lijkt me ook, AZ zit te dicht bij Amsterdamquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente heeft wel een betere basis om in de buurt van Feyenoord/PSV te komen. Grotere achterban en meer potentiële sponsors met binding met de regio.
Ik zei ook dat ze dichterbij kunnen komen op de lange termijn, dichterbij dan AZ.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4e, dat is hun plek. Hoger komen ze alleen met fraude of totaal falen van Feyenoord.
Geen avonturen in Pristina-achtige plaatsen komend seizoenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:35 schreef DonRaja het volgende:
Het zal ff wennen zijn, geen voorrondes dit jaar.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen avonturen in Pristina-achtige plaatsen komend seizoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
nu ga je wat te ver, in de wastora tijd stond er ook een aardig team maar zonder geldschieter lukt het gewoon nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
AZ is al die jaren nog minder dan een provincieclubje geweest. Beetje vergelijkbaar met RKC Waalwijk ofzo.
Totdat de DSB zich ermee ging bemoeien.
FC Twente is geen topclub inderdaad maar heeft qua regio, aanhang, historie en potentie wel meer in zich dan AZ naar mijn mening.
Maar boeiend verder.
In de tijd dat Willem van Hanegem daar trainer was, en ook nog een periode daarna, was het gewoon een clubje van het formaat Heracles Almelo ofzo hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu ga je wat te ver, in de wastora tijd stond er ook een aardig team maar zonder geldschieter lukt het gewoon niet
jij het het over al die jarenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de tijd dat Willem van Hanegem daar trainer was, en ook nog een periode daarna, was het gewoon een clubje van het formaat Heracles Almelo ofzo hoor.
Dat ze in de jaren 80 ook nog even een suikeroom hebben gehad doet daar niets aan af.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen avonturen in Pristina-achtige plaatsen komend seizoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik maak eigenlijk nooit domme posts. Ik was zelfs de enige die juist voorspelde dat Feyenoord een spectaculaire inhaalreeks op Ajax ging maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat we nu allemaal een domme post van onszelf uit het verleden plaatsen. Ik begin:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk nooit domme posts. Ik was zelfs de enige die juist voorspelde dat Feyenoord een spectaculaire inhaalreeks op Ajax ging maken.
Nu heeft AZ geen suikeroom toch? Vond juist dat ze het heel goed deden de laatste jaren. Eigenlijk in veel opzichten wat Feyenoord dit seizoen doet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV, Twente en AZ hadden alle 3 een suikeroom, van die laatste 2 clubs bleken het oplichters maar die van PSV had gewoon hele diepe zakken, nu ze het het op eigen kracht moeten doen zie je dat het niet zo makkelijk is.
Na die oplichter Dirk Scheringa is er inderdaad geen nieuwe suikeroom bij hen in de plaats gekomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu heeft AZ geen suikeroom toch? Vond juist dat ze het heel goed deden de laatste jaren. Eigenlijk in veel opzichten wat Feyenoord dit seizoen doet.
Dat ze in een normale situatie nooit kunnen opboksen tegen de klassieke top 3 kan dan wel zo zijn maar het was tot dit seizoen echt een totale chaos bij Feyenoord. Volgens mij hadden we tot anderhalf jaar gelden zelfs amper scouts in dienst. Als je je nadrukkelijk zo amateuristisch profileert is het niet ondenkbaar dat een provincieclubje je op enig moment voorbij streeft. Al heb je je dat dan inderdaad volledig aan je eigen wanbeleid te danken.
Geertruida, Benita, Hartjes?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:24 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-vervagen~a8d56919/
Welke speler heeft een tijdje geleden verlengd en rijdt in een rode Porsche?
Geertruida niet, of je moet de jeugd meetellen. Al zal dat een kwestie van tijd zijn lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner ook basisplekje gisteren.
Gingen jaren voorbij dat we bijna geen international in onze basiself hadden staan. Nu gewoon de gehele basiself
Ik wissel den Geert in voor Pedersen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geertruida niet, of je moet de jeugd meetellen. Al zal dat een kwestie van tijd zijn lijkt mij.
Jong Oranje, dan kom je denk ik alleen op Geertje uit. Moet die jongen toch ook lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:26 schreef XSbig het volgende:
[..]
Geertruida, Benita, Hartjes?
Dat waren de eerste namen die in mij opkwamen.
Hij had er ook bij gezeten als Louis niet aan Jong had gedacht.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wissel den Geert in voor Pedersen.
Al hoort Geert gewoon in Oranje.
Maakt mij ook niet uit. Ergens geef ik hem nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jong Oranje, dan kom je denk ik alleen op Geertje uit. Moet die jongen toch ook lekker zelf weten.
Royston Drenthe.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:24 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-vervagen~a8d56919/
Welke speler heeft een tijdje geleden verlengd en rijdt in een rode Porsche?
Doe maar niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Exit Marciano. Misschien Erwin Mulder als tweede keeper halen?
Paar miljoen erbijquote:Op zondag 5 juni 2022 21:32 schreef CR7 het volgende:
Senesi zojuist ingevallen tegen Estland voor zijn eerste interland..
Kun je hem voortaan gewoon Roya2faces noemen.quote:
Denk dat Hendriks net niet genoeg is om op termijn basisspeler te worden, en als die jongen gewoon wil spelen is dit de beste optie. Anderhalf miljoen vangen op een jeugdspeler is prima natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:26 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Vind dit persoonlijk toch wel zonde. Zeker omdat de afkoopsom echt niet hoger gaat liggen dan een miljoen of 2 (rond de 1.6 volgens @:zka ).
Godsamme, van de regen in de drup. Als je nog eens ideeën hebt...quote:Op maandag 6 juni 2022 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Exit Marciano. Misschien Erwin Mulder als tweede keeper halen?
Ik denk bovenal dat die optie niet gelicht wordt, afgaande op Hendriks zijn laatste wedstrijd (zwak optreden tegen Twente-thuis op linksback) en Viergever die net naar Utrecht verkast is. Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:26 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Vind dit persoonlijk toch wel zonde. Zeker omdat de afkoopsom echt niet hoger gaat liggen dan een miljoen of 2 (rond de 1.6 volgens @:zka ).
Ik denk dat we hem pas echt na deze zomer daarop moeten gaan afrekenen. Hoop vooral niet dat ze weer de klassieke hou de groep bij elkaar fout gaan maken.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik denk bovenal dat die optie niet gelicht wordt, afgaande op Hendriks zijn laatste wedstrijd (zwak optreden tegen Twente-thuis op linksback) en Viergever die net naar Utrecht verkast is. Ik moet het allemaal nog maar zien.
Verhuren met een optie. Wéér geen verkoop onder Arnesen, maar half bakken werk. Ik vind daar wat van. Maar als je wat opmerkt over Arnesen zijn verkoopskills (..) dan ben je altijd de gebeten hond.
Eens. Ze moeten er wel echt 2 a 3 laten gaan. Malacia lijkt me inmiddels wel zeker trouwens.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem pas echt na deze zomer daarop moeten gaan afrekenen. Hoop vooral niet dat ze weer de klassieke hou de groep bij elkaar fout gaan maken.
Er ligt wel zo’n plan klaar.. Ik heb er een aantal weken terug al op gehint. Ze willen echt om plek 1-2 gaan spelen - daar moeten volgens Slot enige spelers voor verlengen..quote:Op maandag 6 juni 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem pas echt na deze zomer daarop moeten gaan afrekenen. Hoop vooral niet dat ze weer de klassieke hou de groep bij elkaar fout gaan maken.
Ik zou dat eigenlijk niet zo slim vinden. Er moet in ieder geval wel wat geld in het laatje gaan komen en nu is je kans om de hoofdprijs te vangen.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Er ligt wel zo’n plan klaar.. Ik heb er een aantal weken terug al op gehint. Ze willen echt om plek 1-2 gaan spelen - daar moeten volgens Slot enige spelers voor verlengen..
Het verschil is wel echt dat afgelopen seizoen een resultaat is van een duidelijk plan en niet een toevalstreffer zoals onder Mart altijd het geval was. Had niet het idee dat Feyenoord er vorig seizoen het maximale uithaalde, die ECL-finale was een leuke uitschieter maar op Marseille na hebben we geen indrukwekkende clubs uitgeschakeld. Dit is gewoon waar we staan nu, punt. Ik vind het te makkelijk om te zeggen ‘weer die klassieke fout maken’ terwijl het op zichzelf geen fout is, meer een afweging die na het kampioensjaar verkeerd is uitgevallen, al dan niet gedeeltelijk door pech. Toen was de fout vooral dat er niet doorgeselecteerd werd op bepaalde posities en het aankoopbeleid sowieso niet gericht was waardoor er overbodige spelers werden gehaald en de selectie niet in balans was, daar is nu geen sprake van.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de meeste TD's hadden een reserve back van de nummer 3 van de Eredivisie voor 10 miljoen verkochtquote:Op maandag 6 juni 2022 21:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik denk bovenal dat die optie niet gelicht wordt, afgaande op Hendriks zijn laatste wedstrijd (zwak optreden tegen Twente-thuis op linksback) en Viergever die net naar Utrecht verkast is. Ik moet het allemaal nog maar zien.
Verhuren met een optie. Wéér geen verkoop onder Arnesen, maar half bakken werk. Ik vind daar wat van. Maar als je wat opmerkt over Arnesen zijn verkoopskills (..) dan ben je altijd de gebeten hond.
Nee over Arnesen zijn verkoopskills ben ik het met je eens. Hoewel ik zijn visie zeer waardeer en een hoop van de problemen van vroeger (waardeloze scouting, balans tussen het overdreven voorzichtige of weer megalomane gedrag van zijn voorgangers) dankzij hem opgelost is het geen geweldige TD op bepaalde vlakken, waaronder verkoopbeleid.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:49 schreef ZKA het volgende:
Tweede spits is al vervangen.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:42 schreef Scrummie het volgende:
Van mij hoeft ook niet alles weg. Tenzij echt niet te weigeren aantal miljoenen.
Maar 2, misschien 3, goede verkopen geeft ook weer ruimte om zelf wat te kunnen en je moet nogal wat doen want zelfs als Malacia niet gaat is een linksback een vereiste, een nieuwe tweede keeper ook, en je moet zowel je eerste als tweede spits ook vervangen en dat is normaal gesproken niet goedkoop en Til moet je ook nog vervangen.
Nou, geef eens een tipje van de sluier.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:52 schreef ZKA het volgende:
Zojuist een lijst met om en nabij 75 namen die in het buitenland voetballen aangeleverd bij Feyenoord. Allen vol potentie en imo haalbaar voor de club. Vroeg op de korrel. Ze gaan er net als vorig jaar sowieso iets mee doen, is mij toegezegd. Volledig uit goodwill aangeleverd, uit liefde voor de club. Op naar een lekkere transferzomer, die na de interlandperiode los gaat komen. #inmezelfblijvengeloven
VI.nlquote:Feyenoord wil meedenken met Malacia en zet in op behoud Kökçü en Sinisterra
Feyenoord heeft de eerste biedingen van Olympique Lyonnais en andere clubs op Tyrell Malacia geweigerd. De club wil echter wel meedenken met de linksback en staat in principe niet onwelwillend tegenover een deal.
Bij Feyenoord vinden ze Malacia klaar voor een volgende stap. Bovendien kan de club de transfersom goed gebruiken.
Malacia, die met Oranje in Cardiff verblijft voor de wedstrijd in de Nations League tegen Wales, zal na de interlandperiode een beslissing nemen waar hij zijn toekomst ziet.
Behalve voor Malacia melden zich nu ook clubs met serieuze interesse in Orkun Kökçü. De middenvelder is momenteel met Turkije op pad, ook voor de Nations League. Kökçü heeft bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2025. De urgentie nu te vertrekken is niet per se groot. Bovendien wil Feyenoord proberen zijn contract open te breken te verlengen en te verbeteren. Daarmee maakt de club van Kökçü dan een van de bestbetaalde spelers.
Ook met Luis Sinisterra hoopt Feyenoord tot zulke afspraken te kunnen komen. Trainer Arne Slot wil graag verder met zijn twee meest creatieve spelers.
Kokcu nu juist ook laten gaan.quote:
Prima dat ze niet de eerste de beste aanbieding accepteren. De uitverkoop mag weleens voorbij zijn.quote:
van Geel die na het WK 2014 alles zo snel mogelijk weg flikkerde waardoor we met Schaken als rechtsback voorronde CL gingen spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima dat ze niet de eerste de beste aanbieding accepteren. De uitverkoop mag weleens voorbij zijn.
je kan er moeilijk voor zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben trouwens tegen transfobie.
Lllleeuk intervvvvvview, ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk interview met Geertruida op NOS.nl .
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben trouwens tegen transfobie.
Leuk voor hem natuurlijk. En qua rendement vind ik zijn periode hier niet eens verkeerd, redelijk gedaan.quote:
Met Linssen haal je gewoon 15 goals in huis.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk voor hem natuurlijk. En qua rendement vind ik zijn periode hier niet eens verkeerd, redelijk gedaan.
@GenerationAlphanogwatquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Linssen haal je gewoon 15 goals in huis.
Geen Linssen/Toornstra content is verreweg het grootste gemis ja.quote:
Vanaf volgend jaar ook @ZKA op dat lijstje met scouts?quote:Feyenoord heeft de contracten van het zevenkoppige scoutingteam opengebroken en verlengd. De club is tevreden over de koers die gevaren wordt op het gebied van extern spelersbeleid en wil hier de komende jaren verder op doorpakken.
Technisch directeur Frank Arnesen: ‘Vorig jaar hebben we een nieuw scoutingapparaat geïntroduceerd dat vanaf minuut één prima werk heeft geleverd. De spelers die we mede op basis van hun input hebben aangetrokken passen goed bij de club, zoveel is dit seizoen wel gebleken op het veld. Het is de bedoeling om die goede lijn door te trekken en logischerwijs willen we dan langer verder met onze huidige scouts.’
‘Uit deze verlenging spreekt niet alleen vertrouwen voor het hele team, maar ook waardering,’ constateert Mark Ruijl, head of scouting. ‘De komende jaren werken we verder aan de structurering van het scoutingbeleid. We kijken er naar uit om verder te bouwen aan de samenstelling van de selectie en Feyenoord op het gebied van spelers nog meer toekomstbestendig te maken. Dat is een uitdaging die we graag aangaan.’
Het scoutingapparaat van Feyenoord bestaat op dit moment uit zeven personen. Naast head of scouting Mark Ruijl zijn dat Bjarne Hansen, Chris Akkas, Bernard Schuiteman, Micha Jansen, Tim de Cler en Govert Soeters.
Enige manier hoe ze van FTM af kunnen komen ;-)quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar ook @:ZKA op dat lijstje met scouts?
Instructies onduidelijk, Thomas Verheydt aangetrokkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe Trauner in de spitsvariant is van harte welkom
Chris lult vaak uit zijn nek maar dit verzin je niet lijkt mij.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:50 schreef Pistolero het volgende:
Chris Woerts
Zijn die investeerders er al?
Ze gaan lappen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:50 schreef Pistolero het volgende:
Chris Woerts
Zijn die investeerders er al?
Dat Arnesen een infectie heeft is ook het enige deel van zijn verhaal wat waar is. Dat ie vervangen moet worden en dat Feyenoord in paniek is is bullshit. Want hij moet blijkbaar overal fysiek aanwezig zijn, ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Chris lult vaak uit zijn nek maar dit verzin je niet lijkt mij.
Totale waanzin weer. Arnesen kan vanuit huis gewoon zijn werk continueren en vervoer wordt geregeld, indien hij naar De Kuip moet komen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Arnesen een infectie heeft is ook het enige deel van zijn verhaal wat waar is. Dat ie vervangen moet worden en dat Feyenoord in paniek is is bullshit. Want hij moet blijkbaar overal fysiek aanwezig zijn, ofzo.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Arnesen een infectie heeft is ook het enige deel van zijn verhaal wat waar is. Dat ie vervangen moet worden en dat Feyenoord in paniek is is bullshit. Want hij moet blijkbaar overal fysiek aanwezig zijn, ofzo.
quote:
Malacia en Dessers overschat, Aursnes en Kökcü ietwat onderschat, verder een prima inschattingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
TM zal wel aanpassen, maar ik verwacht:
Bijlow: 11m
Malacia: 23m
Trauner: 5m
Senesi: 16m
Geertruida: 12m
Aursnes: 10m
Kökcü: 20m
Til: 8m
Sinisterra: 25m
Dessers: 10m
Nelson: 6m
De rest blijft gelijk of word minder dan de oorspronkelijke waarde, denk ik.
Benthem die de Veerman-deal verpestte? Interessant. Blijft ook enorm zonde als je die jongen nu bij PSV ziet, voor die prijs vind je geen betere vervangers voor Kökcü.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:40 schreef ZKA het volgende:
[..]
Totale waanzin weer. Arnesen kan vanuit huis gewoon zijn werk continueren en vervoer wordt geregeld, indien hij naar De Kuip moet komen.
Daarbuiten valt deze zomer wel te overbruggen met Te Kloese zijn technische ervaring.
Ja - Feyenoord had zich inderdáád zorgen moeten gaan maken als Joris van Benthem de onderhandelingen moest gaan doen. Verpestte eerder bijvoorbeeld de Veerman en Summerville deals. Maar zo ver zijn we (gelukkig) niet gekomen.
Feyenoord gaat gewoon de zomer doorkomen met Arnesen aan het roer, infectie of niet.
Het enige waar ze zich zorgen om maken, is de staat van de gezondheid van Arnesen met deze infectie. Hopelijk herstelt hij snel. Dit kan je er niet bijhebben in zo'n periode.
het begint bovenin dus we zullen in NL sowieso even moeten wachtenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:48 schreef fetX het volgende:
Ach, de transfermarkt is nog lang niet op gang. Zal na al die interlands allemaal wel pas een beetje komen.
Diemers viel ook wel redelijk in de smaak op het tweede niveau in Duitsland.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even nagecheckt hoe alle uitgaande transfers van vorig seizoen het hebben gedaan bij hun nieuwe clubs, das ook niet best zeg.
Op zich doen Burger (basisspeler bij Basel) en Nieuwkoop (tweede in België geworden als basisspeler) het wel prima, de rest, oei. Haps gedegradeerd uit de Serie A, Jurk zit op de bank bij Kopenhagen, Spajic balt nu bij Kasimpasa (Turkse middenmoter waar eerder dit seizoen Jørgensen werd weggestuurd), die rooie van de kerstfoto speelt in de middenmoot van de League One en Teixeira speelt onderin de Portugese competitie. Fer heeft nauwelijks gespeeld bij Antalyaspor (alhoewel hij op het einde nog wat basisplekken had) en Kelly zit inmiddels op de bank bij de nr19 van de League Two
Het is nog bijna knap te noemen dat we vorig jaar met die grafzooi vijfde werden.
Is Diemers nog eigendom van Feyenoord? Cambuur hep interesse.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Diemers viel ook wel redelijk in de smaak op het tweede niveau in Duitsland.
Dick haalde er het MAXIMALE uit. Als een sinaasappel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even nagecheckt hoe alle uitgaande transfers van vorig seizoen het hebben gedaan bij hun nieuwe clubs, das ook niet best zeg.
Op zich doen Burger (basisspeler bij Basel) en Nieuwkoop (tweede in België geworden als basisspeler) het wel prima, de rest, oei. Haps gedegradeerd uit de Serie A, Jurk zit op de bank bij Kopenhagen, Spajic balt nu bij Kasimpasa (Turkse middenmoter waar eerder dit seizoen Jørgensen werd weggestuurd), die rooie van de kerstfoto speelt in de middenmoot van de League One en Teixeira speelt onderin de Portugese competitie. Fer heeft nauwelijks gespeeld bij Antalyaspor (alhoewel hij op het einde nog wat basisplekken had) en Kelly zit inmiddels op de bank bij de nr19 van de League Two
Het is nog bijna knap te noemen dat we vorig jaar met die grafzooi vijfde werden.
Ja, nog een eenjarig contract.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Diemers nog eigendom van Feyenoord? Cambuur hep interesse.
Jammer dat hij te duur is voor die clubs.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Diemers viel ook wel redelijk in de smaak op het tweede niveau in Duitsland.
Bij Fortuna was hij wel het mannetje (vooral met zijn standaardsituaties) maar veel hoger hoeft hij niet te mikken nee. Al zal hij wel te veel moeten inleveren om bij Cambuur te spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:46 schreef fetX het volgende:
Cambuur is overigens wel een beetje zijn niveau (nou ja, Groningen of zo ook wel maar dan blinkt hij niet uit) al vindt hij zichzelf een stuk beter heb ik het idee.
Ja, Feyenoord vroeg aan die Duitse club een miljoentje ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Diemers nog eigendom van Feyenoord? Cambuur hep interesse.
Oh dan is het sowieso kansloos.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord vroeg aan die Duitse club een miljoentje ofzo dacht ik.
Die uitwedstrijd zag iedereen wel aankomen, die thuiswedstrijd niet verwacht eigenlijk.quote:
Tsja, UEFA en vuurwerkjes.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:11 schreef fetX het volgende:
Jammer eigenlijk terwijl het in de meeste uitwedstrijden prima ging.
Tja, das kut. Die voorwaardelijke straf voor uitwedstrijden stond natuurlijk al lang vast, dus het was wachten totdat we hem daadwerkelijk zouden krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik het lees gaat het enkel ook om die fakkels en niets anders. Wel jammer want ze zorgen voor een geweldige sfeer, er zitten weinig verdere risico’s aan en ze effectief uitbannen is echt onmogelijk, maar met de UEFA valt moeilijk te discussiëren over hun reglementen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:11 schreef fetX het volgende:
Jammer eigenlijk terwijl het in de meeste uitwedstrijden prima ging.
Ja ik vind het eigenlijk ook een beetje overdreven allemaal, maar goed het zijn de regelsquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals ik het lees gaat het enkel ook om die fakkels en niets anders. Wel jammer want ze zorgen voor een geweldige sfeer, er zitten weinig verdere risico’s aan en ze effectief uitbannen is echt onmogelijk, maar met de UEFA valt moeilijk te discussiëren over hun reglementen.
Had eigenlijk langzamerhand wel een beetje hoop dat het qua vuurwerkstraffen bij wat boetes zou blijven, wij steken wat fakkeltjes af en maken netjes de rekening over, want dat vind ik die rode rook wel waard. Uitbannen lukt toch niet dus dan maar gedogen. Ach ja. Hopen dat we uit beginnen tegen een Franse tegenstanderquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk ook een beetje overdreven allemaal, maar goed het zijn de regels
Dus Marseille moet een thuis wedstrijd zonder en wij een uit wedstrijd.quote:
De lieverdjes van L'OM hebben wel wat meer op hun kerfstok ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus Marseille moet een thuis wedstrijd zonder en wij een uit wedstrijd.
Marseille alleen wel voorwaardelijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus Marseille moet een thuis wedstrijd zonder en wij een uit wedstrijd.
Je hebt gewipt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:39 schreef ZKA het volgende:
Ik heb nieuws klaar staan om mensen op te vrolijken. Geef me een dikke week.
Hopelijk een spits in aantochtquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:39 schreef ZKA het volgende:
Naar aanleiding van Oranje de afgelopen tijd t/m vanavond, denk ik opeens aan een huurovereenkomst voor Weghorst of Wijnaldum.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:39 schreef ZKA het volgende:
Hij heeft net gescoord voor oranjequote:
Ik denk niet dat ze een finale 'zonder' publiek wilden nee.quote:Op donderdag 9 juni 2022 02:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De maffia durfde hem niet voor de finale op te leggen?
Bij Marseille uit werden de fakkels ook richting de politie gegooid toen ze voor het vak stonden. Die Uefa mannetjes stonden er toen naast, dus die was wel duidelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals ik het lees gaat het enkel ook om die fakkels en niets anders. Wel jammer want ze zorgen voor een geweldige sfeer, er zitten weinig verdere risico’s aan en ze effectief uitbannen is echt onmogelijk, maar met de UEFA valt moeilijk te discussiëren over hun reglementen.
Kellyquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Staan de op trappen, vuurwerk zijn al jaren een prima verdienmodel voor de UEFAMAFFIA.quote:
Waarom straffen jullie supporters je eigen club?quote:„Feyenoord is bijzonder teleurgesteld dat het gedrag van een minderheid - en de daaraan gekoppelde maatregelen vanuit de UEFA - een zwaar negatieve stempel lijken te gaan drukken op de Europese campagne van komend seizoen en de club inmiddels vele tonnen aan financiële schade en reputatieverlies berokkenen”, aldus de club
Dat is niet waar, daar heeft Marseille ook een boete voor gehad, ziequote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook wel bijzonder dat zo'n gigantische UEFA MAFFIA tifoactie die OM had blijkbaar geen enkel probleem is.
bepaal jij niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waarom straffen jullie supporters je eigen club?
Sorry, maar dit is gewoon echt dom, dit heeft echt niks met clubliefde te maken.
Ah, ik had dat vonnis zelf niet gelezen, alleen op de welbekende voetbalsites en daar stond dat de straf voor OM alleen voor vuurwerk was. Ik vond het al raarquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is niet waar, daar heeft Marseille ook een boete voor gehad, zie [ twitter ]
Nee als je juicht voor een goal zou je corona kunnen verspreiden. Of doen we daar niet meer aan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:00 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Zelfs juichen mag tegenwoordig niet meer
Men streeft gewoon naar kutjespubliek dat de telefoon uit de zak haalt na een doelpunt om zichzelf te filmen terwijl ze aan het juichen zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee als je juicht voor een goal zou je corona kunnen verspreiden. Of doen we daar niet meer aan?
Wel flauw van de UEFA dit, sowieso waar ze al die straffen voor geven, het gooien van biertjes in de lucht bij het juichen, de trappen blokkeren, fakkels aansteken, strikt gezien mag het natuurlijk niet maar het valt bijna niet te handhaven en het doet nauwelijks kwaad.
Bij spullen op het veld gooien, heftige spreekkoren, vernielingen, knalvuurwerk afsteken etc begrijp ik de boetes wel, maar dit slaat eigenlijk nergens op.
Iemand die duidelijk nog nooit in een volgepakt uitvak heeft gestaan terwijl er duizenden mensen over elkaar heen springen. Je bier in je handen houden naai je jezelf alleen maar mee.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:35 schreef Pistolero het volgende:
Blijft bijzonder dat het maar normaal wordt gevonden dat bij ieder doelpunt alle bekertjes de lucht gaan en iedereen een bierdouche krijgt.
Van dat Amerikaans sportpubliek wat op videoschermen instructies krijgt wanneer en hoe hard ze moeten juichenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Men streeft gewoon naar kutjespubliek dat de telefoon uit de zak haalt na een doelpunt om zichzelf te filmen terwijl ze aan het juichen zijn.
Het spijt me.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waarom straffen jullie supporters je eigen club?
Sorry, maar dit is gewoon echt dom, dit heeft echt niks met clubliefde te maken.
Het dondert en het bliksemt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:35 schreef Pistolero het volgende:
Blijft bijzonder dat het maar normaal wordt gevonden dat bij ieder doelpunt alle bekertjes de lucht gaan en iedereen een bierdouche krijgt.
Tuurlijk gebeurd het overal en kan je discussieren over het feit dat je et boetes voor krijgt, maar het blijft ultiem tokkiegedrag.
Stel je voor dat je een doelpunt viert zonder je te gedragen als een doorgesnoven eencellige, maar dan ben je blijkbaar kutjespubliek.
Dit is op zichzelf ook al vrij triest natuurlijk. Stel je voor dat je je als volwassen vent zo laat gaan omdat je club scoort.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die duidelijk nog nooit in een volgepakt uitvak heeft gestaan terwijl er duizenden mensen over elkaar heen springen. Je bier in je handen houden naai je jezelf alleen maar mee.
Mensen die kringverjaardagen organiseren zijn psychopaten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik begin steeds meer te vermoeden dat @:pistolero het type persoon is wat trots zijn nieuwe stofzuiger laat zien op kringverjaardagen.
Whatever.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jij doet je naam tenminste eer aan
Maggewoonniegebeureklaar.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:57 schreef fetX het volgende:
Een paar biertjes de lucht in. Het is allemaal wat.
Tsja, je hebt het hier over een Europese kwartfinale waar men vooraf de hele dag halve liters voor 3 euro in Praag in de zon heeft lopen zuipen. Dat sfeertje is vaak net wat uitbundiger dan RKC thuis.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is op zichzelf ook al vrij triest natuurlijk. Stel je voor dat je je als volwassen vent zo laat gaan omdat je club scoort.
Ik ben zelf verder harstikke vaak in een stadion en uitvak geweest, alleen de laatste jaren niet meer. Voelde me echt totaal meer thuis tussen het huidige voetbalpubliek en de manier waarop het er allemaal aan toe gaat tegenwoordig.
Maar goed, dan ben ik dus waatschijnlijk precies dat kutjespubliek waar je op doelt.
Zat dat stukje ook te lezen op de site, buiten de taalfouten springt het van de hak op de tak.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:44 schreef Haringkop het volgende:
Met Lau aan het hoofd van het bestuur is de communicatie van De Feijenoorder er ook niet op vooruit gegaan hè.
Dit inderdaad, dat stuk over discriminatie is ook echt tenenkrommend. Ik kan zelf ontzettend genieten van een goede pyro-show maar je mag als supportersvereniging ook echt wel eens je leden in de spiegel laten kijken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat dat stukje ook te lezen op de site, buiten de taalfouten springt het van de hak op de tak.
Die Lau zat ook voor de finale te roeptoeteren dat er kaarten in handen waren gekomen van de ALBANESE MAFIA!!!1 Ja dan maak je je op voorhand al geliefd daar. Wat een kneuzenkermis is dat clubje geworden zeg.
https://www.parool.nl/spo(...)an-diemen~b23906c52/quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Samantha van diemen verlaat Feyenoord.
Wie het is weet ik niet.
Pff wat een opluchting, die eikel hoef ik echt niet in een Feyenoord shirt te zienquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
Gesprekken met Bazoer lopen op niets uit.
Mooi zo.
Hendrix blijft sowieso nog een jaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima dat bazoer niet doorgaat wel jammer dat ze nu gaan proberen Hendrix te houden.
Mis je niks aan, was de tweede seizoenshelft ook nog maar weinig van over he.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
Mooi zo.
Bovenal was dat 5-3-2 systeem de reden dat Bazoer floreerde. Ook als hij nog 'goed' had geweest, zou hij zijn verzopen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mis je niks aan, was de tweede seizoenshelft ook nog maar weinig van over he.
Ik ben hier blij mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
Mooi zo.
Niet dat ik niet blij ben dat Bazoer niet doorgaat, bovenstaande is wel lastig te zeggen: Trauner had voor Feyenoord ook nooit in een viermansverdediging gespeeld, kon dat toch ook prima. Kan natuurlijk ook de uitzondering op de regel zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bovenal was dat 5-3-2 systeem de reden dat Bazoer floreerde. Ook als hij nog 'goed' had geweest, zou hij zijn verzopen bij Feyenoord.
Trauner is natuurlijk een heel ander type dan Bazoer. Die 5-3-2 maakte dat Bazoer als valse 'derde' verdediger kon indribbelen en doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Niet dat ik niet blij ben dat Bazoer niet doorgaat, bovenstaande is wel lastig te zeggen: Trauner had voor Feyenoord ook nooit in een viermansverdediging gespeeld, kon dat toch ook prima. Kan natuurlijk ook de uitzondering op de regel zijn
Ik denk dat Bazoer nog steeds een prima 6 zou zijn als ie er zin in heeft. Het komt op mij heel erg over alsof hij die libero rol is gaan doen omdat ie dan lekker lui met passjes kan strooien zonder veel te rennen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bovenal was dat 5-3-2 systeem de reden dat Bazoer floreerde. Ook als hij nog 'goed' had geweest, zou hij zijn verzopen bij Feyenoord.
Dat loopt dan ook als een rode draad door de carriere van Bazoer heen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:41 schreef hhh38 het volgende:
omdat ie dan lekker lui met passjes kan strooien zonder veel te rennen.
Ja hij mist de mentaliteit om te slagen op een niveau hoger dan Vitesse. Wat mij betreft brandt Feyenoord z'n vingers niet aan hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat loopt dan ook als een rode draad door de carriere van Bazoer heen.
Bij Vitesse heeft hij ook problemen veroorzaakt, het is gewoon een etterbak, die wil je er niet bij hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja hij mist de mentaliteit om te slagen op een niveau hoger dan Vitesse. Wat mij betreft brandt Feyenoord z'n vingers niet aan hem.
Wouter Burger heeft inderdaad bijna alles gespeeld bij Basel, dat is wel erg knap van hem.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb Wouter gemist elke keer toen Hendrix er in kwam.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wouter Burger heeft inderdaad bijna alles gespeeld bij Basel, dat is wel erg knap van hem.
Nou ja, mijn punt: Clikcbait is gewoon irritant. Vooral als je er medesupporters mee in de maling neemt.quote:
@ZKAquote:Op zondag 12 juni 2022 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ip-het-is-oude-troep
Van Gaalgod.
en heeft hij het nog niet eens over de kroketten gehadquote:Op zondag 12 juni 2022 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Louis heeft eigenlijk wel gelijk, de faciliteiten van de Kuip zijn gewoonweg compleet verouderd, zeker als je bedenkt dat er voornamelijk dagjesvolk op zo’n potje afkomt. Maar ook voor het Nederlands elftal kijkt zo’n wedstrijd gewoon een stuk lekkerder in de Kuip dan in de Arena. We zullen snel moeten gaan renoveren.
Zeepbel?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi dat Louisgod die zeepbel even doorprikt ja.
Tuurlijk heeft ie een punt, maar of dat een reden is om nooit meer in De Kuip te spelen is weer wat anders. Het thuisvoordeel is wel enorm in De Kuip als je naar de statistieken kijkt (waarschijnlijk minder als de helft van de kaartjes wordt opgekocht door Polen of Turken, maar goedquote:Op zondag 12 juni 2022 12:17 schreef Caland het volgende:
Louis hep wel een punt natuurlijk
En hij kan het weten, hij ruilde ook zijn ex in voor een beter werkend exemplaar.
Klopt, dat ‘nooit meer spelen’ etc gaat veel te ver maar das vGaal door en door, het allemaal wat overdreven brengen zodat er iets aan gebeurt, want ‘Louis heeft het gezegd en wat Louis zegt is belangrijk’, aldus Louis.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie een punt, maar of dat een reden is om nooit meer in De Kuip te spelen is weer wat anders. Het thuisvoordeel is wel enorm in De Kuip als je naar de statistieken kijkt (waarschijnlijk minder als de helft van de kaartjes wordt opgekocht door Polen of Turken, maar goed)
Hij had het blijkbaar over de grootte of het ontbreken van een stafruimte, ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie een punt, maar of dat een reden is om nooit meer in De Kuip te spelen is weer wat anders. Het thuisvoordeel is wel enorm in De Kuip als je naar de statistieken kijkt (waarschijnlijk minder als de helft van de kaartjes wordt opgekocht door Polen of Turken, maar goed)
Met Davids moet je gelijk ruimte maken voor een hele Raad van Commissarisquote:Op zondag 12 juni 2022 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had het blijkbaar over de grootte of het ontbreken van een stafruimte, ofzo.
Maar geloof niet dat er ooit een vergaderzaal groot genoeg is voor de ego’s van Loewie en Edgar.
Een speler voor Jong Feyenoordquote:Op zondag 12 juni 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zka komt zo toch met een PRIMEUR
Geen idee hoe ver die jongen is in z'n ontwikkeling, maar als die koopoptie een beetje gunstig is lijkt me dit een prima dealquote:
Kent de stadquote:Op zondag 12 juni 2022 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver die jongen is in z'n ontwikkeling, maar als die koopoptie een beetje gunstig is lijkt me dit een prima deal
Kunnen we het geld dat binnenkomt uit gaan geven aan aanvallers
Alles in de Kuip is gewoon primaquote:Op zondag 12 juni 2022 09:49 schreef Boussaadia het volgende:
Heerlijk hoe Rutgertje weer de pan uit flipt op Twitter.
Genieten.
Beetje opgezocht, speelde afgelopen seizoen alles bij Coventry (middenmoot Championship) waar trouwens Hamer ook speelt en het erg goed doet.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver die jongen is in z'n ontwikkeling, maar als die koopoptie een beetje gunstig is lijkt me dit een prima deal
Kunnen we het geld dat binnenkomt uit gaan geven aan aanvallers
Ondervind zelf nergens last van, behalve incapabele stewards en lange wachtrijen. Maar dat heb je overal.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alles in de Kuip is gewoon prima
Hahahaha
Faciliteiten zijn wel echt bedroevend hoor.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ondervind zelf nergens last van, behalve incapabele stewards en lange wachtrijen. Maar dat heb je overal.
Dat komt omdat het je eigen cluppie is. De faciliteiten in de Kuip zijn op zich prima als je daar tien minuten voor de wedstrijd aangeschoten binnenvalt, één grote beker piswater laat bestellen door je maat die vandaag de sjaak is, en na een applausje aan de spelers op het einde snel oprot, maar voor dagjesvolk vanuit het hele land die niet zo goed snappen hoe het bij ons werkt is het een ietwat oncomfortabele ervaring. En dus ook voor hoogbejaarde Louis die ze bij regelmaat in een rolstoel naar binnen moeten rijden. Daarbij denkt Lowietje nog altijd dat de hele wereld aan zijn lippen hangt als hij iets zegt dus zo denkt hij dat er iets gaat veranderen. Zoek er niet te veel achter.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ondervind zelf nergens last van, behalve incapabele stewards en lange wachtrijen. Maar dat heb je overal.
Dat is niet eens het grootste punt. Want veel van wat nu de gebreken zijn in de ogen van supporters is ook onderhoud of relatief makkelijk te upgraden. Maar iedereen die wel eens in een skybox in de Kuip is geweest en bijv. ook datzelfde heeft ervaren in Eindhoven of zelfs Arnhem weet hoe treurig het gesteld is. Ze hebben er niet voor niets een potsierlijk gebouw aan moeten plakken in de jaren 90 dat feitelijk niet eens onderdeel is van her stadion. Probleem is dat de constructie natuurlijk nooit gemaakt is voor dergelijke hospitality en dat ga je ook nooit kunnen aanpassen. Daar laat Feyenoord het meeste geld liggen. Maargoed, eeuwenoude discussie dit.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat het je eigen cluppie is. De faciliteiten in de Kuip zijn op zich prima als je daar tien minuten voor de wedstrijd aangeschoten binnenvalt, één grote beker piswater laat bestellen door je maat die vandaag de sjaak is, en na een applausje aan de spelers op het einde snel oprot, maar voor dagjesvolk vanuit het hele land die niet zo goed snappen hoe het bij ons werkt is het een ietwat oncomfortabele ervaring. En dus ook voor hoogbejaarde Louis die ze bij regelmaat in een rolstoel naar binnen moeten rijden. Daarbij denkt Lowietje nog altijd dat de hele wereld aan zijn lippen hangt als hij iets zegt dus zo denkt hij dat er iets gaat veranderen. Zoek er niet te veel achter.
Plus, er is geen wi-fi en geen entertainmentshowtje bij de rustquote:Op zondag 12 juni 2022 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is niet eens het grootste punt. Want veel van wat nu de gebreken zijn in de ogen van supporters is ook onderhoud of relatief makkelijk te upgraden. Maar iedereen die wel eens in een skybox in de Kuip is geweest en bijv. ook datzelfde heeft ervaren in Eindhoven of zelfs Arnhem weet hoe treurig het gesteld is. Ze hebben er niet voor niets een potsierlijk gebouw aan moeten plakken in de jaren 90 dat feitelijk niet eens onderdeel is van her stadion. Probleem is dat de constructie natuurlijk nooit gemaakt is voor dergelijke hospitality en dat ga je ook nooit kunnen aanpassen. Daar laat Feyenoord het meeste geld liggen. Maargoed, eeuwenoude discussie dit.
Er komt sowieso nog één spits bij, misschien wel twee.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vela we got Vela
https://www.soccernews.nl(...)yenoordstunttransfer
Als ze dat doen verwachten ze genoeg van Danilo
Hollywood gewoon tegenover de Kuip maat, zoveel verandert er niet.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
alsof die gast naar Fey wilt, van LA verhuizen naar NL ook... gebeurt sws niet
Vela hoeft maar 1x te facetimen met Slot en dan zit ie 2 uur later al in het vliegtuig naar NL.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:39 schreef Epistaxiophobia het volgende:
alsof die gast naar Fey wilt, van LA verhuizen naar NL ook... gebeurt sws niet
quote:Op maandag 13 juni 2022 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hollywood gewoon tegenover de Kuip maat, zoveel verandert er niet.
quote:Op maandag 13 juni 2022 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hollywood gewoon tegenover de Kuip maat, zoveel verandert er niet.
Moet je niet aan beginnen. Hooguit nog een jaartje leuk voor waarschijnlijk een flink salaris.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
Nu Feyenoord op zoek is naar NEDERLANDERS verwacht ik toch wel minimaal een hengeltje naar de moeder de inteeltgezichten Basje Dost.
Ié is transfervrijquote:Op maandag 13 juni 2022 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:zka is er verder interesse in één van de volgende spelers:
Ié
Ozyakup
Boëtius
Vilhena
Pelle
Guidetti
Kongolo
Elia
Vermeer
En zo ja, hoe komen we van de geest van van Geel af?
Op z'n minst verwacht dat Guidetti al was genoemd. Valt dat even tegen.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:zka is er verder interesse in één van de volgende spelers:
Ié
Ozyakup
Boëtius
Vilhena
Pelle
Guidetti
Kongolo
Elia
Vermeer
En zo ja, hoe komen we van de geest van van Geel af?
Had gewoon wat vaker een jas aan moeten doen.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
had Guidetti wat geworden als hij niet ziek werd van dat stukje kip denken jullie?
Deze man weet.quote:
Neequote:Op maandag 13 juni 2022 18:47 schreef Caland het volgende:
@:zka gaat Feyenoord ook weer bij Ozyakup aankloppen deze zomer??
Zware clickbait, niets mee doen. Ik heb geen idee hoe mensen er ook op komen:quote:Op maandag 13 juni 2022 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Dat lijkt me typisch een gerucht wat verzonnen is onder het mom van 'oh Kloese is directeur, Feyenoord zoekt spits, welke kunnen we linken uit de MLS?'.
Misschien kan @:ZKA er iets over zeggen.
Dit verwacht ik ook nog ergens deze window, haha. Armzalig zal het wel zijn, hoor.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
Nu Feyenoord op zoek is naar NEDERLANDERS verwacht ik toch wel minimaal een hengeltje naar de moeder de inteeltgezichten Basje Dost.
Bas Dost kan echt niet. Zou een enorme verarming voor het spel van Feyenoord zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dit verwacht ik ook nog ergens deze window, haha. Armzalig zal het wel zijn, hoor.
Maar goed, dan heb je wel 2 type spitsen voor het eerste. En mocht er inderdaad nog 1.0-1.5m over zijn, kan je zo'n Thiago Borbas er bij halen en die mede laten rijpen bij U21.
Ik had toch liever Linssen en Dessers dan Dost en Danilo. Maargoed, verwacht zelf eigenlijk nog wel een spits die wat hoger wordt ingeschat dan Dessers. Anders is het maar raar dat je die dan relatief makkelijk laat gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dit verwacht ik ook nog ergens deze window, haha. Armzalig zal het wel zijn, hoor.
Maar goed, dan heb je wel 2 type spitsen voor het eerste. En mocht er inderdaad nog 1.0-1.5m over zijn, kan je zo'n Thiago Borbas er bij halen en die mede laten rijpen bij U21.
Dessers wilde grootverdiener wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had toch liever Linssen en Dessers dan Dost en Danilo. Maargoed, verwacht zelf eigenlijk nog wel een spits die wat hoger wordt ingeschat dan Dessers. Anders is het maar raar dat je die dan relatief makkelijk laat gaan.
Vooral benieuwd welk percentage men verwacht ongeveer direct te kunnen herinvesteren van de inkomende transfergelden.
Om zichzelf beter in de markt te zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat hij dit ontkent?
kan dat uberhaupt wel met Rusland?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat daar eventueel een potje voor gemaakt worden @:zka ???
Blijkbaar ja, zijn al wat spelers verkocht uit dat land. Verbaasde mij ook een beetjequote:
Holy-Noord representquote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Deze man weet.![]()
Ik ben geboren in West.
Ik las laatst dat clubs als Heerenveen en FC Emmen interesse in Dost hebben, dan kan je daar toch niet mee aankomen zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Als je er lol in hebt doe je het ook een beetje voor jezelfquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:04 schreef ZKA het volgende:
Van het weekend vanaf een toffe locatie een eerste opnametje doen voor 'Studio 1908', hierin wil ik de supporters accuraat op de hoogte stellen omtrent de laatste stand van zaken (ik doe het voor jullie, niet voor mezelf)
Als jullie nog vragen of inbreng hebben, kom maar op :-) Denk dat het zondagavond al online komt.
Naja het wordt sowieso zo dat Guus niet teruggaat naar Rusland. Mag hopen dat de Uefa binnenkort aankondigt dat spelers met een contract uit Rusland zonder consequenties het aankomende seizoen ergens anders een contract kunnen tekenen, al is het slechts tijdelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat daar eventueel een potje voor gemaakt worden @:zka ???
Naja net iets beter... Lex was een blind paard die vooral keihard achter de ballen aanrende die hij zelf had ingeleverd bij de tegenstander. De koning van de nutteloze meters, waarvan een groot percentage kwamen omdat hij kansloos de bal van de keeper ging opjagen inclusief karatetrap. Liep ook continu op de verkeerde positie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Guus een net iets betere uitvoering van Lex Immers, dus zou er niet zo wakker van liggen mocht ie onverhoopt niet terug komen.
Wel een toffe gast trouwens, met een lelijk accent weliswaar.
Of z'n shirtje minder vaak uit.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Had gewoon wat vaker een jas aan moeten doen.
Heb je een punt, maar qua speelstijl vind ik ze wel overeenkomsten hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso de vergelijking 'betere versie van Immers' vind ik nooit opgaan, of het nou gaat om Til, Linssen of wie dan ook.
Immers was kut op een heel speciale manier.
Overheen gelezen. Die kansloze karatetrap waarna het dommere deel van het legioen begon te klappen is precies waar ik mij ook altijd kapot aan ergerde ja.quote:
Ik werd altijd heel boos als hij uit positie liep op het middenveld om de bal op te eisen, deze knullig verloor om vervolgens er keihard achteraan te rennen en hem over de zijlijn heen te tackelen. En dan dat domme applaus. Met zo’n debiel in de ploeg kon je nooit fatsoenlijk opbouwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Die kansloze karatetrap waarna het dommere deel van het legioen begon te klappen is precies waar ik mij ook altijd kapot aan ergerde ja.
Wanneer komen die twee gasten weer met een top 10 dat keek altijd lekker weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:04 schreef ZKA het volgende:
Van het weekend vanaf een toffe locatie een eerste opnametje doen voor 'Studio 1908', hierin wil ik de supporters accuraat op de hoogte stellen omtrent de laatste stand van zaken (ik doe het voor jullie, niet voor mezelf)
Als jullie nog vragen of inbreng hebben, kom maar op :-) Denk dat het zondagavond al online komt.
Als dat zo is gelijk Vilhena een contract aanbieden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja het wordt sowieso zo dat Guus niet teruggaat naar Rusland. Mag hopen dat de Uefa binnenkort aankondigt dat spelers met een contract uit Rusland zonder consequenties het aankomende seizoen ergens anders een contract kunnen tekenen, al is het slechts tijdelijk.
Das Espanyol dan al van plan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als dat zo is gelijk Vilhena een contract aanbieden.
Op basis van wat ik lees over het Nederlands elftal gaan ze misschien nog wel een poging wagen voor Janssen. Kan die z'n WK-plek veilig stellenquote:Op maandag 13 juni 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
Zou ik eigenlijk helemaal geen slechte keuze vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Op basis van wat ik lees over het Nederlands elftal gaan ze misschien nog wel een poging wagen voor Janssen. Kan die z'n WK-plek veilig stellen
Dat heeft van Gaal al uitgelegd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Dat zo’n Teze boven Geertruida werd verkozen is ook wel de giller van het jaar.
Zou ik ook een prima keuze vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk helemaal geen slechte keuze vinden
Kan een penalty nemen, kent de club en stad
Ben ook wel redelijk overtuigd geraakt van dit potje eigenlijk. Heeft diepgang, kan kaatsen als aanspeelpunt, zet ook druk op de verdediging. Voor ons spelletje past ie perfect.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk helemaal geen slechte keuze vinden
Kan een penalty nemen, kent de club en stad
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:27 schreef Caland het volgende:
Klassieker in de Kuip zo ongeveer het eerste potje na het WK in januari. Zal je zien dat er dan weer met een leeg stadion gespeeld wordt, vierde jaar op rij?
En 2 weken later PSV thuisquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:27 schreef Caland het volgende:
Klassieker in de Kuip zo ongeveer het eerste potje na het WK in januari. Zal je zien dat er dan weer met een leeg stadion gespeeld wordt, vierde jaar op rij?
Hahaha dit kan niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
ahhahahahahha
[ twitter ]
hahahaha.
@:jr-style-93
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |