https://www.msn.com/nl-nl(...)ilsignout&li=BBoPOOequote:KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.
De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten.
De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.
Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
Hallo jeugdzorg?quote:Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
Dat laatste had je al niet hoeven te schrijven.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:08 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben totaal niet verbaasd dat het kind Gino heet.
Niettemin... hopen dat hij gezond weer teruggevonden wordt.
Team Limburg gearriveerdquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:58 schreef Harvest89 het volgende:
Dat laatste had je al niet hoeven te schrijven.
Zijn maar tokkies. Dus boeien dat dat kind vermist is.
Toch?
Ik bedoelde meer: het zijn tokkies, dus geen wonder dat het kind een tokkienaam heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat laatste had je al niet hoeven te schrijven.
Zijn maar tokkies. Dus boeien dat dat kind vermist is.
Toch?
Er gaat idd wel van alles door je heen als je kind op zo'n manier vermist raakt. Lijkt me afschuwelijk.quote:
Zeker. Ik ben opgegroeid bij de Zonstraat. Ligt bij de vroeger beruchte Ailbertuslaan. Daar hebben nooit de meest heldere lichten van de stad gewoond. Maar in vergelijking met vroeger valt dat op zich nu wel mee.quote:
Je kind vermist is imo een van de allerergste dingen die een mens kan meemaken. Misschien nog wel erger dan als je weet dat je kind dood is. Sommige mensen zitten tientallen jaren in onzekerheid en weten nooit wat ermee gebeurd is. Zoiets gun je de duivel nog niet. Helaas gebeurt zoiets bijna altijd door het toedoen van een ander. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er gaat idd wel van alles door je heen als je kind op zo'n manier vermist raakt. Lijkt me afschuwelijk.
Als iemand Gino heet is het bij jou meteen een tokkie? Aparte denkwijze, over projectie gesproken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:59 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: het zijn tokkies, dus geen wonder dat het kind een tokkienaam heeft.
Maar ga gerust verder met je projectie
edit: zal wel voor de eerlijkheid toevoegen dat de meeste zaken met verdwenen kinderen mij persoonlijk inderdaad weinig tot niets doen. Maar daarin maak ik dan weer geen onderscheid tussen tokkies of niet-tokkies.
@Nober en ik komen NU in actie.quote:VERMIST AMBER Alert
Gino
Blanke huidskleur, blond haar, blauwe ogen, mager postuur, ongeveer 1.30 meter groot, rode Nike Jordan jas met zwarte mouwen, rood Nike petje, lichtgrijze spijkerbroek, groene schoenen met witte zool. Gino had een zwarte step bij zich met rode handvatten en een rode voetenplank.
Tips? Bel 0800-6070 Politie
Ernstige moeder en dan ditquote:De politie zoekt naar de 9-jarige Gino van der Straeten uit Maastricht. De jongen verdween gisteravond spoorloos uit een speeltuin in Kerkrade. Er is een Amber Alert uitgegaan.
"Wij denken dat hij is meegenomen", zegt Gino's volwassen zus Kelly bij 1Limburg. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit geen enkele optie uit, aldus een woordvoerster.
Gino is gisteravond tussen 19:30 en 20:30 uur voor het laatst gezien bij een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat. De politie sloeg meteen groot alarm omdat er geen verklaring gevonden kan worden voor zijn verdwijning.
Logeren
Zus Kelly zegt geëmotioneerd dat ze de hele nacht heeft gezocht. "We hebben ook liggen schreeuwen. In de tijd dat wij naar hem hebben gezocht, moet hij niet ver uit de buurt kunnen zijn geweest."
Gino is 1,30 meter lang, draagt een rode jas met zwarte mouwen. een lichte spijkerbroek en groene schoenen met witte zolen. Hij was op stap met een zwarte step met rode handvatten. De jongen woont normaal bij zijn moeder in Maastricht, maar zij is ernstig ziek. Sinds een week logeert de jongen daarom bij zijn oudere zus Kelly.
De politie zoekt onder meer met een helikopter en drones. Ook privébeelden van camera's in de buurt worden onderzocht.
"Zien jullie een heel lief mannetje, blond en blauwe ogen, bel dan alsjeblieft de politie", zegt zijn zus Kelly. "Alsjeblieft."
Gino's andere zus Naomi is vandaag druk bezig geweest om flyers te verspreiden. Volgens haar gaat de familie vanmiddag vanaf 17.00 uur weer op zoek naar de jongen, "We doen nu even niets, omdat de politie met honden zoekt. Dan moeten we voorkomen dat ze niets ruiken omdat wij er tussendoor lopen."
Volgens Naomi wordt zowel in Kerkrade als in Maastricht gezocht. Zij sluit niet uit dat de jongen zijn zieke moeder zo miste dat hij naar haar toe is gestept.
In combinatie met de woonplaats in dit geval wel ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als iemand Gino heet is het bij jou meteen een tokkie? Aparte denkwijze, over projectie gesproken.
Goed om te zien. Hoe eerder, hoe groter de kans dat zo'n jochie wordt teruggevonden denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:55 schreef Tengano het volgende:
Zoek- en nieuwsactie wordt wel gelijk groots aangepakt als hij nog maar sinds gisteravond weg is. Dat is dus nog niet eens 24 uur. Maar ja als je het over drie dagen doet heeft het natuurlijk ook niet meer zoveel zin.
Heeft waarschijnlijk ook met zijn leeftijd (9) te maken. Als hij 15 jaar zou zijn, zou je wellicht nog kunnen aannemen dat hij weggelopen is oid.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:56 schreef herverwijderd het volgende:
Goed om te zien. Hoe eerder, hoe groter de kans dat zo'n jochie wordt teruggevonden denk ik.
Het is nog lang licht hè.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:02 schreef Cupfighter het volgende:
Mag ik het vreemd vinden dat een kind van 9 nog om 20:30 buiten is
Dat hoop ik natuurlijk ookquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is nog lang licht hè.
Ik vind het op het randje.
Hopelijk is hij snel terecht.
Arm kind. Klinkt als een trieste situatie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Zus vermiste 9-jarige jongen vreest voor ontvoering.
https://www.1limburg.nl/z(...)ing?context=topstory
Zijn zus zou de voogdij krijgen maar het had niks met de ziekte van zijn moeder te maken, zeggen ze...vader uit beeld. Hm oke.
Ziekte kan ook verslaving zijn want het ligt niet echt voor de hand om bij een ziekte de gehele voogdij over te nemen, lijkt mij?
Kan ook zijn step een gewild object zijn geweest voor de minder bedeelde ' vriendjes' in de buurt? En dat hij die niet zomaar wou afstaan.....
Ja, idd. Denk dat er veel meer aan de hand is. Bij een ernstige [ wellicht dodelijke?] ziekte laat je je moeder toch niet alleen als je een goede band hebt? Bij gekte of zware verslavingen ligt dat alweer anders natuurlijk..quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Arm kind. Klinkt als een trieste situatie.
We weten toch niet of de moeder alleen was? Of er contact tussen ze was of niet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, idd. Denk dat er veel meer aan de hand is. Bij een ernstige [ wellicht dodelijke?] ziekte laat je je moeder toch niet alleen als je een goede band hebt? Bij gekte of zware verslavingen ligt dat alweer anders natuurlijk..
Misschien had Gino wel helemaal geen zin om bij zijn zus te gaan wonen en dacht hij krijg allemaal de tyfus maar. Vader uit beeld, moeder in de problemen en ik word met mijn zus opgescheept. Komt allemaal niet over als een warm bad en zeker niet als die zus nauwelijks in de gaten had waar haar broertje dan bleef. Als voogd zou je dat toch een beetje in de gaten moeten houden wellicht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
We weten toch niet of de moeder alleen was? Of er contact tussen ze was of niet?
Ze kon in ieder geval niet meer voor haar zoon zorgen.
Gino woonde sinds een week bij z’n zus, die de voogdij zou krijgen.
Klopt, we weten ook niks.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten toch niet of de moeder alleen was? Of er contact tussen ze was of niet?
Ze kon in ieder geval niet meer voor haar zoon zorgen.
Gino woonde sinds een week bij z’n zus, die de voogdij zou krijgen.
Ons oude huis (huurhuis) staat al 2 maanden leeg en in diezelfde straat en die erachter, staan nog meer huizen leeg. Al langer ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:04 schreef Idisrom het volgende:
Even over de woningnood in Nederland. Ik hoor steeds in het nieuws dat daar de appartementen grotendeels leeg staan in het gebied waar het jongetje wordt gezocht.
Er staat een interview online van z’n zusje, en ze schetst toch een ander beeld.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien had Gino wel helemaal geen zin om bij zijn zus te gaan wonen en dacht hij krijg allemaal de tyfus maar. Vader uit beeld, moeder in de problemen en ik word met mijn zus opgescheept. Komt allemaal niet over als een warm bad en zeker niet als die zus nauwelijks in de gaten had waar haar broertje dan bleef. Als voogd zou je dat toch een beetje in de gaten moeten houden wellicht.
Dit. Voor zover ik het kan lezen valt die zus niks te verwijten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er staat een interview online van z’n zusje, en ze schetst toch een ander beeld.
Hij kwam er al heel vaak, was bekend met de omgeving.
Heerlijk om kinderen buiten te laten spelen, doet die van mij ook. Ik weet ook niet altijd precies waar hij is, hij fietst hier door de buurt naar verschillende speeltuinen.
Overal vriendjes.
Ja ik zag net dat interview.... pfff heartbreakingquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er staat een interview online van z’n zusje, en ze schetst toch een ander beeld.
Hij kwam er al heel vaak, was bekend met de omgeving.
Heerlijk om kinderen buiten te laten spelen, doet die van mij ook. Ik weet ook niet altijd precies waar hij is, hij fietst hier door de buurt naar verschillende speeltuinen.
Overal vriendjes.
Er wordt alleen niet duidelijk wat dat dan voor mensen zijn. Ze zijn er blijkbaar zo bang voor dat ze het niet durven te benoemen. Kutsituatie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Buurtbewoners die het hebben over mensen die er niet horen..
https://www.1limburg.nl/g(...)2F9x28d4ARO5JeY%253D
En aan wie denk je dan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:51 schreef raptorix het volgende:
Ik gok op een bekende, een kind tussen flats ontvoeren is niet echt aannemelijk, wellicht een vriendje van de moeder of iets dergelijks.
Denk dat ze hangjongeren en criminele activiteiten bedoelen enzoquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Buurtbewoners die het hebben over mensen die er niet horen..
https://www.1limburg.nl/g(...)2F9x28d4ARO5JeY%253D
Dat zou kunnen. Maar vermoed dat de politie ook in die richting kijkt en dan snel meer zal weten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:51 schreef raptorix het volgende:
Ik gok op een bekende, een kind tussen flats ontvoeren is niet echt aannemelijk, wellicht een vriendje van de moeder of iets dergelijks.
Ja, denk t ook. Het is iig niet pluis.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat ze hangjongeren en criminele activiteiten bedoelen enzo
Dat zal @Harvest89 ons waarschijnlijk wel kunnen vertellen wat daar allemaal rondloopt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Al zijn vriendjes inclusief de ouders daarvan zijn natuurlijk allang nagebeld. Die gaan echt niet zo'n kind in huis houden als er een nationaal alert is opgestart voor dat joch. Lijk mij niet aannemelijk.quote:
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Al zijn vriendjes inclusief de ouders daarvan zijn natuurlijk allang nagebeld. Die gaan echt niet zo'n kind in huis houden als er een nationaal alert is opgestart voor dat joch. Lijk mij niet aannemelijk.
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220602_92373501
De recherche deed donderdagmiddag onderzoek op een plek bij het Berenbosch langs de Roderlandbaan. Het gebied werd afgezet en nauwkeurig onderzocht. Het onderzoek hield verband met de verdwijning van de 9-jarige Gino van der Straeten. Of er iets is gevonden is niet bekendgemaakt.
Het onderzoek vond plaats in het hoge gras nabij het fietspad van de Roderlandbaan. Gino’s zusje Naomi kreeg naar eigen zeggen te horen dat er iets gevonden was en de politie zou haar geantwoord hebben dat men wilde uitsluiten dat het iets met de verdwijningszaak te maken zou hebben. De politiewoordvoerder kon daar donderdagmiddag nog niet op reageren.
[ afbeelding ]
Dat zou wel ziek zijn als je zoiets puur verzint om even de boel op te naaien. Maar ze zijn er....quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.
Heb zelf geen FB maar 't kan natuurlijk wel kloppen..quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.
quote:Buurtbewoners hebben aangegeven donderdagmiddag vanaf 17:00 uur een zoektocht te houden vanaf het schoolplein van de basisschool De Steltloper aan de wat verderop gelegen Zonstraat.
quote:Om 17.00 uur vanmiddag is er een grote zoekactie in de buurt waar de jongen het laatst gezien is. Op Facebook wordt een oproep gedaan aan mensen om mee te zoeken
quote:Omdat de zoektocht tot dusver geen resultaat heeft gehad, heeft de politie het bericht over de vermissing via Facebook naar buiten gebracht in de hoop dat zo veel mogelijk mensen meezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 02-06-2022 16:27:34 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
En dat je iemand die je totaal niet kent anoniem op een forum een tokkie noemt maakt van jou zeker een heilige ?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:59 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: het zijn tokkies, dus geen wonder dat het kind een tokkienaam heeft.
Waarom zou moeder dat doen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:
-Kind logeert bij zus omdat het slecht met moeder gaat
-Moeder heeft een vriend
-Moeder vraagt vriend om haar kind te "ontvoeren" bij haar zus.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220602_92373501
De recherche deed donderdagmiddag onderzoek op een plek bij het Berenbosch langs de Roderlandbaan. Het gebied werd afgezet en nauwkeurig onderzocht. Het onderzoek hield verband met de verdwijning van de 9-jarige Gino van der Straeten. Of er iets is gevonden is niet bekendgemaakt.
Het onderzoek vond plaats in het hoge gras nabij het fietspad van de Roderlandbaan. Gino’s zusje Naomi kreeg naar eigen zeggen te horen dat er iets gevonden was en de politie zou haar geantwoord hebben dat men wilde uitsluiten dat het iets met de verdwijningszaak te maken zou hebben. De politiewoordvoerder kon daar donderdagmiddag nog niet op reageren.
[ afbeelding ]
Wellicht omdat ze bang is dat ze het kind niet terug krijgt, het klinkt allemaal als erg instabiel.quote:
De politie heeft haar en de familie vast ook al een bezoekje gebracht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze bang is dat ze het kind niet terug krijgt, het klinkt allemaal als erg instabiel.
Goh.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Dan kloppen de berichten niet op FB dat hij dood gevonden
Ja erg hè. Ze deden het zelfs bij het bericht wat de zus zelf had gemaakt om de vermissing te melden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo maar op feestboek slingeren dat iemand dood is. Zonder betrouwbare bron, zonder niks. Bah.
Dat snap ik écht niet. Omdat je van de buurvrouw van de slager waar de neef van je tandarts soms zijn vlees haalt hebt gehoord dat ze op locatie X aan het zoeken zijn maak je gelijk de sprong naar 'hij is dood gevonden'? Echt, wtf.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja erg hè. Ze deden het zelfs bij het bericht wat de zus zelf had gemaakt om de vermissing te melden.
Sommige mensen hebben een ziekelijke hang naar sensatie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snap ik écht niet. Omdat je van de buurvrouw van de slager waar de neef van je tandarts soms zijn vlees haalt hebt gehoord dat ze op locatie X aan het zoeken zijn maak je gelijk de sprong naar 'hij is dood gevonden'? Echt, wtf.
Ja joh. Allemaal opsluiten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:37 schreef LiptonLemon het volgende:
Sinds er geen corona maatregelen meer zijn lees ik steeds meer over verdwenen of vermoorden kinderen en jongeren. Ook veel geweld en drogering tijdens het uitgaan. Dus ik denk dat het weer eens tijd wordt voor een algehele lockdown. Dit keer om de jongeren te beschermen tegen zich zelf.
Staat je toch mooi even in de aandacht met je "primeurtje" dat je gehoord hebt van de buurvrouw van je zus, die het weer gehoord van haar tante die de moeder van het jochie weleens gedag heeft gezegd in de Jumbo, dus ja dan moet het wel kloppen toch.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een ziekelijke hang naar sensatie.
De huizen van de zussen en de moeder waren al doorzocht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:56 schreef Pedroso het volgende:
Aangezien het al heel snel de hoogste prioriteit heeft bij de politie zal er wel veel meer spelen wat niet bekend wordt gemaakt. Ook het verhaal dat ze naar buiten brengen dat hij in acuut levensgevaar is geeft aan dat ze waarschijnlijk ook al weten wat er gaande is.
Zal me niets verbazen als er vanavond ook de naam bekend wordt gemaakt van een mogelijke verdachte.
Die appartementen/flats worden zelfs gesloopt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:04 schreef Idisrom het volgende:
Even over de woningnood in Nederland. Ik hoor steeds in het nieuws dat daar de appartementen grotendeels leeg staan in het gebied waar het jongetje wordt gezocht.
Jaren terug had je ook drugstoeristen. Kerkrade grenst direct aan Herzogenrath.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei. Zonstraat ligt naast de Ailbertuslaan. In die wijk woont voornamelijk onderklasse. Autochtonen en allochtonen, maar vaak werkloos. Minima dus.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zal @:harvest89 ons waarschijnlijk wel kunnen vertellen wat daar allemaal rondloopt.
Ook vaak franstalige belgen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jaren terug had je ook drugstoeristen. Kerkrade grenst direct aan Herzogenrath.
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik een Duitser wegwijs moest maken naar de coffeeshop was ik nu schatrijk.
Die van 9 van mij is dan al gedoucht en ligt in bed. Soms al te slapen, soms nog wat te lezen. Ik vind het laat, maar ik denk dat ik me ook in wat andere sociale kringen begeef dan deze familie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:02 schreef Cupfighter het volgende:
Als een corporatie er in deze tijd voor kiest om voor sloop en nieuwbouw te gaan, dan is het echt in totaal waardeloze staat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die appartementen/flats worden zelfs gesloopt.
Ja ik vind het ook laat en ik meen dat ik toen op die leeftijd ook al lang binnen wasquote:Op donderdag 2 juni 2022 18:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die van 9 van mij is dan al gedoucht en ligt in bed. Soms al te slapen, soms nog wat te lezen. Ik vind het laat, maar ik denk dat ik me ook in wat andere sociale kringen begeef dan deze familie.
En als je dat dan toch wil, blijf er dan voor dat uurtje nog even bij.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook laat en ik meen dat ik toen op die leeftijd ook al lang binnen was
Juist!!quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
En als je dat dan toch wil, blijf er dan voor dat uurtje nog even bij.
Bizar. 200 appartementen slopen, om 85 nieuwbouwappartementen daar te gaan bouwen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als een corporatie er in deze tijd voor kiest om voor sloop en nieuwbouw te gaan, dan is het echt in totaal waardeloze staat.
Want een kind van 9 gaat ook later naar school als het langer licht is?quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:33 schreef roos94 het volgende:
20.30 is toch niet bepaald laat als het nog hartstikke licht is buiten
Die van mij door de week wel, maar een vrije dag niet. Het is nu nog licht buiten, zoveel volk op straat met mooi weer…quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die van 9 van mij is dan al gedoucht en ligt in bed. Soms al te slapen, soms nog wat te lezen. Ik vind het laat, maar ik denk dat ik me ook in wat andere sociale kringen begeef dan deze familie.
Bron?quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bizar. 200 appartementen slopen, om 85 nieuwbouwappartementen daar te gaan bouwen.
Hier hetzelfde, die van 11 ligt er dan al vaak in, behalve in het weekend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik weet niet de gemiddelde bedtijd van een 9 jarige.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Want een kind van 9 gaat ook later naar school als het langer licht is?
20:00 maxquote:Op donderdag 2 juni 2022 18:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik weet niet de gemiddelde bedtijd van een 9 jarige.
Ik merk wel dat mijn zoon van 8 minder slaap nodig heeft deze lange dagen. En ik merk het bij mezelf ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Want een kind van 9 gaat ook later naar school als het langer licht is?
Gemiddeld boeit me weinig. Maar in mijn bubbel is een kind van 9 doordeweeks niet meer buiten om 20:30 als er de dag daarna school is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik weet niet de gemiddelde bedtijd van een 9 jarige.
Natuurlijk moeten mensen van kinderen afblijven.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik merk wel dat mijn zoon van 8 minder slaap nodig heeft deze lange dagen. En ik merk het bij mezelf ook.
Ik vind het toch een beetje vervelend als de toon van het topic deze kant op gaat.
Alsof je aan verwaarlozing doet als je 9 jarige om half 9 in de zomer nog buiten speelt.
Mensen moeten gewoon van kinderen afblijven. Denk dat daar het probleem ligt, toch.
Zo laat was het niet.
Dus de 9-jarige die onder je verantwoordelijkheid valt is een uur te laat thuis en dan ga je pas eens zoeken?quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:41 schreef Stupidisco het volgende:
Volgens zus Naomi moest Gino om 19:30 thuis zijn.
Om 19:00 uur kwam Gino nog even thuis om te zeggen dat ie ging voetballen.
20:30 - 21:00 uur was Gino nog steeds niet thuis waarna ze zijn gaan zoeken.
Bron: video in het artikel van de Telegraaf
Vind ik ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik merk wel dat mijn zoon van 8 minder slaap nodig heeft deze lange dagen. En ik merk het bij mezelf ook.
Ik vind het toch een beetje vervelend als de toon van het topic deze kant op gaat.
Alsof je aan verwaarlozing doet als je 9 jarige om half 9 in de zomer nog buiten speelt.
Mensen moeten gewoon van kinderen afblijven. Denk dat daar het probleem ligt, toch.
Zo laat was het niet.
https://www.1limburg.nl/w(...)ld-maken-zich-zorgenquote:Op donderdag 2 juni 2022 18:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bron?
Kan op zich best natuurlijk als er in de omgeving nog een inbreidingslocatie is en je hier omwille van de balans in de wijk kiest voor een hoger segment appartementen.
Ik ken de lokale situatie niet, maar het is echt te simpel om het zo eenzijdig te bekijken.
Met 9 jaar moest ik ook al vroeg naar binnen (ook in de zomer).quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:41 schreef Momo het volgende:
Of een 9 jarige buiten is rond die tijd verschilt wel echt met wel of niet de volgende dag school etc. Volgens mij was ik alleen buiten rond die tijd in de zomervakantie toen ik zo oud was. De buurt maakt ook wel wat uit inderdaad. Ik kan mij nog herinneren dat ik een aantal jaar geleden op een doordeweekse dag in het voorjaar bij een vriendin was die woonde in Ede in de buurt Veldhuizen (een van de mindere buurten daar). Toen ik rond 22 uur naar de bus liep waren er nog allemaal kinderen niet ouder dan een jaar of 10 buiten.
Dit, niks mis mee en vriend van zus liep nog langs het veld waar ze aan het voetballen waren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:41 schreef Stupidisco het volgende:
Volgens zus Naomi moest Gino om 19:30 thuis zijn.
Om 19:00 uur kwam Gino nog even thuis om te zeggen dat ie ging voetballen.
(vriend van de andere zus is nog even met Gino meegelopen naar het voetbalveldje en heeft hem daar inderdaad zien voetballen. Vriend is even naar de AH geweest en daarna weer terug naar huis).
20:30 - 21:00 uur was Gino nog steeds niet thuis waarna ze zijn gaan zoeken.
Bron: video in het artikel van de Telegraaf
Het is een grotere herstructurering van de wijk/plangebied. Dan is het niet gek dat er in een laatste fase op een bepaalde plek minder wordt gebouwd dan gesloopt. Dat is zelfs heel logisch vanwege de verhuisbewegingen die je eerder al op gang hebt gebracht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/w(...)ld-maken-zich-zorgen
En op de site van de woningbouwvereniging staat hetzelfde.
https://www.heemwonen.nl/(...)en-naar-de-toekomst/
Dat zou kunnen. Heb er verder geen verstand van. Kan dat ze in andere wijken in Kerkrade weer iets nieuws hebben gebouwd voordat ze die flats gaan slopen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een grotere herstructurering van de wijk/plangebied. Dan is het niet gek dat er in een laatste fase op een bepaalde plek minder wordt gebouwd dan gesloopt. Dat is zelfs heel logisch vanwege de verhuisbewegingen die je eerder al op gang hebt gebracht.
Meestal bouw je in een eerdere fase op andere plekken meer dan je sloopt, zodat je mensen kunt huisvesten op plek a wanneer je plek b sloopt.
Je kunt het pas beoordelen als je over het hele plangebied kijkt wat er is gesloopt en toegevoegd.
Ik kan me echt niet voorstellen dat er momenteel woningcorporaties of ontwikkelaars zijn die binnen een wijkherstructurering meer slopen dan ze bouwen. Ten eerste omdat dat vanuit de corporatie geld weggooien is, ten tweede omdat geen gemeente er toestemming voor geeft.
Wats ditquote:Op donderdag 2 juni 2022 18:58 schreef Kim-Holland het volgende:
De vriend van de zus is nog meegelopen en hij moest naar de AH. Bij terugkomst was hij nog steeds aan het voetballen wordt beweerd.
Is Ayoub de vriend?
[ afbeelding ]
Van de Telegraaf maar premium.
Vind dit ook maar een raar iets of is dit normaal als kinderen weg zijn? Wat is het verhaal van dit briefje? Ja dat hij binnen moet blijven snap ik nog wel..
Iedereen is hem aan het zoeken, 1 persoon in dit geval ene Ayoub zit binnen in geval hij terugkomt. Dat het taalgebruik niet logisch is, is toch niet vreemd? Ze zijn in paniek en ongerust. De boodschap is duidelijk toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:58 schreef Kim-Holland het volgende:
De vriend van de zus is nog meegelopen en hij moest naar de AH. Bij terugkomst was hij nog steeds aan het voetballen wordt beweerd.
Is Ayoub de vriend?
[ afbeelding ]
Van de Telegraaf maar premium.
Vind dit ook maar een raar iets of is dit normaal als kinderen weg zijn? Wat is het verhaal van dit briefje? Ja dat hij binnen moet blijven snap ik nog wel..
Het is soms mijn werk, heb verschillende van zo'n trajecten begeleid voor woningcorporaties en gemeenten. Erg interessant. SimCity in het echtquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Heb er verder geen verstand van. Kan dat ze in andere wijken in Kerkrade weer iets nieuws hebben gebouwd voordat ze die flats gaan slopen.
Zou wel handig zijn om dat ook te vermelden in het artikel. Niet iedereen heeft als hobby stadsarchitectuur.
Daarnaast kan het ook zijn dat er meer vraag is naar woningen voor grotere gezinnen en dat men elders juist appartementen wint die nu eigenlijk te klein zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een grotere herstructurering van de wijk/plangebied. Dan is het niet gek dat er in een laatste fase op een bepaalde plek minder wordt gebouwd dan gesloopt. Dat is zelfs heel logisch vanwege de verhuisbewegingen die je eerder al op gang hebt gebracht.
Meestal bouw je in een eerdere fase op andere plekken meer dan je sloopt, zodat je mensen kunt huisvesten op plek a wanneer je plek b sloopt.
Je kunt het pas beoordelen als je over het hele plangebied kijkt wat er is gesloopt en toegevoegd.
Ik kan me echt niet voorstellen dat er momenteel woningcorporaties of ontwikkelaars zijn die binnen een wijkherstructurering meer slopen dan ze bouwen. Ten eerste omdat dat vanuit de corporatie geld weggooien is, ten tweede omdat geen gemeente er toestemming voor geeft.
Dat kan in theorie, maar is niet heel logisch gelet op de demografische ontwikkelingen in Limburg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarnaast kan het ook zijn dat er meer vraag is naar woningen voor grotere gezinnen en dat men elders juist appartementen wint die nu eigenlijk te klein zijn.
Zijn broer is mogelijk ook zijn vader en oom.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:11 schreef Zipportal het volgende:
Die jongen is 9 jaar maar heeft zussen van 21 jaar en 32 jaar.
LIMBURGED.
https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegevenquote:Een vrouw die in de Kerkraadse buurt woont waar de negenjarige vermiste Gino is verdwenen, zegt dat ze het kind donderdagmorgen nog heeft gezien. „Ik weet het heel zeker”, zegt Lenie, een oudere dame achter een rollator. „Ik heb de foto er nog bij gepakt. Hij was het, hier op de Deken Deutzlaan. En mijn thuiszorgmedewerkster heeft het ook gezien. Ze was op weg naar mij. Ze heeft hem nog aangesproken of hij niet op school moest zijn. Hij schrok zichtbaar. Daarop ging hij er op zijn step vandoor, hij droeg ook zijn petje. Ik heb de politie gebeld, meteen nadat ik Gino heb gezien. Die zijn daarna twee keer bij me geweest. Het hele plein stond kort na mijn melding ook vol met politie. Ik vertel dit niet zomaar, want ik weet dat dit betekent dat hij vandaag in ieder geval nog ongedeerd was.”
https://www.nu.nl/binnenl(...)vermiste-gino-9.htmlquote:Politie dringend op zoek naar man voor onderzoek naar vermiste Gino (9)
De politie in Zuid-Limburg is op zoek naar een man voor hun onderzoek naar de sinds woensdagavond vermiste negenjarige Gino van der Straeten. De man was samen met drie andere kinderen op een speelveldje gezien rond de tijd dat Gino verdween. De drie kinderen heeft de politie inmiddels kunnen spreken, maar de man heeft zich nog niet gemeld.
Goede analyse van het probleem.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
Gezeik hier over te laat naar bed en tokkie.
Dat ventje is kwijt. Dat lijkt mij het probleem.
Kiek mich oanquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)vermiste-gino-9.html
De Deken Deutzlaan ligt volgens mij maar één straatje verder.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegeven
Punt is dat jij met grondige conclusies komt terwijl al je informatie uit de Telegraaf en je onderbuik komt, en het hier gaat om een kind van negen dat verdwenen is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goede analyse van het probleem.
Punt is wel dat de kans dat je dingen kwijt raakt behoorlijk toeneemt als je niet een beetje in de gaten houdt waar je je spulletjes laat.
Danny Frijters bevestigd dat twee vrouwen gemeld hebben dat Gino donderdagochtend nog met zijn step gezien zou zijn. Een onderzoek dat de politie daarop ter plekke startte leverde echter niets op. Hij zegt dat er vervolgens gekeken is naar camerabeelden. Wat dat heeft opgeleverd wil of kan hij ook niet zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegeven
Ik heb letterlijk nog nooit een Telegraaf gezien of gelezen. Ik vermoed dat je me verward met iemand.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:34 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Punt is dat jij met grondige conclusies komt terwijl al je informatie uit de Telegraaf en je onderbuik komt, en het hier gaat om een kind van negen dat verdwenen is.
Bah, laat dit geen Verstappen 2.0 worden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Max doet het toch best aardig?quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:35 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet hoe dit voor jullie is, maar ik krijg hier echt stress van. Betty Verstappen moet dit dan toch met een factor 10 of meer aangrijpen. Die maakt samen met haar gezin nog een keer zo'n gruwelverhaal mee. En het is nota bene bij haar in de buurt.
Dan zal ik me wel vergissen in de 'spulletjes' die kwijt raken door te laat buiten te spelenquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit een Telegraaf gezien of gelezen. Ik vermoed dat je me verward met iemand.
Hoe dan ook, het riekt naar een vreselijk drama.
Als je er zo'n stress van krijgt zou een blokje om rond de zolder mss beter zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:35 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet hoe dit voor jullie is, maar ik krijg hier echt stress van. Betty Verstappen moet dit dan toch met een factor 10 of meer aangrijpen. Die maakt samen met haar gezin nog een keer zo'n gruwelverhaal mee. En het is nota bene bij haar in de buurt.
Dat is wel raar hè. Ondertussen is het overal in het nieuws wel voorbij aan het komen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk alleen een bezoekregeling hebben gok ik. Gino 'woonde immers bij zijn moeder'.quote:
Dan is hij waarschijnlijk ook vatbaar/beinvloedbaar voor mannen die een 'lieve en zorgzame vaderrol' aannemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, helemaal uit beeld meen ik ergens gelezen te hebben.
Wat is dat nu voor een rare conclusie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan ik ie waarschijnlijk ook vatbaar/beinvloedbaar voor mannen die een 'lieve en zorgzame vaderrol' aannemen.
Kwetsbaar voor misbruik dus.
Voor jou wel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat is dat nu voor een rare conclusie.
Je trekt veel te snel conclusies op basis van nauwelijks informatie.quote:
M'n vriendin heeft een paar jaar in een grote stad tegenover een speeltuin gewoond, daar kwam het wel eens voor dat je om 1:00 's nachts - zonder dat er sprake van een schoolvakantie was - wakker werd van spelende kinderen. En aan hun stemmen te horen waren die nog zeker geen 9.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:41 schreef Momo het volgende:
Of een 9 jarige buiten is rond die tijd verschilt wel echt met wel of niet de volgende dag school etc. Volgens mij was ik alleen buiten rond die tijd in de zomervakantie toen ik zo oud was. De buurt maakt ook wel wat uit inderdaad. Ik kan mij nog herinneren dat ik een aantal jaar geleden op een doordeweekse dag in het voorjaar bij een vriendin was die woonde in Ede in de buurt Veldhuizen (een van de mindere buurten daar). Toen ik rond 22 uur naar de bus liep waren er nog allemaal kinderen niet ouder dan een jaar of 10 buiten.
quote:De jongen verkeert mogelijk in levensgevaar, zegt de politie.
quote:De politie meldde eerder op de dag rekening te houden met een misdrijf.
quote:De drie kinderen heeft de politie inmiddels kunnen spreken, maar de man heeft zich nog niet gemeld.
https://www.myinstants.com/en/instant/sim-city-zzzt/quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is soms mijn werk, heb verschillende van zo'n trajecten begeleid voor woningcorporaties en gemeenten. Erg interessant. SimCity in het echt
quote:Een groep van dertig tot veertig vrijwilligers zoekt donderdagavond (nu) in Kerkrade naar de vermiste jongen Gino (9). De groep, onder wie de twee zussen van de jongen, vertrok rond 17.30 uur vanaf het speeltuintje op de Hertogenlaan waar hij voor het laatst gezien is, van daaruit gingen ze zoeken bij en in het Berenbos. Onderweg werden enkele woonwijken doorlopen. Tot nog toe hebben de zoekers niemand gevonden. Ook de step die de jongen bij zich had, is spoorloos.
In het Berenbos dat door de vrijwilligers wordt doorzocht, heeft de politie eerder donderdag ook al een zoektocht gehouden, maar dat was toen vergeefs.
O ja, natuurlijk ... uit beeld ...quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, helemaal uit beeld meen ik ergens gelezen te hebben.
Dat komt misschien? nog als de man zich niet binnen een redelijke termijn zelf meldt. Hij lijkt op dit moment wel de laatste volwassene die met Gino contact had. Maar melden doet hij zich niet.... Vrij onwaarschijnlijk dat hij deze berichtgeving/vermissing niet meekrijgt.quote:
Kunnen zat redenen zijn waarom iemand een dagje of wat niet het nieuws meekrijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat komt misschien? nog als de man zich niet binnen een redelijke termijn zelf meldt. Hij lijkt op dit moment wel de laatste volwassene die met Gino contact had. Maar melden doet hij zich niet.... Vrij onwaarschijnlijk dat hij deze berichtgeving/vermissing niet meekrijgt.
Dan zou je toch denken "Goh, daar heb ik gisteravond nog mee gevoetbald."
Daarom zei ik ook een redelijke termijn. Het gaat hier immers om een kind van 9 en dan worden er andere prioriteiten gesteld mag je aannemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kunnen zat redenen zijn waarom iemand een dagje of wat niet het nieuws meekrijgt.
Het meest waarschijnlijke is een buurtgenoot lijkt me. Als je het nieuws niet volgt dan zie je alsnog wel dat er in de buurt wat gaande is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kunnen zat redenen zijn waarom iemand een dagje of wat niet het nieuws meekrijgt.
Was het niet door dit topic, had ik er ook niets vanaf geweten. Eventueel zou ik bijgepraat kunnen worden door collega's of familieleden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat komt misschien? nog als de man zich niet binnen een redelijke termijn zelf meldt. Hij lijkt op dit moment wel de laatste volwassene die met Gino contact had. Maar melden doet hij zich niet.... Vrij onwaarschijnlijk dat hij deze berichtgeving/vermissing niet meekrijgt.
Dan zou je toch denken "Goh, daar heb ik gisteravond nog mee gevoetbald."
Het is niet meer zo pluis....quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er wordt alleen niet duidelijk wat dat dan voor mensen zijn. Ze zijn er blijkbaar zo bang voor dat ze het niet durven te benoemen. Kutsituatie.
Jij hoort geen nieuws op de radio?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was het niet door dit topic, had ik er ook niets vanaf geweten. Eventueel zou ik bijgepraat kunnen worden door collega's of familieleden.
Radio.quote:
Wereldvreemde user gespot.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
Was het niet door dit topic, had ik er ook niets vanaf geweten. Eventueel zou ik bijgepraat kunnen worden door collega's of familieleden.
Lijkt altijd wel kansloos dit soort zoekacties.quote:
Dat is precies wat ik al eerder aangaf, ik zou maar eens in de kring van de moeder gaan zoeken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:48 schreef littlemindy het volgende:
Kind zat in een bijzondere situatie, net overgeplaatst naar z'n zus die de voogdij zou krijgen.
Hoe groot is de kans dat hij juist in die week ontvoert wordt door een vreemde?
Als beide zaken niks met elkaar te maken hebben (kan natuurlijk) dan heeft dat jochie wel echt dubbel pech gehad.
Hij had eerst met zijn vriendjes en die man gevoetbald, en daarna was hij weg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:53 schreef Jojoke het volgende:
Gezien de omstandigheden is weglopen ook niet helemaal uit te sluiten. Misschien miste hij zijn vriendjes of zag hij het toch niet zo zitten om bij zijn zus te moeten wonen. Hopelijk is dat het.
De politie zal zich vooral zorgen maken omdat hij voor het laatst is gezien met een man. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze een signalement laten uitgaan van deze man.
Naomi en Kelly....quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor de zeurpietjes:
Volgens Naomi van der Straeten, een 21-jarige zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij Kelly, een 32-jarige zus in Kerkrade. ,,Hij moest om 19:30 uur thuis zijn. Om 19 uur kwam hij thuis om te zeggen dat hij nog even ging voetballen. De vriend van mijn zus moest naar de Albert Heijn. Hij is met Gino meegelopen naar het voetbalveldje om zeker te weten dat hij daar ook echt was‘’, vertelde Naomi geëmotioneerd aan de Limburgse zender L1
Als hij gewoon was weggelopen op die leeftijd dan was hij binnen een paar uur wel weer terug geweest. Alleen op straat in onbekend gebied is toch wel eng als het donker wordt en ouders van zijn vriendjes hadden al lang de politie gebeld als hij daar zou zijn. Of hij moet per ongeluk een afgelegen natuurgebied in zijn gegaan, maar dat heb je toch ook niet in de omgeving daar?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:53 schreef Jojoke het volgende:
Gezien de omstandigheden is weglopen ook niet helemaal uit te sluiten. Misschien miste hij zijn vriendjes of zag hij het toch niet zo zitten om bij zijn zus te moeten wonen. Hopelijk is dat het.
De politie zal zich vooral zorgen maken omdat hij voor het laatst is gezien met een man. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze een signalement laten uitgaan van deze man.
Hou er eens over op, joh. Wat doen namen er toe in een casus van een 9-jarig vermist kind? Zou je het erger vinden wanneer dat kind Roderick zou heten?quote:
Dat is een redelijk eind verderop toch? 6 kilometer oidquote:
Dat is ook waar en het was vannacht niet warm. Als er een volwassene bij betrokken is, dan zou je denken dat het een buurtbewoner is. Het is wel een beetje gek dat hij er net een weekje woont en nu weg is. Je zou denken dat het iemand is die weet dat de jongen nieuw is in de buurt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij gewoon was weggelopen op die leeftijd dan was hij binnen een paar uur wel weer terug geweest. Alleen op straat in onbekend gebied is toch wel eng als het donker wordt en ouders van zijn vriendjes hadden al lang de politie gebeld als hij daar zou zijn. Of hij moet per ongeluk een afgelegen natuurgebied in zijn gegaan, maar dat heb je toch ook niet in de omgeving daar?
Denk dat het waarschijnlijker is dat hier wel een volwassene bij betrokken is.
10 min met de autoquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is een redelijk eind verderop toch?
Mwa die namen vallen reuze mee. Je zou kunnen zeggen dat dat oude tokkienamen zijn.quote:
Ik bedoel qua steppen. Zo'n afstand zal hij niet snel in zijn eentje ondernemen. Dan is het waarschijnlijker dat hij is 'meegenomen' zeg maar.quote:
Precies.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:00 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hou er eens over op, joh. Wat doen namen er toe in een casus van een 9-jarig vermist kind? Zou je het erger vinden wanneer dat kind Roderick zou heten?
Geen idee. Maar heb zo'n gevoel dat ie straks in het zwembad ligtquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is een redelijk eind verderop toch? 6 kilometer oid
Als het zijn step is…quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik bedoel qua steppen. Zo'n afstand zal hij niet snel in zijn eentje ondernemen. Dan is het waarschijnlijker dat hij is 'meegenomen' zeg maar.
Maar het is dus iets van 6 kilometer.
Dat was vandaag nog gewoon open. Binnenzwembad.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heb zo'n gevoel dat ie straks in het zwembad ligt
Lijkt me vergezocht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heb zo'n gevoel dat ie straks in het zwembad ligt
Dat is een dikke 6/7 kilometer af van zijn woonplaats.quote:
Oh, 5 km. Bijna goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef Tengano het volgende:
Daar ligt ie. Zwarte step met rode handvaten. Achtergelaten...
[ twitter ]
Is volgens de familie dus 100% zeker...quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Als het zijn step is…
Nee dat stept hij niet zo, en is ook opvallend als het in de nacht is ofzo. Een kind alleen.
Ik ben geen ouder dus de exacte leeftijden waarop kinderen iets wel of niet doen/kunnen liggen me niet uit ervaring voor de geest, maar een 9-jarige die hulpeloos ronddoolt en dan ergens verdrinkt oid lijkt me wat onwaarschijnlijk, die kan toch al gewoon om hulp vragen? Het is geen peuter ofzo...quote:
Je kunt via het bos en akkervelden dat stuk overbruggen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het zijn step is…
Nee dat stept hij niet zo, en is ook opvallend als het in de nacht is ofzo. Een kind alleen.
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij ongezien van die straat naar Landgraaf is gestept. Zo te zien moet je dan dwars door Kerkrade. Vreemde zaak.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:11 schreef BeriBeri het volgende:
Vanmorgen is die nog gezien:
Een vrouw die in de Kerkraadse buurt woont waar de negenjarige vermiste Gino is verdwenen, zegt dat ze het kind donderdagmorgen nog heeft gezien. „Ik weet het heel zeker”, zegt Lenie, een oudere dame achter een rollator. „Ik heb de foto er nog bij gepakt. Hij was het, hier op de Deken Deutzlaan. En mijn thuiszorgmedewerkster heeft het ook gezien. Ze was op weg naar mij. Ze heeft hem nog aangesproken of hij niet op school moest zijn. Hij schrok zichtbaar. Daarop ging hij er op zijn step vandoor, hij droeg ook zijn petje. Ik heb de politie gebeld, meteen nadat ik Gino heb gezien. Die zijn daarna twee keer bij me geweest. Het hele plein stond kort na mijn melding ook vol met politie. Ik vertel dit niet zomaar, want ik weet dat dit betekent dat hij vandaag in ieder geval nog ongedeerd was.”
100% is best veel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:12 schreef Stupidisco het volgende:
'Journalist' RTL Nieuws:
Volgens familie ter plekke is het 100% de step van Gino.
[ twitter ]
Dit is Fok!quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:11 schreef Frutsel het volgende:
Wat een kutjeugd moet dat volk wel niet hebben gehad als ze hun eigen tekortkomingen projecteren door nu over de naam van dat jochie of de familie te vallen
Wajongquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is Fok!
Op de minima trappen is zo'n beetje de traditie van zolderkamerautisten met een vette wajong uitkering.
Ja of dwars door het bos en dat zie ik een jongen van 9 ook niet snel doen. Vooral niet als het donker is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij ongezien van die straat naar Landgraaf is gestept. Zo te zien moet je dan dwars door Kerkrade. Vreemde zaak.
Scheelt. Op de twit was iemand die zich heel druk maakte om gino maar toch meldde zich te irriteren dat blank werd gebruikt ipv wit vanwege de koloniale gedachtes. Echt he...quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is Fok!
Op de minima trappen is zo'n beetje de traditie van zolderkamerautisten met een vette wajong uitkering.
Maastricht is de andere kant uitquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou hij niet de intentie hebben gehad om naar zijn moeder te steppen? Step achtergelaten, te voet verder. Verdwaald in de bossen daar, zoiets.
Zou dat realistisch zijn? Ken de omgeving niet.
Een kind van 9 is zuinig op zijn step. Waarom zou je die dan zomaar achterlaten. Dat is niet aannemelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:18 schreef arvensis het volgende:
Wat is 5 km nou? Dat lopen alle kleintjes nu met de avondvierdaagse. Een kind van 9 kan dat echt wel steppen of desnoods lopen. Laten we hopen dat hij er zelf heen is gestept en daar nu ergens in de buurt is.
Op deze foto inderdaad goed te zien dat de step vrij dicht aan de weg ligt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:16 schreef Momo het volgende:
Step is ook niet perse goed verstopt in de bosjes ofzo, tenminste als hij zo gevonden is ook en niet verplaatst door iemand.
Ongeveer een dikke kilometer vanaf dat zwembad in landgraaf is Verstappen gevonden.quote:
Is niet aan de weg, dat is de nieuwe parkeerplaats naast het nieuwe zwembad op het oude terrein van het oude zwembadquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Op deze foto inderdaad goed te zien dat de step vrij dicht aan de weg ligt.
[ afbeelding ]
Allemachtig. Dat komt echt dichtbij dus.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ongeveer een dikke kilometer vanaf dat zwembad in landgraaf is Verstappen gevonden.
Ik ben daar ook niet bekend maar misschien dat iemand weet of daar wolven zitten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou hij niet de intentie hebben gehad om naar zijn moeder te steppen? Step achtergelaten, te voet verder. Verdwaald in de bossen daar, zoiets.
Zou dat realistisch zijn? Ken de omgeving niet.
Nee die zitten daar niet. Althans nooit gehoord dat die hier in de buurt zittenquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet bekend maar misschien dat iemand weet of daar wolven zitten?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet bekend maar misschien dat iemand weet of daar wolven zitten?
Fysiek natuurlijk wel, maar dat hij echt in het donker 5/6 km die kant op is gestept Kerkrade uit en Landgraaf in. Dat lijkt mij heel eng als kind en moet je wel determinatie hebben dat je weg wil bij je zus. En niemand die hem gezien heeft snachts.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:18 schreef arvensis het volgende:
Wat is 5 km nou? Dat lopen alle kleintjes nu met de avondvierdaagse. Een kind van 9 kan dat echt wel steppen of desnoods lopen. Laten we hopen dat hij er zelf heen is gestept en daar nu ergens in de buurt is.
Okeequote:Op donderdag 2 juni 2022 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee die zitten daar niet. Althans nooit gehoord dat die hier in de buurt zitten
Een wolf is geen agressief dier en eerder bang voor mensen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je moet alle mogelijkheden openhouden westwoodblvd
Weg/straat, parkeerplaats, maakt niet uit, ging mij erom dat het dichtbij de 'straat'kant (parkeerplaats, whatever) is en niet zomaar ergens midden in een berg zand/heuvel of iets dergelijks waar het bij de eerdere foto's op leek.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is niet aan de weg, dat is de nieuwe parkeerplaats naast het nieuwe zwembad op het oude terrein van het oude zwembad
Ik vind het veel hoor. Ook heuvelachtig gebied. Van Kerkrade naar Landgraaf zul je veel opwaarts moeten. Best pittig met een fiets en irritant met een step.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:18 schreef arvensis het volgende:
Das ook onzin. Een wolf kan met gemak een kind doodbijten zeker in een roedel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:24 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Een wolf is geen agressief dier en eerder bang voor mensen.
Via het bos valt dat echt enorm mee, 1 of 2 heuveltjes en verder vrij vlakquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind het veel hoor. Ook heuvelachtig gebied. Van Kerkrade naar Landgraaf zul je veel opwaarts moeten. Best pittig met een fiets en irritant met een step.
Maastricht ligt trouwens meer dan 30 km van Kerkrade af. Lijkt me sterk dat hij daar heen wil steppen. Hij zal toch ook moeten weten dat dat enorm ver is? En toch een poosje rijden is met de auto, laat staan een step.
Maar donderdagochtend had iemand hem nog gezien met zijn step, alleen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Had zijn zus niet gezegd dat hij doodsbang is in het donker? Lijkt me niet aannemelijk dat hij dan gaat steppen. Ook niet naar zijn moeder.
Deze jongen is meegenomen door iemand.
Dat ze een kind zouden kunnen doodbijten maakt nog niet dat het een agressief dier is of dat ze niet bang zijn voor mensen. Maargoed genoeg over deze verder irrelevante theorie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook onzin. Een wolf kan met gemak een kind doodbijten zeker in een roedel.
Maar dat zal met kleine aantallen en genoeg wild nooit gebeuren idd.
Wat ik vreemd vind is dat de politie daar niet over rept en steeds aangeeft dat hij niet meer gezien is sinds gisteravondquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar donderdagochtend had iemand hem nog gezien met zijn step, alleen.
Dat is gewoon een lulverhaal (ongeloofwaardig, niet overtuigend) van een verwarde bejaarde.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk city boyquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:24 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Een wolf is geen agressief dier en eerder bang voor mensen.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181031_00079042/quote:In een jaaroverzicht uit 1811 van het plattelandsgebied ten oosten van Roermond worden 13 kinderen in de leeftijd van 3 tot 15 jaar genoemd, die aangevallen werden door wolven. Elf kinderen werden gedood en slechts twee kwamen er met verwondingen van af.
Dit is nog uit de tijd dat hondsdolheid voorkwam in Nederland.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tuurlijk city boy
[..]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181031_00079042/
Danny Frijters bevestigd dat twee vrouwen gemeld hebben dat Gino donderdagochtend nog met zijn step gezien zou zijn. Een onderzoek dat de politie daarop ter plekke startte leverde echter niets op. Hij zegt dat er vervolgens gekeken is naar camerabeelden. Wat dat heeft opgeleverd wil of kan hij ook niet zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het lijkt eerder een dumplocatie voor iemand die met het stepje zat en het met de auto snel naar een afgelegen parkeerplaats heeft gebracht. Hoewel het dan misschien vrij recent is gebeurd, anders was het vanochtend al gevonden. Als dat zo is, dan zal de politie nu wel de gsmpalen en camera's aan het uitlezen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:28 schreef Nober het volgende:
Zit daar in de omgeving een kliniek voor gedetineerden die lekker mogen klussen buiten de kliniek type Michael Panhuis?
Behoorlijk afgelegen plek om die step te dumpen. Zo komt het iig op mij over; ik ken die buurt verder niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:35 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.1limburg.nl/z(...)den?context=topstory
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Zolang de politie dit niet bevestigd heeft kunnen we dat bejaardenverhaal beter niet serieus nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lulverhaal (ongeloofwaardig, niet overtuigend) van een verwarde bejaarde.
Jij denkt dat de mens zo'n speciaal wezen is dat de wolf op z'n menukaart een dikke rode streep door kleine mensjes heeft gezet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:33 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dit is nog uit de tijd dat hondsdolheid voorkwam in Nederland.
Geurhond al onderweg?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:35 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.1limburg.nl/z(...)den?context=topstory
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We leven nu natuurlijk wel in andere tijden hequote:Op donderdag 2 juni 2022 21:36 schreef the-eye het volgende:
Jij denkt dat de mens zo speciaal wezen is dat de wolf op z'n menukaart een dikke rode streep door kleine mensjes heeft gezet?
Ligt naast een drukke doorgaande weg, en naast de buitenring en naast voetbalveldenquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Behoorlijk afgelegen plek om die step te dumpen. Zo komt het iig op mij over; ik ken die buurt verder niet.
Zo'n ding gooi je dan toch ergens waar het bijna niet gevonden kan worden? In een meer, in een rivier, in een stuk dichtbegroeid bos.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:34 schreef Jojoke het volgende:
Het lijkt eerder een dumplocatie voor iemand die met het stepje zat en het met de auto snel naar een afgelegen parkeerplaats heeft gebracht.
Volgens mij is dat voetbalkantine of de huizen naast de voetbalveldenquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:37 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand die deze locatie ter plekke kent?
Zijn dat de achtertuinen van huizen die je hier op de foto ziet?
[ afbeelding ]
Het gaat meer om het aantal mensen wat daar komt. Als je zo'n step wilt dumpen om er niet aan gelinkt te worden doe je dat bij voorkeur in het donker op een plek waar zo goed als niemand komt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:37 schreef Ynske het volgende:
Ligt naast een drukke doorgaande weg, en naast de buitenring en naast voetbalvelden
Ja in een tijd waarin wolven geen angst voor mensen meer wordt bijgebrachtquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
We leven nu natuurlijk wel in andere tijden he
Volstrekt off-topic, maar dat wordt inderdaad vaak als reden gezien waarom wolven in het begin van de negentiende eeuw vaak mensen aanvielen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:33 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dit is nog uit de tijd dat hondsdolheid voorkwam in Nederland.
Als je wilt dat ie niet gevonden wordt flikker je hem ergens in het water of begraaf je hem lijkt me.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo'n ding gooi je dan toch ergens waar het bijna niet gevonden kan worden? In een meer, in een rivier, in een stuk dichtbegroeid bos.
Klopt, maar het is bij het zwembad dat open was vandaag best druk als ook in de middag/avond bij de voetbalvelden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat meer om het aantal mensen wat daar komt. Als je zo'n step wilt dumpen om er niet aan gelinkt te worden doe je dat bij voorkeur in het donker op een plek waar zo goed als niemand komt.
Precies.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:39 schreef the-eye het volgende:
Ja in een tijd waarin wolven geen angst voor mensen meer wordt bijgebracht
Wolven zijn inderdaad vrij schuw. Net zoals zwarte beren en poema's. Ze zullen bijna uitgehongerd moeten zijn of zich bedreigd moeten voelen willen ze je aanvallen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mens zo'n speciaal wezen is dat de wolf op z'n menukaart een dikke rode streep door kleine mensjes heeft gezet?
Ik ga de gok niet wagen als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wolven zijn inderdaad vrij schuw. Net zoals zwarte beren en poema's. Ze zullen bijna uitgehongerd moeten zijn of zich bedreigd moeten voelen willen ze je aanvallen.
Lijkt mij ook. En kan me niet voorstellen dat hij daar de hele dag gelegen heeft juist doordat daar toch wel mensen komen op door de dagquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als je wilt dat ie niet gevonden wordt flikker je hem ergens in het water of begraaf je hem lijkt me.
Wordt wel redelijk druk bezocht. Ligt vrijwel bij het centrum van Landgraaf.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat meer om het aantal mensen wat daar komt. Als je zo'n step wilt dumpen om er niet aan gelinkt te worden doe je dat bij voorkeur in het donker op een plek waar zo goed als niemand komt.
Ik wel. Gele band taekwondoquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ga de gok niet wagen als je het niet erg vindt.
Het is helemaal nog niet donkerquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:45 schreef Tengano het volgende:
Zoektocht heeft blijkbaar ook niks opgeleverd en het is al donker; zullen wel gestopt zijn dus.
We gaan de tweede nacht in.
het is nog niet donkerquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:45 schreef Tengano het volgende:
Zoektocht heeft blijkbaar ook niks opgeleverd en het is al donker; zullen wel gestopt zijn dus.
We gaan de tweede nacht in. Not good.
Ik kan hier niet naar buiten kijken. Ik keek alleen even op de klok.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar buiten kijken. Ik keek alleen even op de klok.
quote:
Hier gaat de zon nu onder hoor.quote:
Ik vind dat echt verschrikkelijk om te zien, dat stepje daar alleen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Korte video https://www.1limburg.nl/z(...)ntext=latestarticles
Ze kunnen toch met warmtecamera's blijven zoeken?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:45 schreef Tengano het volgende:
We gaan de tweede nacht in. Not good.
Misschien heeft politie Limburg dat niet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ze kunnen toch met warmtecamera's blijven zoeken?
Heb je goed gezien wie daar aan het zoeken zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ze kunnen toch met warmtecamera's blijven zoeken?
Die zijn in het berenbos aan t zoeken niet in Landgraaf, daar is politie aanwezigquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je goed gezien wie daar aan het zoeken zijn?
[ twitter ]
Mag. Ik vind t redelijk normaal.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ach dat heeft de politie toch al lang uitgekamd zou je denken.quote:
Mwa, ja hemelsbreed, maar echt dichtbij vind ik t niet. Misschien mijn perceptiequote:Op donderdag 2 juni 2022 21:53 schreef RapaNui het volgende:
Wat vreselijk voor Gino en de familie.
Die step lag wel vlakbij waar Nicky werd gevonden (zoals Harvest al heeft opgemerkt).
Vreselijk.
Ach gos.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:52 schreef Tengano het volgende:
Close-up van de step. Ziet er vrij nieuw uit. Die gooi je niet zomaar weg.
[ afbeelding ]
Kreeg ie er waarschijnlijk niet meer uit.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:56 schreef Tengano het volgende:
Die step ligt eigenlijk best wel vreemd zo precies tussen die twee palen
Dat viel me ook op ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:56 schreef Tengano het volgende:
Die step ligt eigenlijk best wel vreemd zo precies tussen die twee palen
Lijkt alsof hij tegen de palen is gezet en er daarna (door de wind?) tussen is gevallen. Niet alsof hij is gedumpt..quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:52 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Meer om hem later weer op te halen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:57 schreef arvensis het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij tegen de palen is gezet en er daarna (door de wind?) tussen is gevallen. Niet alsof hij is gedumpt..
Hoop is uitgestelde teleurstelling, en in dat geval een drama. Ben ik bang.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meer om hem later weer op te halen.
Ik hoop zo dat die knul verdwaald is en dat ze hem levend kunnen vinden.
geen regenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Sowieso moet je in die aarde daar wel wat voetafdrukken moeten kunnen zien denk ik. Weet niet of het daar geregend heeft.
Ik ook, maar lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meer om hem later weer op te halen.
Ik hoop zo dat die knul verdwaald is en dat ze hem levend kunnen vinden.
De palen zijn niet zo hoog als op de laatste foto lijkt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Kreeg ie er waarschijnlijk niet meer uit.
Een kind heeft daar geen boodschap aan hoorquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:52 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou inderdaad verwachten dat iemand hem gezien heeft. Zeker op een schooldag en na een Amber Alert.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar lijkt me heel sterk.
Dan zou hij al lang iemand om hulp gevraagd hebben. Kerkrade en Landgraaf zijn best dichtbevolkt hoor. Ook kun je niet dagenlang door bossen ronddwalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |