Allemachtig. Dat komt echt dichtbij dus.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ongeveer een dikke kilometer vanaf dat zwembad in landgraaf is Verstappen gevonden.
Ik ben daar ook niet bekend maar misschien dat iemand weet of daar wolven zitten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou hij niet de intentie hebben gehad om naar zijn moeder te steppen? Step achtergelaten, te voet verder. Verdwaald in de bossen daar, zoiets.
Zou dat realistisch zijn? Ken de omgeving niet.
Nee die zitten daar niet. Althans nooit gehoord dat die hier in de buurt zittenquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet bekend maar misschien dat iemand weet of daar wolven zitten?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet bekend maar misschien dat iemand weet of daar wolven zitten?
Fysiek natuurlijk wel, maar dat hij echt in het donker 5/6 km die kant op is gestept Kerkrade uit en Landgraaf in. Dat lijkt mij heel eng als kind en moet je wel determinatie hebben dat je weg wil bij je zus. En niemand die hem gezien heeft snachts.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:18 schreef arvensis het volgende:
Wat is 5 km nou? Dat lopen alle kleintjes nu met de avondvierdaagse. Een kind van 9 kan dat echt wel steppen of desnoods lopen. Laten we hopen dat hij er zelf heen is gestept en daar nu ergens in de buurt is.
Okeequote:Op donderdag 2 juni 2022 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee die zitten daar niet. Althans nooit gehoord dat die hier in de buurt zitten
Een wolf is geen agressief dier en eerder bang voor mensen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je moet alle mogelijkheden openhouden westwoodblvd
Weg/straat, parkeerplaats, maakt niet uit, ging mij erom dat het dichtbij de 'straat'kant (parkeerplaats, whatever) is en niet zomaar ergens midden in een berg zand/heuvel of iets dergelijks waar het bij de eerdere foto's op leek.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is niet aan de weg, dat is de nieuwe parkeerplaats naast het nieuwe zwembad op het oude terrein van het oude zwembad
Ik vind het veel hoor. Ook heuvelachtig gebied. Van Kerkrade naar Landgraaf zul je veel opwaarts moeten. Best pittig met een fiets en irritant met een step.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:18 schreef arvensis het volgende:
Wat is 5 km nou? Dat lopen alle kleintjes nu met de avondvierdaagse. Een kind van 9 kan dat echt wel steppen of desnoods lopen. Laten we hopen dat hij er zelf heen is gestept en daar nu ergens in de buurt is.
Das ook onzin. Een wolf kan met gemak een kind doodbijten zeker in een roedel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:24 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Een wolf is geen agressief dier en eerder bang voor mensen.
Via het bos valt dat echt enorm mee, 1 of 2 heuveltjes en verder vrij vlakquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind het veel hoor. Ook heuvelachtig gebied. Van Kerkrade naar Landgraaf zul je veel opwaarts moeten. Best pittig met een fiets en irritant met een step.
Maastricht ligt trouwens meer dan 30 km van Kerkrade af. Lijkt me sterk dat hij daar heen wil steppen. Hij zal toch ook moeten weten dat dat enorm ver is? En toch een poosje rijden is met de auto, laat staan een step.
Maar donderdagochtend had iemand hem nog gezien met zijn step, alleen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Had zijn zus niet gezegd dat hij doodsbang is in het donker? Lijkt me niet aannemelijk dat hij dan gaat steppen. Ook niet naar zijn moeder.
Deze jongen is meegenomen door iemand.
Dat ze een kind zouden kunnen doodbijten maakt nog niet dat het een agressief dier is of dat ze niet bang zijn voor mensen. Maargoed genoeg over deze verder irrelevante theorie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook onzin. Een wolf kan met gemak een kind doodbijten zeker in een roedel.
Maar dat zal met kleine aantallen en genoeg wild nooit gebeuren idd.
Wat ik vreemd vind is dat de politie daar niet over rept en steeds aangeeft dat hij niet meer gezien is sinds gisteravondquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar donderdagochtend had iemand hem nog gezien met zijn step, alleen.
Dat is gewoon een lulverhaal (ongeloofwaardig, niet overtuigend) van een verwarde bejaarde.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Op deze foto inderdaad goed te zien dat de step vrij dicht aan de weg ligt.
[ afbeelding ]
Tuurlijk city boyquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:24 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Een wolf is geen agressief dier en eerder bang voor mensen.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181031_00079042/quote:In een jaaroverzicht uit 1811 van het plattelandsgebied ten oosten van Roermond worden 13 kinderen in de leeftijd van 3 tot 15 jaar genoemd, die aangevallen werden door wolven. Elf kinderen werden gedood en slechts twee kwamen er met verwondingen van af.
Dit is nog uit de tijd dat hondsdolheid voorkwam in Nederland.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tuurlijk city boy
[..]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181031_00079042/
Danny Frijters bevestigd dat twee vrouwen gemeld hebben dat Gino donderdagochtend nog met zijn step gezien zou zijn. Een onderzoek dat de politie daarop ter plekke startte leverde echter niets op. Hij zegt dat er vervolgens gekeken is naar camerabeelden. Wat dat heeft opgeleverd wil of kan hij ook niet zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het lijkt eerder een dumplocatie voor iemand die met het stepje zat en het met de auto snel naar een afgelegen parkeerplaats heeft gebracht. Hoewel het dan misschien vrij recent is gebeurd, anders was het vanochtend al gevonden. Als dat zo is, dan zal de politie nu wel de gsmpalen en camera's aan het uitlezen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Op deze foto inderdaad goed te zien dat de step vrij dicht aan de weg ligt.
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:28 schreef Nober het volgende:
Zit daar in de omgeving een kliniek voor gedetineerden die lekker mogen klussen buiten de kliniek type Michael Panhuis?
Behoorlijk afgelegen plek om die step te dumpen. Zo komt het iig op mij over; ik ken die buurt verder niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:35 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.1limburg.nl/z(...)den?context=topstory
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Zolang de politie dit niet bevestigd heeft kunnen we dat bejaardenverhaal beter niet serieus nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lulverhaal (ongeloofwaardig, niet overtuigend) van een verwarde bejaarde.
Jij denkt dat de mens zo'n speciaal wezen is dat de wolf op z'n menukaart een dikke rode streep door kleine mensjes heeft gezet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:33 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dit is nog uit de tijd dat hondsdolheid voorkwam in Nederland.
Geurhond al onderweg?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:35 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.1limburg.nl/z(...)den?context=topstory
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |