quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even in de spoiler want het is nergens op gegrond, maar zou wel een optie kunnen zijn.Oh gaat toch eens heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smultopic dit wel hoor![]()
quote:
Even in de spoiler want het is nergens op gegrond, maar zou wel een optie kunnen zijn.Of hij is ontvoerd door aliens en Will Smith is een team aan het samenstellen om hem te gaan redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh gaat toch eens heen![]()
Smultopic dit wel hoor
Even in de spoiler want het is nergens op gegrond, maar zou wel een optie kunnen zijn.Dat is lekker discreet dan. Lekker landelijk in de media verschijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Ja, en bij Gwenda.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal toch wel vaker bij zijn oudste zus zijn geweest?
Zo vermoeiend af en toe dit soort "nette burger" gezever.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heet opvoeding en consequent zijn.
Spoilerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of hij is ontvoerd door aliens en Will Smith is een team aan het samenstellen om hem te gaan redden!
En/of wel lijken te denken dat het publiek recht heeft op informatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Opvallend dat er zoveel mensen in dit soort topics steeds terugkeren en nog steeds niet snappen dat wat de politie vrijgeeft niets zegt over wat ze weten.
Helaas geldt dat ook voor dit soort criminelen en die komen daardoor ook wel eens op ideeën.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:21 schreef Momo het volgende:
Sommige mensen kijken misschien teveel netflix series
Nee maar twee straten verder bij die straat ben ik opgegroeid.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Niet elke achterstandsbuurt is hetzelfde.
Dat is dan een achter achter achterbuurt, je hebt wel leren schrijvenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee maar twee straten verder bij die buurt ben ik opgegroeid.
Geen idee, maar krijg niet de indruk dat deze familie bestaat uit heel snuggere mensen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oké hoor dit voor het eerst.
Kans lijkt me toch wel groot dat ‘gewoon’ thuis iets is gebeurd. Een ruzie ofzo.
Als de jongen is ontvoerd, hoe stel je het je dan voor dit verborgen te houden? Ze zullen vast niet per vliegtuig naar het buitenland zijn gegaan.
Of ze moeten al heel ver weg rijden met de auto.
quote:Zoektocht vermiste Gino – deel beelden met de politie!
Kerkrade / Landgraaf - De politie doet een dringend beroep op de inwoners van Kerkrade en Landgraaf om zorgvuldig uit te zoeken of zij beelden tot hun beschikking hebben (beveiligings-, deurbelcamera’s, dashcams etc.) waar Gino op te zien is.
Het gaat daarbij specifiek om beelden in de periode van 1 juni 17.00 uur - 2 juni 21.00 uur, in de omgeving van de plek waar Gino het laatste gezien is (speelveldje bij de Zonstraat/Hertogenlaan Kerkrade), de omgeving van plek waar een step is aangetroffen (Parkeerplaats de Bende in Landgraaf) en het gebied daartussen.
Belangrijk daarbij is om goed te kijken of de desbetreffende beelden voldoen aan het signalement van Gino en de beschrijving van zijn kleding en step ten tijde van zijn verdwijning: Gino heeft een blanke huidskleur, blond haar, blauwe ogen, een mager postuur en is ongeveer 1.30 mtr groot. Hij droeg een rode jas met grijze mouwen van het merk Nike Jordan, een rood petje van het merk Nike, een lichtgrijze spijkerbroek en groene schoenen met witte zolen. Gino had een zwarte step bij zich met rode handvatten, voorzien van een rode voetenplank.
https://www.politie.nl/ni(...)-met-de-politie.html
Fixed. Ik bedoelde straat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:24 schreef Dwaalboy het volgende:
[..]
Dat is dan een achter achter achterbuurt, je hebt wel leren schrijven
Daar heeft het geen ruk mee te maken. Als je je kind zegt dat hij op een bepaalde tijd thuis moet zijn, dan moet je daar ook vervolgens wat mee doen als hij er dan niet is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo vermoeiend af en toe dit soort "nette burger" gezever.
Dat weet ze nu zelf ook wel. Het is rete-irritant om het steeds maar onder iemand neus te blijven wrijven. Vooral de Hi Ha Ho meelopers hebben er een handje van. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:22 schreef Enawh het volgende:
Hahaha nu drugsschuld dit en dat
Dit topic gaat nergens meer over
Dan heb je vaak politie en ambulance gezien gok ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee maar twee straten verder bij die straat ben ik opgegroeid.
En daarom zit je nu op Fok! zeg maarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Daar heeft het geen ruk mee te maken. Als je je kind zegt dat hij op een bepaalde tijd thuis moet zijn, dan moet je daar ook vervolgens wat mee doen als hij er dan niet is.
Dat is echt de basis van opvoeding. Waarom denk je dat kinderen die in dit soort settings opgroeien daar vaak ook in blijven hangen? Ik ben zelf opgegroeid in een achterstandswijk, maar doordat mijn ouders mij dit soort zaken wel hebben bijgebracht heb ik het een heel stuk verder gebracht in de maatschappij dan mijn basisschool klasgenootjes.
Exact. Ik heb het zo ver geschopt dat ik op 40-jarige leeftijd nog maar een paar uurtjes in de week hoef te werken.quote:
Je weet in toch waar het kind uithangt? Hij was aan het voetballen achterom op het voetbalveldje. Het is niet dat hij in het centrum in een kroeg aan het stappen was of zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Daar heeft het geen ruk mee te maken. Als je je kind zegt dat hij op een bepaalde tijd thuis moet zijn, dan moet je daar ook vervolgens wat mee doen als hij er dan niet is.
Met kinderen ben je het beste consequent. Helemaal als het jonge kinderen zijn. Het is niet dat, als je maar weer waar ze ongeveer zijn, ze dan maar de hele avond op straat rond moeten spoken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je weet in toch waar het kind uithangt? Hij was aan het voetballen achterom op het voetbalveldje. Het is niet dat hij in het centrum in een kroeg aan het stappen was of zo.![]()
Mensen vertrouwen elkaar een beetje, letten wat op elkaar, je verwacht niet dat een kind zo maar spoorloos verdwijnt.
Niet op je 27e met pensioen zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Ik heb het zo ver geschopt dat ik op 40-jarige leeftijd nog maar een paar uurtjes in de week hoef te werken.
Zo’n Roy Donders grapje?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:17 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan nu wel legaal grappen over zijn zus maken
Nee, juist niet die zijde van de flat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:30 schreef Za het volgende:
Is het niet het meest logisch dat Gino met de persoon is meegelopen naar de auto?
Het zou vreemd zijn wanneer hij door de straten stept, er dan net bij nr 82 iemand paraat staat een kind te kidnappen, bovendien stept hij met een vaartje zo langs zo'n auto.
Lag betreffende adres op de route naar het huis van de zus?
Ik had een vader met losse handjes die zich elke week een stuk in de klote zoop, en mijn moeder stierf plotseling toen ik 11 jaar was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben zelf opgegroeid in een achterstandswijk, maar doordat mijn ouders mij dit soort zaken wel hebben bijgebracht heb ik het een heel stuk verder gebracht in de maatschappij dan mijn basisschool klasgenootjes.
Deze jongen was niet aan het spoken, hij was aan het sporten, een balletje aan het trappenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met kinderen ben je het beste consequent. Helemaal als het jonge kinderen zijn. Het is niet dat, als je maar weer waar ze ongeveer zijn, ze dan maar de hele avond op straat rond moeten spoken.
Heftig plots je moeder verliezen:( hart of iets?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik had een vader met losse handjes die zich elke week een stuk in de klote zoop, en mijn moeder stierf plotseling toen ik 11 jaar was.
Toch ben ik best goed terecht gekomen.
Kun je me vertellen hoe dat kan?
Volgens jouw theorie zou ik nu zeker een uitkering hebben en snuivend en dronken op mijn balkon bierflesjes naar politieauto's gooien.
Of kwam het misschien toch door die "consequente" opvoeding van mijn vader? Gewoon discipline er in rammen.![]()
Je aannames vind ik niet gewenst hier, er is een kind vermist.
Zonstraat vroeger niet zo, maar daarnaast de Ailbertuslaan was een glow in the dark straat. Altijd zwaailichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dan heb je vaak politie en ambulance gezien gok ik.
Vroeger gebeurde daar soms echt heftige dingen
3 jaar geleden ook nog een vrouw doodgestoken
Nou ja, de hele avond. Het was nog licht buiten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met kinderen ben je het beste consequent. Helemaal als het jonge kinderen zijn. Het is niet dat, als je maar weer waar ze ongeveer zijn, ze dan maar de hele avond op straat rond moeten spoken.
Jep in zonstraat doodgestoken, allemaal zwaaipittenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:43 schreef herverwijderd het volgende:
Is er nou ook al een moeder dood?
Heftig topic hoor.
Dan is de afgesproken tijd ook gewoon de tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ja, de hele avond. Het was nog licht buiten.
Dan nog. 19:30 thuis is 19:30 thuis.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Deze jongen was niet aan het spoken, hij was aan het sporten, een balletje aan het trappen
Dus hij was niet op weg naar huis, ondanks dat hij al ongeveer thuis moest zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, juist niet die zijde van de flat.
Kortste weg is via flat aan de Zonstraat. Die parkeerplek is niet op de route.
Ouwe autist.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is de afgesproken tijd ook gewoon de tijd.
Soms hebben kinderen daar maling aan, mij moesten ze vroeger ook altijd komen zoeken om me naar binnen te halen.quote:
Jij hebt geen consequente opvoeding genoten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Soms hebben kinderen daar maling aan, mij moesten ze vroeger ook altijd komen zoeken om me naar binnen te halen.
Ik ben er in ieder geval niet door in de criminaliteit geraakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij hebt geen consequente opvoeding genoten.
Sommige kinderen hebben ook weinig tijdsbesef als ze echt in het spel opgaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Soms hebben kinderen daar maling aan, mij moesten ze vroeger ook altijd komen zoeken om me naar binnen te halen.
Alleen kunnen het nog meer mannen geweest zijn dan uitsluitend zijn vader. Hoewel.... Als zijn moeder niet meer voor hem kon zorgen en de voogdij elders moest worden ondergebracht, misschien was die vader wel zwaar gekrenkt dat de voogdij dan niet naar hem ging en nam hij daarom actie. Misschien.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:46 schreef Za het volgende:
[..]
Dus hij was niet op weg naar huis, ondanks dat hij al ongeveer thuis moest zijn.
Dan is hij daar met betreffende persoon heen gelopen en ingestapt.
De omstandigheden waren moeilijk voor de jongen, de adoptie aanstaande die week volgens zeggen, misschien wilde zijn vader een ander leven voor hem, en nam hem mee.
Klopt, en een horloge had ik sowieso ook nooit om, dus ik wist nooit precies hoe laat het was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sommige kinderen hebben ook weinig tijdsbesef als ze echt in het spel opgaan.
Ik vroeg altijd aan mensen die langsliepen hoe laat het was. Dan wist ik hoe lang ik nog had voordat ik naar binnen moest. Dat werkt tegenwoordig nog zo in principe.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:50 schreef Hathor het volgende:
Klopt, en een horloge had ik sowieso ook nooit om, dus ik wist nooit precies hoe laat het was.
"Loop maar even mee, achter in mijn onopvallende witte bus hangt een klok. Kun je zelf even kijken hoe laat het is."quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd aan mensen die langsliepen hoe laat het was. Dan wist ik hoe lang ik nog had voordat ik naar binnen moest. Dat werkt tegenwoordig nog zo in principe.
Het is tegenwoordig al heel wat dat kinderen ``buitenspelen`` PS of XBOX is vaak interessanterquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd aan mensen die langsliepen hoe laat het was. Dan wist ik hoe lang ik nog had voordat ik naar binnen moest. Dat werkt tegenwoordig nog zo in principe.
Stuk uitschotquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik had een vader met losse handjes die zich elke week een stuk in de klote zoop, en mijn moeder stierf plotseling toen ik 11 jaar was.
Toch ben ik best goed terecht gekomen.
Kun je me vertellen hoe dat kan?
Volgens jouw theorie zou ik nu zeker een uitkering hebben en snuivend en dronken op mijn balkon bierflesjes naar politieauto's gooien.
Of kwam het misschien toch door die "consequente" opvoeding van mijn vader? Gewoon discipline er in rammen.![]()
Je aannames vind ik niet gewenst hier, er is een kind vermist.
Als de lantarenpalen aangingen moest ik naar huisquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, en een horloge had ik sowieso ook nooit om, dus ik wist nooit precies hoe laat het was.
Die bestonden nog niet toen ik klein was, wij hadden een bal, en een stuk pvc pijp om met pijlen op elkaar te schieten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig al heel wat dat kinderen ``buitenspelen`` PS of XBOX is vaak interessanter
Hoe laat gaan die in de zomer aan? Zelden op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Als de lantarenpalen aangingen moest ik naar huis
Uur of half 10 in de zomer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe laat gaan die in de zomer aan? Zelden op gelet eigenlijk.
Ik werd naar binnen gefloten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uur of half 10 in de zomer.
Als het geen vakantie of weekend was werd ik gewoon eerder naar binnen geroepen net als de andere kinderen
Dat is blijven hangen ja, maar dat gold vast niet op een doordeweekse avond in juni toen je 9 was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Als de lantarenpalen aangingen moest ik naar huis
Ja, dan ga je ze normaal gesproken halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Koekerdekoekquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:12 schreef Noek het volgende:
Altijd dezelfde FOK!kers die wel even komen vertellen hoe het heaurt want zo ging het bij hen en dat is de enige juiste manier of way of life. Echt, wat een ras autisten zitten hier toch. Doen alsof ze zo slim en binnen zijn maar ondertussen echt compleet wereldvreemd zijn want ze kunnen zich 0 verplaatsen in een andere situatie of zijn ziek kortzichtig.
Tokkies die een kruis hebben gezet om zo een openbare parkeerplaats te claimenquote:
Is daar dus in een auto gestapt/getrokken.quote:
Maar je mag daar helemaal niet parkeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is daar dus in een auto gestapt/getrokken.
Leuk dat de politiek nog even wat zeteltjes probeert te scoren over de rug van dat kind.quote:
Nou bij het vorige Limburgse kind duurde dat toch ook een jaar of 30quote:
Het is gewoon een of andere maffe vrouw, dat is niet "de politiek".quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk dat de politiek nog even wat zeteltjes probeert te scoren over de rug van dat kind.
Waarschijnlijk is het 'woke'-account ook gewoon van de PVV. Lekker polariseren is heel goed voor rechtse stemmen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk dat de politiek nog even wat zeteltjes probeert te scoren over de rug van dat kind.
Mensen zoals BehoorlijkKritisch en Halcon durven dat niet want "consequent opgevoed", er zijn ook mensen die het niet zo erg vinden om daar even te parkeren.quote:
Gaapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen zoals BehoorlijkKritisch en Halcon durven dat niet want "consequent opgevoed", er zijn ook mensen die het niet zo erg vinden om daar even te parkeren.
Dat kruis staat daar om aan te geven dat het geurspoor daar ophoudt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:24 schreef Caland het volgende:
Tokkies die een kruis hebben gezet om zo een openbare parkeerplaats te claimen
Limburged
Dan mag ik aannemen dat de politie daar al even heeft aangebeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
Op Hertogenlaan 82 stopte het geurspoor (volgens Duits speurteam).
Op Hertogenlaan 78 hangt in ieder geval een camera zo lijkt het (althans in september 2021).
[ afbeelding ]
Google Maps
Vind je dat zo raar dan als je net nog met eigen ogen hebt geconstateerd dat je kind aan het voetballen is op het pleintje met wat vriendjes? Dan denk je toch gewoon “tijd vergeten”.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik ook wel vreemd vind, is dat de jongere zus zegt dat hij om half 8 thuis moest zijn, en pas rond half 9/9 uur is besloten om te beginnen met zoeken.
Is dat hetzelfde team dat zich bezig houdt met de Madeleine mcCann zaak?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
Op Hertogenlaan 78 hangt in ieder geval een camera zo lijkt het (althans in september 2021).
[ afbeelding ]
Google Maps
Stupidisco to the rescuequote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Google Maps
En dan ga je 'm alsnog halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dat zo raar dan als je net nog met eigen ogen hebt geconstateerd dat je kind aan het voetballen is op het pleintje met wat vriendjes? Dan denk je toch gewoon “tijd vergeten”.
En nou naar binnen GVDquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nou naar binnen GVD![]()
Zo ging het bij mij iig
Kan toch gewoon? De klok tikt door, je hoeft dat niet zeker te weten om dit soort acties uit te zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:25 schreef Tengano het volgende:
De politie verzoekt burgers alle beelden te scannen waarop Gino mogelijk te zien is tussen het speelpleintje en de vindplaats van het stepje.
Maar ze weten nog steeds niet of het stepje wel van Gino is
[..]
Uiteindelijk wel ja. En ik vind een uur ook wel lang. Maar om nou te doen alsof dat hoogst onverantwoord gedrag is vind ik toch tamelijk naïef.quote:
Ik heb opgelet op school en weet dus dat je daar prima mag parkeren, ongeacht het kruis.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen zoals BehoorlijkKritisch en Halcon durven dat niet want "consequent opgevoed", er zijn ook mensen die het niet zo erg vinden om daar even te parkeren.
Geen idee hoe snel zo’n lab tegenwoordig is maar die beelden kunnen ook juist bevestigen dat het die jongen is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? De klok tikt door, je hoeft dat niet zeker te weten om dit soort acties uit te zetten.
Is dat tong80?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vermissing van Herman Poepstra heeft 'ie nooit opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |