abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2022 @ 00:51:24 #176
323401 Kijkertje
met filter
pi_204947439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, het geeft je voorbeelden van hoe die narcisten hun propaganda opdringen aan de allerkleinsten.
Er worden dagelijks docenten aangeklaagd en ontslagen wegens het opdringen van propaganda?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204947442

Lekker man, hoe oud zou dit kind zijn, die onder toezicht van school betrokken wordt in de fetisj van een vies mannetje?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 3 juni 2022 @ 00:52:34 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204947443
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er worden dagelijks docenten aangeklaagd en ontslagen wegens het opdringen van propaganda?
Zie #158
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204947448
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
Maar die TikTok-filmpjes zijn dus hét bewijs van voor grootschalige misstanden op openbare scholen?
De Chinezen gaan er ongetwijfeld heerlijk op dat de Amerikanen hun degeneratieve zooi met trots verspreiden op een Chinees platform.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 3 juni 2022 @ 00:54:54 #180
323401 Kijkertje
met filter
pi_204947449
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zie #158
Het zal wel maar kom dan ook eens met een concreet voorbeeld :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 3 juni 2022 @ 00:55:32 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204947450
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Vent, hou toch op...

Voorbeelden staan voor je neus, hoe dat volk kinderen van alles opdringt. Op beeld ook nog.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 3 juni 2022 @ 00:58:35 #182
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_204947454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:54 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De Chinezen gaan er ongetwijfeld heerlijk op dat de Amerikanen hun degeneratieve zooi met trots verspreiden op een Chinees platform.
En die platform laat alleen maar colle tech gadget shit zien in eigen land.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 3 juni 2022 @ 01:01:48 #183
323401 Kijkertje
met filter
pi_204947460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vent, hou toch op...

Voorbeelden staan voor je neus, hoe dat volk kinderen van alles opdringt. Op beeld ook nog.
Eeeeh ik ben een meisje ....

Maar je hebt dus geen namen van die docenten die zich misdragen hebben?
  vrijdag 3 juni 2022 @ 01:03:26 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204947462
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 01:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eeeeh ik ben een meisje ....

Maar je hebt dus geen namen van die docenten die zich misdragen hebben?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 3 juni 2022 @ 01:04:55 #185
323401 Kijkertje
met filter
pi_204947465
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Geen namen dus. Alleen Tiktok-filmpjes en YT-jes. Jammer hoor -O-
  vrijdag 3 juni 2022 @ 01:05:51 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204947466
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 01:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Geen namen dus. Alleen Tiktok-filmpjes en YT-jes. Jammer hoor -O-
Niks aan de hand, inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 3 juni 2022 @ 01:08:02 #187
323401 Kijkertje
met filter
pi_204947468
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niks aan de hand, inderdaad.
Tja blijkbaar vind jij dat soort informatie voldoende om je conclusies te trekken over het openbare onderwijs in de VS. Ik niet.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 01:08:52 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204947469
quote:
82s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 01:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja blijkbaar vind jij dat soort informatie voldoende om je conclusies te trekken over het openbare onderwijs in de VS. Ik niet.
wat :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 3 juni 2022 @ 01:16:02 #189
323401 Kijkertje
met filter
pi_204947477
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
wat :')
Laat maar. Ik had om de één of andere reden verwacht dat jij met een betere onderbouwing zou komen voor dit soort claims. My bad!
  vrijdag 3 juni 2022 @ 01:37:26 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204947503
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 01:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Laat maar. Ik had om de één of andere reden verwacht dat jij met een betere onderbouwing zou komen voor dit soort claims. My bad!
welke claim?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 3 juni 2022 @ 02:33:48 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_204947588
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je moet je naam veranderen in zeikerdje, kijken doe je namelijk niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 02:38:42 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_204947593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:52 schreef Complotwappie het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker man, hoe oud zou dit kind zijn, die onder toezicht van school betrokken wordt in de fetisj van een vies mannetje?
Dit hoort niet eens in onderwijs thuis, wat leer je hier nou van?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204947622
Om op de oorspronkelijke OP terug te komen...

AHA heeft de fout gemaakt om geen getallen te noemen, althans niet in de OP. Is woke echt gevaarlijker dan AQ/IS?

Laten we eens een berekening doen op de achterkant van een bierviltje. Net alsof we er verstand van hebben.

Als we de slachtoffers van alle aanslagen van haatbaarden in de Westerse wereld bij elkaar optellen, dan komen we ws. uit op zo'n 5000 slachtoffers. Bataclan, Twin Towers, Theo van Gogh, etc.

Voor woke nemen we alleen de slachtoffers die er in de VS zijn gevallen in de nasleep van het George Floyd incident. Onder leiding van BLM / Antifa en hun woke vriendjes in de media, overheid en andere instituties leidde dit tot "defund the police" en tot protesten waar de politie haar handen aan vol had waardoor er minder ruimte was voor 'preventive policing'. Ik vergeet voor het gemak de ~2 miljard aan schade tgv de George Floyd protesten. Daar had je in een middelgrote stad een leuke kliniek voor opgetuigd om gratis de armsten in leven te houden.

quote:
The overall level of violence, and homicide in particular, has gone way up in the last couple of years [since the pandemic began]. But the communities and the population groups that suffer most — and have historically — from high levels of violence, haven't changed,” he said. “It's young men of color. It's disadvantaged communities of color that have borne the brunt of the increase.”
quote:
“And then we saw homicide rates move up very abruptly immediately after George Floyd was killed in that video that went viral in 2020,” he said. “The connection between widespread social unrest and increases in violent crime, that connection is pretty solid.”
quote:
That gets to another factor: policing. While there’s not a lot of research showing a direct connection between crime rates and the length of criminal sentences pursued by prosecutors, there is evidence that suggests police presence can drive down crime, especially, said Rosenfeld, if that policing is targeted at high-risk spots or individuals likely to engage in violence or to become victims.

“There does appear to be an impact, that when you have more police presence, there's lower crime rates,” Raphael added.

While “defund the police” was a major liberal rallying cry during the summer of 2020 — with many Democratic leaders pledging to reduce police budgets — most of those cuts never ultimately materialized, even in liberal cities like San Francisco.

Even so, many police departments have seen huge numbers of retirements and attrition, rendering them understaffed.

Rosenfeld said tackling endemic violence will require those critical of law enforcement and those in law enforcement to work together.
Nu de getallen. Het aantal moorden per 100.000 inwoners in de VS was 6.0 in 2019, voor het George Floyd incident. Dat aantal steeg tot 7.8 in 2020.

quote:
While the initial release of the NCHS preliminary data did not provide a total number of homicides from 2020, the FBI's Uniform Crime Report recorded about 21,570 murders total last year -- compared with an estimated 16,425 murders in 2019.
Alleen al in 2020 gaat het dus om meer dan 5000 extra slachtoffers. Ik kan zo snel geen cijfers over 2021 vinden, maar dat kan iets hoger of lager uitvallen. Laten we het op 4000 / jaar houden. Dan kom je uit op 9.000 slachtoffers in de nasleep van het George Floyd incident.

Zijn al die extra moorden gepleegd vanwege "Defund the police"? Nee, natuurlijk niet. Zoals in het artikel werd gemeld, werd "Defund the police" niet altijd in de praktijk gebracht. Van de andere kant was het George Floyd incident en de negatieve publiciteit voor veel politiemensen een reden om de politie te verlaten. Covid-19, stress en armoede zullen ook hebben meegespeeld. Ik kan niet met droge ogen beweren dat alleen BLM verantwoordelijk is voor meer dan 5000 slachtoffers in de VS, maar ik ben bang dat we aardig dicht in de buurt komen. Let wel, dit zijn ~50% zwarte slachtoffers. Ze gooien je godverdomme onder de bus, als het ze uitkomt, in plaats van voor je op te komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 03-06-2022 03:31:30 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 3 juni 2022 @ 04:16:44 #194
323401 Kijkertje
met filter
pi_204947627
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 03:26 schreef Lyrebird het volgende:

AHA heeft de fout gemaakt om geen getallen te noemen, althans niet in de OP. Is woke echt gevaarlijker dan AQ/IS?

Laten we eens een berekening doen op de achterkant van een bierviltje. Net alsof we er verstand van hebben.

Als we de slachtoffers van alle aanslagen van haatbaarden in de Westerse wereld bij elkaar optellen, dan komen we ws. uit op zo'n 5000 slachtoffers. Bataclan, Twin Towers, Theo van Gogh, etc.

Voor woke nemen we alleen de slachtoffers die er in de VS zijn gevallen in de nasleep van het George Floyd incident. Onder leiding van BLM / Antifa en hun woke vriendjes in de media, overheid en andere instituties leidde dit tot "defund the police" en tot protesten waar de politie haar handen aan vol had waardoor er minder ruimte was voor 'preventive policing'. Ik vergeet voor het gemak de ~2 miljard aan schade tgv de George Floyd protesten. Daar had je in een middelgrote stad een leuke kliniek voor opgetuigd om gratis de armsten in leven te houden.
[..]
[..]
[..]
Nu de getallen. Het aantal moorden per 100.000 inwoners in de VS was 6.0 in 2019, voor het George Floyd incident. Dat aantal steeg tot 7.8 in 2020.

[ afbeelding ]
[..]
Alleen al in 2020 gaat het dus om meer dan 5000 extra slachtoffers. Ik kan zo snel geen cijfers over 2021 vinden, maar dat kan iets hoger of lager uitvallen. Laten we het op 4000 / jaar houden. Dan kom je uit op 9.000 slachtoffers in de nasleep van het George Floyd incident.

Zijn al die extra moorden gepleegd vanwege "Defund the police"? Nee, natuurlijk niet. Zoals in het artikel werd gemeld, werd "Defund the police" niet altijd in de praktijk gebracht. Van de andere kant was het George Floyd incident en de negatieve publiciteit voor veel politiemensen een reden om de politie te verlaten. Covid-19, stress en armoede zullen ook hebben meegespeeld. Ik kan niet met droge ogen beweren dat alleen BLM verantwoordelijk is voor meer dan 5000 slachtoffers in de VS, maar ik ben bang dat we aardig dicht in de buurt komen. Let wel, dit zijn ~50% zwarte slachtoffers. Ze gooien je godverdomme onder de bus, als het ze uitkomt, in plaats van voor je op te komen.
Je bent Antifa vergeten :D
pi_204947677
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 16:37 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Je snapt hopelijk wel dat staken vanwege slechte arbeidsomstandigheden iets anders is dan staken omdat je je zin niet krijgt vanwege boeken die verkocht worden. Ben je bekend met de vrijheid van meningsuiting?
Ja die werknemers maken gebruik van de vrijheid van meningsuiting en het is aan Google om daar wel of niets mee te doen.

Jij bent ook bekend met de schoolboeken die in florida gecanceld zijn omdat het narratief niet ondeugend genoeg is voor de conservatieven, waarom sta je dat wel toe te juigen?
pi_204947692
quote:

[..]
[..]
[..]

[ afbeelding ]
[..]

Leuk grafiekje zelfde bierviltjes logica woke werd bedacht in de jaren 90 sinds toen is het aantal moorden flink verminderd en nadat de radicalisatie van de conservatieve partij onder trump plaats vond zien we in 2015 een trendbreuk en zijn de moorden weer aan het stijgen.
pi_204948162
quote:

[..]
[..]
[..]

[ afbeelding ]
[..]

Dit is wel erg simpele logica natuurlijk. Ik zou de schade zelf niet direct in doden zoeken maar meer in de mentale schade die dit gedachtegoed bij veel mensen teweeg brengt.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 12:23:53 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204950052
quote:

[..]
[..]
[..]

[ afbeelding ]
[..]

volgens mij moet je voor het leeuwendeel van die zaken naar die agent die Floyd vermoord heeft kijken ipv naar 'woke'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204950140
pi_204950673
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Woke” is ook zo,n typische postmodernistische term van iets dat we gewoon kunnen beschrijven als marxistische infiltratie van het publiek debat dat overigens al sinds de jaren 90 is beginnen te ontstaan. Het feit dat het de laatste jaren zo extreem is geworden heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de enorme geldstroom die achter deze beweging zit. Het zou me niet verbazen als deze beweging rechtstreeks wordt gefinancierd vanuit de schurkenstaten Rusland ,China , Venezuela en Iran. Van Venezuela weet ik het niet, maar Rusland, Iran en China Doel is de westerse vrijheden te doen laten verdwijnen en de almacht van West-Europa en de U.S.A. te doen instorten. Woke lijkt erg op de culturele revolutie onder Mao dus ik vermoed ook dat het daar ergens vandaan komt. Het wordt tijd voor een “beroepsverbod voor linkse activisten zoals dat ook eind jaren 70 in West-Duitsland van kracht werd nav van de communistische R.A.F.-terreur. Vreemd is wel dat heel die identiteitspolitiek begonnen is in jawel Oekraïne met de F.E.M.E.N-beweging op het einde van het jaar 2009. Sindsdien is het echt uitgegroeid tot een epidemie..
Dit lijkt mij niet de tekst van Ayaan Hirsi Ali.
Over Venezuela weet ik het niet. Maar bedoel je hier dat Rusland, China en Iran het Woke-isma in het Westen financieren, terwijl ze er zelf niets van moeten hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')