Idd vooral start is leuk. Hopen op crash of iets geks. Die optocht erna vaak maar saai.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik kijk vooral voor de crashes en Max idd. Vind de race ansich nogal saai.
Oh ja wel hoor alleen niet zo vaak.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:29 schreef hollandia02 het volgende:
Heeft ViaPlay alleen recht op de internationale beelden? Je ziet nooit de mensen die praten
Hopen op een combinatie hiervan.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik kijk vooral voor de crashes en Max idd. Vind de race ansich nogal saai.
Nee, daar ben ik vorig jaar ook ingetuind. Dat was 4 maar is inmiddels 3.quote:
Jaquote:Op zondag 29 mei 2022 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
(serieuze vraag) Is de max duurtijd van een race 3 uur?
ZOAB gebruikenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of tracing aanleggen zodat de baan sneller opdroogt.
Gewoon cancellen en houden op een gelijkspel.quote:
Lijkt Russell Wilson wel, QB van Denver Broncos.quote:
In de kont plassen.quote:
Wat is het nou... ?!quote:
quote:
quote:
.......quote:Op zondag 29 mei 2022 15:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vanaf de start, maar we zijn nog niet van start
Dan zit F1TV ernaast.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik vorig jaar ook ingetuind. Dat was 4 maar is inmiddels 3.
3 fans van Hamilton, 2 vrouwen en 1 manquote:
Gaan binnen half uur weer racen johquote:Op zondag 29 mei 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
MEt gedruppel kunnen ze toch beginnen?
Materiaal is toch aanwezig enzo. Kunnen ze dan gewoon zeggen. We Racen in de avond ofzo? om 19:00
Totale tijd evenement 3 uur. De race zelf max 2 uur.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is het nou... ?!
[..]
[..]
[..]
.......![]()
(iemand een linkje naar officiele reglementen of zo![]()
LOL
![]()
)
zou eventueel kunnen nu jaquote:Op zondag 29 mei 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Materiaal is toch aanwezig enzo. Kunnen ze dan gewoon zeggen. We Racen in de avond ofzo? om 19:00
Je hebt 3x een op 3 uur en 1x een 2 uurquote:Op zondag 29 mei 2022 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is het nou... ?!
[..]
[..]
[..]
.......![]()
LOL
![]()
)
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu wel iddquote:
Vanaf 2021 is het maximaal 3 uur vanaf de start tot einde race waarbinnen maximaal 2 uur geraced mag worden/quote:Op zondag 29 mei 2022 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is het nou... ?!
[..]
[..]
[..]
.......![]()
LOL
![]()
)
Geen 'echte' Formule 1-volgers... dus.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd vooral start is leuk. Hopen op crash of iets geks. Die optocht erna vaak maar saai.
Geen dank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen dank.Ik had eigenlijk iets naakts verwacht. Valt me tegen dit van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Stending wotter.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:34 schreef trein2000 het volgende:
Hup. Het is droog. Stuur die SC maar de baan op.
Topic #11 is een net topic.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk iets naakts verwacht. Valt me tegen dit van je.
Zou je Safety car volledig willen typen aub. OP FOK! is SC al bezet: "Slowchat."quote:Op zondag 29 mei 2022 15:34 schreef trein2000 het volgende:
Hup. Het is droog. Stuur die SC maar de baan op.
en was er dus al een "START" .... ?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Vanaf 2021 is het maximaal 3 uur vanaf de start tot einde race waarbinnen maximaal 2 uur geraced mag worden/
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou je Safety car volledig willen typen aub. OP FOK! is SC al bezet: "Slowchat."
Misschien kan @Nine iets voor je regelen.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk iets naakts verwacht. Valt me tegen dit van je.
Hou je bek CJ.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou je Safety car volledig willen typen aub. OP FOK! is SC al bezet: "Slowchat."
Instagram meisjes die op "vakantie" gaan naar Monaco en toevallig de hele dag rondhangen bij een 68-jarige miljonair.quote:
Niet genoeg snacks in huis hebbenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:35 schreef nils7 het volgende:
M’n borrel plank is al bijna leeg en we hebben nog geen millimeter geraced
Die ken ik niet.quote:
nieuwe makenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:35 schreef nils7 het volgende:
M’n borrel plank is al bijna leeg en we hebben nog geen millimeter geraced
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |