Ze moeten gewoon van zijn kind afblijven. Prima vader zo blijkt.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:37 schreef Neef_Wuppie het volgende: [..] Vanavond weer vrouwtjes meppen met Jos.
En heel veel klagende vipsquote:Op zondag 29 mei 2022 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het was typisch Amerikaans: over the top
Het is jammer dat je niet kunt downvoten hier.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die geen F1TV kijken verdienen ook geen kwaliteit.
Vind ik ook, maar die post kan je gelukkig wel upvotenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet kunt downvoten hier.
Ik zal het achter even vragen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgen we weer dezelfde scenario voorgeschoteld?
Leclerq met de pole maar uitenindelijk verstappen die wint
Ik heb geen glazenbol.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgen we weer dezelfde scenario voorgeschoteld?
Leclerq met de pole maar uitenindelijk verstappen die wint
Haha, Neequote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar die post kan je gelukkig wel upvoten
2022-vloekquote:Op zondag 29 mei 2022 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat winnen of uitvallen vandaag.
Ali B. wilde geen antwoord geven?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
Die over het paard getilde sterren
Blijf lekker weg daar als je niet in gesprek wil.
Is dat die op de grid? Echt ongelofelijk lelijk niet passend pakje iddquote:
Ze kijkt angstig omdat die Albers met z'n kwijlbek om haar heen loopt.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef Snowsquall het volgende:
Wat heeft die stephanie een kutstem......en ze kijkt alsof ze ieder moment aangevallen kan worden terwijl ze praat met Albers
Verstappen en Leclerc crashen er samen uit in de eerste bocht dus.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:41 schreef DKUp het volgende:
Leclerc kan eigenlijk ook niet winnen volgens de statistieken
Mensen eraf rammen en achter een matige coureur hangen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss Dat Hamilton wel iets kan betekenen vandaag.
Door iemand (Norris, Alonso) die in gevecht is met Russell op te houden na diens stop inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss Dat Hamilton wel iets kan betekenen vandaag.
quote:Op zondag 29 mei 2022 14:42 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij stinkt die heel erg uit zn bek want ze draait hele tijd gezicht weg.
Dan is er al helemaal geen reden om te downvoten.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds jaar en dag de voorbeschouwingen niet
Hij is van zichzelf al vreselijk jaquote:Op zondag 29 mei 2022 14:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Je kan veel over m zeggen maar Chris is geen act
You know, you know.......quote:Op zondag 29 mei 2022 14:41 schreef Newone82 het volgende:
Wat een cringe dat gehele viaplay. Albers is zo kut. Met zijn engels gebrabbel. Iedere zin 5 engels woorden. Arrow numbers😂
Jawel hoor. Iedereen is namelijk vrij om te kijken wat hij/zij wil en iets moet je niet op willen leggenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is er al helemaal geen reden om te downvoten.
Doe even de Belg meme @raptorixquote:Op zondag 29 mei 2022 14:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
F1 op Belgische playsports is wel een verademing
Klap in het gezicht van alle neefjesquote:Op zondag 29 mei 2022 14:44 schreef raptorix het volgende:
Christiaan Albers lijkt ook nog op het neefje van Hugo de Jonge.
Ik zie mensen hier alleen maar klagen over Viapleequote:Op zondag 29 mei 2022 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iedereen is namelijk vrij om te kijken wat hij/zij wil en iets moet je niet op willen leggen
Heel verstandig.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds jaar en dag de voorbeschouwingen niet
Weet je, als een Nederlander niet klaagt is er iets goed misquote:Op zondag 29 mei 2022 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mensen hier alleen maar klagen over Viaplee
Coke dealers doen goede zaken zo te zien.quote:
Ik heb niets te klagen momenteelquote:Op zondag 29 mei 2022 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je, als een Nederlander niet klaagt is er iets goed mis
zo slecht man....cringequote:Op zondag 29 mei 2022 14:45 schreef StephanL het volgende:
Albers op de grid is leuk. Moeten ze vaker doen
Robert of Jef?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:45 schreef StephanL het volgende:
Selectieve blik.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mensen hier alleen maar klagen over Viaplee
IK ben zelf Belg, dus ik mag naar de Belg kijken .quote:
Het is zo over de top. Zoals zijn harde tepelsquote:Op zondag 29 mei 2022 14:45 schreef StephanL het volgende:
Dan vergelijk je het ook wel met de definitie van een 0/10 gridwalk.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Selectieve blik.
Deze gridwalk is 1000x beter dan bij Ziggo.
Deed Max gisteren alquote:Op zondag 29 mei 2022 14:47 schreef JohnBercow het volgende:
Charles die mag kussen met Charlene van Monaco.
VERMOEDENS VAN MATCHFIXING
Zeker vond het met Mike in Miami ook leuk.quote:
Jamaar die is nog niet begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Die hele haven ligt weer vol met boten van miljonairs, de coke moet met vrachtwagenladingen tegelijk aangevoerd worden daar.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Coke dealers doen goede zaken zo te zien.
Vind ik op de grid wel leukquote:Op zondag 29 mei 2022 14:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Het is zo over de top. Zoals zijn harde tepels
nee, dan rijden ze nietquote:Op zondag 29 mei 2022 14:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zeker vond het met Mike in Miami ook leuk.
Moeten ze vaker doen, alhoewel ze Giedo wel mistten
Eindhofûhquote:
Status quo is een nadeel voor hem. Er moet iets gebeuren om een kans te maken.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Regen hoeft geen voordeel te zijn voor Max maar... laat evengoed maar komen
Dat was ook extreemquote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Regen mag, maar SPA toestanden hoeft niet.
En niet meer dan terechtquote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef RipCity het volgende:
HAHAHAH die vrouw haat Chris Albers ZO hard.
Accent klinkt meer als T-Town Tillyquote:
Of soft om makkelijker temperatuur in te krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pirelli adviseert Inters voor de start nu bij F1TV.
Gewoon rijden, niet zo janken.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:50 schreef tralalala het volgende:
Rollende start flopshowgenot of doen ze daar niet meer aan?
Ok Marcoquote:
WHERE'S THE TYRES?!?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:50 schreef Nober het volgende:
Pas regen als ze al gestart zijn, pitstraat chaos.
Adviezen van pirelli zijn over het algemeen prima te negeren.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pirelli adviseert Inters voor de start nu bij F1TV.
Nee ze is de dochter van Peter Kox.quote:
Iedereen haat Christiaan Albers.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef RipCity het volgende:
HAHAHAH die vrouw haat Chris Albers ZO hard.
Oh, dat is soft dus.quote:
quote:
Heerlijk is zijquote:Op zondag 29 mei 2022 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze heeft vaak ook leuke hakjes aan.
Staat Kelly naast z'n auto?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:52 schreef Newone82 het volgende:
LOL. Ik zag Max lachen. Geweldig. Die ruikt zijn kansen
Je moet te voet naar de winkel voor een fles cola?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil drankje halen maar durf niet , ben bang dat ik start ga missen
Of ze gaan gewoon niet rijden zoals Spa 2021...quote:
Maleisië dan?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sinds Piet er niet meer is kunnen we niemand vertrouwen met de weersvoorspellingenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Er was hier toch iemand die zeer stellig was dat het droog bleef?
Niets zo veranderlijk als het weerquote:Op zondag 29 mei 2022 14:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Er was hier toch iemand die zeer stellig was dat het droog bleef?
Nee, zo erg is het gelukkig nietquote:Op zondag 29 mei 2022 14:54 schreef DX11 het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon niet rijden zoals Spa 2021...
drankje al gehaald. duurde minder lang dan gedachtquote:Op zondag 29 mei 2022 14:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je moet te voet naar de winkel voor een fles cola?
Dat ligt in de bergen, heb je hier geen last van.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fout fout fout. Excuus.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:51 schreef AnneX het volgende:
Ok. Over de race dan.
Perez alsnog op de 14e plek. Omdat….
Gemist sorry. Wie legt het ff uit.
Ze gaan wel rijden hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 14:54 schreef DX11 het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon niet rijden zoals Spa 2021...
Piet Puk hebben we hier @PietjePuk2000quote:Op zondag 29 mei 2022 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sinds Piet er niet meer is kunnen we niemand vertrouwen met de weersvoorspellingen
KPD is een deur verder.quote:
DARTSGODquote:Op zondag 29 mei 2022 14:55 schreef RipCity het volgende:
Die voice-over bij reclames viaplay is echt niet serieus te nemen
Lekker pils man.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:55 schreef tralalala het volgende:
Ik heb Jever bier gehaald in Duitsland, maar echt niet te zuipen.
Voor het avondeten een stuk in je kraag hebben genot.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:55 schreef tralalala het volgende:
Met een gokje kan dat heel interessant worden.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:55 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon een klein beetje regen dus. Starten op intermediates en na de pitstop verder op slicks.
Je moet ook PIT halenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:55 schreef tralalala het volgende:
slechte voorbereidingquote:Op zondag 29 mei 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil drankje halen maar durf niet , ben bang dat ik start ga missen
6 of 8 aan de finishlijn toch?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
26 jaar en 10 dagen geleden won Panis onder vergelijkbare omstandigheden.
Alles is mogelijk
MOFFEDquote:Op zondag 29 mei 2022 14:55 schreef tralalala het volgende:
Okay Hans van Customer Service/Socials redacteur Viaplayquote:
Dat was wel een beetje natterquote:Op zondag 29 mei 2022 14:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
26 jaar en 10 dagen geleden won Panis onder vergelijkbare omstandigheden.
Alles is mogelijk
(al zal Panis deze keer niet winnen)
ook een luier om?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:56 schreef wdn het volgende:
[..]
slechte voorbereiding
Ik heb naast me...
4 flessen cola zero
1x chipito en 1x zoute chips
blokjes kaas, vlees, en bijbehorende sauzen
3 (of 2 en de derde wel geclassificeerd)quote:
dat jij een slechte blaas hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 14:56 schreef wdn het volgende:
[..]
slechte voorbereiding
Ik heb naast me...
4 flessen cola zero
quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe is het met je gewicht trouwens?
Walgelijkquote:Op zondag 29 mei 2022 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
start uitgesteld zeggen ze
AWOOOOOOOOOO
Ik pak m’n snacks wel tijdens de safety carquote:Op zondag 29 mei 2022 14:56 schreef wdn het volgende:
[..]
slechte voorbereiding
Ik heb naast me...
4 flessen cola zero
Ik denk dat ie dat wel een prima idee vindt.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach Mick Schumacher gaat nooit zoals zijn vader zijn
Verstappen ook niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach Mick Schumacher gaat nooit zoals zijn vader zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |