abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204957833
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 21:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat heeft de huidskleur van Obama ermee te maken? En, wat heeft Obama met dat schandaal te maken?

Daarbij is het natuurlijk niet goed dat deze mevrouw in algemene zin politieke groepen targete, maar dat was zo bezien niet om partijpolitieke reden of omdat hun politiek haar niet aan stond. Zoals in het artikeltje staat:
[..]
En over het FBI onderzoek:
[..]
Ik snap dus niet goed waarom je dit opwerpt. Maar je vindt het verder wel verwerpelijk als DeSantis bedrijven straft, omdat ze hem politiek niet steunen?

Ik zou het overigens ook wellicht niet zo gebracht hebben als het niet plaats vond in een bredere context van Orbanisering van de Republikeinse partij de laatste jaren. Eerder al het gedoe met Disney in Florida, het om dubieuze reden verbieden van boeken op scholen, de belangrijkste presidentskandidaat cq voormalige president die een coup wilde plegen en gesteund door een behoorlijk aantal politici, de bestorming van het parlement door een deel van de rabiate achterban die de leugens geloofden van hem.
En hoe noem je het dan? Witte reuk?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204957875
In Michigan mochten drie Republikeinse kandidaten voor het gouverneurschap niet meedoen omdat ze valse handtekeningen ingeleverd hadden. Gingen nog een rechtszaak tegen beginnen ook :')

twitter

Maar het zijn de Democraten die altijd frauderen hoor! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204957972
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 02:51 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
En hoe noem je het dan? Witte reuk?
Waar heb je het steeds over?! Bruin was een referentie naar fascisme, waar vlak daarvoor de discussie over ging:
quote:
In Germany, the fascist Nazi movement was similar to the Italian Fascists in that they initially used a specifically colored uniform for their movement, the tan-brown colored uniform of the SA paramilitary group earned the group and the Nazis themselves the nickname of the Brownshirts.
pi_204959221
Dames en heren, het is prima op met passie te reageren op elkaar maar niet om op de man te spelen.
pi_204960535
twitter

Je mag tegenwoordig als republikein niet eens de wet overtreden! Het is een schande!
pi_204960675
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:57 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Je mag tegenwoordig als republikein niet eens de wet overtreden! Het is een schande!
Schandalig, gelukkig kunnen ze wel een presidentieel pardon krij...oh...wacht.
pi_204960677
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:57 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Ik zit maar te zoeken of dit nep is maar dit is gewoon echt dus....

De speld zou het niet kunnen verzinnen....
pi_204960775
Heeft Pizza Hut iets wokes gedaan? De rechtse boosmensen hebben weer iets gevonden geloof ik.
pi_204960820
twitter

Ineens realiseren de Trumpisten zich dat zij kunnen worden opgepakt als ze gaan liegen tijdens de verhoren.
pi_204963351
Goed punt van Jim Sciutto. Weet iemand hier het antwoord?

twitter
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:43:01 #71
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_204963550
[ we]0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:54 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Ineens realiseren de Trumpisten zich dat zij kunnen worden opgepakt als ze gaan liegen tijdens de verhoren.
[/quote]
De reactie van Gohmert was buitengewoon vermakelijk:Dit is een schandaal, we mogen als GOP tegenwoordig niet eens meer liegen tegen de senaat!" :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:51:45 #72
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_204963620
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 18:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, dat staat in de tweet. Die niet klopt. In de wettekst staat dat een doktersverklaring voldoende is.

Twitter is kanker. Stop met het gebruiken en lees eens wat verder.
Twitter is kanker geworden sinds Trump het heeft verpest, gelukkig wordt die nu helemaal ten grave gedragen door onze apartheidsentrepeneur Musk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 5 juni 2022 @ 08:42:48 #73
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204967670
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Twitter is kanker geworden sinds Trump het heeft verpest, gelukkig wordt die nu helemaal ten grave gedragen door onze apartheidsentrepeneur Musk.
Het is vooral verpest door de activisten en de extreem vooringenomen linkse medewerkers daar.
Met de komst van Musk is er weer een kans op duidelijk beleid en meer ruimte voor het vrije woord.
pi_204967775
Ik neem aan dat bovenstaande reactie waarin de fan van de boekverbieder begint over het vrije woord ironisch bedoeld is?
pi_204967857
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik neem aan dat bovenstaande reactie waarin de fan van de boekverbieder begint over het vrije woord ironisch bedoeld is?
Je bedoelt bepaalde boeken op school die verboden zijn door de beste gouverneur van de VS?
pi_204967880
Ik doelde inderdaad op de bekende hypocrisie van de user die nogal selectief over het begrip vrijheid denkt.
pi_204968179
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik doelde inderdaad op de bekende hypocrisie van de user die nogal selectief over het begrip vrijheid denkt.
Er is een verschil tussen vrijheid op een school en individuele vrijheid.
Vind je overigens niet dat er grenzen moeten zijn aan bepaalde boeken die kinderen te lezen krijgen?
pi_204968258
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vind je overigens niet dat er grenzen moeten zijn aan bepaalde boeken die kinderen te lezen krijgen?
Hahaahaa tuurlijk niet.
/ groet van jeugdige lettervreter. Die ging naar 3 verschillende bibliotheken in de stad.
Alles las wat los en vast was. En wat niet begrepen werd, kwam later wel terecht

/ gut, een reactie op chivaz.
pi_204968304
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 13:02 schreef AnneX het volgende:
En wat niet begrepen werd, kwam later wel terecht
Plus dat jeugdige alleslezers *steekt vinger op want hier heb je er nog zoeen* een geheel eigen benaming hebben voor boeken, tv-series (etc, etc) die ze al helemaal voor de volle 100% begrijpen...

.

.

...KINDERACHTIG. :P

(Bij mij was het altijd een kick als ik steeds meer van een "moeilijk boek" begreep; ik vermoed dat dat gevoel jou niet onbekend voorkomt! ;) )
pi_204968308
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 13:02 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hahaahaa tuurlijk niet.
/ groet van jeugdige lettervreter. Die ging naar 3 verschillende bibliotheken in de stad.
Alles las wat los en vast was. En wat niet begrepen werd, kwam later wel terecht

/ gut, een reactie op chivaz.
Ik vind het niet meer dan normaal dat boeken waar seksuele handelingen redelijk expliciet worden afgebeeld niet voorgeschoteld worden aan kleine kinderen.
Gelukkig zijn miljoenen ouders het met mij eens.
pi_204968609
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je bedoelt bepaalde boeken op school die verboden zijn door de beste gouverneur van de VS?
Een wiskunde boek heeft seksueel expliciete afbeeldingen? Klinkt weer als een fantasie.
pi_204968740
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Een wiskunde boek heeft seksueel expliciete afbeeldingen? Klinkt weer als een fantasie.
Blijkbaar hebben we het over andere boeken, die wiskundeboeken waar jij het over hebt bevatten elementen van CRT. Ook prima dat het raciaal denken zoveel mogelijk gestopt word. In een wereld waar je ras niet relevant zou moeten zijn is het benadrukken van ras natuurlijk niet de manier om een kleurenblinde samenleving te krijgen.
  zondag 5 juni 2022 @ 14:30:20 #84
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204968811
Woodward en Bernstein over Nixon en Trump in WaPo.
quote:
Woodward and Bernstein thought Nixon defined corruption. Then came Trump.
https://wapo.st/3x88DOL

[ Bericht 31% gewijzigd door Hyperdude op 05-06-2022 14:41:56 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_204969286
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 13:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat boeken waar seksuele handelingen redelijk expliciet worden afgebeeld niet voorgeschoteld worden aan kleine kinderen.
Gelukkig zijn miljoenen ouders het met mij eens.
Ow, die vond ik ook wel, ergens achterin een kast.
Snapte er niks van. Wist wel dat het ‘spannend’ was, want achterin de kast.
Het is helemaal goed gekomen met mij. Denk ik.
pi_204969321
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:19 schreef Chivaz het volgende:

bevatten elementen van CRT.
Zoals? Geef eens concrete voorbeelden.
pi_204969427
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:32 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ow, die vond ik ook wel, ergens achterin een kast.
Snapte er niks van. Wist wel dat het ‘spannend’ was, want achterin de kast.
Het is helemaal goed gekomen met mij. Denk ik.
Er was een goede reden om die achterin de kast te leggen. Het was om jou te beschermen tegen dat soort expliciete teksten/beelden. Dat is wat goede ouders doen voor hun kinderen.
pi_204969431
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zoals? Geef eens concrete voorbeelden.
Waarom denk jij dat die boeken niet meer in die scholen gebruikt worden? Een beetje raar om naar voorbeelden te vragen vind je niet?
pi_204969504
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er was een goede reden om die achterin de kast te leggen. Het was om jou te beschermen tegen dat soort expliciete teksten/beelden. Dat is wat goede ouders doen voor hun kinderen.
En jij dacht, dat je moeder de blaadjes onder jouw matras niet heeft gezien. 😂
pi_204969516
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat die boeken niet meer in die scholen gebruikt worden? Een beetje raar om naar voorbeelden te vragen vind je niet?
Oh, DeSantis zei het dus het moet wel waar zijn. Op die fiets.

Ik ben meer van onafhankelijk denken en zelf onderzoek doen, vandaar mijn vraag. Je insinueerde namelijk dat je het wel wist, maar je blijkt gewoon de leider na te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')