abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204909319

Welkom! In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen rond worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens. Met andere woorden, het uitgangspunt is hier in principe het gebruik van alternatieve bronnen.

Bestaat de ‘deep state’? Houdt de politieke elite een bewijs achter voor het bestaan van buitenaards leven? Zit er een kern van waarheid in de vermeende complottheorie QAnon? Is er gefraudeerd in de recente verkiezingen van 2020? Zijn de Democraten bezig met het importeren van heel nieuw kiesleger door allerlei illegale migranten een verblijfsvergunning te geven? Worden kinderen op Amerikaanse scholen nu wel of niet geïndoctrineerd met CRT? En zijn de Republikeinen nu allemaal niet meer dan racisten zoals veel mainstream media vaak melden? Bespreek het hier!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204909381

Nancy Pelosi's (82) man is gisternacht opgepakt voor rijden onder invloed DUI 8)7

quote:
He has been the chair of the Foreign Service Board at Georgetown since 2009. Pelosi founded and runs the venture capital firm Financial Leasing Services, through which he and his wife, Nancy Pelosi, have amassed a personal fortune of about $114 million.
114miljoen waard zijn die engnek en dronken in de auto stappen, en dan zelfs met die leeftijd al helemaal riskant -O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204911112
pi_204911365
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Nancy Pelosi's (82) man is gisternacht opgepakt voor rijden onder invloed DUI 8)7
Poeh zeg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204911386
quote:
11s.gif Op zondag 29 mei 2022 18:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen Sandy Hook en die Benghazi hearing zit ongeveer 3 jaar, maar goed, een kniesoor die daar op let. We zijn hier iets op het spoor.
  maandag 30 mei 2022 @ 08:59:34 #6
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204911674
quote:
10s.gif Op zondag 29 mei 2022 18:54 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is een nogal Linkse manier om cultuur te zeggen.
Hihi, inderdaad.

Maar 'sociaal-economische factoren' klinkt zo lekker politiek correct. Je schetst daarmee eigenlijk het beeld dat mensen er zelf niets aan kunnen doen. Men is slechts een speelbal van oneerlijk systeem en criminaliteit (lees: een gang cultuur) is dan zogenaamd een logisch gevolg.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204912584
twitter

40 miljard had inderdaad een hoop kunnen doen in de VS inclusief het bouwen van een muur.
Feit blijft dat de uniparty totaal niet de belangen van het land behartigd. Het geld is helaas al die kant op gestuurd met als gevolg een nog veel langere oorlog uiteraard uitgevochten in Oekraïne zelf.
Ondertussen kampt men in de VS met criminaliteit, illegale immigratie en zeurt men over het feit dat het duur is om beveiliging bij scholen te zetten.
pi_204912592
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, inderdaad.

Maar 'sociaal-economische factoren' klinkt zo lekker politiek correct. Je schetst daarmee eigenlijk het beeld dat mensen er zelf niets aan kunnen doen. Men is slechts een speelbal van oneerlijk systeem en criminaliteit (lees: een gang cultuur) is dan zogenaamd een logisch gevolg.
De realiteit is dat de oplossing niet uit de politiek kan komen maar vanuit de mensen zelf.
Zolang men een bepaalde cultuur maar blijft verheerlijken dan heeft dat effect op de jeugd zelf.
  maandag 30 mei 2022 @ 11:30:05 #9
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204912758
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De realiteit is dat de oplossing niet uit de politiek kan komen maar vanuit de mensen zelf.
Zolang men een bepaalde cultuur maar blijft verheerlijken dan heeft dat effect op de jeugd zelf.
Ik denk zeker dat de politiek bepaalde beslissingen kan nemen om mensen te stimuleren om de juiste keuzes te maken. Maar uiteindelijk blijven mensen inderdaad zelf verantwoordelijk voor veel zaken in hun leven. Al moet je daar natuurlijk niet mee aankomen bij Linksen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204912915
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk zeker dat de politiek bepaalde beslissingen kan nemen om mensen te stimuleren om de juiste keuzes te maken. Maar uiteindelijk blijven mensen inderdaad zelf verantwoordelijk voor veel zaken in hun leven. Al moet je daar natuurlijk niet mee aankomen bij Linksen.
Daar heb je wel gelijk in, maar als er aan de andere kant dan weer politici zijn die gaan roepen dat de sociaal economische status volledig te danken is aan de slavernij, white supremacy en Republikeinen dan gaat het nooit wat worden.
Helaas scoren dit soort teksten goed bij een aanzienlijk deel van de arme zwarte kiezers en blijven deze mensen trouw Democraten stemmen ondanks het feit dat ze er niet echt op vooruit gaan.
Er moeten mensen uit de zwarte gemeenschap opstaan en proberen de cultuur op een positieve manier te veranderen.
Het verheerlijken van het bende leven en het neerkijken op scholing en fatsoen moet stoppen.
Ook moet het eens afgelopen zijn met de zelfhaat en de mentale slavernij van de zwarte gemeenschap waardoor mensen zoals Biden kunnen definiëren wat zwart nu eigenlijk betekent.
pi_204913153
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:11 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
40 miljard had inderdaad een hoop kunnen doen in de VS inclusief het bouwen van een muur.
Feit blijft dat de uniparty totaal niet de belangen van het land behartigd. Het geld is helaas al die kant op gestuurd met als gevolg een nog veel langere oorlog uiteraard uitgevochten in Oekraïne zelf.
Ondertussen kampt men in de VS met criminaliteit, illegale immigratie en zeurt men over het feit dat het duur is om beveiliging bij scholen te zetten.
Waarom stak Trump geen geld in 'veiligere scholen' toen hij president was?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204913168
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als hij dat had voorgesteld dan waren de Democraten daar om te roepen dat het geldverspilling was net zoals met de muur.
Maar waarom hij dat in zijn termijn niet heeft gedaan? Geen idee, misschien was hij op dat moment met andere zaken bezig.
pi_204913175
quote:

[..]
Maar wat vind jij er eigenlijk van dat de Amerikanen weer eens op de laatste plaats komen door 40 miljard naar Oekraïne te sturen in deze economisch zware tijden?
pi_204913194
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als hij dat had voorgesteld dan waren de Democraten daar om te roepen dat het geldverspilling was net zoals met de muur.
Heeft hij überhaupt geprobeerd de Democraten te overtuigen? Bovendien hadden de Reps gedurende de eerste twee jaar van zijn termijn de meerderheid in het Congres.

Bovendien weet meesterlijke dealmaker als Trump zo'n geweldig plan toch wel te verkopen?
pi_204913251
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Heeft hij überhaupt geprobeerd de Democraten te overtuigen? Bovendien hadden de Reps gedurende de eerste twee jaar van zijn termijn de meerderheid in het Congres.

Bovendien weet meesterlijke dealmaker als Trump zo'n geweldig plan toch wel te verkopen?
Ik spreek niet voor niets over de uniparty. Maar vind je het niet vreemd dat er 40 miljard word vrijgemaakt voor een uiterst corrupt land met een economie ter grootte van de provincie Utrecht? Ondertussen heeft men er alles aan gedaan om de wensen van miljoenen Amerikanen te negeren/actief tegen te werken omdat een paar miljard voor dichte grenzen te veel geld was.
pi_204913270
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar wat vind jij er eigenlijk van dat de Amerikanen weer eens op de laatste plaats komen door 40 miljard naar Oekraïne te sturen in deze economisch zware tijden?
Ik vind het populistische prietpraat. Het is niet alsof de pot leeg is nu er 40 miljard naar Oekraïne gaat. Het is niet of-of.

Dat zag je ook in coronatijd, toen noodlijdende ondernemers financieel werden ondersteund.

Waar moet de Amerikaanse regering volgens jou geld aan uitgeven in deze 'economisch zware tijden'?
  maandag 30 mei 2022 @ 12:34:21 #17
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204913279
quote:

[..]
Heeft hij dat niet gedaan dan? Met de 'STOP School Violence Act' werd in 2018 ruim 125 miljoen dollar vrijgemaakt om de veiligheid op scholen te bevorderen. Dus wat je hier post klopt gewoon niet.
pi_204913290
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik spreek niet voor niets over de uniparty. Maar vind je het niet vreemd dat er 40 miljard word vrijgemaakt voor een uiterst corrupt land met een economie ter grootte van de provincie Utrecht? Ondertussen heeft men er alles aan gedaan om de wensen van miljoenen Amerikanen te negeren/actief tegen te werken omdat een paar miljard voor dichte grenzen te veel geld was.
Ik vind dat niet vreemd nee. De VS belooft Oekraïne te ondersteunen in zijn strijd tegen Rusland en die belofte wordt ingelost.

Loop je nou steeds te janken over die muur? Man, fuck die schijtmuur.
pi_204913303
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik vind het populistische prietpraat. Het is niet alsof de pot leeg is nu er 40 miljard naar Oekraïne gaat. Het is niet of-of.

Dat zag je ook in coronatijd, toen noodlijdende ondernemers financieel werden ondersteund.

Waar moet de Amerikaanse regering volgens jou geld aan uitgeven in deze 'economisch zware tijden'?
Helder, je hebt er totaal geen problemen mee dat 40 miljard van de Amerikaanse belastingbetaler verdwijnt in Oekraïne maar als de Amerikanen zelf iets willen dan worden ze actief tegengewerkt door hun eigen landgenoten. Amerika laatst, geen wonder dat Trump nog mateloos populair is onder de Republikeinen. Je kan het populistisch gelul noemen maar feit blijft dat die 40 miljard niet aan de Amerikanen word besteed maar liever besteed word aan Oekraïners en hun oorlog met Rusland.
Daar zal de gemiddelde Amerikaan echt beter van worden, ondertussen is er een crisis aan de grens en komen mensen daar amper meer rond.
Ik zou ieder geval pisnijdig zijn met zoveel verraad van de eigen regering.
  maandag 30 mei 2022 @ 12:40:26 #20
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204913316
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik vind dat niet vreemd nee. De VS belooft Oekraïne te ondersteunen in zijn strijd tegen Rusland en die belofte wordt ingelost.

Loop je nou steeds te janken over die muur? Man, fuck die schijtmuur.
Die muur was een fantastisch plan. Illegale migranten stoppen is erg belangrijk. Maar we weten natuurlijk allemaal dat de Democraten dol zijn op illegale migratie.
pi_204913322
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heeft hij dat niet gedaan dan? Met de 'STOP School Violence Act' werd in 2018 ruim 125 miljoen dollar vrijgemaakt om de veiligheid op scholen te bevorderen. Dus wat je hier post klopt gewoon niet.
Dat voorstel kwam uit de koker van een Republikeins congreslid, het was geen bedenksel van de regering Trump. Hij heeft enkel een krabbeltje gezet.

Bovendien was het blijkbaar niet voldoende. Waarom heeft zijn regering gedurende Trumps termijn niet aangedrongen op extra uitgaven?

Roepen van de zijlijn, zoals Trump nu doet, is makkelijk. Het komt alleen wat lullig over als je net vier jaar president bent geweest.
pi_204913342
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Helder, je hebt er totaal geen problemen mee dat 40 miljard van de Amerikaanse belastingbetaler verdwijnt in Oekraïne maar als de Amerikanen zelf iets willen dan worden ze actief tegengewerkt door hun eigen landgenoten. Amerika laatst, geen wonder dat Trump nog mateloos populair is onder de Republikeinen. Je kan het populistisch gelul noemen maar feit blijft dat die 40 miljard niet aan de Amerikanen word besteed maar liever besteed word aan Oekraïners en hun oorlog met Rusland.
Daar zal de gemiddelde Amerikaan echt beter van worden, ondertussen is er een crisis aan de grens en komen mensen daar amper meer rond.
Ik zou ieder geval pisnijdig zijn met zoveel verraad van de eigen regering.
Tsja, ik zou de Amerikanen ook aanraden om meer geld te steken in sociale programma's ter ondersteuning van mensen die het moeilijk hebben. Maar het zijn met name de Reps die fel gekant zijn tegen dergelijk beleid.
pi_204913355
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Lol dat wist ik dus ook niet.
pi_204913378
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, ik zou de Amerikanen ook aanraden om meer geld te steken in sociale programma's ter ondersteuning van mensen die het moeilijk hebben. Maar het zijn met name de Reps die fel gekant zijn tegen dergelijk beleid.
Het staat de staten helemaal vrij om dat te doen. Dat is nu net het mooie van federalisme, alles is mogelijk op het niveau van de staten. Kijk bijvoorbeeld maar naar Romney care in Michigan. Het probleem met de Democraten is dat ze alles via de federale overheid willen regelen en dan stuit je op tegenstand van de Republikeinen, zo gek is dat toch niet?
  maandag 30 mei 2022 @ 12:50:47 #25
323401 Kijkertje
met filter
pi_204913405
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol dat wist ik dus ook niet.
Je weet wel meer niet. Hoeveel geld is er al gestopt in 'school safety' denk je?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204913428
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het staat de staten helemaal vrij om dat te doen. Dat is nu net het mooie van federalisme, alles is mogelijk op het niveau van de staten. Kijk bijvoorbeeld maar naar Romney care in Michigan. Het probleem met de Democraten is dat ze alles via de federale overheid willen regelen en dan stuit je op tegenstand van de Republikeinen, zo gek is dat toch niet?
Het is mij niet duidelijk wat je nou precies wilt. Je bent boos omdat Amerikanen op de laatste plaats zouden komen, maar tegelijkertijd vind je dat de federale overheid geen geld moet steken in diezelfde mensen.
pi_204913471
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:38 schreef Chivaz het volgende:
(...) en komen mensen daar amper meer rond.

Moeten ze maar harder werken, dit lijkt me geen probleem van de overheid.
pi_204913479
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Idd je boos maken over woke boeken maar het heel normaal vinden dat kinderen gegroomed worden met wapen advertenties en lessen op de lagere school. zomer wapen kampen voor jeugd normaal vinden

Vreemde prioriteiten hebben die republikeinen maar ze zijn blijkbaar selectief banger voor zogenoemde woke woorden dan voor dodelijke aanval wapens.

De realiteit is dat advertenties goed werken en als je dan ook nog als NRA bepaalde politici steunt je daarop het beleid kan bepalen. Een bananen republiek wat zich voordoet als democratisch westers land .
  maandag 30 mei 2022 @ 12:58:45 #29
323401 Kijkertje
met filter
pi_204913481
quote:
In the aftermath of a 2018 school shooting in Santa Fe, Tex., that killed 10, state lawmakers passed a raft of laws intended to prevent the kind of bloodshed that unfolded at Robb Elementary School. State records show Uvalde benefited from a $69,000 grant in 2020 to update its security. The district had also doubled its spending on security in the 2019-2020 school year, spending $445,000, though budget documents did not detail how the money was spent.

WP
Heeft dus niet geholpen :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204913507
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is mij niet duidelijk wat je nou precies wilt. Je bent boos omdat Amerikanen op de laatste plaats zouden komen, maar tegelijkertijd vind je dat de federale overheid geen geld moet steken in diezelfde mensen.
Boos ben ik niet, het is immers niet mijn land. Maar ik vind het bijzonder dat er 40 miljard naar Oekraïne kan gaan maar wat geld voor grensbewaking word gezien als geldverspilling.
Daarna kom jij met de opmerking dat je graag wat sociale programma’s zou zien maar dat het allemaal niet door kan gaan door die dekselse Republikeinen.
Vervolgens merk ik op dat het normaal is dat er tegenstand is voor sociale programma’s maar als de noodzaak echt zo hoog is dat het de staten vrij staat om sociale programma’s in te voeren.
Grensbewaking is nu net een taak voor de federale overheid en de uniparty verzaakt die taak met als gevolg een enorme crisis aan de grens.
pi_204913533
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Boos ben ik niet, het is immers niet mijn land. Maar ik vind het bijzonder dat er 40 miljard naar Oekraïne kan gaan maar wat geld voor grensbewaking word gezien als geldverspilling.
Daarna kom jij met de opmerking dat je graag wat sociale programma’s zou zien maar dat het allemaal niet door kan gaan door die dekselse Republikeinen.
Vervolgens merk ik op dat het normaal is dat er tegenstand is voor sociale programma’s maar als de noodzaak echt zo hoog is dat het de staten vrij staat om sociale programma’s in te voeren.
Grensbewaking is nu net een taak voor de federale overheid en de uniparty verzaakt die taak met als gevolg een enorme crisis aan de grens.
Je zit te zaniken over hoe Amerikanen worden achtergesteld in deze 'economisch zware tijden' en begint vervolgens over grensbewaking.

Immigranten tegenhouden doet niets met de koopkracht van de doorsnee Amerikaan.
pi_204913543
De hoeveelheid wapens die nu worden gedropt in Oekraine gaat Europa in de aankomende jaren heel veel last van krijgen, denk aan dat wapens veel makkelijker beschikbaar gaan worden voor terroristen of andere criminelen.

De grenzen die openstaan bij Oekraine is een gratis doorvoer voor wapens en mensen smokkel naar Europa.

Al die oorlogen die dankzij Bush/Obama/Biden zijn begonnen zorgen voor vluchtelingen stromen en ontwrichten Europa, dit is gewoon een plan. Europa moet 1 worden met allemaal verschillende nationaliteiten. -O-

Kijk naar Frankrijk, dat is een Afrikaans land geworden binnen europa! Import third world, become third world.
  maandag 30 mei 2022 @ 13:07:13 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204913547
quote:

[..]
Is het ook!

Want de VS ging dit niet bekostigen weet je nog?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 mei 2022 @ 13:07:29 #34
323401 Kijkertje
met filter
pi_204913550
quote:

[..]
Dat wordt niet gezien als geldverspilling. Wat wel gezien wordt als geldverspilling is een muur als oplossing in gebieden waar dat niet nodig is/ waar er betere oplossingen zijn dan een muur.
pi_204913604
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je zit te zaniken over hoe Amerikanen worden achtergesteld in deze 'economisch zware tijden' en begint vervolgens over grensbewaking.

Immigranten tegenhouden doet niets met de koopkracht van de doorsnee Amerikaan.
Vertel dat aan de bouwvakkers, en productiemedewerkers in de VS.
pi_204913617
quote:
81s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat wordt niet gezien als geldverspilling. Wat wel gezien wordt als geldverspilling is een muur als oplossing in gebieden waar dat niet nodig is/ waar er betere oplossingen zijn dan een muur.
Nou we zien dat het werkt, hoeveel kwamen er nu ook al weer over de grens?
pi_204913642
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe is een bouwvakker in Oregon die amper rond kan komen nu geholpen met forse investeringen in grensbewaking?
pi_204913655
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hoe is een bouwvakker in Oregon die amper rond kan komen nu geholpen met forse investeringen in grensbewaking?
Die is zeer zeker niet geholpen met het sturen van 40 miljard naar Oekraïne.
  maandag 30 mei 2022 @ 13:21:42 #39
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204913694
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat voorstel kwam uit de koker van een Republikeins congreslid, het was geen bedenksel van de regering Trump. Hij heeft enkel een krabbeltje gezet.

Bovendien was het blijkbaar niet voldoende. Waarom heeft zijn regering gedurende Trumps termijn niet aangedrongen op extra uitgaven?

Roepen van de zijlijn, zoals Trump nu doet, is makkelijk. Het komt alleen wat lullig over als je net vier jaar president bent geweest.
Nou, dat is niet helemaal waar. Die bill had de volledige steun van de Trump administration. DeVos had volgens mij ook nog de nodige onderzoeken gestart mbt veiligheid op scholen. Het komt er gewoon op neer dat de regering onder Trump wél met deze zaken is bezig geweest en er ook geld voor heeft uitgetrokken. Maar jij wil een ander beeld schetsen, waarschijnlijk vanwege je sterke afkeer jegens Trump en de Republikeinen.
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Idd je boos maken over woke boeken maar het heel normaal vinden dat kinderen gegroomed worden met wapen advertenties en lessen op de lagere school. zomer wapen kampen voor jeugd normaal vinden

Vreemde prioriteiten hebben die republikeinen maar ze zijn blijkbaar selectief banger voor zogenoemde woke woorden dan voor dodelijke aanval wapens.

De realiteit is dat advertenties goed werken en als je dan ook nog als NRA bepaalde politici steunt je daarop het beleid kan bepalen. Een bananen republiek wat zich voordoet als democratisch westers land .
Kinderen groomen met wapen advertenties?

En dat de VS wat afwijkt van jouw progressief socialistische beeld van wat een 'democratisch Westers land' zou moeten zijn, kan prima. Maar dat maakt het nog geen bananenrepubliek natuurlijk.
pi_204913696
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die is zeer zeker niet geholpen met het sturen van 40 miljard naar Oekraïne.
Klopt. Dat beweerde ik dan ook niet.

Mijn vraag blijft staan.
pi_204913701
Vraag en aanbod is zeker relevant voor de bouwvakker in Oregon. Buiten het feit dat het lachwekkend is om te denken dat illegalen slechts in de grensstaten blijven kun je de economische realiteit niet negeren.
Zodra het aanbod groter is dan de vraag drukt dat de lonen van de arbeiders. Daar zal de gemiddelde kantoormedewerker geen last van hebben maar voor mensen die met hun handen werken is dat natuurlijk wel anders.
pi_204913722
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dus werkgevers nemen daar illegalen in dienst voor deze banen dat is niet zo mooi wat willen beide partijen daaraan doen.
  maandag 30 mei 2022 @ 13:25:40 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204913728
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zou ook schelen als ze geen huizen bouwen van hout.

In niet wachten op een muur maar andere projecten aannemen.
pi_204913744
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:22 schreef Chivaz het volgende:
Vraag en aanbod is zeker relevant voor de bouwvakker in Oregon. Buiten het feit dat het lachwekkend is om te denken dat illegalen slechts in de grensstaten blijven kun je de economische realiteit niet negeren.
Zodra het aanbod groter is dan de vraag drukt dat de lonen van de arbeiders. Daar zal de gemiddelde kantoormedewerker geen last van hebben maar voor mensen die met hun handen werken is dat natuurlijk wel anders.
Maar de arbeidsmarkt is momenteel, ook in Amerika, zeer schaars. Waarom zijn de lonen nog niet aan het stijgen?
pi_204913745

"journalisten" kuch activisten die roepen om meer geld, zie laatste bericht van dit gekkie

The West is becoming dangerously complacent and failing to provide Kyiv with the weapons it needs.
pi_204913750
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:22 schreef Chivaz het volgende:
Maar gaan bouwvakker op dit moment dan gebukt onder lage lonen, veroorzaakt door immigratie?
  maandag 30 mei 2022 @ 13:28:24 #47
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204913757
quote:
81s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat voor betere oplossingen zat je aan te denken dan?
  maandag 30 mei 2022 @ 13:29:43 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204913769
quote:
11s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat voor betere oplossingen zat je aan te denken dan?
Slotgracht :P
pi_204913770
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:21 schreef HowardRoark het volgende:

En dat de VS wat afwijkt van jouw progressief socialistische beeld van wat een 'democratisch Westers land' zou moeten zijn, kan prima. Maar dat maakt het nog geen bananenrepubliek natuurlijk.
Goh dat je al socialistisch bent als je observeerbaar kan zien dat in de VS partijen flink wat geld krijgen van bedrijven en daaraan beleid wordt gekoppeld. Probeer eens een argument te geven waarom partijen die van ondernemingen veel geld krijgen niet in faveure van die bedrijven beleid zouden maken.
pi_204913812
Wat je hier nu ziet is precies wat er mis is met het progressieve wereldbeeld.
Ze pretenderen voor de kleine man op te komen doormiddel van allerlei sociale programma’s en vooral afgeven op het kapitalisme dat miljoenen mensen uit de armoede heeft getrokken.
Ondertussen moet diezelfde arbeider maar concurreren met mensen uit de 3e wereld en een hongerloontje voor lief nemen en ziet hij zijn eigen buurt veranderen in iets waar hij niet voor heeft gekozen terwijl het progressieve leiderschap daar totaal geen last van heeft.
Het zelfde zie je ook gebeuren in Nederland waar de PvdA de arbeider heeft verraden en verkocht. De PVV dient een motie in waar er word gesteld dat statushouders geen voorrang zouden moeten krijgen op sociale huurwoningen.
De gehele 2e kamer op de PVV FVD en volgens mij BBB na stemden tegen die motie.
Kortom de Nederlander met een kleine beurs kan de tering krijgen en moet zelf maar een dak boven zijn hoofd regelen terwijl de statushouder zo kan doorstromen naar een sociale huurwoning. En het dan gek vinden dat de arbeiders hun heil ergens anders gaan zoeken in het geval van de VS zitten ze nu bij Trump en de America first beweging.
  maandag 30 mei 2022 @ 13:39:41 #51
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204913836
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Goh dat je al socialistisch bent als je observeerbaar kan zien dat in de VS partijen flink wat geld krijgen van bedrijven en daaraan beleid wordt gekoppeld. Probeer eens een argument te geven waarom partijen die van ondernemingen veel geld krijgen niet in faveure van die bedrijven beleid zouden maken.
Dat derden of vakbonden een vinger in de pap bij beide politieke partijen in de VS klopt, alleen jij had het over de grooming van kinderen met 'wapen advertenties' en dat de VS een bananenrepubliek was.
pi_204913837
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar gaan bouwvakker op dit moment dan gebukt onder lage lonen, veroorzaakt door immigratie?
Als het aanbod groter is dan de vraag heeft dat altijd als resultaat lagere lonen.
In het begin van Trumps termijn kwam er een artikel uit Texas dat dankzij het afschrikwekkende beleid van Trump het aantal illegalen voor bouwbedrijven niet meer voor het oprapen lagen.
Dat had dus als gevolg dat de lonen voor de bouwvakkers in Texas aan het stijgen waren.
Het binnenhalen van illegalen is gewoon beleid, zelfs Bernie Sanders was het daar mee eens tot dat hij erachter kwam dat dichte grenzen niet echt lekker lag bij de progressieven.
pi_204913858
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als het aanbod groter is dan de vraag heeft dat altijd als resultaat lagere lonen.
In het begin van Trumps termijn kwam er een artikel uit Texas dat dankzij het afschrikwekkende beleid van Trump het aantal illegalen voor bouwbedrijven niet meer voor het oprapen lagen.
Dat had dus als gevolg dat de lonen voor de bouwvakkers in Texas aan het stijgen waren.
Het binnenhalen van illegalen is gewoon beleid, zelfs Bernie Sanders was het daar mee eens tot dat hij erachter kwam dat dichte grenzen niet echt lekker lag bij de progressieven.
Want zoals hierboven aangegeven is de werkloosheid historisch laag. De lonen zouden dus juist moeten stijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 08-06-2022 10:54:13 ]
pi_204914033
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kom maar op met dat artikel.

Want zoals hierboven aangegeven is de werkloosheid historisch laag. De lonen zouden dus juist moeten stijgen.
Kon alleen deze vinden: https://fred.stlouisfed.org/series/TXWCON , loonontwikkeling van beroepsgroep 'construction' in Texas.

Kleine spoiler: die dalen niet.
pi_204914095
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat derden of vakbonden een vinger in de pap bij beide politieke partijen in de VS klopt, alleen jij had het over de grooming van kinderen met 'wapen advertenties' en dat de VS een bananenrepubliek was.
Company that made Texas shooter’s rifle had posted weapon ad featuring toddler mama ik wil ook zo'n aanvalswapen onder de kerstboom. :{

Waarbij het dan zelfs vreemd te noemen is dat tabaksreclame daar verboden is wat een selectief verbodsland is die bananenrepubliek toch.
  maandag 30 mei 2022 @ 14:30:26 #56
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204914175
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Company that made Texas shooter’s rifle had posted weapon ad featuring toddler mama ik wil ook zo'n aanvalswapen onder de kerstboom. :{

Waarbij het dan zelfs vreemd te noemen is dat tabaksreclame daar verboden is wat een selectief verbodsland is die bananenrepubliek toch.
Dat soort reclames zijn nogal bizar inderdaad. Het is vanzelfsprekend dat wapens geen speelgoed zijn voor kinderen. Maar om dit dan nu te presenteren als de norm en dat iedereen dit normaal vind is een weer iets heel anders.
pi_204914228
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kom maar op met dat artikel.

Ik ben op zoektocht geweest maar helaas niet kunnen vinden. Maar goed de realiteit qua vraag en aanbod blijft uiteraard nog steeds staan.
  maandag 30 mei 2022 @ 15:09:02 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204914422
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat dacht je van de kindersuprice.
  maandag 30 mei 2022 @ 15:11:11 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204914440
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat soort reclames zijn nogal bizar inderdaad. Het is vanzelfsprekend dat wapens geen speelgoed zijn voor kinderen. Maar om dit dan nu te presenteren als de norm en dat iedereen dit normaal vind is een weer iets heel anders.
Er zijn ook gewoon vuurwapens voor kinderen hé.
https://www.google.com/am(...)-canada-61192975.amp
pi_204914541
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
vanzelfsprekend dat wapens geen, dat blijkt uit niets wat de republikeinen hierover zeggen. Het 2e amandement gebruiken als de types speelgoed voor de volwassen mannen aan banden zou worden gelegd.

Waarom zijn er ook roze meisjes geweren door de wapenindustrie uitgebracht? Worden er kinder schietkampen gehouden?

Dat komt me toch over als een wapengek land die wapens echt als speelgoed presenteren om kinderen maar zo vroeg mogelijk te indoctrineren dat wapens en schieten heel normaal zijn.
pi_204914665
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
vanzelfsprekend dat wapens geen, dat blijkt uit niets wat de republikeinen hierover zeggen. Het 2e amandement gebruiken als de types speelgoed voor de volwassen mannen aan banden zou worden gelegd.

Waarom zijn er ook roze meisjes geweren door de wapenindustrie uitgebracht? Worden er kinder schietkampen gehouden?

Dat komt me toch over als een wapengek land die wapens echt als speelgoed presenteren om kinderen maar zo vroeg mogelijk te indoctrineren dat wapens en schieten heel normaal zijn.
Misschien vinden ze dat ook heel normaal dat kinderen vroeg in contact komen met wapens en schieten.
Het lijkt mij ook niet geheel onverstandig om je kinderen te leren verstandig met wapens om te gaan als je zelf wapens in huis hebt liggen.

Ik zat dit net even te kijken omdat je het had over roze wapens voor meisjes. De nadruk word wel heel erg gelegd op jagen en zelfbescherming. Aan zijn accent te horen woont deze man denk ik niet in een metropool.
pi_204914942
Dus een klein gedeelte van Amerika vind het normaal dat kinderen al jong met wapens in aanraking komen wat hetzelfde klein gedeelte is die tegen woke boeken zijn dat kinderen niet in aanraking mogen komen met genders. En dat klein gedeelte gijzelt onderhand dat land met hun idiote onlogica, wederom een treffend voorbeeld van een bananenrepubliek. :D
  maandag 30 mei 2022 @ 17:18:02 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204915484
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Misschien vinden ze dat ook heel normaal dat kinderen vroeg in contact komen met wapens en schieten.
Het lijkt mij ook niet geheel onverstandig om je kinderen te leren verstandig met wapens om te gaan als je zelf wapens in huis hebt liggen.

Ik zat dit net even te kijken omdat je het had over roze wapens voor meisjes. De nadruk word wel heel erg gelegd op jagen en zelfbescherming. Aan zijn accent te horen woont deze man denk ik niet in een metropool.
Goh en in Nederland zit echt overal een waarschuwings label op.

Kindersuprice is verboden in de VS omdat er ergens ooit een klein kind op de EHBO is beland omdat ze een namaak kindersuprice in de keel vast had zitten..

Maar vuurwapens sure why nut..

Ik maak me al zorgen als ik de kleine een nerf geef maar in de VS gewoon een vuurwapen waarmee je iemand om zeep kan helpen aan een peuter geven...

Nee ik vind totaal niet gek dat er zoveel schietpartijen zijn in de VS als men er deze gedachten op na houd.

Straks ga je nog vertellen dat als alle kindjes op die school een vuurwapen hadden dit dus nooit was voorgekomen..

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 08-06-2022 10:56:02 ]
  maandag 30 mei 2022 @ 17:19:59 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204915504
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:08 schreef Basp1 het volgende:
Dus een klein gedeelte van Amerika vind het normaal dat kinderen al jong met wapens in aanraking komen wat hetzelfde klein gedeelte is die tegen woke boeken zijn dat kinderen niet in aanraking mogen komen met genders. En dat klein gedeelte gijzelt onderhand dat land met hun idiote onlogica, wederom een treffend voorbeeld van een bananenrepubliek. :D
Wat een pannenkoeken land is het ook nietwaar!

Wat ben ik gewoon superblij dat als hier in Nederland een malloot met een mes zwaard of pistool rondloopt de politie gewoon uit rukt met 10 man, ondanks de kans dat misschien loos alarm is.
pi_204915691
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Goh en in Nederland zit echt overal een waarschuwings label op.

Kindersuprice is verboden in de VS omdat er ergens ooit een klein kind op de EHBO is beland omdat ze een namaak kindersuprice in de keel vast had zitten..

Maar vuurwapens sure why nut..

Ik maak me al zorgen als ik de kleine een nerf geef maar in de VS gewoon een vuurwapen waarmee je iemand om zeep kan helpen aan een peuter geven...

Nee ik vind totaal niet gek dat er zoveel schietpartijen zijn in de VS als men er deze gedachten op na houd.

Straks ga je nog vertellen dat als alle kindjes op die school een vuurwapen hadden dit dus nooit was voorgekomen..
Lol niemand geeft daar wapens aan een peuter en ik mag aannemen dat het kind niet alleen op pad gaat met een wapen. Op een van die wapens zat zelfs een slotje dus aan de veiligheid is zeker gedacht. Nogmaals het is meer bedoeld om te jagen en gezien het caliber kunnen ze er vogeltjes en andere kleine diertjes mee kapot schieten.
pi_204915701
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:02 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat zal met de huidige inrichting van de 'samenleving' daar ook nog wel een tijdje zo blijven. Problemen oplossen is niet de insteek.
Ik ben het zowaar met je eens, men drijft liever politiek op het leed van mensen ipv met echte oplossingen te komen.
  maandag 30 mei 2022 @ 18:52:54 #67
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204916327
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:08 schreef Basp1 het volgende:
Nee hoor, één zo'n advertentie staat is niet hetzelfde als een verscheidenheid aan woke gedachtegoed dat zich inmiddels diep heeft doordrongen in het hele Amerikaanse schoolsysteem. Helaas voor jou, maar deze vergelijking gaat dus niet op.
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat het verbeteren van sociaal-economische factoren tot minder criminaliteit leidt staat buiten kijf. Dat jij daar dan weer een stropop voor op meent te moeten tuigen is weer een ander verhaal.
Nergens wordt een stropop opgetuigd. De realiteit van Links gedachtegoed wordt slechts benoemd.
quote:
81s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom zoeken jullie zelf niet eens wat op en moet alles eindeloos herhaald worden? Er zijn zat artikelen over? De afscheidingen die gemaakt worden zijn sws slechts een onderdeel van de grensbewaking, nergens wordt alleen maar vertrouwd op een 'muur'. Zou wat moois zijn want een lange ladder en een touw schijnt genoeg te zijn om over Trump's muur heen te kunnen komen :D
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je doelt op al die mensen die aangehouden worden? Dan werkt het toch? :D

Overigens komen de meeste mensen (die asiel willen aanvragen) nog steeds via de grensposten binnen. Nu al een tijdje niet trouwens vanwege het nog steeds in werking zijnde 'Title 42' ivm corona.
Ondanks dat migranten met veel moeite en een ladder nog over zo'n muur kunnen komen, loods je daar echt niet even tientallen mensen overheen, dat is nog behoorlijk gevaarlijk ook. En daarmee heb je dus wel een flink obstakel gecreëerd mbt illegale migratie. En dat was ook net de bedoeling: illegale migranten afremmen.

Daarnaast zie nog steeds nergens een betere oplossing tegen het stoppen van illegale migratie? Ik betwijfel ook of jij daar überhaupt wel een voorstander van bent.
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:45 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou nou. :D Aan beide kanten van het spectrum overigens. Het is dan ook vreemd dat er zoveel aandacht naar dat tweedewereldland uitgaat.
Tweedewereldland?
pi_204917679
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Uhhhh, waar anders op? :')
  dinsdag 31 mei 2022 @ 07:12:23 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204919768
  dinsdag 31 mei 2022 @ 08:43:52 #71
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204920160
Wat is mis met 'thoughts and prayers'? Ik heb daar nu al meerdere negatieve posts over gezien de afgelopen weken.

quote:
Schrikbarend. Drag shows zijn sowieso al een vrij bizar en bijna pervers fenomeen, laat staan dat je dat gaat voorschotelen aan kinderen of kinderen stimuleert om mee te doen. Het blijft een grote vraag waarom sommigen progressieven toch zo'n fan van dit soort dingen zijn ..
  dinsdag 31 mei 2022 @ 08:47:53 #72
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204920180
Linkse streamers die willen dat de NRA meeting in Houston gebombardeerd wordt, heel normaal, heel pacifistisch weer. Hier herleeft de geest van groeperingen zoals Weather Underground. Ze krabbelden even later al direct terug.

twitter
pi_204920233
Het probleem met "thoughts and prayers" is dat ze de Linkse kas niet spekken. En uiteraard dat ze niet vrijheidsbeperkend zijn. Of Links wil het alleenrecht hebben op deugen, dat kan uiteraard ook.
pi_204921725
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 08:47 schreef HowardRoark het volgende:
Linkse streamers die willen dat de NRA meeting in Houston gebombardeerd wordt, heel normaal, heel pacifistisch weer. Hier herleeft de geest van groeperingen zoals Weather Underground. Ze krabbelden even later al direct terug.

[ twitter ]
En uiteraard kan deze trol zijn social media accounts houden. LOTT daarentegen die krijgt allerlei bans en uitsluiting van haar account voor haar kiezen voor het herposten van mafkezen.
Zonder een dubbele standaard is er helemaal geen standaard.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:53:18 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204921900
Voor Links werkt een dubbele standaard prima. Daar zijn ze dol op.
pi_204923290
twitter

Lmao, je eigen wapen slopen omdat iemand anders een verschrikkelijke daad heeft begaan met hetzelfde type wapen is natuurlijk waanzin.
Maar goed het is zijn eigendom en hij moet zelf weten wat hij er mee doet.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 15:59:02 #77
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204923375
Een rare zet. Stel dat er nu in de toekomst weer aanslagen komen met auto's, wat is dan de reactie? Je eigen auto maar wegdoen omdat een terrorist met de zijne op een aantal mensen in besluit te rijden?

In Canada gaan ze nu trouwens alle wapenverkoop aan banden leggen. De droom van menig Democraat.
pi_204923392
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 15:59 schreef HowardRoark het volgende:
Een rare zet. Stel dat er nu in de toekomst weer aanslagen komen met auto's, wat is dan de reactie? Je eigen auto maar wegdoen omdat een terrorist met de zijne op een aantal mensen in besluit te rijden?
Als hij van mening is dat niemand een auto behoort te bezitten, is het inderdaad logisch om te beginnen met het wegdoen van je eigen auto.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 16:04:07 #79
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204923405
quote:
In Canada gaan ze nu trouwens alle wapenverkoop aan banden leggen.
Hulde.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 16:10:13 #80
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204923455
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als hij van mening is dat niemand een auto behoort te bezitten, is het inderdaad logisch om te beginnen met het wegdoen van je eigen auto.
Het is alleen apart om dit te doen enkel omdat iemand anders iets vervelend heeft gedaan met eenzelfde object.
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:04 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Hulde.
Ja, dat soort dingen zullen wel goed vallen bij Linksen. De tekst erbij ook:
quote:
Canada wil met een nieuwe regelgeving de verkoop en import van pistolen verbieden. Dat kondigde premier Justin Trudeau aan bij een persconferentie. "Behalve voor het beoefenen van schietsport en voor jagen, is er geen reden dat iemand in Canada in zijn dagelijkse leven een vuurwapen nodig heeft."

(Bron: NOS)
Wij, de Staat, zullen jouw leven wel reguleren en bepalen wat jij nodig hebt en wat niet. Leuk ook voor mensen die bijvoorbeeld in een afgelegen gebied wonen, waar je er in Canada natuurlijk zat van hebt.
pi_204923513
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is alleen apart om dit te doen enkel omdat iemand anders iets vervelend heeft gedaan met eenzelfde object.
Hoezo?

Er is de VS al langer discussie over een verbod op de AR-15. Deze man is blijkbaar van mening veranderd en vindt nu dat niemand dat wapen zou moeten kunnen bezitten.

Daarom sloopt ie z'n eigen AR-15. Je kunt het ermee oneens zijn, maar het is verder niet al te ingewikkeld.
pi_204923553
quote:

In Canada gaan ze nu trouwens alle wapenverkoop aan banden leggen. De droom van menig Democraat.
Hihi, Justin Castro slaat weer toe.
pi_204923703
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vanuit zijn oogpunt is het een logische actie. Blijkbaar is de beste man na de meest recente schietpartij van mening dat burgers geen AR-15 horen te bezitten. In het kader van 'een beter milieu begint bij jezelf' sloopt hij dus alvast z'n eigen AR-15.

Kom op Chivaz, dit is toch geen hogere wiskunde?
Ik vind het maar een vreemde actie, is hij soms bang dat hij zelf een school gaat binnen lopen om vervolgens een ieder af te knallen?
In dat geval vind ik het een goede zet.
pi_204924002
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, hij vindt dat burgers geen AR-15 horen te bezitten. Daarom sloopt ie z'n eigen AR-15.

Zo ingewikkeld is dat toch niet?

Ben je nou gewoon aan het trollen of mankeert er iets aan je denkvermogen?
Ik begrijp het best, ik vind het gewoon een domme actie. Alsof er nu een trend gaat komen waar een ieder vrijwillig zijn AR gaat inleveren.
pi_204924349
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 17:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mooi whataboutism, maar hier geldt hetzelfde. Niet een zaak van de staat.
En drugs?
  dinsdag 31 mei 2022 @ 19:19:20 #86
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204925085
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 18:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En drugs?
Dat ligt er natuurlijk aan welke drugs.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 19:43:30 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204925314
twitter

Nou, ze heeft die enorm diepgewortelde haat gedeeld hoor, echt schrijnend wat dat arme kind allemaal te verwerken heeft gehad.

FFS, ze krijgt te horen dat ze niet de eerste "nigga" is SW is en dat mensen dr een diversity hire vinden. Oh en 1 analfabeet die zegt "you're days are numbered".

En dan 1 stuk echte kritiek, dat het totaal ongeloofwaardig is dat een alien "eubonics" zou kennen, wat idd nergens op slaat :').

En dat zijn dan de ergste, degene die er het hardst uitsprongen, de diepste haat die ze met ons wou delen.

Fucking snowflake :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204925451
Hoe harder ze dit soort dingen pushen hoe groter de backlash zal worden.

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 19:55:37 #89
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204925506
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Nou, ze heeft die enorm diepgewortelde haat gedeeld hoor, echt schrijnend wat dat arme kind allemaal te verwerken heeft gehad.

FFS, ze krijgt te horen dat ze niet de eerste "nigga" is SW is en dat mensen dr een diversity hire vinden. Oh en 1 analfabeet die zegt "you're days are numbered".

En dan 1 stuk echte kritiek, dat het totaal ongeloofwaardig is dat een alien "eubonics" zou kennen, wat idd nergens op slaat :').

En dat zijn dan de ergste, degene die er het hardst uitsprongen, de diepste haat die ze met ons wou delen.

Fucking snowflake :').
Je kunt gewoon beter zo'n serie/film niet kijken, dat raakt de makers het hardst en zet hopelijk eens tot nadenken over dat diversiteit gedoe. Dit soort DMs zijn kansloos en enkel koren op de molen van de woke-isten, dan kunnen ze weer klagen in de media (zoals nu) over vermeende discriminatie.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 19:58:43 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204925541
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 19:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je kunt gewoon beter zo'n serie/film niet kijken, dat raakt de makers het hardst en zet hopelijk eens tot nadenken over dat diversiteit gedoe. Dit soort DMs zijn kansloos en enkel koren op de molen van de woke-isten, dan kunnen ze weer klagen in de media (zoals nu) over vermeende discriminatie.
Ja ok, fair enough hoor, ik ben ook niet zo van het online mensen lastigvallen uit het niets. Maar aangezien de aanval vanuit Disney kwam (al voor dat deze actrice er over begon was er al een artikel dat ze "racisme" verwachtten") vind ik het wel gerechtvaardigd.

Dat kuttoontje naar fans, het van te voren aankondigen dat kritiek racisme is, het is gewoon bloedirritant.
Get woke, go broke!
  dinsdag 31 mei 2022 @ 20:05:10 #91
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204925638
Afgaande op de teksten lijkt dit inderdaad ook best wel zo'n woke typje ja. Iemand die denkt dat haar huidskleur het bepalende aspect is van haar identiteit. Dat zie je wel bij meer van die bekendheden, dat ze dan hun seksuele oriëntatie, geslacht, etniciteit of genderidentiteit helemaal uitmelken en dus elke vorm van kritiek opvatten als een vorm van discriminatie.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 20:12:11 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204925748
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:05 schreef HowardRoark het volgende:
Afgaande op de teksten lijkt dit inderdaad ook best wel zo'n woke typje ja. Iemand die denkt dat haar huidskleur het bepalende aspect is van haar identiteit. Dat zie je wel bij meer van die bekendheden, dat ze dan hun seksuele oriëntatie, geslacht, etniciteit of genderidentiteit helemaal uitmelken en dus elke vorm van kritiek opvatten als een vorm van discriminatie.
Dat is het hem dan ook, daarom is huidig entertainment zo waardeloos, het wordt gemaakt door mensen wiens enige talent is, divers en inclusief zijn. Schrijven, acteren, regisseren kunnen ze niet, ze vinken een checkbox aan.

Ja ja, uiteraard niet allemaal, blablabla.....
Get woke, go broke!
pi_204925780
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 19:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja ok, fair enough hoor, ik ben ook niet zo van het online mensen lastigvallen uit het niets. Maar aangezien de aanval vanuit Disney kwam (al voor dat deze actrice er over begon was er al een artikel dat ze "racisme" verwachtten") vind ik het wel gerechtvaardigd.

Dat kuttoontje naar fans, het van te voren aankondigen dat kritiek racisme is, het is gewoon bloedirritant.
Dus de 'aanval' kwam vanuit Disney en daarom vind jij het gerechtvaardigd dat die meid wordt lastiggevallen en uitgescholden?

Laat dat mens lekker met rust en kijk die shit dan gewoon niet.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 20:17:24 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204925825
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dus de 'aanval' kwam vanuit Disney en daarom vind jij het gerechtvaardigd dat die meid wordt lastiggevallen en uitgescholden?

Laat dat mens lekker met rust en kijk die shit dan gewoon niet.
Nee, de eerste aanval kwam van Disney, daarna kwam ze zelf met allerlei racismegeblaat. En daar wordt nu, echt enorm mild, op gereageerd.

Als je zelf met je bek op twitter gaat lopen verkondigen dat alle blanken racistisch zijn dan roep je het idd over je zelf af dat je tegengas krijgt hoor.

En zoals je kon zien viel het allemaal wel mee met dat lastig vallen, je hoort meer abuse in een Roblox-lobby :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 31 mei 2022 @ 21:58:25 #95
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204926990
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom?

Eerder vandaag was je nog fel gekant de staat die bepaalt.
Dat klopt, en nu? Het ene is het andere niet.
pi_204933028
twitter

Zo corrupt die Hillary.. of moet ik zeggen Killary, FBI deed Epstein onderzoek (Bill Clinton die vaak naar dat eiland ging)

Hillary heeft 100% epstein laten omleggen. En de Epstein case is verder in doofpot gestopt.
FBI is sowieso lachwekkend met hun stings en false flags, het is een corrupte bende met politieke voorkeur.
pi_204933582
twitter

Tip van de dag laat nooit je laptop slingeren want mensen komen meer van je te weten dan je lief is.
Hunter Biden had nogal een voorliefde voor porno en was zelf een “pornoster”. Onder een pseudoniem poste hij filmpjes van zichzelf met hoertjes.
Hij had blijkbaar een grote voorliefde voor weduwes, crack hoertjes en 18 jarige sletjes.
Hunter lijkt mij wel een prima gozer om een feestje mee te bouwen, hij heeft wel maximaal genoten van zijn vaders naam.
pi_204939278

Zorgwekkende trend, dat zwarten zichzelf touwtjes om de nek leggen omdat blanken dat weigeren te doen.
pi_204939822
twitter

Porno aan banden leggen!
  donderdag 2 juni 2022 @ 10:21:16 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204940477
Over welke restricties zou het hier precies gaan? Maar niet verbazingwekkend dat dit helemaal verkeerd valt bij bepaalde progressieven. Dat blijft toch een groep met opmerkelijke individuen. Men maakt zich constant druk dat de overheid niet genoeg het leven bepaald van de burgers, maar zodra er ook maar één iemand een voorstel voor regulatie doet waar men het zelf niet mee eens is dan is het mis. Hihi, zo hypocriet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')