Het is zo over de top. Zoals zijn harde tepelsquote:Op zondag 29 mei 2022 14:45 schreef StephanL het volgende:
Albers op de grid is leuk. Moeten ze vaker doen
Dan vergelijk je het ook wel met de definitie van een 0/10 gridwalk.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Selectieve blik.
Deze gridwalk is 1000x beter dan bij Ziggo.
Deed Max gisteren alquote:Op zondag 29 mei 2022 14:47 schreef JohnBercow het volgende:
Charles die mag kussen met Charlene van Monaco.
VERMOEDENS VAN MATCHFIXING
Zeker vond het met Mike in Miami ook leuk.quote:
Jamaar die is nog niet begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Die hele haven ligt weer vol met boten van miljonairs, de coke moet met vrachtwagenladingen tegelijk aangevoerd worden daar.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Coke dealers doen goede zaken zo te zien.
Vind ik op de grid wel leukquote:Op zondag 29 mei 2022 14:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Het is zo over de top. Zoals zijn harde tepels
nee, dan rijden ze nietquote:Op zondag 29 mei 2022 14:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zeker vond het met Mike in Miami ook leuk.
Moeten ze vaker doen, alhoewel ze Giedo wel mistten
Eindhofûhquote:
Status quo is een nadeel voor hem. Er moet iets gebeuren om een kans te maken.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Regen hoeft geen voordeel te zijn voor Max maar... laat evengoed maar komen
Dat was ook extreemquote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Regen mag, maar SPA toestanden hoeft niet.
En niet meer dan terechtquote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef RipCity het volgende:
HAHAHAH die vrouw haat Chris Albers ZO hard.
Accent klinkt meer als T-Town Tillyquote:
Of soft om makkelijker temperatuur in te krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pirelli adviseert Inters voor de start nu bij F1TV.
Gewoon rijden, niet zo janken.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:50 schreef tralalala het volgende:
Rollende start flopshowgenot of doen ze daar niet meer aan?
Ok Marcoquote:
WHERE'S THE TYRES?!?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:50 schreef Nober het volgende:
Pas regen als ze al gestart zijn, pitstraat chaos.
Adviezen van pirelli zijn over het algemeen prima te negeren.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pirelli adviseert Inters voor de start nu bij F1TV.
Nee ze is de dochter van Peter Kox.quote:
Iedereen haat Christiaan Albers.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:49 schreef RipCity het volgende:
HAHAHAH die vrouw haat Chris Albers ZO hard.
Oh, dat is soft dus.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |