Nee.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
MEt gedruppel kunnen ze toch beginnen?
Materiaal is toch aanwezig enzo. Kunnen ze dan gewoon zeggen. We Racen in de avond ofzo? om 19:00
Nu wel iddquote:
Vanaf 2021 is het maximaal 3 uur vanaf de start tot einde race waarbinnen maximaal 2 uur geraced mag worden/quote:Op zondag 29 mei 2022 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is het nou... ?!
[..]
[..]
[..]
.......![]()
(iemand een linkje naar officiele reglementen of zo![]()
LOL
![]()
)
Geen 'echte' Formule 1-volgers... dus.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd vooral start is leuk. Hopen op crash of iets geks. Die optocht erna vaak maar saai.
Geen dank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen dank.Ik had eigenlijk iets naakts verwacht. Valt me tegen dit van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Stending wotter.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:34 schreef trein2000 het volgende:
Hup. Het is droog. Stuur die SC maar de baan op.
Topic #11 is een net topic.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk iets naakts verwacht. Valt me tegen dit van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |