogdij over haar broertje krijgt of jeugdzorg berhaupt akkoord gaan met een verblijf, als iemand met een verslaving worstelt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel een domme inbreker zijn met al die politie en alerte ogen in de wijk
Aan de andere kant is een eventuele dader die nu nog steeds in de wijk is natuurlijk net zo goed achterlijk...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet de meest snuggere ooit, gezien de politieaanwezigheid.
Dat klinkt eerder als een inbrekerquote:
@ N.ickaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een drugsverslaafde inbreker, gok ik.
Nou dit is NWSquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kerel, jij zou nog naar je moeder verlangen. De enige vrouw aan wiens tiet je ooit mocht lurken.
Neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit is niet het speeltuintje waar hij speelde?
Nou, in de reacties daaronder is de conclusie dus al gelijk getrokken!quote:
Niveautje hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kerel, jij zou nog naar je moeder verlangen. De enige vrouw aan wiens tiet je ooit mocht lurken. Of zelfs dat nog niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |