SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:19 schreef Cyan9 het volgende:
Een bepaalde Amerikaanse staat moet nog wat beter haar best doen voor ik haar ook een held noem.
Maar de TT is weer gefixed hoor.
Ik zit mobiel en moet ook nog keihard werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ook weer zo inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beter Excel dan een auto op het terras van je stamcafé![]()
Gelukkig dat het relatief goed afgelopen is met de betrokkenen, @:strani
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog lezen waarom Hamlapjes een held is.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar het is ongetwijfeld terecht!
quote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog lezen waarom Hamlapjes een held is.
GC / Vriendschap tussen man en vrouw, vind je dat kunnen?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar het is ongetwijfeld terecht!
Heavyquote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Strani het volgende:
Zo, heftig verhaal vanuit m'n stamcafé en de café's er direct naast. Gisterenavond is een auto daar de terrassen op gereden en van wat ik hoor qua ravage is het een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Wel een paar gewonden. Enorm geluk dat op het terras van mijn stamcafé, wat ook de eerste was die geraakt werd, net niemand meer zat omdat de eigenaar minuten daarvoor had gezegd dat ze gingen sluiten. Een bloembak op het tweede terras heeft waarschijnlijk voorkomen dat de auto daadwerkelijk het derde café is binnengereden, waar op dat moment ook meerdere van mijn vrienden en kennissen aanwezig waren bij de voordeur.
Net een vriend van me die daar was gesproken en die was nog aardig in shock. Stond ook tien seconden ervoor nog op de plek waar de auto het terras raakte, zei hij. Ben blij dat ik er zelf gisteren niet was omdat ik voor de verandering eens vroeg naar huis was gegaan.
Ik heb alleen Hamlaps reactie gelezen.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
GC / Vriendschap tussen man en vrouw, vind je dat kunnen?
Succes en sterkte!
Wij hebben twee afleveringen gezien nu, wij vinden het ook weer gaafquote:Op maandag 30 mei 2022 16:40 schreef Momo het volgende:
Nieuw Stranger Things seizoen wel echt weer gaaf
Oeh lekker. Heb je een recept? Ik wil ook weleens zoiets maken maar weet nooit zo goed wat de beste manier is.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:46 schreef Arizona het volgende:
Eindelijk klaar met werken. Nou ja het is nog best vroeg, maar het VOELT wel als eindelijk. Het was een drukke dag.
Zometeen lekker een nachosschotel in de oven
Wederom bewijs dat mobiel FOK!ken zwaar inferieur is.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en moet ook nog keihard werken
Zolang er maar veel kaas op zitquote:Op maandag 30 mei 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oeh lekker. Heb je een recept? Ik wil ook weleens zoiets maken maar weet nooit zo goed wat de beste manier is.
Ik had van jou niet anders verwachtquote:Op maandag 30 mei 2022 16:53 schreef Guanabana het volgende:
Heb al twee keer het onderdeel 'gevaarherkenning' gehaald bij oefenexamens.
Ik ben een parodie topic aan het lezen. Ja toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
En ook fijn dat @Strani daar niet als (on)schuldige omstander bij aanwezig was.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:14 schreef H_T het volgende:
@:Strani heftig verhaal! Fijn dat er geen onschuldige gewonden zijn gevallen
quote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |