quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:
Ik heb geen Lego meer en ook nauwelijks gehad of mee gespeeld.... was toen ook vrij basic recht toe recht aanquote:
Met veel fantasie kun je daar ook een hoop meequote:Op woensdag 1 juni 2022 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego meer en ook nauwelijks gehad of mee gespeeld.... was toen ook vrij basic recht toe recht aan
Als je maar fun hebt.. Doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen weekend grote, komend weekend kleine
Ah ok.. Wel leuk veel plezier alvastquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen weekend grote, komend weekend kleine
Regentes Mrsloveablequote:
Ja, ik let op mijn rugquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je maar fun hebt.. Doe je wel voorzichtig?
Moet er nog veel gebeuren ?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit in mijn eigen huis, een dag na de 'oplevering', en de werkzaamheden gaan gewoon verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |