En het is een schande dat de club Feyenoord daar niet veel nadrukkelijker achter gaat staan. Die laten zich gijzelen door de harde kern.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:26 schreef PotjeSambal het volgende:
De posts van Lokale_Notabele maken duidelijk waarom die Roze Kameraden hard nodig zijn. Paul van Dorst is een held dat hij publiekelijk z'n nek uitsteekt
Onder Koevermans als AD was dat overduidelijk inderdaad, hopelijk kan Te Kloese daar iets aan veranderenquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En het is een schande dat de club Feyenoord daar niet veel nadrukkelijker achter gaat staan. Die laten zich gijzelen door de harde kern.
die debieltjes zo min mogelijk aandacht geven helpt ook vooralquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En het is een schande dat de club Feyenoord daar niet veel nadrukkelijker achter gaat staan. Die laten zich gijzelen door de harde kern.
Vond ik slecht in de finale Cyriel. Tegenvaller.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bij Rijnmond waren ze er net niet van overtuigd dat Dessers komt. Bisschop dacht vrij zeker te weten van niet.
Ik denk nog steeds van wel.
Was hij ook maar je moet hem absoluut kopen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:11 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Vond ik slecht in de finale Cyriel. Tegenvaller.
Nee dat helpt niet, want die schreeuwende minderheid gaat vrolijk door met het ten schande maken van de club dus moet je naar buiten toe gewoon eens een duidelijk en sterk statement makenquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die debieltjes zo min mogelijk aandacht geven helpt ook vooral
met je gelul
succes er meequote:Op donderdag 26 mei 2022 19:28 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet, want die schreeuwende minderheid gaat vrolijk door met het ten schande maken van de club dus moet je naar buiten toe gewoon eens een duidelijk en sterk statement maken
Welke finale speelde Vitesse dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch blijft bij mij hangen dat die finale niet verloren had hoeven re gaan.
Maar dat gevoel zullen ze in Arnhem ook hebben gehad.
Nou Vitesse speelde minimaal zo goed als Feyenoord tegen Roma en hebben echt veel meer kansen gehad. (Kon je van Feyenoord niet echt zeggen.)quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke finale speelde Vitesse dan?
Maar zo is elke finale waarin je niet wordt weggespeeld toch? Het hangt vaak van een hoop toeval en geluk aan elkaar.
Je kan het ook omdraaien, maar de reacties alle andere users op de posts van 1 persoon, dat zegt blijkbaar niets.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:26 schreef PotjeSambal het volgende:
De posts van Lokale_Notabele maken duidelijk waarom die Roze Kameraden hard nodig zijn. Paul van Dorst is een held dat hij publiekelijk z'n nek uitsteekt
Hoe kan je het omdraaien dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, maar de reacties alle andere users op de posts van 1 persoon, dat zegt blijkbaar niets.
Dat staat in die post.quote:
Oh, zo bedoel je.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat in die post.
Ik bedoel; ik lees niets anders dat uit de posts van 1 persoon blijkt dat zoiets (die stichting) nodig is. Maar ik lees niet dat het overgrote deel van de posts juist tegen die persoon ingaat, waaruit dan misschien zou blijken dat zo'n stichting/vereniging niet zo nodig blijkt.
Ik vind seks met mannen nog wel iets anders dan milfs in hun mond pissen, jij niet?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedereen kan hier wel lekker verheven en vanuit de hoogte doen maar het is gewoon fucking weird om een voetbal supportersvereniging op te tuigen rond een seks fetisj. Het interesseert niemand een hol wat twee volwassen mensen doen in de privacy van hun slaapkamer. Waarom moet je zo nodig een stadion vol kinderen lastigvallen met het feit dat je graag in je reet geneukt wordt? Heeft iemand daar ooit naar gevraagd bij binnenkomst van Stadion Feijenoord? Er is geen enkele aanleiding toe om je seksuele voorkeur uit te dragen in een voetbalstadion. Als deze roze kameraden onzin allemaal maar moet kunnen dan kunnen we ook supportersverenigingen en banners verwachten van groeperingen die graag milfs in hun bek pissen. Misschien kunnen we al deze gore zooi gewoon achterwege laten en het bij Feyenoord laten draaien om voetbal?
Als deze meneer Van Dorst echt zo'n held is dan gaat hij zijn zaak voor een moskee bepleiten. Uit die hoek heeft hij namelijk meer te vrezen. Nee, het is natuurlijk veel makkelijker en veiliger om je over de rug van Feyenoord te profileren. Pure aandachttrekkerij dit. Hoe belemmerde zijn homoseksualiteit hem bij het supporteren van Feyenoord?
Ja dat vind ik ook. Maar het zijn allebei activiteiten die niet in een voetbalstadion vol gezinnen gepropagandeerd hoeven te worden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind seks met mannen nog wel iets anders dan milfs in hun mond pissen, jij niet?
Maar waarom dan die vergelijking? Noem je homoseksualiteit nou een seksuele fetisj of begrijp ik je verkeerd?quote:
Volledig met je eens vriend. Laat je niet kennen hier. Joshua Brenet heeft hier ook een mening over.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedereen kan hier wel lekker verheven en vanuit de hoogte doen maar het is gewoon fucking weird om een voetbal supportersvereniging op te tuigen rond een seks fetisj. Het interesseert niemand een hol wat twee volwassen mensen doen in de privacy van hun slaapkamer. Waarom moet je zo nodig een stadion vol kinderen lastigvallen met het feit dat je graag in je reet geneukt wordt? Heeft iemand daar ooit naar gevraagd bij binnenkomst van Stadion Feijenoord? Er is geen enkele aanleiding toe om je seksuele voorkeur uit te dragen in een voetbalstadion. Als deze roze kameraden onzin allemaal maar moet kunnen dan kunnen we ook supportersverenigingen en banners verwachten van groeperingen die graag milfs in hun bek pissen. Misschien kunnen we al deze gore zooi gewoon achterwege laten en het bij Feyenoord laten draaien om voetbal?
Als deze meneer Van Dorst echt zo'n held is dan gaat hij zijn zaak voor een moskee bepleiten. Uit die hoek heeft hij namelijk meer te vrezen. Nee, het is natuurlijk veel makkelijker en veiliger om je over de rug van Feyenoord te profileren. Pure aandachttrekkerij dit. Hoe belemmerde zijn homoseksualiteit hem bij het supporteren van Feyenoord?
Ik laat mij niet kisten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volledig met je eens vriend. Laat je niet kennen hier. Joshua Brenet heeft hier ook een mening over.
Maar leg nou uit: Vind je homoseksualiteit een fetisj of niet?quote:
Who cares, het is geen activiteit die in een voetbalstadion gepropagandeerd hoeft te worden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar leg nou uit: Vind je homoseksualiteit een fetisj of niet?
Want je draait er een beetje omheen.
Snap hier helemaal niets van. Elke keer als hij in de ploeg stond, speelde hij solide. En inderdaad met de wetenschap wie er weg gaan, waarom hem dan ook laten gaan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef hhh38 het volgende:
En ik zou het jammer vinden. Als Malacia en Senesi ook weggaan heb je eigenlijk 3 nieuwe verdedigers aan de linkerkant nodig
Toch wel jammer eigenlijk. Vond zijn sporadische invalbeurten meestal wel prima. Maar vermoed dat hij voor zowel de lb als lcv positie net tekort komt dan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Belangrijkere zaken dan domme takes over de Roze Kameraden. Wat vinden jullie hiervan? Koopoptie zal wel niet heel hoog zijn dus het klinkt vooral als een goede deal voor Utrecht.
Hij zal er zelf wel op aangedrongen hebben, ideale back up natuurlijk dus zou niet weten waarom je hem weg zou doen als clubquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch wel jammer eigenlijk. Vond zijn sporadische invalbeurten meestal wel prima. Maar vermoed dat hij voor zowel de lb als lcv positie net tekort komt dan.
Zonde, maar denk niet dat hij bij ons een basisplek zou kunnen bemachtigen, dus je moet toch wat dan. Voor hem een mooie stap. Hopelijk met terugkoopoptie.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Belangrijkere zaken dan domme takes over de Roze Kameraden. Wat vinden jullie hiervan? Koopoptie zal wel niet heel hoog zijn dus het klinkt vooral als een goede deal voor Utrecht.
Wat een bizarre vraagquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uit het niets vroeg eentje wat ik vond trouwens van Paul van Dorst en de Roze Kameraden. Sta je met een bek vol tanden tussen een stel nationalistische Serviërs.
Dat is erg arrogant van Waterreus.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:09 schreef hhh38 het volgende:
Even lachen jongens
[ twitter ]
HAHAHAHAHAHA
Ik vind Gakpo wel een goeie opvolger van Sinisterraquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is erg arrogant van Waterreus.PSV en Feyenoord ontlopen elkaar nauwelijks.
De eindrangschikking liegt normaal gesproken niet en daar is het verschil toch gewoon 10 punten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is erg arrogant van Waterreus.PSV en Feyenoord ontlopen elkaar nauwelijks.
Ik vraag me ook af wat de meerwaarde is van een homo supportersvereniging .quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja maar PSV kwam maar tot de kwartfinale en Feyenoord tot de finale. Vind ik toch ook meetellen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:23 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
De eindrangschikking liegt normaal gesproken niet en daar is het verschil toch gewoon 10 punten.
Ja echt heel vreemdquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een bizarre vraag
Wordt zoiets besproken op hooliganforums of hoe werkt dat?
Misschien had ie interesse in je en durfde het niet rechtstreeks te vragen of zijn vermoedens kloptenquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja echt heel vreemdgeen idee hoe hij erop kwam om het te vragen, dacht daar eigenlijk helemaal niet aan. Ze volgden Feyenoord overigens wel goed hoor.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien had ie interesse in je en durfde het niet rechtstreeks te vragen of zijn vermoedens klopten
Moslims erbij halenquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Begrijp hier niets vanquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Beginnen over indoctrinatie van kinderenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lokale Debiel is gewoon af. Komt niet meer goed, eruit met die zooi. Iedereen heeft recht op een mening maar als je zonder aanleiding begint dat mannen die elkaar in hun bek pissen niet passen bij Feyenoord ben je mentaal niet goed.
Gewoon in het rijtje bij Klaas dus en niet meer op reageren. Zo
Grappig dat deze gast Feyenoord al noemde in januari. Wel gek om hem een "vervanger" van Bozenik te noemen, die gast speelt geen enkele rol bij onsquote:Borbas has a contract until December 2023 as with Arezo likely to move with the 19-year-old taking up a central striking role, he should begin to become one of the leading strikers in Uruguay. He will be a cost-effective option with a lot of opportunity for growth in the summer transfer window as could be an option for many clubs. The New York Red Bulls could be an option with their high-pressing style and use of a two-striker system as Borbas would be a brilliant replacement for the recently-departed Fabio. If Feyenoord sell Robert Bozenik in the summer, Borbas will prove to be a fantastic replacement as he would suit Arne Slot’s style, stretching the opposition as a striker.
Het feit dat je het een fetisj noemt zegt al genoeg over je domheid. Dat je er kinderen in een stadion bij haalt ook. Want die mensen gaan niet sex hebben in een stadion he..heteros doen dat ook niet. Een vrouw die haar maar pijpt is net zo aanstootgevend voor een kind, dom argument dus.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat ze in Servië nogal conservatief zijn (zachtjes uitgedrukt nog).quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een bizarre vraag
Wordt zoiets besproken op hooliganforums of hoe werkt dat?
Uiteraard, maar ben jij op de hoogte van de interne kwesties van supportersverenigingen door heel Europa?quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Servië nogal conservatief zijn (zachtjes uitgedrukt nog).
Had gehoopt op een kans voor hem, fysiek sterk, snel & voetballend prima. Past goed in de speelstijl van Slot.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Pierre leest mee:quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:49 schreef Scrummie het volgende:
Of Dessers moet akkoord gaan met een leuke tekenbonus als hij hier gewoon tekent terwijl hij daarna voor 8 miljoen naar een andere club gaat.
quote:
Denk het ookquote:Op maandag 9 mei 2022 09:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Enige reden om het zeker wel te doen is als Arnesen al weet dat ie hem voor meer dan 6 miljoen kan doorverkopen.
Waarom zou Dessers dat doen ? Kan hij beter die 4 miljoen extra zelf in zijn zak steken.quote:
Zo is t.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Het feit dat je het een fetisj noemt zegt al genoeg over je domheid. Dat je er kinderen in een stadion bij haalt ook. Want die mensen gaan niet sex hebben in een stadion he..heteros doen dat ook niet. Een vrouw die haar maar pijpt is net zo aanstootgevend voor een kind, dom argument dus.
Maar vraag je af, kan je als man met je vriend hand in hand (whats in a name) naar de Kuip komen zonder dat daar een stel simpele tokkies als jouw daar opmerking over gaan maken?
Neuh dat niet, ik zie weleens wat van GruppaOF voorbij komen maar ik zit er niet dagelijks te kijken. Nu is het wel zo dat supportersgroeperingen in Oost Europa vrij rechts georienteerd zijn van oorsprong.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ben jij op de hoogte van de interne kwesties van supportersverenigingen door heel Europa?
Je zegt best wat goede dingen maar slaat een beetje door in het argument dat homoseksualiteit maar gewoon een seksuele fetisj is. Dat punt daar reageren mensen fel op en dat kan ik wel begrijpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iemand nog een inhoudelijke reactie of blijft het beperkt tot onzin oneliners? Ik daag een ieder uit om een citaat van mij te vinden waarin ik zeg dat homo's niet bij Feyenoord passen.
Het enige wat ik zeg is dat ik geen regenboogvlaggen en lhbgt propaganda in het stadion wil. Gek hè? Als je dat toestaat dan kom je namelijk op een hellend vlak terecht en kun je iedere seksuele minderheidsgroepering wel de ruimte geven om hun propaganda over kinderen uit te storten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iemand nog een inhoudelijke reactie of blijft het beperkt tot onzin oneliners? Ik daag een ieder uit om een citaat van mij te vinden waarin ik zeg dat homo's niet bij Feyenoord passen.
Het enige wat ik zeg is dat ik geen regenboogvlaggen en lhbgt propaganda in het stadion wil. Gek hè? Als je dat toestaat dan kom je namelijk op een hellend vlak terecht en kun je iedere seksuele minderheidsgroepering wel de ruimte geven om hun propaganda over kinderen uit te storten.
Het is zeer duidelijk hoe jij over mensen met andere geaardheid dan hetero denkt.quote:Als niemand dit vieze gore onderwerp
eensquote:
Ik vind het in ieder geval geen linksback voor volgend jaar. Centraal achterin zal hij ook achter Geert, Gernot en Senesi/een aankoop blijven staan in de pikorde gok ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Bijvoorbeeld;
De Telegraaf zegt het nu ook, dat van Hendriks. Dus dat zal wel doorgaan.
Die heeft Slot dan toch niet weten te overtuigen dit jaar gok ik. Prima als back up, maar blijkbaar geen basismateriaal. Als dat je vooruitzicht is begrijp ik ook wel van Hendriks dat ie verder wil kijken.
Idd, dus logisch wel dat die jongen zelf ook wel weg zou willen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval geen linksback voor volgend jaar. Centraal achterin zal hij ook achter Geert, Gernot en Senesi/een aankoop blijven staan in de pikorde gok ik.
Welke propaganda? Die mensen willen helemaal niet met regenboogvlaggen etc naar de Kuip komen. Die mensen willen GEWOON naar de kuip komen, dus bv met hun partner, en zonder te verbergen dat ze homo zijn. En dat is iets anders dan met een leren pak met voorbind dildo naar de Kuip komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is gewoon niet waar wat je zegt. Eerst onderzoek doen voordat je met een waas voor je ogen boos gaat zitten typen: https://www.rozekameraden.nl/onze-activiteiten/quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Welke propaganda? Die mensen willen helemaal niet met regenboogvlaggen etc naar de Kuip komen. Die mensen willen GEWOON naar de kuip komen, dus bv met hun partner, en zonder te verbergen dat ze homo zijn. En dat is iets anders dan met een leren pak met voorbind dildo naar de Kuip komen.
Het feit dat jij alleen al denkt dat elke homosexueel een leren relnicht is zegt al genoeg over je onwetendheid.
En dit is erg omdatquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar wat je zegt. Eerst onderzoek doen voordat je met een waas voor je ogen boos gaat zitten typen: https://www.rozekameraden.nl/onze-activiteiten/
Ik citeer: "Activiteiten: sfeeracties in het kader van LHBTI+ acceptatie."
Vooral benieuwd naar de hoogte van de afkoopsom/clausule.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Bijvoorbeeld;
De Telegraaf zegt het nu ook, dat van Hendriks. Dus dat zal wel doorgaan.
Die heeft Slot dan toch niet weten te overtuigen dit jaar gok ik. Prima als back up, maar blijkbaar geen basismateriaal. Als dat je vooruitzicht is begrijp ik ook wel van Hendriks dat ie verder wil kijken.
Gezien de financiële mogelijkheden van Utrecht kan ik me niet voorstellen dat het meer dan 3-4 miljoen isquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de hoogte van de afkoopsom/clausule.
@:zka
Zolang het maar een beetje rond die prijs is. Zou het een waardeloze deal vinden als het een miljoen of 2 is. Anderzijds heeft ‘ie nog niks laten zien natuurlijk al deed hij het bij NAC uitstekend (wat kunnen ze daar drinken trouwens).quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien de financiële mogelijkheden van Utrecht kan ik me niet voorstellen dat het meer dan 3-4 miljoen is
Denk meer richting 1-1,5 miljoen. Utrecht geeft zelden veel geld uit aan transfersommen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien de financiële mogelijkheden van Utrecht kan ik me niet voorstellen dat het meer dan 3-4 miljoen is
Ja, daar ben ik ook bang voor. Maar ik geloof best dat het een prima verdediger voor de subtop is en misschien over een paar jaar zelfs nog beter, dan is het zonde om zo'n speler voor een prikkie te laten gaan.quote:
Als Gerndt je topaankoop is dan snap ik dat welquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk meer richting 1-1,5 miljoen. Utrecht geeft zelden veel geld uit aan transfersommen.
https://www.transfermarkt(...)errekorde/verein/200
Maar Utrecht zal wel willen huren met een koopoptie die ze wel eventueel zouden willen/kunnen betalen, anders is die koopoptie ook vrij nutteloos. Ach, zal binnenkort wel bekend worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Gerndt je topaankoop is dan snap ik dat wel
Ik bedoelde meer dat een koopoptie van hoger dan 3-4 miljoen nutteloos is omdat Utrecht dat sowieso niet gaat betalen. Maar Feyenoord kan natuurlijk wel eisen dat het een topbedrag is voor Utrecht en dan is de kans relatief groot dat het een verhuur is zonder dat Utrecht hem overneemt.
Precies. Overigens zie ik nu ik dat lijstje beter bekijk dat ze sinds 2012 maar 2x 1 miljoen of meer hebben betaald. Dan zal die koopoptie inderdaad geen 3 miljoen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Utrecht zal wel willen huren met een koopoptie die ze wel eventueel zouden willen/kunnen betalen, anders is die koopoptie ook vrij nutteloos. Ach, zal binnenkort wel bekend worden.
Ik heb er ook wel vrede mee, omdat het sowieso al boven verwachting was dat we in de finale stonden. De Road to Tirana is helemaal afgelegd en dat was een mooie ervaring.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe is jullie gevoel nu 2 dagen na de finale? Inmiddels is het bij mij wel weer wat omgedraaid naar "als je dan toch een Europese finale moet verliezen, dan maar de minst belangrijke".
In 2002 zat alles mee, nu is er eigenlijk een veel stabieler toernooi gedraaid wat voetbal betreft. Maar zat het net iets minder mee. @:HHH38
Doel je dan met prijzen op Nederlandse prijzen? Want ik ben er na deze week wel weer achter dat zo'n Europese finale (zelfs al is het deze lelijke cup) overal veel zwaarder telt dan een Eredivisie-titeltje.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vrede mee, omdat het sowieso al boven verwachting was dat we in de finale stonden. De Road to Tirana is helemaal afgelegd en dat was een mooie ervaring.
Maar ik hoop wel dat dit de opmaat is naar meer moois en dan ook echt tastbaar eremetaal. Als Slot nog 2 seizoenen blijft heb ik er vertrouwen in dat we wel een prijs gaan pakken en hopelijk jaarlijks overwinteren in Europa. Als het bij 3e plaatsen blijft zonder prijzen zal het wel weer meer pijn gaan doen dat je zo'n buitenkans niet hebt gepakt.
Liefst natuurlijk een titel of Europese prijs*, maar de beker zou ook goed zijn als de rest van het seizoen naar behoren is. *Als we 3e zouden worden in de EL poule zou je zomaar weer heel ver kunnen komen in de Conference Leaguequote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doel je dan met prijzen op Nederlandse prijzen? Want ik ben er na deze week wel weer achter dat zo'n Europese finale (zelfs al is het deze lelijke cup) overal veel zwaarder telt dan een Eredivisie-titeltje.
Maar goed, het zou voor Slot inderdaad al mooi zijn als hij 1 of 2 Nederlandse prijzen pakt.
Vind die vrije schietkans van Til na die bal op de paal die net via de keepershandschoenen naast hobbelt trouwens nog het meest frustrerend.Ging ook centimeters langs het been van Dessers. Die kans van Linssen was wel echt lastig.
Ja daar hoop ik stiekem ook op. Maar ik denk eigenlijk dat Feyenoord te goed is voor een derde plek en dus wel overwintert in de Europa League.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liefst natuurlijk een titel of Europese prijs, maar de beker zou ook goed zijn als de rest van het seizoen naar behoren is. Als we 3e zouden worden in de EL poule zou je zomaar weer heel ver kunnen komen in de Conference League
EL is direct poulefase toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liefst natuurlijk een titel of Europese prijs*, maar de beker zou ook goed zijn als de rest van het seizoen naar behoren is. *Als we 3e zouden worden in de EL poule zou je zomaar weer heel ver kunnen komen in de Conference League
Jullie halve elftal wordt door verschillende omstandigheden ontmanteld.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vrede mee, omdat het sowieso al boven verwachting was dat we in de finale stonden. De Road to Tirana is helemaal afgelegd en dat was een mooie ervaring.
Maar ik hoop wel dat dit de opmaat is naar meer moois en dan ook echt tastbaar eremetaal. Als Slot nog 2 seizoenen blijft heb ik er vertrouwen in dat we wel een prijs gaan pakken en hopelijk jaarlijks overwinteren in Europa. Als het bij 3e plaatsen blijft zonder prijzen zal het wel weer meer pijn gaan doen dat je zo'n buitenkans niet hebt gepakt.
Lees eens goedquote:
Jazeker, dat ticket is binnen. Maar hij doelt erop dat het traject naar een eventuele nieuwe Europese finale wat groter is bij een vervolg in de Conference League. En dat denk ik eerlijk gezegd ook, dit jaar zaten clubs als Barcelona, Leipzig, Lyon en West Ham nog in de Europa League na de winter. Daar moet je dan allemaal langs zien te komen.quote:
beter gewoon halve finale EL, dan maak je echt progressiequote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jazeker, dat ticket is binnen. Maar hij doelt erop dat het traject naar een eventuele nieuwe Europese finale wat groter is bij een vervolg in de Conference League. En dat denk ik eerlijk gezegd ook, dit jaar zaten clubs als Barcelona, Leipzig, Lyon en West Ham nog in de Europa League na de winter. Daar moet je dan allemaal langs zien te komen.
VBL is pro Roze Kameradenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:38 schreef Bolasie het volgende:
Kan iemand mij de TT uitleggen? Alvast bedankt
Ik weet het niet, halve finale EL of finale ECL ligt heel dicht bij elkaar wat prestige betreft hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter gewoon halve finale EL, dan maak je echt progressie
een beker winnen is leuker maar ga me nou niet vertellen dat het niveau hoger is en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, halve finale EL of finale ECL ligt heel dicht bij elkaar wat prestige betreft hoor.
Tja. Je speelt normaal gesproken 3 rondes tot je een finale haalt. In zowel de EL als de ECl. Traject Feyenoord: Partizan, Slavia, Marseille.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
een beker winnen is leuker maar ga me nou niet vertellen dat het niveau hoger is en daar gaat het uiteindelijk om
Gecombineerde waarde niet Feyenoordspelers volgens TM: 116 miljoen (6 spelers).quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:59 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
We zijn in ieder geval wel hofleverancier van het team van het toernooi
TM zal wel aanpassen, maar ik verwacht:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gecombineerde waarde niet Feyenoordspelers volgens TM: 116 miljoen (6 spelers).
Feyenoord waarde volgens TM: 44 miljoen (5 spelers).
Die waarde zal wel vooral van Pellegrini en Abraham komen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gecombineerde waarde niet Feyenoordspelers volgens TM: 116 miljoen (6 spelers).
Feyenoord waarde volgens TM: 44 miljoen (5 spelers).
Vooral Malacia lijkt me veel te hoog, de rest ook allemaal aan de hoge kant. Uitgaande van hoe TM de waardes inschat natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
TM zal wel aanpassen, maar ik verwacht:
Bijlow: 11m
Malacia: 23m
Trauner: 5m
Senesi: 16m
Geertruida: 12m
Aursnes: 10m
Kökcü: 20m
Til: 8m
Sinisterra: 25m
Dessers: 10m
Nelson: 6m
De rest blijft gelijk of word minder dan de oorspronkelijke waarde, denk ik.
We gaan het zien, ik zit bij waardes van TM altijd vrij warm, veel meer dan bij daadwerkelijke transferwaardes overigensquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral Malacia lijkt me veel te hoog, de rest ook allemaal aan de hoge kant. Uitgaande van hoe TM de waardes inschat natuurlijk
Ja, al is die keeper nog 8 miljoen, payet 5, die Engelse gozer ook, en nog 1 8.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die waarde zal wel vooral van Pellegrini en Abraham komen?
Hall is er ook nog. Misschien willen ze die jeugdspeler die even meedeed in die oefenwedstrijd tegen RKC ook al bij het eerste nemen. Hokke ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dus straks alleen Geertruida, Trauner en Pedersen achterin. Als Malacia en Senesi worden verkocht. Waarbij er eventueel ook wel interesse kan komen in Geertruida en Pedersen..
Gaat flink wat veranderen dan. In de jeugd zie ik alleen Benita die als mogelijke back-up kan functioneren.
Nelson zal toch erg lastig wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord wil graag door met Til, Mandela en Dessers.
Meteen doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:09 schreef fetX het volgende:
Lyon vrij concreet voor Malacia. 20+ miljoen.
Met de vele inkomende miljoenen moet die toch te halen zijn. Dan maar 3 miljoen neerleggen ofzo.quote:
Daarvoor zou ik het ook doen, maar ik vrees dat ie duurder isquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met de vele inkomende miljoenen moet die toch te halen zijn. Dan maar 3 miljoen neerleggen ofzo.
opgelost!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met de vele inkomende miljoenen moet die toch te halen zijn. Dan maar 3 miljoen neerleggen ofzo.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik het ook doen, maar ik vrees dat ie duurder is
Dan nog is een beetje snelheid wel lekker. Je moet hem vervangen voor een snelle buitenspeler.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nelson hebben we niet nodig.
Jahanbaksh gaat volgend seizoen vlammen
Op het fietsje brengen. Ik had nooit gedacht dat hij meer dan ca. 10 zou gaan opbrengen. Dit omdat hij aanvallend echt tekort komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:09 schreef fetX het volgende:
Lyon vrij concreet voor Malacia. 20+ miljoen.
Hij heeft zich wel echt enorm ontwikkeld het afgelopen anderhalf jaar. Vind het ook wel hoog ja maar voor minder dan 16 oid zou ik wel teleurgesteld zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op het fietsje brengen. Ik had nooit gedacht dat hij meer dan ca. 10 zou gaan opbrengen. Dit omdat hij aanvallend echt tekort komt.
Dat ja, woensdag ook weer één van de beteren op het veld. Sterk en vooral ontzettend balvast gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel echt enorm ontwikkeld het afgelopen anderhalf jaar. Vind het ook wel hoog ja maar voor minder dan 16 oid zou ik wel teleurgesteld zijn geweest.
Zeker omdat Sinisterra ook weggaat. Dan zit je straks met Jankebas en Walemark op de vleugels, dat is nog minder diepgang dan met Samba Sam en Berghuisquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan nog is een beetje snelheid wel lekker. Je moet hem vervangen voor een snelle buitenspeler.
Sini blijft gewoonquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker omdat Sinisterra ook weggaat. Dan zit je straks met Jankebas en Walemark op de vleugels, dat is nog minder diepgang dan met Samba Sam en Berghuis
Als Audi liefhebbers zich vaak zo onveilig en onwelkom voelen (ook als ze niet hun partner volop betasten in het stadion) en ze een kans zien om dit met een vereniging te veranderen (hopelijk) en tegelijk iig een omgeving hebben om van de sport te genieten die wél veilig is. Dan wel ja.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het slaat gewoon helemaal nergens op om een voetbal supportersvereniging op te richten op basis van seksuele voorkeuren. Dat is hetzelfde als een Feyenoord supportersvereniging oprichten voor Audi liefhebbers. Je brengt twee dingen samen die totaal niks met elkaar te maken hebben.
Het gaat allemaal om aandacht en het indoctrineren van kinderen.
Terechte constatering. Zie daarom ook liever wat Nederlandse jongens voorin in de jeugd maar die zitten alleen maar te gamen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ooit door Van Hanegem als de toekomstig spits van Feyenoord aangemerkt.
Zijn toch maar heel weinig Marokkanen die het echt redden
Goed nieuws. Miljoentje of 13.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:36 schreef hhh38 het volgende:
Het regent wel transfernieuws hè vandaag
[ twitter ]
Klinkt heel logisch en precies zijn niveau
Gifje?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vonden jullie die handsbal een penalty eigenlijk? Heb ik werkelijk niemand meer over gehoord.
Te zien op minuut 03:50, bal die terugkaatst van de paal op de arm van die nummer 4. Vrij moeilijk te zien wel maar het lijkt toch echt op een hand vrij ver van het lichaam.quote:
Totaal onbewust toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Te zien op minuut 03:50, bal die terugkaatst van de paal op de arm van die nummer 4. Vrij moeilijk te zien wel maar het lijkt toch echt op een hand vrij ver van het lichaam.
Bal gaat ook nog van de goal af, hier kan je echt met de beste wil van de wereld geen pingel voor geven hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel. Maarja desondanks toch pech. Als hij fluit draait de VAR hem niet terug.
Als de arm ver genoeg van het lichaam is kan dat altijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bal gaat ook nog van de goal af, hier kan je echt met de beste wil van de wereld geen pingel voor geven hoor.
Toen De Ligt een bal die uit de lucht viel op z'n arm kreeg terwijl hij de andere kant op keek vond echt niemand dat een penalty. Dan zou je de enige zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als de arm ver genoeg van het lichaam is kan dat altijd.
Ik vond dat toen inderdaad een penalty.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen De Ligt een bal die uit de lucht viel op z'n arm kreeg terwijl hij de andere kant op keek vond echt niemand dat een penalty. Dan zou je de enige zijn
Niet onaantrekkelijk moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:16 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100031792_578f6a2d
Het is m.i. een twijfelgeval. Hij kan er weinig aan doen, maar het is wel hinderlijk. Als hij gegeven wordt, wordt hij niet teruggedraaid.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Te zien op minuut 03:50, bal die terugkaatst van de paal op de arm van die nummer 4. Vrij moeilijk te zien wel maar het lijkt toch echt op een hand vrij ver van het lichaam.
Dat laatste denk ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is m.i. een twijfelgeval. Hij kan er weinig aan doen, maar het is wel hinderlijk. Als hij gegeven wordt, wordt hij niet teruggedraaid.
Je hoeft echt niet zo zeker te zijn dat Sinisterra weg gaat hoor, er is een kans maar zeker nu de dagen na de finale horen we eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker omdat Sinisterra ook weggaat. Dan zit je straks met Jankebas en Walemark op de vleugels, dat is nog minder diepgang dan met Samba Sam en Berghuis
Sini is wmb verreweg de minst vervangbare speler. Tegelijkertijd ook misschien wel degene die je voor het meeste kan slijten, en waar het hoogste risico op flinke waardedaling is.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet zo zeker te zijn dat Sinisterra weg gaat hoor, er is een kans maar zeker nu de dagen na de finale horen we eigenlijk niks.
Malacia, Linssen en Senesi vertrekken normaal gesproken, bij Til, Nelson en Dessers is het afhankelijk van andere omstandigheden (denk dat alleen Til blijft). En de rest blijft in principe, tenzij het bod enorm hoog is. Feyenoord gaat heus niet de volledige basis van een succesvol elftal verkopen als er kampioensintenties zijn.
Dat is het een beetje ja. Ik zei gisteren ook al: Ik verlies liever een Conference League finale dan een Uefa Cup. Wat dat betreft mag Feyenoord nog steeds niet klagen dat het 3 keer een grote finale heeft gewonnen en nu een keer het minst belangrijke toernooi verliest.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:22 schreef Pleun2011 het volgende:
In 2002 zat werkelijk alles mee, pingel..rode kaart..en was de wedstrijd best spectaculair. Mourinho als tegenstander gaf mij meteen al een gadverdamme gevoel, Leicester is leuker om tegen te spelen en ligt ons beter. Uiteindelijk heeft Mourinho niet echt de doorslag gegeven, er zat een flinke dosis geluk bij. En we speelden daar toch ook wel een uitwedstrijd
die lijkt me ook het moeilijkst vervangbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet zo zeker te zijn dat Sinisterra weg gaat hoor, er is een kans maar zeker nu de dagen na de finale horen we eigenlijk niks.
Malacia, Linssen en Senesi vertrekken normaal gesproken, bij Til, Nelson en Dessers is het afhankelijk van andere omstandigheden (denk dat alleen Til blijft). En de rest blijft in principe, tenzij het bod enorm hoog is. Feyenoord gaat heus niet de volledige basis van een succesvol elftal verkopen als er kampioensintenties zijn.
ik verlies liever een CL finale omdat je dan ondanks dat verlies bij de besten van Europa hoortquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is het een beetje ja. Ik zei gisteren ook al: Ik verlies liever een Conference League finale dan een Uefa Cup. Wat dat betreft mag Feyenoord nog steeds niet klagen dat het 3 keer een grote finale heeft gewonnen en nu een keer het minst belangrijke toernooi verliest.
En inderdaad ben ik er van overtuigd dat Feyenoord absoluut niet gewonnen had in 2002 als die rode kaart en strafschop niet waren gevallen. Dat was echt alles bepalend.
Deze zomer weer tijd voor een grondige reorganisatie en flink veel geld binnenhalen. Profiteren zoals Ajax dat in 2017 deed.
Mee eens. Maar dat gaat Feyenoord toch nooit meer lukken. Europa League wel, misschien volgend jaar al.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verlies liever een CL finale omdat je dan ondanks dat verlies bij de besten van Europa hoort
Ik kan bij hem ook niet zo goed inschatten wat zijn eigen wensen zijn. Het is niet zo overduidelijk als bij Senesi, Kokcu en Malacia dat hij wel ergens anders heen zou willen deze zomer.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sini is wmb verreweg de minst vervangbare speler. Tegelijkertijd ook misschien wel degene die je voor het meeste kan slijten, en waar het hoogste risico op flinke waardedaling is.
Zo’n uitverkiezing zal de prijs alleen maar verder opdrijven, zou me niet verbazen als hij voor 22-25 vertrekt deze zomer.
Eerst maar afwachten wat er op de transfermarkt gebeurt voordat we dit soort opportunistische uitspraken doen. En zelfs dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dat gaat Feyenoord toch nooit meer lukken. Europa League wel, misschien volgend jaar al.
op basis waarvan gaat Feyenoord volgend jaar de EL pakken?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dat gaat Feyenoord toch nooit meer lukken. Europa League wel, misschien volgend jaar al.
De redenatie zal zijn "als Frankfurt en Rangers het kunnen, dan Feyenoord ook". Ben ik het niet mee oneens, maar zo'n zwakke finale is de afgelopen jaren een uitzonderingquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis waarvan gaat Feyenoord volgend jaar de EL pakken?
op helemaal niksquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wat in maar Frankfurt schakelde Barcelona en West Ham uit, Rangers had het wat makkelijker maar die hebben ook Dortmund uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De redenatie zal zijn "als Frankfurt en Rangers het kunnen, dan Feyenoord ook". Ben ik het niet mee oneens, maar zo'n zwakke finale is de afgelopen jaren een uitzondering
Als Frankfurt en Rangers het kunnen, kan Feyenoord het ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga gewoon wegquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als Frankfurt en Rangers het kunnen, kan Feyenoord het ook.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk wel dat er dit seizoen een gevoel ontstond waar iedereen samen vol voor zo'n unieke kans wilde gaan en alles ervoor over had om het te halen. Dat gevoel kan je moeilijk nog een keer oproepen. Hier heeft Van Marwijk het over gehad na zijn bondscoachschap, in 2010 wilde de hele selectie samen vol voor de finale (en winst) gaan en lukte dat ook. In 2012 was er vervolgens veel te weinig teamspirit om dat te herhalen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als Frankfurt en Rangers het kunnen, kan Feyenoord het ook.
Mwa, dat gevoel ontstaat toch altijd vanzelf als je een halve finale haalt. Ik vind dat altijd een beetje psychologie van de koude grond. In Leicester en Marseille zullen ze die wil ook echt wel gehad hebben, dat bleek wel uit de enorme teleurstelling.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk wel dat er dit seizoen een gevoel ontstond waar iedereen samen vol voor zo'n unieke kans wilde gaan en alles ervoor over had om het te halen. Dat gevoel kan je moeilijk nog een keer oproepen. Hier heeft Van Marwijk het over gehad na zijn bondscoachschap, in 2010 wilde de hele selectie samen vol voor de finale (en winst) gaan en lukte dat ook. In 2012 was er vervolgens veel te weinig teamspirit om dat te herhalen.
Feyenoord wel in pot 1 waarschijnlijk, dat betekent direct al een grotere kans op groepswinst en een makkelijkere loting in de 8ste finale. Het is ver vooruit kijken maar heb wel vertrouwen in volgend seizoen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Voorspellingen voor een Europese campagne slaan nergens op, je bent, vooral in de EL en daarboven als Feyenoord gewoon afhankelijk van een gunstige groep en veel loting geluk in de rondes erna.
Exact. Er is echt nog niks te zeggen over volgend seizoen. Ik vraag me inderdaad ook wel af of er volgend jaar een minstens net zo sterke selectie staat. Succes Arnesen!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wat in maar Frankfurt schakelde Barcelona en West Ham uit, Rangers had het wat makkelijker maar die hebben ook Dortmund uitgeschakeld.
Maar voor Feyenoord is het probleem dat er weer een selectie neergezet moet worden en met weinig middelen is dat niet eenvoudig, dus of er stappen gezet gaan worden is de vraag.
Klopt ook wel, we hadden overigens ook niet verwacht dat we dit seizoen zouden starten met Senesi en Kökcü en die bleven toen ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Exact. Er is echt nog niks te zeggen over volgend seizoen. Ik vraag me inderdaad ook wel af of er volgend jaar een minstens net zo sterke selectie staat. Succes Arnesen!
Ik denk dat het voor hun minder extreem was. Natuurlijk krijg je zoiets vooral van je eigen team mee, maar ik denk dat het zeker een rol speelde.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, dat gevoel ontstaat toch altijd vanzelf als je een halve finale haalt. Ik vind dat altijd een beetje psychologie van de koude grond. In Leicester en Marseille zullen ze die wil ook echt wel gehad hebben, dat bleek wel uit de enorme teleurstelling.
Senesi is echt een Serie A speler, geen idee hoe de markt daar is in de top voor lcv's maar kan me niet voorstellen dat er geen interesse isquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt ook wel, we hadden overigens ook niet verwacht dat we dit seizoen zouden starten met Senesi en Kökcü en die bleven toen ook.
Alleen Malacia vind ik nu echt een totale zekerheid dat hij vertrekt, misschien van de eerste zestien ook Linssen wel. Verder is het wachten nu begonnen. Hoop zelf stiekem dat alleen Malacia en Pedersen vertrekken, voor Nelson en Dessers hoeven ze ook niet ver te gaan. Lekker de ploeg verder bij elkaar houden. Linksback kopen, back-up voor de verdediging, tweede keeper en een speler die meer als breekijzer kan fungeren. Dan heb je hoop ik een kampioensploeg. Maar gaat heel moeilijk zijn, zeker Senesi lijkt mij onhoudbaar eigenlijk.
Ik hoop volgend jaar in ieder geval een nieuwe spits en nummer 10 te zien eerlijk gezegd al denk ik dat Til blijft. Alles wat verder weggaat moet uiteraard worden vervangen en er zal een lcv bij moeten met het vertrek van Hendriks.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt ook wel, we hadden overigens ook niet verwacht dat we dit seizoen zouden starten met Senesi en Kökcü en die bleven toen ook.
Alleen Malacia vind ik nu echt een totale zekerheid dat hij vertrekt, misschien van de eerste zestien ook Linssen wel. Verder is het wachten nu begonnen. Hoop zelf stiekem dat alleen Malacia en Pedersen vertrekken, voor Nelson en Dessers hoeven ze ook niet ver te gaan. Lekker de ploeg verder bij elkaar houden. Linksback kopen, back-up voor de verdediging, tweede keeper en een speler die meer als breekijzer kan fungeren. Dan heb je hoop ik een kampioensploeg. Maar gaat heel moeilijk zijn, zeker Senesi lijkt mij onhoudbaar eigenlijk.
Nee klopt. Als de ruimtes klein zijn en Senesi de voetballende oplossing mag zoeken is hij zo ongelooflijk goed. Jammer van die waardeloze eerste seizoenshelft want afgelopen halfjaar was hij zelfs onze beste speler. Denk dat ieder bedrag dat je nog voor hem gaat krijgen door zijn jaar contract eigenlijk te laag gaat zijn maar goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Senesi is echt een Serie A speler, geen idee hoe de markt daar is in de top voor lcv's maar kan me niet voorstellen dat er geen interesse is
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hun minder extreem was. Natuurlijk krijg je zoiets vooral van je eigen team mee, maar ik denk dat het zeker een rol speelde.
Extreem tegenvoorbeeld: Barcelona in de Europa League, die zouden na het verslaan van Frankfurt nog steeds weinig geven om de winst.
Eens.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel blij dat men bij Feyenoord nu dus een hoger niveau nastreeft dan een Hendriks en Sandler. Eb nog meer benieuwd met welke namen ze komen om de defensie te versterken, een nieuwe Trauner.
Verder blijf ik voorstander van doorgaan met Dessers en Til. Zeker laatsgenoemde vervang je niet zomaar met al zn goals, ook al was het ruk de laatste maanden. Nelson is prima vervangbaar en zie ik niet meer terugkeren.
Zou prettig zijn als we in pot 1 komen, al die clubs die daar in komen verslaan we normaal gesproken niet. In pot 2, 3 en 4 komt ook genoeg sterks hoor maar scheelt toch een slok op de borrel. Je kan wel zeggen dat een Arsenal of ManU in de poule een leuke thuiswedstrijd is maar tegenwoordig betekent eerste worden een ronde verder instromen en das belangrijker. Plus een grote naam betekent niet per se een leuke wedstrijd, dat laat Mourinho wel zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Voorspellingen voor een Europese campagne slaan nergens op, je bent, vooral in de EL en daarboven als Feyenoord gewoon afhankelijk van een gunstige groep en veel loting geluk in de rondes erna.
Hier nog één, al heeft Feyenoord dit seizoen wel extreem veel mazzel gehad. Eigenlijk vrijwel alleen maar toffe tripjes, maar je kan ook zo’n AZ route krijgen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso wel grappig, ik word eigenlijk liever derde dan tweede in de EL poule.
Zitten er bij die 5 clubs boven ons nog teams die eerst door de voorronde moeten?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou prettig zijn als we in pot 1 komen, al die clubs die daar in komen verslaan we normaal gesproken niet. In pot 2, 3 en 4 komt ook genoeg sterks hoor maar scheelt toch een slok op de borrel. Je kan wel zeggen dat een Arsenal of ManU in de poule een leuke thuiswedstrijd is maar tegenwoordig betekent eerste worden een ronde verder instromen en das belangrijker. Plus een grote naam betekent niet per se een leuke wedstrijd, dat laat Mourinho wel zien.
Momenteel staat Feyenoord trouwens zesde geplaatst in de EL, dat betekent dat maximaal twee sterkere clubs uit de CLQ mogen uitstromen. Das realistisch maar verre van een zekerheid.
Nee. In de EL voorrondes zijn er geen clubs boven ons.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zitten er bij die 5 clubs boven ons nog teams die eerst door de voorronde moeten?
Hoe vond je Tirana trouwens? Vond het echt fantastisch behalve de wedstrijd, de faciliteiten in het stadion waren ook belachelijk kut. Klaag nooit meer over de Kuip nu ik 20 minuten heb moeten wachten voor een half getapte Heineken 0.0 van 5 euro, terwijl er bijna niemand in de rij stond.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier nog één, al heeft Feyenoord dit seizoen wel extreem veel mazzel gehad. Eigenlijk vrijwel alleen maar toffe tripjes, maar je kan ook zo’n AZ route krijgen natuurlijk
Ik vond het fantastisch, ik was er maandag al en erg tof om te zien dat de gehele stad was aangekleed in finalestijl. Loop je aan de andere kant van Europa en kom je op elke straathoek het Feyenoordlogo tegen, ik werd er zowaar een beetje emotioneel van.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe vond je Tirana trouwens? Vond het echt fantastisch behalve de wedstrijd, de faciliteiten in het stadion waren ook belachelijk kut. Klaag nooit meer over de Kuip nu ik 20 minuten heb moeten wachten voor een half getapte Heineken 0.0 van 5 euro, terwijl er bijna niemand in de rij stond.
Maar in de stad, wat een genot. Heerlijk weer, leuk om te lullen met allemaal Feyenoorders overal in zo’n stad, goed gefeest in de fanzone, het smaakt eigenlijk wel naar meer. Snap wel dat je zegt dat de wedstrijden een hinderlijke onderbreking zijn van het feest
Leuk dat je een beetje dezelfde ervaring had als ik. Mijn taxi van het vliegveld was ook al zo’n lieve man, gelijk over voetbal lullen, hele taxirit een gesprek gehad terwijl het half vier was in de nacht. Vervolgens nog met de hosteleigenaar en een snuivende Feyenoorder op een dakterras gezeten, alles was goed daar. Ben nu in Belgrado waar ze je nog net niet in je gezicht spugen als je de wifi code in een zaakje vraagt, echt een contrast.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het fantastisch, ik was er maandag al en erg tof om te zien dat de gehele stad was aangekleed in finalestijl. Loop je aan de andere kant van Europa en kom je op elke straathoek het Feyenoordlogo tegen, ik werd er zowaar een beetje emotioneel van.
Verder heb ik oprecht nog nooit zulke lieve mensen meegemaakt als daar. Het begon al in de taxi toen ik net was geland, dat ventje reed even een paar extra rondjes om mij de stad te laten zien en haalde onderweg nog een biertje voor me, weigerde geld daarvoor. Datzelfde tafereel speelde zich die nacht nog een keer af toen ik aan de praat raakte met zo’n kioskeigenaar.
Qua stad stelt het volgens mij niet heel veel meer voor dan dat grote plein en alles eromheen, maar die mensen daar waren echt fantastisch (op die ouwe gek die boven de pub woonde en met bloempotten begon te gooien na dan, daar spotte ik @:zka ook nog even trouwens). Maar ik ga absoluut nog een keer terug naar Albanië, en dat heb ik niet vaak. Jammer van de uitslag, maar een trip voor in de boeken.
1.4 om en nabijquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de hoogte van de afkoopsom/clausule.
@:zka
Kom ff gedag zeggen joh volgende keerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het fantastisch, ik was er maandag al en erg tof om te zien dat de gehele stad was aangekleed in finalestijl. Loop je aan de andere kant van Europa en kom je op elke straathoek het Feyenoordlogo tegen, ik werd er zowaar een beetje emotioneel van.
Verder heb ik oprecht nog nooit zulke lieve mensen meegemaakt als daar. Het begon al in de taxi toen ik net was geland, dat ventje reed even een paar extra rondjes om mij de stad te laten zien en haalde onderweg nog een biertje voor me, weigerde geld daarvoor. Datzelfde tafereel speelde zich die nacht nog een keer af toen ik aan de praat raakte met zo’n kioskeigenaar.
Qua stad stelt het volgens mij niet heel veel meer voor dan dat grote plein en alles eromheen, maar die mensen daar waren echt fantastisch (op die ouwe gek die boven de pub woonde en met bloempotten begon te gooien na dan, daar spotte ik @:zka ook nog even trouwens). Maar ik ga absoluut nog een keer terug naar Albanië, en dat heb ik niet vaak. Jammer van de uitslag, maar een trip voor in de boeken.
Het kan ermee door.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:32 schreef ZKA het volgende:
[..]
1.4 om en nabij is de afkoopsom van Hendriks.
Kan mij enigszins voorstellen dat mensen niet meer tegen jou hun identiteit willen onthullen. Dat hield in ieder geval mij tegen om je aan te tikken.quote:
Oh dat was het niet eens hoor, ik stond een stukje verder en zag hem voorbij lopen. En hoe stel je jezelf dan voor he, hey ik ben Caland van het fokforum.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan mij enigszins voorstellen dat mensen niet meer tegen jou hun identiteit willen onthullen. Dat hield in ieder geval mij tegen om je aan te tikken.
Nog 3 dagen tot die clausule verloopt. Moeten we dan ook al rond zijn met Dessers of alleen aangeven bij Genk dat we hem willen verzilveren?quote:Op zondag 29 mei 2022 08:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Cyriel Dessers met zijn eerste interland doelpunt voor Nigera, maakt de gelijkmaker tegen Mexico 1-1
+1 miljoen
Het hele plaatje zal wel compleet moeten zijn. Ik zie het dus niet meer gebeuren anders was het allang bekend gemaakt. Feyenoord/Dessers wil dus wat anders.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog 3 dagen tot die clausule verloopt. Moeten we dan ook al rond zijn met Dessers of alleen aangeven bij Genk dat we hem willen verzilveren?
Dan zou ik alsnog bij Feyenoord tekenen, dan kan je tegen een maximale doorverkoopprijs direct weer door. Anders kan Gent (of Genk?) vragen wat ze willen.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het hele plaatje zal wel compleet moeten zijn. Ik zie het dus niet meer gebeuren anders was het allang bekend gemaakt. Feyenoord/Dessers wil dus wat anders.
Zit daar geen beperking in? Je kan toch niet meerdere keren van club wisselen binnen één transferperiode?quote:Op zondag 29 mei 2022 11:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan zou ik alsnog bij Feyenoord tekenen, dan kan je tegen een maximale doorverkoopprijs direct weer door. Anders kan Gent (of Genk?) vragen wat ze willen.
Jawel. Jovic deed dat ook een paar jaar terug.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zit daar geen beperking in? Je kan toch niet meerdere keren van club wisselen binnen één transferperiode?
Zou Aursnes hem gehad hebben als Trauner hem net niet licht toucheerde?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:25 schreef Haringkop het volgende:
Zou Bijlow trouwens die bal gehad hebben als Aursnes hem niet in de wegliep woensdag?
Ik weiger vooralsnog iets van die wedstrijd terug te kijkenquote:Op zondag 29 mei 2022 12:25 schreef Haringkop het volgende:
Zou Bijlow trouwens die bal gehad hebben als Aursnes hem niet in de wegliep woensdag?
Er wordt te weinig boerenkool gegeten in het spelershomequote:Op zondag 29 mei 2022 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Nederlandse jongens.
Ik krijg Weghorst-angstzweet.
Ik was Padt nog even vergeten als reservekeeper. Een gezellige zuipschuit moet je er ook bijhebbenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt te weinig boerenkool gegeten in het spelershome
Dat ben ik met je eens. Eigenlijk zou Weghorst ook een hele goede versterking zijn, maar het team verliest wel een hoop sympathiepunten met die 2quote:Op zondag 29 mei 2022 15:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zou gewoon een goede, multifunctionele speler zijn waar Slot veel uit kan halen. Daarnaast een goede versterking voor de breedte/concurrentiestrijd.
Onder Slot is iedereen sympathiek.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Eigenlijk zou Weghorst ook een hele goede versterking zijn, maar het team verliest wel een hoop sympathiepunten met die 2
Ja, daar heb je een punt, transfervrij. Maar zijn dat jongens die zonder gezeik op de bank gaan zitten?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met slot heb je wel iemand die past bij zulke gasten.
En laten we wel wezen als je als td een bazoer en een Weghorst transfervrij kan binnen halen heb je het gewoon goed gedaan.
Lijkt me niet dat je Weghorst op de bank gaat zetten.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt, transfervrij. Maar zijn dat jongens die zonder gezeik op de bank gaan zitten?
En Weghorst is niet gevaccineerd, rebelse jongen.
Weghorst kan banken als held Dessers blijftquote:Op zondag 29 mei 2022 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je Weghorst op de bank gaat zetten.
Bazoer wel die moet banken achter Aursnes en pakt ze wedstrijden mee als backup voor de verdediging.
Zo zie je maar hoe belangrijk hij kan zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:40 schreef fetX het volgende:
Ach nee, Bazoer. De man die niets liet zien toen Vitesse het een half seizoen moeilijk had.
Ik vind dat echt helemaal niks.
Ach die Corona-onzin is nu toch bijna wel klaar? Ben ook voor vaccineren hoor maar denk niet dat het de komende jaren er nog erg toe doet of voor problemen gaat zorgen.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt, transfervrij. Maar zijn dat jongens die zonder gezeik op de bank gaan zitten?
Als je een gelijkwaardige hebt die 100% zeker niet voor problemen gaat zorgen aan de grenzen... is dat toch een overweging wellichtquote:Op zondag 29 mei 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach die Corona-onzin is nu toch bijna wel klaar? Ben ook voor vaccineren hoor maar denk niet dat het de komende jaren er nog erg toe doet of voor problemen gaat zorgen.
Ik ben bang dat dat komende winter nog wel het geval gaat zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach die Corona-onzin is nu toch bijna wel klaar? Ben ook voor vaccineren hoor maar denk niet dat het de komende jaren er nog erg toe doet of voor problemen gaat zorgen.
Ben zelf een stuk positiever, denk dat het wel klaar is eigenlijk. Muteert zichzelf rustig naar steeds mildere varianten. (Maar meer iets voor het Corona-topic.)quote:Op zondag 29 mei 2022 16:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat komende winter nog wel het geval gaat zijn.
Maar misschien niet voor profvoetballers
Zo lang het over voetbal gaat is het relevant. Ik weet niet of we volgend seizoen weer 17x (plus beker en Europees) een volle Kuip kunnen verwachten.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben zelf een stuk positiever, denk dat het wel klaar is eigenlijk. Muteert zichzelf rustig naar steeds mildere varianten. (Maar meer iets voor het Corona-topic.)
Als de virologen niet weer massaal op de paniektrommel gaan slaan in de media dan komt het wel goed denk ik. Afgelopen winter was het achteraf ook volstrekt onnodig.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo lang het over voetbal gaat is het relevant. Ik weet niet of we volgend seizoen weer 17x (plus beker en Europees) een volle Kuip kunnen verwachten.
Dat weet ik niet, maar het had in ieder geval een stuk korter gemogenquote:Op zondag 29 mei 2022 16:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als de virologen niet weer massaal op de paniektrommel gaan slaan in de media dan komt het wel goed denk ik. Afgelopen winter was het achteraf ook volstrekt onnodig.
Kunnen we van mening over verschillen, ik vond het vrij lachwekkend als je ziet hoe soepel het in bijvoorbeeld België en Scandinavië was. (Waar deze winter ook heel weinig is gebeurd.)quote:Op zondag 29 mei 2022 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het had in ieder geval een stuk korter gemogen
Wij hadden ook een hogere piek. Maar nu begint het aardig off-topic te worden.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kunnen we van mening over verschillen, ik vond het vrij lachwekkend als je ziet hoe soepel het in bijvoorbeeld België en Scandinavië was. (Waar deze winter ook heel weinig is gebeurd.)
Ja. Jij bent dus voor Bazoer?quote:Op zondag 29 mei 2022 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij hadden ook een hogere piek. Maar nu begint het aardig off-topic te worden.
Laten we hopen dat het allemaal niet nodig is komend seizoen
user @aTypisch is altijd al een voorstander geweest van Bazoerquote:Op zondag 29 mei 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Ach ja, volgend jaar rond deze tijd is iedereen fan van Bazoer. (Hahaha)
Sluit ik me wel bij aan eigenlijk. Weghorst wordt deze zomer alweer 30 zie ik, maar zou dan toch nog wel 2 of 3 redelijke Eredivisie-seizoenen in de benen moeten hebben.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou de transfer van Bazoer niet echt snappen. Weghorst wel.
Als je transfervrij een van de beste spelers van een subtopper kan halen, prima. Doen. Plus zijn multifunctionaliteit is ideaal.quote:
Tuurlijk zou hij technisch gezien een van de betere spelers zijn maar zijn mentaliteit blijft wel echt huilen geblazen. Vind het echt een irritante gozer.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als je transfervrij een van de beste spelers van een subtopper kan halen, prima. Doen. Plus zijn multifunctionaliteit is ideaal.
Leuke karikatuur maar ik geloof eigenlijk ook altijd wel heilig in een Nederlandse kern om een beetje succesvol te kunnen zijn. Feyenoord is toch groot geworden met jongens als Van Vossen, Kuijt, Toornstra en Til.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt te weinig boerenkool gegeten in het spelershome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2022 16:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuke karikatuur maar ik geloof eigenlijk ook altijd wel heilig in een Nederlandse kern om een beetje succesvol te kunnen zijn. Feyenoord is toch groot geworden met jongens als Van Vossen, Kuijt, Toornstra en Til.Uit een team met Bosvelt Van Wonderen Van Gastel Paauwe en Konterman noem jij van VossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Feyenoord is voor hem natuurlijk wel een nieuwe uitdaging. Dat moet hem wel prikkelen.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou hij technisch gezien een van de betere spelers zijn maar zijn mentaliteit blijft wel echt huilen geblazen. Vind het echt een irritante gozer.
Je hebt wel een punt, Van Vossen was inderdaad een hopeloos overschatte kneus. Maar goed, die Nederlandse kern zorgde wel echt voor een heel stabiele elftal. Geloof er daarom ook altijd wel in.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uit een team met Bosvelt Van Wonderen Van Gastel Paauwe en Konterman noem jij van Vossen
Maakt toch geen hol uit meer tegenwoordig? Of je nu die eerste prik(ken) hebt overgeslagen of de booster, of de volgende booster niet meer gaat pakken.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
relatief goedkope gok voor een speler die wel eens in de smaak kan vallenquote:Op zondag 29 mei 2022 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
user @:aTypisch is altijd al een voorstander geweest van Bazoer
dat is gelukkig ook geen verplichting om te mogen werken in nederlandquote:Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dat is in de toekomst echt maximaal middenmoot eredivisie joh, moet je niet aan beginnenquote:Op zondag 29 mei 2022 19:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heel benieuwd wat Azarkan kan in de voorbereiding. Speelt wel leuk bij Excelsior, maar het is nog wel erg frivool.
Echt zo'n spelertje die daar de grote (haha) man kan zijn ja. Ook een leuke carrière.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is in de toekomst echt maximaal middenmoot eredivisie joh, moet je niet aan beginnen
Ja, ik geloof dat hij deze zomer ook voorlopig aansluit alquote:
Dit bericht is een prima afsluiting van dit weekend.quote:
Bij een club waar het altijd gedoe is? Meh, ik zou toch eerder voor een wat rustigere club kiezen.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
prima club om het vak in de vingers te krijgen toch?
oh, ik bedoel meer om te kijken of het al vroeg wat voor feyenoord is ookquote:Op zondag 29 mei 2022 23:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij een club waar het altijd gedoe is? Meh, ik zou toch eerder voor een wat rustigere club kiezen.
Oh zo, ja, en misschien is dan een onrustige club juist wel goed.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh, ik bedoel meer om te kijken of het al vroeg wat voor feyenoord is ook
de meeste goed gerunde clubs komen denk ik ook niet zo snel bij kuyt uit momenteel
Eens, maar ben bang dat hij sowieso ooit trainer van ons gaat wordenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo, ja, en misschien is dan een onrustige club juist wel goed.
Wel een wat beter traject dan gelijk Feyenoord in elk geval. Nu ADO, als hij het redelijk goed doet daar lekker 2 of 3 jaar zitten, dan naar een FC Utrecht oid, en als hij daar goed is kunnen we eens kijken of het wat voor ons is. Over een jaar of 10 oid.
Zou direct de beste speler van Feyenoord zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als je transfervrij een van de beste spelers van een subtopper kan halen, prima. Doen. Plus zijn multifunctionaliteit is ideaal.
heee vjennequote:Op maandag 30 mei 2022 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou direct de beste speler van Feyenoord zijn.
quote:Op maandag 30 mei 2022 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou direct de beste speler van Feyenoord zijn.
Precies. Heb in niks het idee dat Bazoer een speler voor ons is. Begrijp dat hij een buitenkansje is om waarde te creëren maar denk dat hij gewoon op het bankie zit bij ons. Hij is echt niet goed genoeg.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:57 schreef Haringkop het volgende:
Bazoer speelt een beetje zoals ik bij de veteranen. Alles in een wandeltempo. Zal ook wel hoog in de boom zitten met salaris en tekengeld.
Hij is zeker niet goed genoeg voor de basiself nee. En hij heeft ook niet echt het karakter om zonder te zaniken op het bankie plaats te nemen dus dit moet je gewoon niet doen.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Heb in niks het idee dat Bazoer een speler voor ons is. Begrijp dat hij een buitenkansje is om waarde te creëren maar denk dat hij gewoon op het bankie zit bij ons. Hij is echt niet goed genoeg.
Toornstraquote:Op maandag 30 mei 2022 10:07 schreef fetX het volgende:
Sowieso als je wilt streven naar een hoger (basis)niveau mag je wel wat hoger mikken dan Bazoer.
Wel zonde want als die jongen zijn talent vol had benut (en CV was geworden in plaats van middenvelder) was dit nooit een vraag geweest. Maar hij is echt een recidivist qua gedrag en hij loopt gewoon te weinig.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:07 schreef fetX het volgende:
Sowieso als je wilt streven naar een hoger (basis)niveau mag je wel wat hoger mikken dan Bazoer.
Aursnes was de beste man aan Feyenoord kant zo'n beetje, maar dat jij geen kijk hebt op het spelletje weten we al langer.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de finale zagen we hoe matig beiden heren eigenlijk zijn.
Trauner met de snelheid van een DAF vrachtwagen genot.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aursnes was de beste man aan Feyenoord kant zo'n beetje, maar dat jij geen kijk hebt op het spelletje weten we al langer.
Dat weet @ZKA misschien wel.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gouka beweerde vanochtend dat er nog een jaar extra als optie zit op het contract van Senesi. (Die nog gelicht kan worden.) Kan het verder nergens terugvinden.
Niet eenzijdig neem ik aan, aangezien die pa van hem al in onderhandeling was met Feyenoord in die docu en ze er daarna niet meer uitgekomen zijn toch?quote:
Het zijn toch geen toppers man, hou toch op.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij kijkt niet vaak wedstrijden neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |