Dit is Fok!quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:11 schreef Frutsel het volgende:
Wat een kutjeugd moet dat volk wel niet hebben gehad als ze hun eigen tekortkomingen projecteren door nu over de naam van dat jochie of de familie te vallen
Wajongquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is Fok!
Op de minima trappen is zo'n beetje de traditie van zolderkamerautisten met een vette wajong uitkering.
Ja of dwars door het bos en dat zie ik een jongen van 9 ook niet snel doen. Vooral niet als het donker is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij ongezien van die straat naar Landgraaf is gestept. Zo te zien moet je dan dwars door Kerkrade. Vreemde zaak.
Scheelt. Op de twit was iemand die zich heel druk maakte om gino maar toch meldde zich te irriteren dat blank werd gebruikt ipv wit vanwege de koloniale gedachtes. Echt he...quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is Fok!
Op de minima trappen is zo'n beetje de traditie van zolderkamerautisten met een vette wajong uitkering.
Maastricht is de andere kant uitquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou hij niet de intentie hebben gehad om naar zijn moeder te steppen? Step achtergelaten, te voet verder. Verdwaald in de bossen daar, zoiets.
Zou dat realistisch zijn? Ken de omgeving niet.
Een kind van 9 is zuinig op zijn step. Waarom zou je die dan zomaar achterlaten. Dat is niet aannemelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:18 schreef arvensis het volgende:
Wat is 5 km nou? Dat lopen alle kleintjes nu met de avondvierdaagse. Een kind van 9 kan dat echt wel steppen of desnoods lopen. Laten we hopen dat hij er zelf heen is gestept en daar nu ergens in de buurt is.
Op deze foto inderdaad goed te zien dat de step vrij dicht aan de weg ligt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:16 schreef Momo het volgende:
Step is ook niet perse goed verstopt in de bosjes ofzo, tenminste als hij zo gevonden is ook en niet verplaatst door iemand.
Ongeveer een dikke kilometer vanaf dat zwembad in landgraaf is Verstappen gevonden.quote:
Is niet aan de weg, dat is de nieuwe parkeerplaats naast het nieuwe zwembad op het oude terrein van het oude zwembadquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Op deze foto inderdaad goed te zien dat de step vrij dicht aan de weg ligt.
[ afbeelding ]
Allemachtig. Dat komt echt dichtbij dus.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ongeveer een dikke kilometer vanaf dat zwembad in landgraaf is Verstappen gevonden.
Ik ben daar ook niet bekend maar misschien dat iemand weet of daar wolven zitten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou hij niet de intentie hebben gehad om naar zijn moeder te steppen? Step achtergelaten, te voet verder. Verdwaald in de bossen daar, zoiets.
Zou dat realistisch zijn? Ken de omgeving niet.
Nee die zitten daar niet. Althans nooit gehoord dat die hier in de buurt zittenquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet bekend maar misschien dat iemand weet of daar wolven zitten?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet bekend maar misschien dat iemand weet of daar wolven zitten?
Fysiek natuurlijk wel, maar dat hij echt in het donker 5/6 km die kant op is gestept Kerkrade uit en Landgraaf in. Dat lijkt mij heel eng als kind en moet je wel determinatie hebben dat je weg wil bij je zus. En niemand die hem gezien heeft snachts.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:18 schreef arvensis het volgende:
Wat is 5 km nou? Dat lopen alle kleintjes nu met de avondvierdaagse. Een kind van 9 kan dat echt wel steppen of desnoods lopen. Laten we hopen dat hij er zelf heen is gestept en daar nu ergens in de buurt is.
Okeequote:Op donderdag 2 juni 2022 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee die zitten daar niet. Althans nooit gehoord dat die hier in de buurt zitten
Een wolf is geen agressief dier en eerder bang voor mensen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je moet alle mogelijkheden openhouden westwoodblvd
Weg/straat, parkeerplaats, maakt niet uit, ging mij erom dat het dichtbij de 'straat'kant (parkeerplaats, whatever) is en niet zomaar ergens midden in een berg zand/heuvel of iets dergelijks waar het bij de eerdere foto's op leek.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is niet aan de weg, dat is de nieuwe parkeerplaats naast het nieuwe zwembad op het oude terrein van het oude zwembad
Ik vind het veel hoor. Ook heuvelachtig gebied. Van Kerkrade naar Landgraaf zul je veel opwaarts moeten. Best pittig met een fiets en irritant met een step.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:18 schreef arvensis het volgende:
Das ook onzin. Een wolf kan met gemak een kind doodbijten zeker in een roedel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:24 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Een wolf is geen agressief dier en eerder bang voor mensen.
Via het bos valt dat echt enorm mee, 1 of 2 heuveltjes en verder vrij vlakquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind het veel hoor. Ook heuvelachtig gebied. Van Kerkrade naar Landgraaf zul je veel opwaarts moeten. Best pittig met een fiets en irritant met een step.
Maastricht ligt trouwens meer dan 30 km van Kerkrade af. Lijkt me sterk dat hij daar heen wil steppen. Hij zal toch ook moeten weten dat dat enorm ver is? En toch een poosje rijden is met de auto, laat staan een step.
Maar donderdagochtend had iemand hem nog gezien met zijn step, alleen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Had zijn zus niet gezegd dat hij doodsbang is in het donker? Lijkt me niet aannemelijk dat hij dan gaat steppen. Ook niet naar zijn moeder.
Deze jongen is meegenomen door iemand.
Dat ze een kind zouden kunnen doodbijten maakt nog niet dat het een agressief dier is of dat ze niet bang zijn voor mensen. Maargoed genoeg over deze verder irrelevante theorie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook onzin. Een wolf kan met gemak een kind doodbijten zeker in een roedel.
Maar dat zal met kleine aantallen en genoeg wild nooit gebeuren idd.
Wat ik vreemd vind is dat de politie daar niet over rept en steeds aangeeft dat hij niet meer gezien is sinds gisteravondquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar donderdagochtend had iemand hem nog gezien met zijn step, alleen.
Dat is gewoon een lulverhaal (ongeloofwaardig, niet overtuigend) van een verwarde bejaarde.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk city boyquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:24 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Een wolf is geen agressief dier en eerder bang voor mensen.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181031_00079042/quote:In een jaaroverzicht uit 1811 van het plattelandsgebied ten oosten van Roermond worden 13 kinderen in de leeftijd van 3 tot 15 jaar genoemd, die aangevallen werden door wolven. Elf kinderen werden gedood en slechts twee kwamen er met verwondingen van af.
Dit is nog uit de tijd dat hondsdolheid voorkwam in Nederland.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tuurlijk city boy
[..]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181031_00079042/
Danny Frijters bevestigd dat twee vrouwen gemeld hebben dat Gino donderdagochtend nog met zijn step gezien zou zijn. Een onderzoek dat de politie daarop ter plekke startte leverde echter niets op. Hij zegt dat er vervolgens gekeken is naar camerabeelden. Wat dat heeft opgeleverd wil of kan hij ook niet zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het lijkt eerder een dumplocatie voor iemand die met het stepje zat en het met de auto snel naar een afgelegen parkeerplaats heeft gebracht. Hoewel het dan misschien vrij recent is gebeurd, anders was het vanochtend al gevonden. Als dat zo is, dan zal de politie nu wel de gsmpalen en camera's aan het uitlezen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:28 schreef Nober het volgende:
Zit daar in de omgeving een kliniek voor gedetineerden die lekker mogen klussen buiten de kliniek type Michael Panhuis?
Behoorlijk afgelegen plek om die step te dumpen. Zo komt het iig op mij over; ik ken die buurt verder niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:35 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.1limburg.nl/z(...)den?context=topstory
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Zolang de politie dit niet bevestigd heeft kunnen we dat bejaardenverhaal beter niet serieus nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lulverhaal (ongeloofwaardig, niet overtuigend) van een verwarde bejaarde.
Jij denkt dat de mens zo'n speciaal wezen is dat de wolf op z'n menukaart een dikke rode streep door kleine mensjes heeft gezet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:33 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dit is nog uit de tijd dat hondsdolheid voorkwam in Nederland.
Geurhond al onderweg?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:35 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.1limburg.nl/z(...)den?context=topstory
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We leven nu natuurlijk wel in andere tijden hequote:Op donderdag 2 juni 2022 21:36 schreef the-eye het volgende:
Jij denkt dat de mens zo speciaal wezen is dat de wolf op z'n menukaart een dikke rode streep door kleine mensjes heeft gezet?
Ligt naast een drukke doorgaande weg, en naast de buitenring en naast voetbalveldenquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Behoorlijk afgelegen plek om die step te dumpen. Zo komt het iig op mij over; ik ken die buurt verder niet.
Zo'n ding gooi je dan toch ergens waar het bijna niet gevonden kan worden? In een meer, in een rivier, in een stuk dichtbegroeid bos.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:34 schreef Jojoke het volgende:
Het lijkt eerder een dumplocatie voor iemand die met het stepje zat en het met de auto snel naar een afgelegen parkeerplaats heeft gebracht.
Volgens mij is dat voetbalkantine of de huizen naast de voetbalveldenquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:37 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand die deze locatie ter plekke kent?
Zijn dat de achtertuinen van huizen die je hier op de foto ziet?
[ afbeelding ]
Het gaat meer om het aantal mensen wat daar komt. Als je zo'n step wilt dumpen om er niet aan gelinkt te worden doe je dat bij voorkeur in het donker op een plek waar zo goed als niemand komt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:37 schreef Ynske het volgende:
Ligt naast een drukke doorgaande weg, en naast de buitenring en naast voetbalvelden
Ja in een tijd waarin wolven geen angst voor mensen meer wordt bijgebrachtquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
We leven nu natuurlijk wel in andere tijden he
Volstrekt off-topic, maar dat wordt inderdaad vaak als reden gezien waarom wolven in het begin van de negentiende eeuw vaak mensen aanvielen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:33 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dit is nog uit de tijd dat hondsdolheid voorkwam in Nederland.
Als je wilt dat ie niet gevonden wordt flikker je hem ergens in het water of begraaf je hem lijkt me.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo'n ding gooi je dan toch ergens waar het bijna niet gevonden kan worden? In een meer, in een rivier, in een stuk dichtbegroeid bos.
Klopt, maar het is bij het zwembad dat open was vandaag best druk als ook in de middag/avond bij de voetbalvelden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat meer om het aantal mensen wat daar komt. Als je zo'n step wilt dumpen om er niet aan gelinkt te worden doe je dat bij voorkeur in het donker op een plek waar zo goed als niemand komt.
Precies.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:39 schreef the-eye het volgende:
Ja in een tijd waarin wolven geen angst voor mensen meer wordt bijgebracht
Wolven zijn inderdaad vrij schuw. Net zoals zwarte beren en poema's. Ze zullen bijna uitgehongerd moeten zijn of zich bedreigd moeten voelen willen ze je aanvallen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mens zo'n speciaal wezen is dat de wolf op z'n menukaart een dikke rode streep door kleine mensjes heeft gezet?
Ik ga de gok niet wagen als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wolven zijn inderdaad vrij schuw. Net zoals zwarte beren en poema's. Ze zullen bijna uitgehongerd moeten zijn of zich bedreigd moeten voelen willen ze je aanvallen.
Lijkt mij ook. En kan me niet voorstellen dat hij daar de hele dag gelegen heeft juist doordat daar toch wel mensen komen op door de dagquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als je wilt dat ie niet gevonden wordt flikker je hem ergens in het water of begraaf je hem lijkt me.
Wordt wel redelijk druk bezocht. Ligt vrijwel bij het centrum van Landgraaf.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat meer om het aantal mensen wat daar komt. Als je zo'n step wilt dumpen om er niet aan gelinkt te worden doe je dat bij voorkeur in het donker op een plek waar zo goed als niemand komt.
Ik wel. Gele band taekwondoquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ga de gok niet wagen als je het niet erg vindt.
Het is helemaal nog niet donkerquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:45 schreef Tengano het volgende:
Zoektocht heeft blijkbaar ook niks opgeleverd en het is al donker; zullen wel gestopt zijn dus.
We gaan de tweede nacht in.
het is nog niet donkerquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:45 schreef Tengano het volgende:
Zoektocht heeft blijkbaar ook niks opgeleverd en het is al donker; zullen wel gestopt zijn dus.
We gaan de tweede nacht in. Not good.
Ik kan hier niet naar buiten kijken. Ik keek alleen even op de klok.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar buiten kijken. Ik keek alleen even op de klok.
quote:
Hier gaat de zon nu onder hoor.quote:
Ik vind dat echt verschrikkelijk om te zien, dat stepje daar alleen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Korte video https://www.1limburg.nl/z(...)ntext=latestarticles
Ze kunnen toch met warmtecamera's blijven zoeken?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:45 schreef Tengano het volgende:
We gaan de tweede nacht in. Not good.
Misschien heeft politie Limburg dat niet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ze kunnen toch met warmtecamera's blijven zoeken?
Heb je goed gezien wie daar aan het zoeken zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ze kunnen toch met warmtecamera's blijven zoeken?
Die zijn in het berenbos aan t zoeken niet in Landgraaf, daar is politie aanwezigquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je goed gezien wie daar aan het zoeken zijn?
[ twitter ]
Mag. Ik vind t redelijk normaal.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:02 schreef Cupfighter het volgende:
Mag ik het vreemd vinden dat een kind van 9 nog om 20:30 buiten is
Ach dat heeft de politie toch al lang uitgekamd zou je denken.quote:
Mwa, ja hemelsbreed, maar echt dichtbij vind ik t niet. Misschien mijn perceptiequote:Op donderdag 2 juni 2022 21:53 schreef RapaNui het volgende:
Wat vreselijk voor Gino en de familie.
Die step lag wel vlakbij waar Nicky werd gevonden (zoals Harvest al heeft opgemerkt).
Vreselijk.
Ach gos.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:52 schreef Tengano het volgende:
Close-up van de step. Ziet er vrij nieuw uit. Die gooi je niet zomaar weg.
[ afbeelding ]
Kreeg ie er waarschijnlijk niet meer uit.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:56 schreef Tengano het volgende:
Die step ligt eigenlijk best wel vreemd zo precies tussen die twee palen
Dat viel me ook op ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:56 schreef Tengano het volgende:
Die step ligt eigenlijk best wel vreemd zo precies tussen die twee palen
Lijkt alsof hij tegen de palen is gezet en er daarna (door de wind?) tussen is gevallen. Niet alsof hij is gedumpt..quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:52 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Meer om hem later weer op te halen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:57 schreef arvensis het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij tegen de palen is gezet en er daarna (door de wind?) tussen is gevallen. Niet alsof hij is gedumpt..
Hoop is uitgestelde teleurstelling, en in dat geval een drama. Ben ik bang.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meer om hem later weer op te halen.
Ik hoop zo dat die knul verdwaald is en dat ze hem levend kunnen vinden.
geen regenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Sowieso moet je in die aarde daar wel wat voetafdrukken moeten kunnen zien denk ik. Weet niet of het daar geregend heeft.
Ik ook, maar lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meer om hem later weer op te halen.
Ik hoop zo dat die knul verdwaald is en dat ze hem levend kunnen vinden.
De palen zijn niet zo hoog als op de laatste foto lijkt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Kreeg ie er waarschijnlijk niet meer uit.
Een kind heeft daar geen boodschap aan hoorquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:52 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou inderdaad verwachten dat iemand hem gezien heeft. Zeker op een schooldag en na een Amber Alert.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar lijkt me heel sterk.
Dan zou hij al lang iemand om hulp gevraagd hebben. Kerkrade en Landgraaf zijn best dichtbevolkt hoor. Ook kun je niet dagenlang door bossen ronddwalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |