abonnement Unibet Coolblue
pi_203231251
Dag.

Omdat ik best grote handen heb ben ik al tijden op zoek naar een geschikte mok. Het aanbod op Etsy, Marktplaats, Bol.com en Ikea is bekend.
Genoeg aanbod op Etsy maar dat zit het meest in het buitenland en ik wil geen invoerrechten betalen vanwege een drinkbeker. En ook niet laten verzenden van ver af vanwege de breekbaarheid.

Mijn vraag luidt:
Is er iemand hier die een grote mok voor me wil maken? De lengte van een theepot en grote diameter.
Liefst keramiek.
Reden hiervoor is omdat ik niet die grote mok kan vinden waar a) mijn handen in het handvat passen en b) mijn vingers niet aan verbrand bij een lekkere kop thee of warme chocolademelk.

Afmetingen handen:
22cm lang bij +- 14cm breed bij open zwaaihand incl duim
Diameter opening wijsvinger op duim: 5cm
Lengte middelvinger: 8,5cm
Lengte handpalm: 13,5 cm

Mochten er overige maten zijn waarmee rekening gehouden moet worden, ik hoor het graag.
Overige informatie: ik ben linkshandig

keywords: letterlijk robuust, tijdloos, sober, rustiek

Uiteraard wil ik ervoor betalen. Max. budget +- ¤50

nb: dit is een serieuze vraag en derhalve een serieus topic
Google is your friend, abuse your friends
pi_203231614
Heb je al een bierpul overwogen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:07:01 #4
499030 WatMoetJeDanInvullen
Niet naar jezelf te herleiden.
pi_203234609
Ik heb eventueel wel een mok voor je die ik ooit als reclame materiaal heb gekregen. Hij is bruikbaar (zelf gebruikt), dus is een "echte" mok.

Fotootje, ter illustratie even een externe blu-ray drive ernaast gelegd, kun je zien hoe groot het ding is (iets van 11cm hoog en 10cm als diameter)
pi_203234701
Wtf
pi_203235996
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 07:53 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je al een bierpul overwogen?
Ik wil liever iets wat mij niet herinnert aan het idee dat ik anders ben dan andere mensen.
quote:
Leuk voor re-enacting en roleplay maar is niet iets waar ik naar op zoek ben.
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:07 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
Ik heb eventueel wel een mok voor je die ik ooit als reclame materiaal heb gekregen. Hij is bruikbaar (zelf gebruikt), dus is een "echte" mok.

Fotootje, ter illustratie even een externe blu-ray drive ernaast gelegd, kun je zien hoe groot het ding is (iets van 11cm hoog en 10cm als diameter)
[ afbeelding ]
Wat staat er op de opdruk en hoe groot is het oor?

Bedankt allemaal voor het meedenken! ^O^
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 17 januari 2022 @ 13:38:07 #7
499030 WatMoetJeDanInvullen
Niet naar jezelf te herleiden.
pi_203236137
quote:
Wat staat er op de opdruk en hoe groot is het oor?

Bedankt allemaal voor het meedenken! ^O^
En omdat plaatjes meer zeggen:

Ruimte binnen het oor is iets van 3,5cm oor zelf is iets van 4,5cm
pi_203236264
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:38 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:

[..]
En omdat plaatjes meer zeggen: [ afbeelding ]

Ruimte binnen het oor is iets van 3,5cm oor zelf is iets van 4,5cm
In dit geval heb ik liever iets zonder opdruk :D

Bedankt voor de moeite.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 17 januari 2022 @ 13:53:49 #9
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_203236352
Ik lift even mee, mijn hand blijkt even groot te zijn :9
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_203236424
Ik raad je aan om eens bij diverse kringloopwinkels te gaan snuffelen, ik zie er met enige regelmaat enorme mokken staan. Ik weet dat Blond Amsterdam (is waarschijnlijk niet je smaak) XL mokken heeft met een inhoud van 0,5 liter, maar ik zie bij bol.com ook dit https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_40.41.ProductPage
  maandag 17 januari 2022 @ 14:01:22 #11
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_203236454
Is dit iets? https://www.mokken-fabriek.nl/filter/serie/big/

Hoogte
11 cm

Diameter
9,5 cm

Kleur
Wit

Inhoud
50 cl

Set
Big Wit

Materiaal
Porselein

Minimale order:
36 stuks

Kwaliteit bedrukking
Vaatwasmachinebestendig

Serie
Big

(¤95 voor 36 stuks)
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 17 januari 2022 @ 14:08:28 #13
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_203236531
Ik heb een mok naast me staan die lekker aan de maat is, maar de inhoud is 2L. Is dat te groot? Ikzelf gebruik het om mijn dagelijkse hoeveelheid water binnen te krijgen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_203236552
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 02:08 schreef Metalfrost het volgende:
Dag.

Omdat ik best grote handen heb ben ik al tijden op zoek naar een geschikte mok. Het aanbod op Etsy, Marktplaats, Bol.com en Ikea is bekend.
Genoeg aanbod op Etsy maar dat zit het meest in het buitenland en ik wil geen invoerrechten betalen vanwege een drinkbeker. En ook niet laten verzenden van ver af vanwege de breekbaarheid.

Mijn vraag luidt:
Is er iemand hier die een grote mok voor me wil maken? De lengte van een theepot en grote diameter.
Liefst keramiek.
Reden hiervoor is omdat ik niet die grote mok kan vinden waar a) mijn handen in het handvat passen en b) mijn vingers niet aan verbrand bij een lekkere kop thee of warme chocolademelk.

Afmetingen handen:
22cm lang bij +- 14cm breed bij open zwaaihand incl duim
Diameter opening wijsvinger op duim: 5cm
Lengte middelvinger: 8,5cm
Lengte handpalm: 13,5 cm

Mochten er overige maten zijn waarmee rekening gehouden moet worden, ik hoor het graag.
Overige informatie: ik ben linkshandig

keywords: letterlijk robuust, tijdloos, sober, rustiek

Uiteraard wil ik ervoor betalen. Max. budget +- ¤50

nb: dit is een serieuze vraag en derhalve een serieus topic
Ik geloof dat @drakin zulke mokken verkoopt
pi_203237473
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:01 schreef Herkauwer het volgende:
Is dit iets? https://www.mokken-fabriek.nl/filter/serie/big/

Hoogte
11 cm

Diameter
9,5 cm

Kleur
Wit

Inhoud
50 cl

Set
Big Wit

Materiaal
Porselein

Minimale order:
36 stuks

Kwaliteit bedrukking
Vaatwasmachinebestendig

Serie
Big

(¤95 voor 36 stuks)
Nee, want zul je net zien dat het niet gemaakt is voor grote handen. Ik zoek echt iets specifieks om met mijn hand vast te kunnen houden; stevig, letterlijk robuust.

Toch bedankt voor het meedenken :)
Google is your friend, abuse your friends
pi_203237590
Je zegt dat je het aanbod van Bol.com kent, maar dit lijkt me toch een voorbeeld van een echt grote mok (niet dat ik ‘m nou zo fraai vind, maar groot is hij wel)https://www.bol.com/nl/nl(...)0_45.48.ProductTitle. Op de foto zie je een man vier vingers door het oor steken, maar ik hou zelf een mok met 3 vingers door het oor vast
pi_203237630
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik raad je aan om eens bij diverse kringloopwinkels te gaan snuffelen, ik zie er met enige regelmaat enorme mokken staan. Ik weet dat Blond Amsterdam (is waarschijnlijk niet je smaak) XL mokken heeft met een inhoud van 0,5 liter, maar ik zie bij bol.com ook dit https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_40.41.ProductPage
Die zien er eigenlijk best goed uit. Ongeveer de kleurstelling die ik zoek.
Ik vraag me alleen af of het oor groot genoeg is om met een hand vast te houden.
Google is your friend, abuse your friends
  Spellchecker maandag 17 januari 2022 @ 15:23:20 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203237665
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:21 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Die zien er eigenlijk best goed uit. Ongeveer de kleurstelling die ik zoek.
Ik vraag me alleen af of het oor groot genoeg is om met een hand vast te houden.
Bestellen en proberen?
pi_203237709
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:21 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Die zien er eigenlijk best goed uit. Ongeveer de kleurstelling die ik zoek.
Ik vraag me alleen af of het oor groot genoeg is om met een hand vast te houden.
Bol is toch altijd chill met retourneren. Gewoon niet gebruiken, alleen passen.

Een mok passen :') vind wel een mooie
pi_203237802
Als het trouwens gaat om ‘niet je vingers verbranden’ bestaat er ook een handige optie zonder oor: dubbelwandige theeglazen of van die bekers met zo’n siliconen band
pi_203237919
Ik heb ergens nog wel stevig uit de kluiten gewassen XXL-koffiemokken staan, 4 stuks met kleurige opdruk “Coffee, Cappuccino,” etc. Gebruikte ze voor een grote bak (cup-a-)soep.

Als je belangstelling hebt wil ik ze wel opzoeken en foto’s maken en maten doorgeven. Grote oren, gaan je vingers echt wel inpassen :Y
  maandag 17 januari 2022 @ 15:38:12 #22
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_203237944
Vrienden van me hebben een atelier waar ze keramiek maken. Een mok zoals jij beschrijft is geen probleem.
DM bij interesse.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_203238133
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:23 schreef maily het volgende:

[..]
Bestellen en proberen?
Ben ik niet zo van. Als ik meerdere eisen heb aan het product moet het eigenlijk gelijk goed zijn, want de meerdere eisen vernauwen het zoekproces en kan ik hierdoor gerichter zoeken.

Bedankt voor het meedenken!
Google is your friend, abuse your friends
pi_203238447
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Als het trouwens gaat om ‘niet je vingers verbranden’ bestaat er ook een handige optie zonder oor: dubbelwandige theeglazen of van die bekers met zo’n siliconen band
Nee, het gaat om het vasthouden van de beker. Bovendien - het zal wel persoonlijke smaak zijn - vind ik het niks om te zien hoe de thee eruit ziet vanaf de zijkant.

Bedankt voor het meedenken!
Google is your friend, abuse your friends
pi_203238553
Het is misschien lomp, maar ik heb van de Action kerst mokken, die zijn echt woest groot. Ik heb normale handen maar die kerstman mokken zijn voor mijn gevoel 1.5x zo groot als een normale.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2022 16:11:48 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')