SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Dat heeft eerder te maken met dat je door het actief hebben van 2 afzuig bronnen de natuurlijke trek van de schoorsteen an je haard gaat beïnvloeden. Hierdoor worden de rookgassen niet correct afgevoerd en kunnen ze je woonkamer worden ingezogen. Als ze daar dan blijven hangen krijg je een ophoping van CO(2) e.d. En dat is best link.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij werden gewaarschuwd dat we met de nieuwe afzuigkap in een open keuken en open haard in de woonkamer, een veiligheidssyteem op het raam moeten zetten. Dan kan de afzuigkap alleen aan als het raam open staat, anders kan het samen met open haard aan alle zuurstof uit de lucht trekken o.i.d.
rondje tuincentrum, ff kijken of een maat thuis is, die kon niet bij het frantastische feestweekend zijn wegens corona, dus daar even een flesje afgevenquote:
Kind halen ergens vandaag. Afhankelijk van de tijd daarvoor nog even langs de sportschool. Voor de rest zie ik het welquote:
ik had plannen tot het begon te regenenquote:
Haal je altijd hetzelfde kind of bestel je ook wel eens iets anders?quote:Op zondag 29 mei 2022 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kind halen ergens vandaag. Afhankelijk van de tijd daarvoor nog even langs de sportschool. Voor de rest zie ik het wel
Altijd dezelfde. Soms krijg ik er eentje extra bijquote:Op zondag 29 mei 2022 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haal je altijd hetzelfde kind of bestel je ook wel eens iets anders?
gewoon bedanken voor die 2de toch?quote:Op zondag 29 mei 2022 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd dezelfde. Soms krijg ik er eentje extra bij
Die 2e gaat gelukkig altijd weer wegquote:
ben je van suiker ofzoquote:Op zondag 29 mei 2022 09:22 schreef Karzai het volgende:
ik zie dreigende wolken, ga niet in de regen fietsen
nee dat gaat mij te verquote:Op zondag 29 mei 2022 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je loopt er zo bij vandaag?
[ afbeelding ]
Nee, het is wel leuk, alleen in beweging komen valt niet mee.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als je er geen zin in hebt ga je toch niet
quote:Op zondag 29 mei 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met gapen is het altijd smekken![]()
Net na het geeuwen komt dan nog zo'n smeksmeksmekje.
Op een vergelijkbare manier zijn in de westerse samenleving niet alleen het smekken aan tafel en het niezen maar ook je neus ophalen, snuiven, poepen, plassen, hoesten, zweten, lichaamsgeuren, spugen, tanden schoonmaken, geeuwen, gapen, boeren, winden laten, in je oor pulken, een puistje uitknijpen, rochelen, je keel schrapen, in je kruis krabben, etc. naar de privé sfeer gedrongen. We vinden anderen die dit wel in het openbaar doen onbeschaafd en primitief. Vooral in hogere (rijkere) kringen zijn die lichaamsuitingen taboe.quote:
Alleen in de westerse wereld, in India doen ze niet anders.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoezo mag je niet poepen aan tafel??
ja wel vreemdquote:Op zondag 29 mei 2022 10:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen de hogere kasten poepen daar aan tafel hoor, het plebs gewoon op de stoepquote:Op zondag 29 mei 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen in de westerse wereld, in India doen ze niet anders.
Nou, als ik zo'n natte nies met consumptie in mijn soepbord zie belanden dan eet ik dat soepje mooi niet op.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
niezen heeft denk ik niemand problemen mee toch?
Ligt er denk ik aan of je het een beetje netjes in je elleboog of met je hand voor je mond doet of gewoon los laat gaanquote:Op zondag 29 mei 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
niezen heeft denk ik niemand problemen mee toch?
het is ook koudquote:Op zondag 29 mei 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
Ziet er uit alsof het allemaal gaat regenen vandaag
ja tuurlijk maar de nies zelf is gewoon okequote:Op zondag 29 mei 2022 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan of je het een beetje netjes in je elleboog of met je hand voor je mond doet of gewoon los laat gaan
Die kasten zijn wel een van de meest debiele uitvindingen der mensheid, nou ja wij doen praktisch hetzelfde in monarchieën.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen de hogere kasten poepen daar aan tafel hoor, het plebs gewoon op de stoep
Zo'n harige?quote:Op zondag 29 mei 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren beetje rare man op werk zitten,. zijn bilspleet was goed te zien toen hij zat.
dus toch maar wat van gezegd.
zegt die ja wat wil je dat ik er mee doe dan![]()
![]()
nou je broek misschien optrekken?
Hele dag droog hierquote:Op zondag 29 mei 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
Ziet er uit alsof het allemaal gaat regenen vandaag
quote:Op zondag 29 mei 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
mensen achter hem zaten constant die spleet in te kijken
Date?quote:Op zondag 29 mei 2022 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wandelen met een oud-collega
Gewoon op de keukentafel poepenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
met die verhalen van jou denk ik altijd maar:ik mag dan wel raar zijn soms, andere zijn nog gekkerquote:Op zondag 29 mei 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren beetje rare man op werk zitten,. zijn bilspleet was goed te zien toen hij zat.
dus toch maar wat van gezegd.
zegt die ja wat wil je dat ik er mee doe dan![]()
![]()
nou je broek misschien optrekken?
quote:Op zondag 29 mei 2022 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
met die verhalen van jou denk ik altijd maar:ik mag dan wel raar zijn soms, andere zijn nog gekker
Ik denk altijd dat alle gekkies langslopen zo van pompiedompiedom en dan loeren ze naar binnen, zien de bediening en denken, ha hier gaan we eten, hongerquote:Op zondag 29 mei 2022 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
met die verhalen van jou denk ik altijd maar:ik mag dan wel raar zijn soms, andere zijn nog gekker
quote:Op zondag 29 mei 2022 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat alle gekkies langslopen zo van pompiedompiedom en dan loeren ze naar binnen, zien de bediening en denken, ha hier gaan we eten, honger
Het is dan ook niet voor niet geïntroduceerd door de Brittenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kasten zijn wel een van de meest debiele uitvindingen der mensheid, nou ja wij doen praktisch hetzelfde in monarchieën.
Had je die mensen een bakje pinda's moeten geven en zeggen dat als ze raak gooiden hun eten gratis wasquote:Op zondag 29 mei 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
mensen achter hem zaten constant die spleet in te kijken
Bij donkere mensen werkt dit averechts.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die mensen een bakje pinda's moeten geven en zeggen dat als ze raak gooiden hun eten gratis was
dat was echt ongepast geweestquote:Op zondag 29 mei 2022 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die mensen een bakje pinda's moeten geven en zeggen dat als ze raak gooiden hun eten gratis was
die gooien terug met poepquote:Op zondag 29 mei 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij donkere mensen werkt dit averechts.
Maar wel vermakelijkquote:
Dat zeg jij hequote:Op zondag 29 mei 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn, volgens mij gaan ze dan door brandende hoepels heen springen voor meer nootjes
Grote meidquote:
krijg ik wel te pakken hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog net wat hagelslagmannetjes in paniek ziet wegrennen om zich te verstoppen.
dan laat je je boodschappen bezorgenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen zin om boodschappen te gaan doen
kan niet meer voor vandaagquote:Op zondag 29 mei 2022 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
als je iets perse nu nodig hebt...
anders gewoon AH of picnic hun werk laten doen
Zou wel een paraplu meenemenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet meer voor vandaag
maar ik moet mij niet zo aanstellen
laat je het morgen bezorgen, als je het toch niet nu nodig hebtquote:
daar ben je konigin inquote:maar ik moet mij niet zo aanstellen
nee voor vandaag al nodig,. anders ga ik sushi bestellenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
laat je het morgen bezorgen, als je het toch niet nu nodig hebt
[..]
Dat hebben we hier niet denk ikquote:
Zo kom je toch niet aan je stappenquote:
Ja echt handig zijn ze niet. Als het waait vliegen ze ook weleens van de rotonde af.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb vorige week nog zo'n karretje geholpen die zichzelf de blubber had ingereden
Is dat een excuus?quote:
Hup gewoon naar die eerste winkel. Is dichterbij en goedkoper.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo'n mcd super maar ga liever naar de ah
mcdonalds super?quote:Op zondag 29 mei 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo'n mcd super maar ga liever naar de ah
denk die mcd is duurderquote:Op zondag 29 mei 2022 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hup gewoon naar die eerste winkel. Is dichterbij en goedkoper.
quote:Op zondag 29 mei 2022 10:45 schreef bitterbal het volgende:
misschienbeter naar de ah in afrikaanderwijk . bij zuidplein is een maccie
https://www.mcd-supermarkt.nl/quote:Op zondag 29 mei 2022 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mcdonalds super?
geen wonder dat jij altijd zin hebt in maccie
Ik moet te hard lachen.quote:Nou ik zie ook liever Meghan dan die ouwe darm.
vind em duur, zelfs tov ahquote:Op zondag 29 mei 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
hoogvliet gingen mijn ouders veel. best goede supermarkt.
ja, kan jij niet aan meedoen zeker?quote:Op zondag 29 mei 2022 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Is dit het Nederlands kampioenschap supermarkt opnoemen?
quote:Op zondag 29 mei 2022 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Is dit het Nederlands kampioenschap supermarkt opnoemen?
Jumboquote:
Ohja die zit hier ook nog ergens in Emmen. Daar kom ik echt werkelijk nooit.quote:
Gewoon je minst favoriete. Waarom dat is mag je zelf bepalen natuurlijk.quote:
Ze hebben vaak wel een beter assortiment vis en vlees dan de apquote:Op zondag 29 mei 2022 11:19 schreef Karzai het volgende:
Er zit hier ook een marqt die is helemaal n iet te betalen
Die ken ik niet. Of is dat een natuurwinkel? Nee toch.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:19 schreef Karzai het volgende:
Er zit hier ook een marqt die is helemaal n iet te betalen
Nee hoor ik ga gewoon naar de supermarkt en heb ook altijd lekkere dingen in huis.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Als je lekkere spullen wil hebben moet je naar de bakker, de groenteboer, de traiteur, de landwinkel, de slager.
Hipsterwinkel voor professionele quinoakauwersquote:Op zondag 29 mei 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Of is dat een natuurwinkel? Nee toch.
zoietsquote:Op zondag 29 mei 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Of is dat een natuurwinkel? Nee toch.
Daar wil ik echt nog een keertje heen maar denk dat ik een aparte lege koffer dan mag meenemen voor alle snacks. #geengrapquote:Op zondag 29 mei 2022 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn favo supermarkt is natuurlijk gewoon walmart
quote:Op zondag 29 mei 2022 11:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hipsterwinkel voor professionele quinoakauwers
Oooh dan denk ik dat we die wel hebben in het centrum. Kom ik uiteraard ook nooit. Weet nog dat iemand die ik ken niks mag hebben en daar wraps ging halen.. 2 stuks voor 4 euro ofzo.quote:
Die koffer kun je dus gewoon bij walmart kopenquote:Op zondag 29 mei 2022 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar wil ik echt nog een keertje heen maar denk dat ik een aparte lege koffer dan mag meenemen voor alle snacks. #geengrap
Het is maar goed dat ik nu geen geld om naar Amerika te gaan.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die koffer kun je dus gewoon bij walmart kopen
stiekem hebben die het gewoon bij de AH gehaald en 500% op de prijs gegooid..quote:Op zondag 29 mei 2022 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Had gisteren bij een speciaalzaak een klein hapje pasta met carpaccio, pijnboompitjes en truffelschaafsel, piste bijna in mijn broek zo lekker, de carpaccio van de AH is gewoon smakeloos rookvlees van een ziek koetje.
Nee dit was echt een speciale koe hoor!!!!quote:Op zondag 29 mei 2022 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem hebben die het gewoon bij de AH gehaald en 500% op de prijs gegooid..
"speciaal" zaken
Je mag in Nederland vlees al biologisch noemen als je een touwtje met een bal eraan in de legbatterij met 50.000 kippen op hangt.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:33 schreef Karzai het volgende:
maar de meeste supermarkten hebben tegenwoordig ook biologisch vlees
Ik heb er nu ook 1 aan. Maar dat heb ik altijd in de sportschoolquote:
je loopt al 2 dagen solo te teasen in een Verpleegsterspakje?quote:Op zondag 29 mei 2022 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik zal na 2 dagen maar eens normale kleding aantrekken.
Nee ben dit weekend toch alleen thuis.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je loopt al 2 dagen solo te teasen in een Verpleegsterspakje?
koop hier vaak kipquote:Op zondag 29 mei 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag in Nederland vlees al biologisch noemen als je een touwtje met een bal eraan in de legbatterij met 50.000 kippen op hangt.
quote:
Oeh, dat verschil met een plofkipje proef je wel denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
koop hier vaak kip
https://twentseblauwe.nl/
quote:Op zondag 29 mei 2022 11:44 schreef Karzai het volgende:
boodschappenlijstje maken, vanavond taco's eten
En twee jaar geleden waren ze uitverkocht.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
vanavond pannenkoeken
zit net even te kijken naar aanbiedingen van volgende week.. 6 euro voor een pak van 16 wc rollen (4 laags)
ik weet nog dat ik die vorig jaar nog haalde voor 5 euro per pak ofzo![]()
Dankzij Fles.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En twee jaar geleden waren ze uitverkocht.
niet bij mij hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En twee jaar geleden waren ze uitverkocht.
Ik ben in m'n eentje dus had niet zoveel nodig. Kruidvat had volgens mij nog zat toen.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet bij mij hoor
ze waren hooguit minder uitbundig beschikbaar in de schappen, maar heb het volgens mij altijd kunnen halen (of bij een andere AH)
Weet niet of Degoes echt wat voor mij is.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze hebben een kooi met deze units in het tuincentrum hier. Best jammer dat ik slecht ga op knaagdieren.
Waren ook super veel kippen en eenden en ander gevogelte. En ook heel veel vissen en aquariums. nu wil ik dus een aquarium
Gewoon de derde wereld methode tochquote:Op zondag 29 mei 2022 12:00 schreef CherryLips het volgende:
En m'n ouders slaan altijd groot in als het in de bonus is, dus had daar wel een paar rollen kunnen scoren als het nodig was geweest.
quote:Op zondag 29 mei 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is serieus lekker weer weer hier [ afbeelding ]
Afvegen met een cavia?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon de derde wereld methode toch
Best grote kooi nodig..quote:
Ja een mega volle kooi is wel een ding bij ratten. Wat dat betreft ben ik ook nog lang niet klaar maar ik ben wel heel even klaar met geld uitgeven.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
Ze hadden ook ratten, maar die waren niet te zien door alle spullen in die bak
quote:Op zondag 29 mei 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik net niet genoeg had aan 1 cavia
wij kregen gisteren van een meisje op werk een tekening.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo naar een kinderverjaardag [ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2022 12:44 schreef Karzai het volgende:
boodschappen gedaan, ga me maar even uitsloven in de keuken
vanavond taco's met pulled pork, mais, ui, paprika, jalapeno, salsasaus en guacemole erbij
quote:Op zondag 29 mei 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij kregen gisteren van een meisje op werk een tekening.
Heb ik ook snel een kleurplaat ingekleurd. Haar hoofd toen ik het bracht. Helemaal in shock![]()
Wel realitisch voor de toekomstquote:Op zondag 29 mei 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik moest vroeger van mijn nichtje altijd knappe prinsesjes tekenen omdat ik redelijk kan tekenen, dan gaf ik die konijnentanden, of maar een armpje of vol bultjes of met een dikke hangbuik, dat snuitje van haar was dan onbetaalbaar
Ben je de partyclown?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo naar een kinderverjaardag [ link | afbeelding ]
Weten ze het zelf ook dat je die foto's op FOK! plaatst?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje "veel plezier dadelijk op de verjaardag"
https://i.imgur.com/TDjL9j6.jpg
Mijn neefje "heeyyyy gekke US, geniet van het kindergegil dadelijk hè"
https://i.imgur.com/AYWrzHG.jpg
Weten je ratten dat ook?quote:Op zondag 29 mei 2022 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Weten ze het zelf ook dat je die foto's op FOK! plaatst?
Leuk om een keer jezelf een keer na sluitingstijd op te laten sluiten met Vlinder en dan hier een kijkje te nemen?quote:
Beter blijft het hier komende 3 uur droog.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:13 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net lekker met bakken uit de lucht toen ik buiten liep
hier kleine bakjes, maar toch blij met mn regenjasjequote:Op zondag 29 mei 2022 13:13 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net lekker met bakken uit de lucht toen ik buiten liep
Had wel een paraplu bij me, alleen waren mijn schoenen niet waterdichtquote:Op zondag 29 mei 2022 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier kleine bakjes, maar toch blij met mn regenjasje
Ik had lekker een lowbudget warme lunch, diepvries hamburgers op pitabroodjesquote:
waarom diepvries?quote:Op zondag 29 mei 2022 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had lekker een lowbudget warme lunch, diepvries hamburgers op pitabroodjes
Met mayo? Nee zeker.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had lekker een lowbudget warme lunch, diepvries hamburgers op pitabroodjes
Omdat die soms gewoon lekker zijnquote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die soms gewoon lekker zijnIs gewoon een soort platte frikandel, met van dat samengeperste 'vlees'
mijn schoenen en korte broek ook nietquote:Op zondag 29 mei 2022 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel een paraplu bij me, alleen waren mijn schoenen niet waterdicht
Nee van de mora, die zijn goedkoper dan ah huismerkquote:
Ja kwam ik ook achter bij de Jumbo.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van de mora, die zijn goedkoper dan ah huismerk
hmm okequote:Op zondag 29 mei 2022 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van de mora, die zijn goedkoper dan ah huismerk
Zijn ook niet echt dingen om bij het avondeten te eten ofzo, meer voor dagen als vandaag dat je net een uur door de stromende regen hebt gelopen en trek hebt in iets makkelijks warmsquote:Op zondag 29 mei 2022 13:23 schreef Ama het volgende:
Heb altijd standaard wel diepvriesburgers van Mora in de vriezer maar eet ze nooit meer. Geen idee waarom niet eigenlijk.
Niet goed?quote:
Zit je gelijk met een doos van 20 van die dingenquote:Op zondag 29 mei 2022 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Tip voor de hamburgerfreaks, volgens mij niet eens zo duur relatief maar je gaat met poep gooien zo lekker zijn deze.
https://www.beste.nl/2044(...)gers-voor-euro23-99/
Naja koop ook altijd een doos van 12 hamburgers. Ben ik rest van het jaar klaar.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je gelijk met een doos van 20 van die dingen
Jaartje mee doen, zijn diepvriesknakkertjes.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo'n grote vriezer heb ik nietquote:Op zondag 29 mei 2022 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje mee doen, zijn diepvriesknakkertjes.
Bij de groothandel heb je tenminste wel de échte mexicano'squote:Op zondag 29 mei 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
Mijn vader heeft een speciale vriezer alleen voor snacks. Die koopt ook alles bij de Sligro.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik jou en bal uitnodig heb ik wat meer dan 1 doos nodigquote:
Doen ze beter dan jij.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje "veel plezier dadelijk op de verjaardag"
https://i.imgur.com/TDjL9j6.jpg
Mijn neefje "heeyyyy gekke US, geniet van het kindergegil dadelijk hè"
https://i.imgur.com/AYWrzHG.jpg
Ik ben druk bezig wat op te zetten qua werk en privé, voorheen reisde ik wel veel, in augustus mag ik weer van mezelf, heel misschien eind juni nog een lang weekend weg.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doen ze beter dan jij.Waarom reis jij eigenlijk nooit?
Gewoon doen joh, zo lang als dat ik hier post ben jij volgens mij niet op vakantie geweest. Terwijl het zo fijn is.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig wat op te zetten qua werk en privé, voorheen reisde ik wel veel, in augustus mag ik weer van mezelf, heel misschien eind juni nog een lang weekend weg.
quote:Op zondag 29 mei 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
maar als die op vakantie is in amerika doet die net alsof beren niet bestaan
als in:quote:Op zondag 29 mei 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een overkapping voor in de tuin gekocht
quote:Op zondag 29 mei 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een overkapping voor in de tuin gekocht
Ja daarom, ik ga ook echt wel weer veel weg als ik klaar ben met mijn zaakjes hoor, maar eerst weekendje Chisinau en twee weekjes Spanje, en misschien nog een weekje Schotland in het najaar.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, zo lang als dat ik hier post ben jij volgens mij niet op vakantie geweest. Terwijl het zo fijn is.
Had eerst een heel idee van zelf met hout en alles in elkaar te knutselen, maar dat is allemaal te veel gedoe en hout is ook veel te duur nu, dus maar gewoon een simpel stalen prieeltjequote:Op zondag 29 mei 2022 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als in:
een zeil van 25 euro?
of een aanbouw 25.000 euro?
nicequote:Op zondag 29 mei 2022 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9300000031146878/
Hopelijk van de weekquote:
Was mijn initiële plan ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |