Dat is een redelijk eind verderop toch? 6 kilometer oidquote:
Dat is ook waar en het was vannacht niet warm. Als er een volwassene bij betrokken is, dan zou je denken dat het een buurtbewoner is. Het is wel een beetje gek dat hij er net een weekje woont en nu weg is. Je zou denken dat het iemand is die weet dat de jongen nieuw is in de buurt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij gewoon was weggelopen op die leeftijd dan was hij binnen een paar uur wel weer terug geweest. Alleen op straat in onbekend gebied is toch wel eng als het donker wordt en ouders van zijn vriendjes hadden al lang de politie gebeld als hij daar zou zijn. Of hij moet per ongeluk een afgelegen natuurgebied in zijn gegaan, maar dat heb je toch ook niet in de omgeving daar?
Denk dat het waarschijnlijker is dat hier wel een volwassene bij betrokken is.
10 min met de autoquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is een redelijk eind verderop toch?
Mwa die namen vallen reuze mee. Je zou kunnen zeggen dat dat oude tokkienamen zijn.quote:
Ik bedoel qua steppen. Zo'n afstand zal hij niet snel in zijn eentje ondernemen. Dan is het waarschijnlijker dat hij is 'meegenomen' zeg maar.quote:
Precies.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:00 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hou er eens over op, joh. Wat doen namen er toe in een casus van een 9-jarig vermist kind? Zou je het erger vinden wanneer dat kind Roderick zou heten?
Geen idee. Maar heb zo'n gevoel dat ie straks in het zwembad ligtquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is een redelijk eind verderop toch? 6 kilometer oid
Als het zijn step is…quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik bedoel qua steppen. Zo'n afstand zal hij niet snel in zijn eentje ondernemen. Dan is het waarschijnlijker dat hij is 'meegenomen' zeg maar.
Maar het is dus iets van 6 kilometer.
Dat was vandaag nog gewoon open. Binnenzwembad.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heb zo'n gevoel dat ie straks in het zwembad ligt
Lijkt me vergezocht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heb zo'n gevoel dat ie straks in het zwembad ligt
Dat is een dikke 6/7 kilometer af van zijn woonplaats.quote:
Oh, 5 km. Bijna goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef Tengano het volgende:
Daar ligt ie. Zwarte step met rode handvaten. Achtergelaten...
[ twitter ]
Is volgens de familie dus 100% zeker...quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Als het zijn step is…
Nee dat stept hij niet zo, en is ook opvallend als het in de nacht is ofzo. Een kind alleen.
Ik ben geen ouder dus de exacte leeftijden waarop kinderen iets wel of niet doen/kunnen liggen me niet uit ervaring voor de geest, maar een 9-jarige die hulpeloos ronddoolt en dan ergens verdrinkt oid lijkt me wat onwaarschijnlijk, die kan toch al gewoon om hulp vragen? Het is geen peuter ofzo...quote:
Je kunt via het bos en akkervelden dat stuk overbruggen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het zijn step is…
Nee dat stept hij niet zo, en is ook opvallend als het in de nacht is ofzo. Een kind alleen.
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij ongezien van die straat naar Landgraaf is gestept. Zo te zien moet je dan dwars door Kerkrade. Vreemde zaak.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:11 schreef BeriBeri het volgende:
Vanmorgen is die nog gezien:
Een vrouw die in de Kerkraadse buurt woont waar de negenjarige vermiste Gino is verdwenen, zegt dat ze het kind donderdagmorgen nog heeft gezien. „Ik weet het heel zeker”, zegt Lenie, een oudere dame achter een rollator. „Ik heb de foto er nog bij gepakt. Hij was het, hier op de Deken Deutzlaan. En mijn thuiszorgmedewerkster heeft het ook gezien. Ze was op weg naar mij. Ze heeft hem nog aangesproken of hij niet op school moest zijn. Hij schrok zichtbaar. Daarop ging hij er op zijn step vandoor, hij droeg ook zijn petje. Ik heb de politie gebeld, meteen nadat ik Gino heb gezien. Die zijn daarna twee keer bij me geweest. Het hele plein stond kort na mijn melding ook vol met politie. Ik vertel dit niet zomaar, want ik weet dat dit betekent dat hij vandaag in ieder geval nog ongedeerd was.”
100% is best veel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:12 schreef Stupidisco het volgende:
'Journalist' RTL Nieuws:
Volgens familie ter plekke is het 100% de step van Gino.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |