SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Dat heeft eerder te maken met dat je door het actief hebben van 2 afzuig bronnen de natuurlijke trek van de schoorsteen an je haard gaat beïnvloeden. Hierdoor worden de rookgassen niet correct afgevoerd en kunnen ze je woonkamer worden ingezogen. Als ze daar dan blijven hangen krijg je een ophoping van CO(2) e.d. En dat is best link.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij werden gewaarschuwd dat we met de nieuwe afzuigkap in een open keuken en open haard in de woonkamer, een veiligheidssyteem op het raam moeten zetten. Dan kan de afzuigkap alleen aan als het raam open staat, anders kan het samen met open haard aan alle zuurstof uit de lucht trekken o.i.d.
rondje tuincentrum, ff kijken of een maat thuis is, die kon niet bij het frantastische feestweekend zijn wegens corona, dus daar even een flesje afgevenquote:
Kind halen ergens vandaag. Afhankelijk van de tijd daarvoor nog even langs de sportschool. Voor de rest zie ik het welquote:
ik had plannen tot het begon te regenenquote:
Haal je altijd hetzelfde kind of bestel je ook wel eens iets anders?quote:Op zondag 29 mei 2022 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kind halen ergens vandaag. Afhankelijk van de tijd daarvoor nog even langs de sportschool. Voor de rest zie ik het wel
Altijd dezelfde. Soms krijg ik er eentje extra bijquote:Op zondag 29 mei 2022 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haal je altijd hetzelfde kind of bestel je ook wel eens iets anders?
gewoon bedanken voor die 2de toch?quote:Op zondag 29 mei 2022 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd dezelfde. Soms krijg ik er eentje extra bij
Die 2e gaat gelukkig altijd weer wegquote:
ben je van suiker ofzoquote:Op zondag 29 mei 2022 09:22 schreef Karzai het volgende:
ik zie dreigende wolken, ga niet in de regen fietsen
nee dat gaat mij te verquote:Op zondag 29 mei 2022 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je loopt er zo bij vandaag?
[ afbeelding ]
Nee, het is wel leuk, alleen in beweging komen valt niet mee.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als je er geen zin in hebt ga je toch niet
quote:Op zondag 29 mei 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met gapen is het altijd smekken![]()
Net na het geeuwen komt dan nog zo'n smeksmeksmekje.
Op een vergelijkbare manier zijn in de westerse samenleving niet alleen het smekken aan tafel en het niezen maar ook je neus ophalen, snuiven, poepen, plassen, hoesten, zweten, lichaamsgeuren, spugen, tanden schoonmaken, geeuwen, gapen, boeren, winden laten, in je oor pulken, een puistje uitknijpen, rochelen, je keel schrapen, in je kruis krabben, etc. naar de privé sfeer gedrongen. We vinden anderen die dit wel in het openbaar doen onbeschaafd en primitief. Vooral in hogere (rijkere) kringen zijn die lichaamsuitingen taboe.quote:
Alleen in de westerse wereld, in India doen ze niet anders.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoezo mag je niet poepen aan tafel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |