Vroeger thuis hadden we er eentje staan in de bijkeuken met een afzuigkap erboven, maar alsnog rook je dat door het hele huisquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er nooit een gehad, en betwijfel of er ooit een gaat komen..
Zal eerder een foker worden met een pan denk ik
ik heb de afzuigkap van de oude keuken van mn ouders bij hun in de garage opgehangen. De motor eruit gesloopt en een buisventilator in gehangen. Die op 20% draait..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger thuis hadden we er eentje staan in de bijkeuken met een afzuigkap erboven, maar alsnog rook je dat door het hele huis
Wij werden gewaarschuwd dat we met de nieuwe afzuigkap in een open keuken en open haard in de woonkamer, een veiligheidssyteem op het raam moeten zetten. Dan kan de afzuigkap alleen aan als het raam open staat, anders kan het samen met open haard aan alle zuurstof uit de lucht trekken o.i.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb de afzuigkap van de oude keuken van mn ouders bij hun in de garage opgehangen. De motor eruit gesloopt en een buisventilator in gehangen. Die op 20% draait..
Op 100% trekt ie de garage vacuum
Zou ook maar een parkietje in huis nemen danquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij werden gewaarschuwd dat we met de nieuwe afzuigkap in een open keuken en open haard in de woonkamer, een veiligheidssyteem op het raam moeten zetten. Dan kan de afzuigkap alleen aan als het raam open staat, anders kan het samen met open haard aan alle zuurstof uit de lucht trekken o.i.d.
ik wel maar omdat die niet aangesloten mag worden op centrale afzuig systeem stinkt keuken/woning alsnog naar vretenquote:
Kwamen allemaal speciaal voor jouquote:
Nietquote:
Oh okquote:
Geef.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:49 schreef bitterbal het volgende:
net wat crackers met smeerbare brie naar binnen gewerkt
ja, dat is dus zomaar tegen de 1000Kcal wat je naar binnen gemikt hebt hè!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:49 schreef bitterbal het volgende:
net wat crackers met smeerbare brie naar binnen gewerkt
Nee heerlijk. Lekker woelen. Geen piepende ademhaling of geknor of gesnurk van de ander. Kan gewoon windjes laten.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja, dat is dus zomaar tegen de 1000Kcal wat je naar binnen gemikt hebt hè!
Wat praat jij nou? Als ik niet meer kon slapen in mijn leven dan hield ik er echt mee op hoor.quote:
Ja dahaag, het is weekend, dan mag datquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja, dat is dus zomaar tegen de 1000Kcal wat je naar binnen gemikt hebt hè!
nee ze bedoeld zonder haar vriendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat praat jij nou? Als ik niet meer kon slapen in mijn leven dan hield ik er echt mee op hoor.
Mijn enige regret in dit leven is dat ik niet structureel méér dan pakweg 1/3 van m'n leef slapend door kan brengen.
geefquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja dahaag, het is weekend, dan mag dat![]()
Net drie pitabroodjes uitbde oven met kaas en tabasco op
Dat kan ook met een bedpartnerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heerlijk. Lekker woelen. Geen piepende ademhaling of geknor of gesnurk van de ander. Kan gewoon windjes laten.
Ik heb nog een halve bak kip kerrie en bami staanquote:
*quote:
M'n maag knort.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve bak kip kerrie en bami staan
Zit er een varkentje in dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |