En hoe noem je het dan? Witte reuk?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat heeft de huidskleur van Obama ermee te maken? En, wat heeft Obama met dat schandaal te maken?
Daarbij is het natuurlijk niet goed dat deze mevrouw in algemene zin politieke groepen targete, maar dat was zo bezien niet om partijpolitieke reden of omdat hun politiek haar niet aan stond. Zoals in het artikeltje staat:
[..]
En over het FBI onderzoek:
[..]
Ik snap dus niet goed waarom je dit opwerpt. Maar je vindt het verder wel verwerpelijk als DeSantis bedrijven straft, omdat ze hem politiek niet steunen?
Ik zou het overigens ook wellicht niet zo gebracht hebben als het niet plaats vond in een bredere context van Orbanisering van de Republikeinse partij de laatste jaren. Eerder al het gedoe met Disney in Florida, het om dubieuze reden verbieden van boeken op scholen, de belangrijkste presidentskandidaat cq voormalige president die een coup wilde plegen en gesteund door een behoorlijk aantal politici, de bestorming van het parlement door een deel van de rabiate achterban die de leugens geloofden van hem.
Waar heb je het steeds over?! Bruin was een referentie naar fascisme, waar vlak daarvoor de discussie over ging:quote:
quote:In Germany, the fascist Nazi movement was similar to the Italian Fascists in that they initially used a specifically colored uniform for their movement, the tan-brown colored uniform of the SA paramilitary group earned the group and the Nazis themselves the nickname of the Brownshirts.
Schandalig, gelukkig kunnen ze wel een presidentieel pardon krij...oh...wacht.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:57 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Je mag tegenwoordig als republikein niet eens de wet overtreden! Het is een schande!
Ik zit maar te zoeken of dit nep is maar dit is gewoon echt dus....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:57 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Je mag tegenwoordig als republikein niet eens de wet overtreden! Het is een schande!
Op zaterdag 4 juni 2022 14:54 schreef Ulx het volgende:
Twitter is kanker geworden sinds Trump het heeft verpest, gelukkig wordt die nu helemaal ten grave gedragen door onze apartheidsentrepeneur Musk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat staat in de tweet. Die niet klopt. In de wettekst staat dat een doktersverklaring voldoende is.
Twitter is kanker. Stop met het gebruiken en lees eens wat verder.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:59 schreef Kijkertje het volgende:
Nieuwe feiten beginnen naar buiten te komen in de aanloop naar de hearings:
[ twitter ]
Het is vooral verpest door de activisten en de extreem vooringenomen linkse medewerkers daar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:51 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Twitter is kanker geworden sinds Trump het heeft verpest, gelukkig wordt die nu helemaal ten grave gedragen door onze apartheidsentrepeneur Musk.
Je bedoelt bepaalde boeken op school die verboden zijn door de beste gouverneur van de VS?quote:Op zondag 5 juni 2022 11:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik neem aan dat bovenstaande reactie waarin de fan van de boekverbieder begint over het vrije woord ironisch bedoeld is?
Er is een verschil tussen vrijheid op een school en individuele vrijheid.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik doelde inderdaad op de bekende hypocrisie van de user die nogal selectief over het begrip vrijheid denkt.
Hahaahaa tuurlijk niet.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vind je overigens niet dat er grenzen moeten zijn aan bepaalde boeken die kinderen te lezen krijgen?
Plus dat jeugdige alleslezers *steekt vinger op want hier heb je er nog zoeen* een geheel eigen benaming hebben voor boeken, tv-series (etc, etc) die ze al helemaal voor de volle 100% begrijpen...quote:Op zondag 5 juni 2022 13:02 schreef AnneX het volgende:
En wat niet begrepen werd, kwam later wel terecht
Ik vind het niet meer dan normaal dat boeken waar seksuele handelingen redelijk expliciet worden afgebeeld niet voorgeschoteld worden aan kleine kinderen.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hahaahaa tuurlijk niet.
/ groet van jeugdige lettervreter. Die ging naar 3 verschillende bibliotheken in de stad.
Alles las wat los en vast was. En wat niet begrepen werd, kwam later wel terecht
/ gut, een reactie op chivaz.
Een wiskunde boek heeft seksueel expliciete afbeeldingen? Klinkt weer als een fantasie.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bedoelt bepaalde boeken op school die verboden zijn door de beste gouverneur van de VS?
Blijkbaar hebben we het over andere boeken, die wiskundeboeken waar jij het over hebt bevatten elementen van CRT. Ook prima dat het raciaal denken zoveel mogelijk gestopt word. In een wereld waar je ras niet relevant zou moeten zijn is het benadrukken van ras natuurlijk niet de manier om een kleurenblinde samenleving te krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een wiskunde boek heeft seksueel expliciete afbeeldingen? Klinkt weer als een fantasie.
https://wapo.st/3x88DOLquote:Woodward and Bernstein thought Nixon defined corruption. Then came Trump.
Ow, die vond ik ook wel, ergens achterin een kast.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat boeken waar seksuele handelingen redelijk expliciet worden afgebeeld niet voorgeschoteld worden aan kleine kinderen.
Gelukkig zijn miljoenen ouders het met mij eens.
Er was een goede reden om die achterin de kast te leggen. Het was om jou te beschermen tegen dat soort expliciete teksten/beelden. Dat is wat goede ouders doen voor hun kinderen.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow, die vond ik ook wel, ergens achterin een kast.
Snapte er niks van. Wist wel dat het ‘spannend’ was, want achterin de kast.
Het is helemaal goed gekomen met mij. Denk ik.
Waarom denk jij dat die boeken niet meer in die scholen gebruikt worden? Een beetje raar om naar voorbeelden te vragen vind je niet?quote:
En jij dacht, dat je moeder de blaadjes onder jouw matras niet heeft gezien. 😂quote:Op zondag 5 juni 2022 15:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er was een goede reden om die achterin de kast te leggen. Het was om jou te beschermen tegen dat soort expliciete teksten/beelden. Dat is wat goede ouders doen voor hun kinderen.
Oh, DeSantis zei het dus het moet wel waar zijn. Op die fiets.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat die boeken niet meer in die scholen gebruikt worden? Een beetje raar om naar voorbeelden te vragen vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |