Ze moeten gewoon van zijn kind afblijven. Prima vader zo blijkt.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:37 schreef Neef_Wuppie het volgende: [..] Vanavond weer vrouwtjes meppen met Jos.
En heel veel klagende vipsquote:Op zondag 29 mei 2022 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het was typisch Amerikaans: over the top
Het is jammer dat je niet kunt downvoten hier.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die geen F1TV kijken verdienen ook geen kwaliteit.
Vind ik ook, maar die post kan je gelukkig wel upvotenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet kunt downvoten hier.
Ik zal het achter even vragen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgen we weer dezelfde scenario voorgeschoteld?
Leclerq met de pole maar uitenindelijk verstappen die wint
Ik heb geen glazenbol.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgen we weer dezelfde scenario voorgeschoteld?
Leclerq met de pole maar uitenindelijk verstappen die wint
Haha, Neequote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar die post kan je gelukkig wel upvoten
2022-vloekquote:Op zondag 29 mei 2022 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat winnen of uitvallen vandaag.
Ali B. wilde geen antwoord geven?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
Die over het paard getilde sterren
Blijf lekker weg daar als je niet in gesprek wil.
Is dat die op de grid? Echt ongelofelijk lelijk niet passend pakje iddquote:
Ze kijkt angstig omdat die Albers met z'n kwijlbek om haar heen loopt.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:39 schreef Snowsquall het volgende:
Wat heeft die stephanie een kutstem......en ze kijkt alsof ze ieder moment aangevallen kan worden terwijl ze praat met Albers
Verstappen en Leclerc crashen er samen uit in de eerste bocht dus.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:41 schreef DKUp het volgende:
Leclerc kan eigenlijk ook niet winnen volgens de statistieken
Mensen eraf rammen en achter een matige coureur hangen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss Dat Hamilton wel iets kan betekenen vandaag.
Door iemand (Norris, Alonso) die in gevecht is met Russell op te houden na diens stop inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss Dat Hamilton wel iets kan betekenen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |