Dat maak jij ervan. Ik heb 'hoogst onverantwoordelijk gedrag' nooit in mijn mond gehad en dat bedoelde ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. En ik vind een uur ook wel lang. Maar om nou te doen alsof dat hoogst onverantwoord gedrag is vind ik toch tamelijk naïef.
Weten we überhaupt zeker dat er DNA onderzoek gedaan wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee hoe snel zo’n lab tegenwoordig is maar die beelden kunnen ook juist bevestigen dat het die jongen is.
quote:Wit kruis op straat is geen parkeerverbod
U ziet ze vast wel eens staan, zeker als u als bewoner of bezoeker van de binnenstad op zoek bent naar een de schaars beschikbare parkeerplaatsen: zo’n vervelend wit kruis net op een plek waar u dacht uw auto neer te kunnen zetten. Teleurgesteld rijdt u dan maar verder op zoek naar een plek waar u wel legaal kunt parkeren. Van een aantal binnenstadbewoners kregen we echter de vraag wat eigenlijk de wettelijke status is van zo’n wit kruis.
Antwoord: wettelijk zegt zo’n kruis vrijwel niets; het kruis markeert één parkeerplaats, meer niet. Het is dus aan te raden om bij zo’n wit kruis even goed te kijken of er wel een bord bij staat dat u expliciet verbiedt om daar te parkeren. Bijvoorbeeld een bord met een kentekennummer dat aangeeft dat de plek gereserveerd is voor een arts of een gehandicapte. Of een bord voor een taxiparkeerplek. Als er echter alleen maar een kruis staat, zonder bord erbij, mag iedereen er parkeren.
https://www.wijkraadbinne(...)-geen-parkeerverbod/
Mensen spraken van victim blaming…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik heb 'hoogst onverantwoordelijk gedrag' nooit in mijn mond gehad en dat bedoelde ik ook niet.
Bij jou werd op school de exacte verkeersregels omtrent parkeren met de auto uitgelegd, ja?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb opgelet op school en weet dus dat je daar prima mag parkeren, ongeacht het kruis.
Al besproken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Ook wel geinig dat de fokrechercheurs altijd verwachten dat de politie elke nieuwe bevinding delen met de wereld
Die politie zit gewoon moedwillig het Fok! onderzoek te frustreren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Ook wel geinig dat de fokrechercheurs altijd verwachten dat de politie elke nieuwe bevinding delen met de wereld
Dit soort comments zijn ook overbodig. Iedereen mag een mening hebben toch? Anders kan je fok wel opdoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Bij jou niet dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bij jou werd op school de exacte verkeersregels omtrent parkeren met de auto uitgelegd, ja?
Ja geen idee idd. En je wil, stel dat het het ventje wel is, ook een route weten. Etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weten we überhaupt zeker dat er DNA onderzoek gedaan wordt.
Je hebt zeker weten en zeker weten natuurlijk. Voor dit soort acties is een aanzienlijke mate van zekerheid ook prima.
Mensen doen dat nogal snel. Dat is lekker hip en trendy. En vooral bedoeld om je de mond te snoeren.quote:
Ja is aangegeven door de recherche; DNA onderzoek op de step.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef trein2000 het volgende:
Weten we überhaupt zeker dat er DNA onderzoek gedaan wordt.
Je hebt zeker weten en zeker weten natuurlijk. Voor dit soort acties is een aanzienlijke mate van zekerheid ook prima.
HET IS EEN COMPLOT!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die politie zit gewoon moedwillig het Fok! onderzoek te frustreren.
Ik vind de alternatieve verklaring (vijf kilometer steppen zonder door iemand gezien te worden, de step daar zelf achterlaten en verder zwerven, inmiddels al dik twee dagen en nachten) onlogischer eigenlijk.quote:
Was wel een goeie docu.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
Deze is zeker al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Kortpittige woke doos zeker... nuff said.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we buiten de fokrechercheurs nu ook twitterdetectives erbij halenquote:
Rianne mag wmb eens goed genaaid worden door een paar flink bedeelde negers. Dat vind ik van dit soort.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Pas 85 keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat jij de onderzoekskwaliteiten van Piet uit Giethoorn niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan we buiten de fokrechercheurs nu ook twitterdetectives erbij halen
Nee van de NCRVquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er komen meer afleveringen van. Van PowNed nedoel je toch?
Lijkt mij persoonlijk ook niet logisch.quote:
Ik heb dit inderdaad op school geleerd ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bij jou werd op school de exacte verkeersregels omtrent parkeren met de auto uitgelegd, ja?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:03 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk ook niet logisch.
Ander mogelijk scenario:
Gino raakt vermist vanaf voetbalveldje of omgeving daarvan. Zijn step blijft achter op het voetbalveldje.
Iemand anders (uit de buurt) vind het stepje zonder te weten dat deze van Gino is en neemt deze mee naar huis.
Schrikt vervolgens van de enorme aandacht rondom de vermissing van Gino en dumpt het stepje op donderdagochtend op een openbare plek zodat de step in ieder geval gevonden zal worden.
Misschien niet het meest aannemelijke scenario, maar het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets voorkomt.
Ik plaatste deze tweet omdat ik dit een van de meest bizarre hersenspinsels vond aangaande fet feit dat de step daar was gevonden. Ik quote de betreffende tekst nog even:quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:58 schreef Caland het volgende:
Gaan we buiten de fokrechercheurs nu ook twitterdetectives erbij halen
Maar er blijken toch users te zijn die dergelijke statements serieus kunnen nemen. Vrede zij met hen.quote:"Waarom zou je zo'n step kilometers ver weg willen dumpen? Dat is toch niet logisch![]()
Zo'n step neemt toch nauwelijks ruimte in."![]()
Ja, zag het al.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee van de NCRV
Over racisme en discriminatie binnen het politieapparaat:
https://www.2doc.nl/docum(...)-blauwe-familie.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 03-06-2022 18:14:16 ]
Dit klinkt een beetje als het "fatsoeneren van de kleding" scenario.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:03 schreef Stupidisco het volgende:
Ander mogelijk scenario:
Gino raakt vermist vanaf voetbalveldje of omgeving daarvan. Zijn step blijft achter op het voetbalveldje.
Iemand anders (uit de buurt) vind het stepje zonder te weten dat deze van Gino is en neemt deze mee naar huis.
Schrikt vervolgens van de enorme aandacht rondom de vermissing van Gino en dumpt het stepje op donderdagochtend op een openbare plek zodat de step in ieder geval gevonden zal worden.
Misschien niet het meest aannemelijke scenario, maar het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets voorkomt.
Zoiets kan ook natuurlijk. Klinkt ook best logisch in zo'n geval.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:03 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ander mogelijk scenario:
Misschien niet aannemelijk, maar het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets voorkomt.
Bovendien hoe langer je wacht hoe erger je het voor jezelf maakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zoiets kan ook natuurlijk. Klinkt ook best logisch in zo'n geval.
Maar dan denk ik; als je onschuldig bent en niks te vrezen hebt [of een ouder van iemand die de step heeft gejat] dat je uiteindelijk toch liever je medewerking verleent. DNA sporen gaan er geheid gevonden vonden.
En dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Bovendien hoe langer je wacht hoe erger je het voor jezelf maakt.
Ik vind dit helemaal niet logischquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Maar dan denk ik; als je onschuldig bent en niks te vrezen hebt [of een ouder van iemand die de step heeft gejat] dat je uiteindelijk toch liever je medewerking verleent. DNA sporen gaan er geheid gevonden vonden.
Van jou volgens mij, want ik hoor dit voor het eerst.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:14 schreef Za het volgende:
Waar komt het adoptieverhaal vandaan eigenlijk, ik geloof het nl niet.
Weet niet of je hier op doelt, maar hier zegt oudste zus Kelly dat ze pleegmoeder/pleegouder van Gino zou worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:14 schreef Za het volgende:
Waar komt het adoptieverhaal vandaan eigenlijk, ik geloof het nl niet.
Is, een paar keer gepost meen ik?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:15 schreef Tengano het volgende:
Van jou volgens mij, want ik hoor dit voor het eerst.
Zijn moeder is ziek en kan niet voor hem zorgen. Daarom gaat de voogdij naar die zus. Ik heb er niet zo'n verstand van, maar dat is toch iets anders dan adoptie? Of vergis ik mij?quote:
OK prima, dan was dat het verhaal, ik heb niet de hele reeks gelezen. De voogdij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:21 schreef Tengano het volgende:
Zijn moeder is ziek en kan niet voor hem zorgen. Daarom gaat de voogdij naar die zus. Ik heb er niet zo'n verstand van, maar dat is toch iets anders dan adoptie? Of vergis ik mij?
Deze week toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:16 schreef Stupidisco het volgende:
Weet niet of je hier op doelt, maar hier zegt oudste zus Kelly dat ze pleegmoeder/pleegouder van Gino zou worden.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220603_94102156
Wat een geniaal inzicht. Hier zou de politie ook aan moeten denken!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Tengano het volgende:
Siberianhusky is het met mij eens.
[ twitter ]
Ja, maar je weet nooit het verhaal achter mensen. Er zijn genoeg mensen die niet alles op een rijtje hebben -een verleden bij de politie hebben- toevallig in dit soort situaties belanden, en vrezen dat andere bepaalde dingen boven water komen en daardoor uiteindelijk toch door hun ongelukkige verleden verdachten lijken. Dit soort mensen zijn bang en zullen hoe dan ook vluchten, ook al hebben ze niets met deze zaak te maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Krijgt een moeder geen ondersteuning van allerlei instanties in zo'n geval.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:21 schreef Tengano het volgende:
Zijn moeder is ziek en kan niet voor hem zorgen. Daarom gaat de voogdij naar die zus. Ik heb er niet zo'n verstand van, maar dat is toch iets anders dan adoptie? Of vergis ik mij?
We zien het wel, raar verhaal maar misschien kijk ik wel te veel YT'squote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de oudste zus.
Je ziet gewoon dat ze een kutleven heeft en/of heeft gehad, al dan niet met verslavingen. [ook niet voor niks]
Ze probeert het beste te doen, loopt zich de benen uit d'r reet, zoekt dag en nacht naar haar broertje waarvan ze dacht [te hopen?]dat hij veilig was bij haar.
De rest is buiten beeld. [jongste zusje niet meegerekend]
Veelzeggend...
Vind het echt sneu.
Dat durf ik niet te zeggen. Zo specifiek heb ik het nog nergens gelezen/gehoord van een betrouwbare bron.quote:
Misschien kun jij ze even meelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef heywoodu het volgende:
Wat een geniaal inzicht. Hier zou de politie ook aan moeten denken!
Eens, ik zie haar ook als een slachtoffer van onbekende omstandigheden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Je ziet gewoon dat ze een kutleven heeft en/of heeft gehad, al dan niet met verslavingen. [ook niet voor niks]
Ze probeert het beste te doen, loopt zich de benen uit d'r reet, zoekt dag en nacht naar haar broertje waarvan ze dacht [te hopen?]dat hij veilig was bij haar.
Veelzeggend...
Vind het echt sneu.
Misschien wel. YT gebruik ik dan ook enkel voor muziek. [gratis tip]quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
We zien het wel, raar verhaal maar misschien kijk ik wel te veel YT's
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien wel. YT gebruik ik dan ook enkel voor muziek. [gratis tip]
Soms denk ik dat de politie maar wat blij is met twitteraars zoals Siberia9226666quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een geniaal inzicht. Hier zou de politie ook aan moeten denken!
Misschien is die moeder wel terminaal, weten wij veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef Za het volgende:
[..]
Krijgt een moeder geen ondersteuning van allerlei instanties in zo'n geval.
Wanneer ze zo ziek is zal ze ook niet goed voor zichzelf kunnen zorgen, en komen er hulpverleners over de vloer, ook haar 2 volwassen dochters denk ik ondersteunen.
Het elders gaan wonen van haar kind, het pleegmoederschap van de zus en daar wonen, hij heeft zijn moeder nog en woonde er tot een week geleden.
Misschien ook niet en is ze een koekwous die het leven van haar kinderen tot een hel maakt..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien is die moeder wel terminaal, weten wij veel.
Verslaving is ook een ziekte. Om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien ook niet en is ze een koekwous die het leven van haar kinderen tot een hel maakt..
Maar dat mag je dan niet zeggen, want 'ziek' zijn is zielig.
Joh..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verslaving is ook een ziekte. Om maar wat te noemen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verslaving is ook een ziekte. Om maar wat te noemen.
Waarom haal je steeds een eventuele drugsverslaving er bij??? Waarom?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Veelzeggend...
Vind het echt sneu.
Steeds?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom haal je steeds een eventuele drugsverslaving er bij??? Waarom?
Je weet helemaal niets van die zus , echt helemaal niets, het is walgelijk dat je er een eventuele verslaving bij haaltquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Steeds?
Waarom niet? Soms hebben users wat méér ervaring in het leven met verslavingen. DAAROM!
En kun je dat vanuit je zolderkamertje helemaal zien Sherlock Holmuis ? knap hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een antwoord 🙄quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jij bent walgelijk en snapt niks van de wereld. Ga lekker slapen, jij woke mafkees.
Zolderkamer? Ha! Men zou een moord doen voor mijn optrekje!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:54 schreef TLC het volgende:
[..]
En kun je dat vanuit je zolderkamertje helemaal zien Sherlock Holmuis ? knap hoor
Als je een tijdje in de verslavingszorg hebt gewerkt, dan zie je het in één oogopslag of iemand daar ooit mee gekampt heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je weet helemaal niets van die zus , echt helemaal niets, het is walgelijk dat je er een eventuele verslaving bij haalt
Zou wel een domme inbreker zijn met al die politie en alerte ogen in de wijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon een inbreker zijn.
Niet de meest snuggere ooit, gezien de politieaanwezigheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon een inbreker zijn.
Daarom , vreselijk als je broertje vermist wordt en iemand gaat maar speculeren over een verslavingquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je een tijdje in de verslavingszorg hebt gewerkt, dan zie je het in één oogopslag of iemand daar ooit mee gekampt heeft.
Los daarvan is het volstrekt irrelevant in dit verhaal, omdat we gewoon niet weten of er sprake is van een actieve verslaving. En zelfs als dat zo is, weten we niet of er een verband is met wat er nu gebeurt.
Het lijkt mij in elk geval stug dat iemand de voogdij over haar broertje krijgt of jeugdzorg überhaupt akkoord gaan met een verblijf, als iemand met een verslaving worstelt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel een domme inbreker zijn met al die politie en alerte ogen in de wijk
Aan de andere kant is een eventuele dader die nu nog steeds in de wijk is natuurlijk net zo goed achterlijk...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet de meest snuggere ooit, gezien de politieaanwezigheid.
Dat klinkt eerder als een inbrekerquote:
@ N.ickaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een drugsverslaafde inbreker, gok ik.
Nou dit is NWSquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kerel, jij zou nog naar je moeder verlangen. De enige vrouw aan wiens tiet je ooit mocht lurken.
Neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit is niet het speeltuintje waar hij speelde?
Nou, in de reacties daaronder is de conclusie dus al gelijk getrokken!quote:
Niveautje hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kerel, jij zou nog naar je moeder verlangen. De enige vrouw aan wiens tiet je ooit mocht lurken. Of zelfs dat nog niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |