https://www.msn.com/nl-nl(...)ilsignout&li=BBoPOOequote:KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.
De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten.
De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.
Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
Hallo jeugdzorg?quote:Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
Dat laatste had je al niet hoeven te schrijven.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:08 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben totaal niet verbaasd dat het kind Gino heet.
Niettemin... hopen dat hij gezond weer teruggevonden wordt.
Team Limburg gearriveerdquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:58 schreef Harvest89 het volgende:
Dat laatste had je al niet hoeven te schrijven.
Zijn maar tokkies. Dus boeien dat dat kind vermist is.
Toch?
Ik bedoelde meer: het zijn tokkies, dus geen wonder dat het kind een tokkienaam heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat laatste had je al niet hoeven te schrijven.
Zijn maar tokkies. Dus boeien dat dat kind vermist is.
Toch?
Er gaat idd wel van alles door je heen als je kind op zo'n manier vermist raakt. Lijkt me afschuwelijk.quote:
Zeker. Ik ben opgegroeid bij de Zonstraat. Ligt bij de vroeger beruchte Ailbertuslaan. Daar hebben nooit de meest heldere lichten van de stad gewoond. Maar in vergelijking met vroeger valt dat op zich nu wel mee.quote:
Je kind vermist is imo een van de allerergste dingen die een mens kan meemaken. Misschien nog wel erger dan als je weet dat je kind dood is. Sommige mensen zitten tientallen jaren in onzekerheid en weten nooit wat ermee gebeurd is. Zoiets gun je de duivel nog niet. Helaas gebeurt zoiets bijna altijd door het toedoen van een ander. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er gaat idd wel van alles door je heen als je kind op zo'n manier vermist raakt. Lijkt me afschuwelijk.
Als iemand Gino heet is het bij jou meteen een tokkie? Aparte denkwijze, over projectie gesproken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:59 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: het zijn tokkies, dus geen wonder dat het kind een tokkienaam heeft.
Maar ga gerust verder met je projectie
edit: zal wel voor de eerlijkheid toevoegen dat de meeste zaken met verdwenen kinderen mij persoonlijk inderdaad weinig tot niets doen. Maar daarin maak ik dan weer geen onderscheid tussen tokkies of niet-tokkies.
@Nober en ik komen NU in actie.quote:VERMIST AMBER Alert
Gino
Blanke huidskleur, blond haar, blauwe ogen, mager postuur, ongeveer 1.30 meter groot, rode Nike Jordan jas met zwarte mouwen, rood Nike petje, lichtgrijze spijkerbroek, groene schoenen met witte zool. Gino had een zwarte step bij zich met rode handvatten en een rode voetenplank.
Tips? Bel 0800-6070 Politie
Ernstige moeder en dan ditquote:De politie zoekt naar de 9-jarige Gino van der Straeten uit Maastricht. De jongen verdween gisteravond spoorloos uit een speeltuin in Kerkrade. Er is een Amber Alert uitgegaan.
"Wij denken dat hij is meegenomen", zegt Gino's volwassen zus Kelly bij 1Limburg. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit geen enkele optie uit, aldus een woordvoerster.
Gino is gisteravond tussen 19:30 en 20:30 uur voor het laatst gezien bij een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat. De politie sloeg meteen groot alarm omdat er geen verklaring gevonden kan worden voor zijn verdwijning.
Logeren
Zus Kelly zegt geëmotioneerd dat ze de hele nacht heeft gezocht. "We hebben ook liggen schreeuwen. In de tijd dat wij naar hem hebben gezocht, moet hij niet ver uit de buurt kunnen zijn geweest."
Gino is 1,30 meter lang, draagt een rode jas met zwarte mouwen. een lichte spijkerbroek en groene schoenen met witte zolen. Hij was op stap met een zwarte step met rode handvatten. De jongen woont normaal bij zijn moeder in Maastricht, maar zij is ernstig ziek. Sinds een week logeert de jongen daarom bij zijn oudere zus Kelly.
De politie zoekt onder meer met een helikopter en drones. Ook privébeelden van camera's in de buurt worden onderzocht.
"Zien jullie een heel lief mannetje, blond en blauwe ogen, bel dan alsjeblieft de politie", zegt zijn zus Kelly. "Alsjeblieft."
Gino's andere zus Naomi is vandaag druk bezig geweest om flyers te verspreiden. Volgens haar gaat de familie vanmiddag vanaf 17.00 uur weer op zoek naar de jongen, "We doen nu even niets, omdat de politie met honden zoekt. Dan moeten we voorkomen dat ze niets ruiken omdat wij er tussendoor lopen."
Volgens Naomi wordt zowel in Kerkrade als in Maastricht gezocht. Zij sluit niet uit dat de jongen zijn zieke moeder zo miste dat hij naar haar toe is gestept.
In combinatie met de woonplaats in dit geval wel ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als iemand Gino heet is het bij jou meteen een tokkie? Aparte denkwijze, over projectie gesproken.
Goed om te zien. Hoe eerder, hoe groter de kans dat zo'n jochie wordt teruggevonden denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:55 schreef Tengano het volgende:
Zoek- en nieuwsactie wordt wel gelijk groots aangepakt als hij nog maar sinds gisteravond weg is. Dat is dus nog niet eens 24 uur. Maar ja als je het over drie dagen doet heeft het natuurlijk ook niet meer zoveel zin.
Heeft waarschijnlijk ook met zijn leeftijd (9) te maken. Als hij 15 jaar zou zijn, zou je wellicht nog kunnen aannemen dat hij weggelopen is oid.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:56 schreef herverwijderd het volgende:
Goed om te zien. Hoe eerder, hoe groter de kans dat zo'n jochie wordt teruggevonden denk ik.
Het is nog lang licht hè.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:02 schreef Cupfighter het volgende:
Mag ik het vreemd vinden dat een kind van 9 nog om 20:30 buiten is
Dat hoop ik natuurlijk ookquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is nog lang licht hè.
Ik vind het op het randje.
Hopelijk is hij snel terecht.
Arm kind. Klinkt als een trieste situatie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Zus vermiste 9-jarige jongen vreest voor ontvoering.
https://www.1limburg.nl/z(...)ing?context=topstory
Zijn zus zou de voogdij krijgen maar het had niks met de ziekte van zijn moeder te maken, zeggen ze...vader uit beeld. Hm oke.
Ziekte kan ook verslaving zijn want het ligt niet echt voor de hand om bij een ziekte de gehele voogdij over te nemen, lijkt mij?
Kan ook zijn step een gewild object zijn geweest voor de minder bedeelde ' vriendjes' in de buurt? En dat hij die niet zomaar wou afstaan.....
Ja, idd. Denk dat er veel meer aan de hand is. Bij een ernstige [ wellicht dodelijke?] ziekte laat je je moeder toch niet alleen als je een goede band hebt? Bij gekte of zware verslavingen ligt dat alweer anders natuurlijk..quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Arm kind. Klinkt als een trieste situatie.
We weten toch niet of de moeder alleen was? Of er contact tussen ze was of niet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, idd. Denk dat er veel meer aan de hand is. Bij een ernstige [ wellicht dodelijke?] ziekte laat je je moeder toch niet alleen als je een goede band hebt? Bij gekte of zware verslavingen ligt dat alweer anders natuurlijk..
Misschien had Gino wel helemaal geen zin om bij zijn zus te gaan wonen en dacht hij krijg allemaal de tyfus maar. Vader uit beeld, moeder in de problemen en ik word met mijn zus opgescheept. Komt allemaal niet over als een warm bad en zeker niet als die zus nauwelijks in de gaten had waar haar broertje dan bleef. Als voogd zou je dat toch een beetje in de gaten moeten houden wellicht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
We weten toch niet of de moeder alleen was? Of er contact tussen ze was of niet?
Ze kon in ieder geval niet meer voor haar zoon zorgen.
Gino woonde sinds een week bij z’n zus, die de voogdij zou krijgen.
Klopt, we weten ook niks.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten toch niet of de moeder alleen was? Of er contact tussen ze was of niet?
Ze kon in ieder geval niet meer voor haar zoon zorgen.
Gino woonde sinds een week bij z’n zus, die de voogdij zou krijgen.
Ons oude huis (huurhuis) staat al 2 maanden leeg en in diezelfde straat en die erachter, staan nog meer huizen leeg. Al langer ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:04 schreef Idisrom het volgende:
Even over de woningnood in Nederland. Ik hoor steeds in het nieuws dat daar de appartementen grotendeels leeg staan in het gebied waar het jongetje wordt gezocht.
Er staat een interview online van z’n zusje, en ze schetst toch een ander beeld.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien had Gino wel helemaal geen zin om bij zijn zus te gaan wonen en dacht hij krijg allemaal de tyfus maar. Vader uit beeld, moeder in de problemen en ik word met mijn zus opgescheept. Komt allemaal niet over als een warm bad en zeker niet als die zus nauwelijks in de gaten had waar haar broertje dan bleef. Als voogd zou je dat toch een beetje in de gaten moeten houden wellicht.
Dit. Voor zover ik het kan lezen valt die zus niks te verwijten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er staat een interview online van z’n zusje, en ze schetst toch een ander beeld.
Hij kwam er al heel vaak, was bekend met de omgeving.
Heerlijk om kinderen buiten te laten spelen, doet die van mij ook. Ik weet ook niet altijd precies waar hij is, hij fietst hier door de buurt naar verschillende speeltuinen.
Overal vriendjes.
Ja ik zag net dat interview.... pfff heartbreakingquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er staat een interview online van z’n zusje, en ze schetst toch een ander beeld.
Hij kwam er al heel vaak, was bekend met de omgeving.
Heerlijk om kinderen buiten te laten spelen, doet die van mij ook. Ik weet ook niet altijd precies waar hij is, hij fietst hier door de buurt naar verschillende speeltuinen.
Overal vriendjes.
Er wordt alleen niet duidelijk wat dat dan voor mensen zijn. Ze zijn er blijkbaar zo bang voor dat ze het niet durven te benoemen. Kutsituatie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Buurtbewoners die het hebben over mensen die er niet horen..
https://www.1limburg.nl/g(...)2F9x28d4ARO5JeY%253D
En aan wie denk je dan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:51 schreef raptorix het volgende:
Ik gok op een bekende, een kind tussen flats ontvoeren is niet echt aannemelijk, wellicht een vriendje van de moeder of iets dergelijks.
Denk dat ze hangjongeren en criminele activiteiten bedoelen enzoquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Buurtbewoners die het hebben over mensen die er niet horen..
https://www.1limburg.nl/g(...)2F9x28d4ARO5JeY%253D
Dat zou kunnen. Maar vermoed dat de politie ook in die richting kijkt en dan snel meer zal weten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:51 schreef raptorix het volgende:
Ik gok op een bekende, een kind tussen flats ontvoeren is niet echt aannemelijk, wellicht een vriendje van de moeder of iets dergelijks.
Ja, denk t ook. Het is iig niet pluis.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat ze hangjongeren en criminele activiteiten bedoelen enzo
Dat zal @Harvest89 ons waarschijnlijk wel kunnen vertellen wat daar allemaal rondloopt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Al zijn vriendjes inclusief de ouders daarvan zijn natuurlijk allang nagebeld. Die gaan echt niet zo'n kind in huis houden als er een nationaal alert is opgestart voor dat joch. Lijk mij niet aannemelijk.quote:
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Al zijn vriendjes inclusief de ouders daarvan zijn natuurlijk allang nagebeld. Die gaan echt niet zo'n kind in huis houden als er een nationaal alert is opgestart voor dat joch. Lijk mij niet aannemelijk.
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220602_92373501
De recherche deed donderdagmiddag onderzoek op een plek bij het Berenbosch langs de Roderlandbaan. Het gebied werd afgezet en nauwkeurig onderzocht. Het onderzoek hield verband met de verdwijning van de 9-jarige Gino van der Straeten. Of er iets is gevonden is niet bekendgemaakt.
Het onderzoek vond plaats in het hoge gras nabij het fietspad van de Roderlandbaan. Gino’s zusje Naomi kreeg naar eigen zeggen te horen dat er iets gevonden was en de politie zou haar geantwoord hebben dat men wilde uitsluiten dat het iets met de verdwijningszaak te maken zou hebben. De politiewoordvoerder kon daar donderdagmiddag nog niet op reageren.
[ afbeelding ]
Dat zou wel ziek zijn als je zoiets puur verzint om even de boel op te naaien. Maar ze zijn er....quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.
Heb zelf geen FB maar 't kan natuurlijk wel kloppen..quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.
quote:Buurtbewoners hebben aangegeven donderdagmiddag vanaf 17:00 uur een zoektocht te houden vanaf het schoolplein van de basisschool De Steltloper aan de wat verderop gelegen Zonstraat.
quote:Om 17.00 uur vanmiddag is er een grote zoekactie in de buurt waar de jongen het laatst gezien is. Op Facebook wordt een oproep gedaan aan mensen om mee te zoeken
quote:Omdat de zoektocht tot dusver geen resultaat heeft gehad, heeft de politie het bericht over de vermissing via Facebook naar buiten gebracht in de hoop dat zo veel mogelijk mensen meezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 02-06-2022 16:27:34 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
En dat je iemand die je totaal niet kent anoniem op een forum een tokkie noemt maakt van jou zeker een heilige ?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:59 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: het zijn tokkies, dus geen wonder dat het kind een tokkienaam heeft.
Waarom zou moeder dat doen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:
-Kind logeert bij zus omdat het slecht met moeder gaat
-Moeder heeft een vriend
-Moeder vraagt vriend om haar kind te "ontvoeren" bij haar zus.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220602_92373501
De recherche deed donderdagmiddag onderzoek op een plek bij het Berenbosch langs de Roderlandbaan. Het gebied werd afgezet en nauwkeurig onderzocht. Het onderzoek hield verband met de verdwijning van de 9-jarige Gino van der Straeten. Of er iets is gevonden is niet bekendgemaakt.
Het onderzoek vond plaats in het hoge gras nabij het fietspad van de Roderlandbaan. Gino’s zusje Naomi kreeg naar eigen zeggen te horen dat er iets gevonden was en de politie zou haar geantwoord hebben dat men wilde uitsluiten dat het iets met de verdwijningszaak te maken zou hebben. De politiewoordvoerder kon daar donderdagmiddag nog niet op reageren.
[ afbeelding ]
Wellicht omdat ze bang is dat ze het kind niet terug krijgt, het klinkt allemaal als erg instabiel.quote:
De politie heeft haar en de familie vast ook al een bezoekje gebracht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze bang is dat ze het kind niet terug krijgt, het klinkt allemaal als erg instabiel.
Goh.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Dan kloppen de berichten niet op FB dat hij dood gevonden
Ja erg hè. Ze deden het zelfs bij het bericht wat de zus zelf had gemaakt om de vermissing te melden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo maar op feestboek slingeren dat iemand dood is. Zonder betrouwbare bron, zonder niks. Bah.
Dat snap ik écht niet. Omdat je van de buurvrouw van de slager waar de neef van je tandarts soms zijn vlees haalt hebt gehoord dat ze op locatie X aan het zoeken zijn maak je gelijk de sprong naar 'hij is dood gevonden'? Echt, wtf.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja erg hè. Ze deden het zelfs bij het bericht wat de zus zelf had gemaakt om de vermissing te melden.
Sommige mensen hebben een ziekelijke hang naar sensatie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snap ik écht niet. Omdat je van de buurvrouw van de slager waar de neef van je tandarts soms zijn vlees haalt hebt gehoord dat ze op locatie X aan het zoeken zijn maak je gelijk de sprong naar 'hij is dood gevonden'? Echt, wtf.
Ja joh. Allemaal opsluiten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:37 schreef LiptonLemon het volgende:
Sinds er geen corona maatregelen meer zijn lees ik steeds meer over verdwenen of vermoorden kinderen en jongeren. Ook veel geweld en drogering tijdens het uitgaan. Dus ik denk dat het weer eens tijd wordt voor een algehele lockdown. Dit keer om de jongeren te beschermen tegen zich zelf.
Staat je toch mooi even in de aandacht met je "primeurtje" dat je gehoord hebt van de buurvrouw van je zus, die het weer gehoord van haar tante die de moeder van het jochie weleens gedag heeft gezegd in de Jumbo, dus ja dan moet het wel kloppen toch.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een ziekelijke hang naar sensatie.
De huizen van de zussen en de moeder waren al doorzocht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:56 schreef Pedroso het volgende:
Aangezien het al heel snel de hoogste prioriteit heeft bij de politie zal er wel veel meer spelen wat niet bekend wordt gemaakt. Ook het verhaal dat ze naar buiten brengen dat hij in acuut levensgevaar is geeft aan dat ze waarschijnlijk ook al weten wat er gaande is.
Zal me niets verbazen als er vanavond ook de naam bekend wordt gemaakt van een mogelijke verdachte.
Die appartementen/flats worden zelfs gesloopt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:04 schreef Idisrom het volgende:
Even over de woningnood in Nederland. Ik hoor steeds in het nieuws dat daar de appartementen grotendeels leeg staan in het gebied waar het jongetje wordt gezocht.
Jaren terug had je ook drugstoeristen. Kerkrade grenst direct aan Herzogenrath.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei. Zonstraat ligt naast de Ailbertuslaan. In die wijk woont voornamelijk onderklasse. Autochtonen en allochtonen, maar vaak werkloos. Minima dus.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zal @:harvest89 ons waarschijnlijk wel kunnen vertellen wat daar allemaal rondloopt.
Ook vaak franstalige belgen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jaren terug had je ook drugstoeristen. Kerkrade grenst direct aan Herzogenrath.
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik een Duitser wegwijs moest maken naar de coffeeshop was ik nu schatrijk.
Die van 9 van mij is dan al gedoucht en ligt in bed. Soms al te slapen, soms nog wat te lezen. Ik vind het laat, maar ik denk dat ik me ook in wat andere sociale kringen begeef dan deze familie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:02 schreef Cupfighter het volgende:
Mag ik het vreemd vinden dat een kind van 9 nog om 20:30 buiten is
Als een corporatie er in deze tijd voor kiest om voor sloop en nieuwbouw te gaan, dan is het echt in totaal waardeloze staat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die appartementen/flats worden zelfs gesloopt.
Ja ik vind het ook laat en ik meen dat ik toen op die leeftijd ook al lang binnen wasquote:Op donderdag 2 juni 2022 18:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die van 9 van mij is dan al gedoucht en ligt in bed. Soms al te slapen, soms nog wat te lezen. Ik vind het laat, maar ik denk dat ik me ook in wat andere sociale kringen begeef dan deze familie.
En als je dat dan toch wil, blijf er dan voor dat uurtje nog even bij.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook laat en ik meen dat ik toen op die leeftijd ook al lang binnen was
Juist!!quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
En als je dat dan toch wil, blijf er dan voor dat uurtje nog even bij.
Bizar. 200 appartementen slopen, om 85 nieuwbouwappartementen daar te gaan bouwen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als een corporatie er in deze tijd voor kiest om voor sloop en nieuwbouw te gaan, dan is het echt in totaal waardeloze staat.
Want een kind van 9 gaat ook later naar school als het langer licht is?quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:33 schreef roos94 het volgende:
20.30 is toch niet bepaald laat als het nog hartstikke licht is buiten
Die van mij door de week wel, maar een vrije dag niet. Het is nu nog licht buiten, zoveel volk op straat met mooi weer…quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die van 9 van mij is dan al gedoucht en ligt in bed. Soms al te slapen, soms nog wat te lezen. Ik vind het laat, maar ik denk dat ik me ook in wat andere sociale kringen begeef dan deze familie.
Bron?quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bizar. 200 appartementen slopen, om 85 nieuwbouwappartementen daar te gaan bouwen.
Hier hetzelfde, die van 11 ligt er dan al vaak in, behalve in het weekend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik weet niet de gemiddelde bedtijd van een 9 jarige.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Want een kind van 9 gaat ook later naar school als het langer licht is?
20:00 maxquote:Op donderdag 2 juni 2022 18:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik weet niet de gemiddelde bedtijd van een 9 jarige.
Ik merk wel dat mijn zoon van 8 minder slaap nodig heeft deze lange dagen. En ik merk het bij mezelf ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Want een kind van 9 gaat ook later naar school als het langer licht is?
Gemiddeld boeit me weinig. Maar in mijn bubbel is een kind van 9 doordeweeks niet meer buiten om 20:30 als er de dag daarna school is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik weet niet de gemiddelde bedtijd van een 9 jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |