SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Dat heeft eerder te maken met dat je door het actief hebben van 2 afzuig bronnen de natuurlijke trek van de schoorsteen an je haard gaat beïnvloeden. Hierdoor worden de rookgassen niet correct afgevoerd en kunnen ze je woonkamer worden ingezogen. Als ze daar dan blijven hangen krijg je een ophoping van CO(2) e.d. En dat is best link.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij werden gewaarschuwd dat we met de nieuwe afzuigkap in een open keuken en open haard in de woonkamer, een veiligheidssyteem op het raam moeten zetten. Dan kan de afzuigkap alleen aan als het raam open staat, anders kan het samen met open haard aan alle zuurstof uit de lucht trekken o.i.d.
rondje tuincentrum, ff kijken of een maat thuis is, die kon niet bij het frantastische feestweekend zijn wegens corona, dus daar even een flesje afgevenquote:
Kind halen ergens vandaag. Afhankelijk van de tijd daarvoor nog even langs de sportschool. Voor de rest zie ik het welquote:
ik had plannen tot het begon te regenenquote:
Haal je altijd hetzelfde kind of bestel je ook wel eens iets anders?quote:Op zondag 29 mei 2022 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kind halen ergens vandaag. Afhankelijk van de tijd daarvoor nog even langs de sportschool. Voor de rest zie ik het wel
Altijd dezelfde. Soms krijg ik er eentje extra bijquote:Op zondag 29 mei 2022 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haal je altijd hetzelfde kind of bestel je ook wel eens iets anders?
gewoon bedanken voor die 2de toch?quote:Op zondag 29 mei 2022 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd dezelfde. Soms krijg ik er eentje extra bij
Die 2e gaat gelukkig altijd weer wegquote:
ben je van suiker ofzoquote:Op zondag 29 mei 2022 09:22 schreef Karzai het volgende:
ik zie dreigende wolken, ga niet in de regen fietsen
nee dat gaat mij te verquote:Op zondag 29 mei 2022 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je loopt er zo bij vandaag?
[ afbeelding ]
Nee, het is wel leuk, alleen in beweging komen valt niet mee.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als je er geen zin in hebt ga je toch niet
quote:Op zondag 29 mei 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met gapen is het altijd smekken![]()
Net na het geeuwen komt dan nog zo'n smeksmeksmekje.
Op een vergelijkbare manier zijn in de westerse samenleving niet alleen het smekken aan tafel en het niezen maar ook je neus ophalen, snuiven, poepen, plassen, hoesten, zweten, lichaamsgeuren, spugen, tanden schoonmaken, geeuwen, gapen, boeren, winden laten, in je oor pulken, een puistje uitknijpen, rochelen, je keel schrapen, in je kruis krabben, etc. naar de privé sfeer gedrongen. We vinden anderen die dit wel in het openbaar doen onbeschaafd en primitief. Vooral in hogere (rijkere) kringen zijn die lichaamsuitingen taboe.quote:
Alleen in de westerse wereld, in India doen ze niet anders.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoezo mag je niet poepen aan tafel??
ja wel vreemdquote:Op zondag 29 mei 2022 10:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen de hogere kasten poepen daar aan tafel hoor, het plebs gewoon op de stoepquote:Op zondag 29 mei 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen in de westerse wereld, in India doen ze niet anders.
Nou, als ik zo'n natte nies met consumptie in mijn soepbord zie belanden dan eet ik dat soepje mooi niet op.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
niezen heeft denk ik niemand problemen mee toch?
Ligt er denk ik aan of je het een beetje netjes in je elleboog of met je hand voor je mond doet of gewoon los laat gaanquote:Op zondag 29 mei 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
niezen heeft denk ik niemand problemen mee toch?
het is ook koudquote:Op zondag 29 mei 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
Ziet er uit alsof het allemaal gaat regenen vandaag
ja tuurlijk maar de nies zelf is gewoon okequote:Op zondag 29 mei 2022 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan of je het een beetje netjes in je elleboog of met je hand voor je mond doet of gewoon los laat gaan
Die kasten zijn wel een van de meest debiele uitvindingen der mensheid, nou ja wij doen praktisch hetzelfde in monarchieën.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen de hogere kasten poepen daar aan tafel hoor, het plebs gewoon op de stoep
Zo'n harige?quote:Op zondag 29 mei 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren beetje rare man op werk zitten,. zijn bilspleet was goed te zien toen hij zat.
dus toch maar wat van gezegd.
zegt die ja wat wil je dat ik er mee doe dan![]()
![]()
nou je broek misschien optrekken?
Hele dag droog hierquote:Op zondag 29 mei 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
Ziet er uit alsof het allemaal gaat regenen vandaag
quote:Op zondag 29 mei 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
mensen achter hem zaten constant die spleet in te kijken
Date?quote:Op zondag 29 mei 2022 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wandelen met een oud-collega
Gewoon op de keukentafel poepenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
met die verhalen van jou denk ik altijd maar:ik mag dan wel raar zijn soms, andere zijn nog gekkerquote:Op zondag 29 mei 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren beetje rare man op werk zitten,. zijn bilspleet was goed te zien toen hij zat.
dus toch maar wat van gezegd.
zegt die ja wat wil je dat ik er mee doe dan![]()
![]()
nou je broek misschien optrekken?
quote:Op zondag 29 mei 2022 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
met die verhalen van jou denk ik altijd maar:ik mag dan wel raar zijn soms, andere zijn nog gekker
Ik denk altijd dat alle gekkies langslopen zo van pompiedompiedom en dan loeren ze naar binnen, zien de bediening en denken, ha hier gaan we eten, hongerquote:Op zondag 29 mei 2022 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
met die verhalen van jou denk ik altijd maar:ik mag dan wel raar zijn soms, andere zijn nog gekker
quote:Op zondag 29 mei 2022 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat alle gekkies langslopen zo van pompiedompiedom en dan loeren ze naar binnen, zien de bediening en denken, ha hier gaan we eten, honger
Het is dan ook niet voor niet geïntroduceerd door de Brittenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kasten zijn wel een van de meest debiele uitvindingen der mensheid, nou ja wij doen praktisch hetzelfde in monarchieën.
Had je die mensen een bakje pinda's moeten geven en zeggen dat als ze raak gooiden hun eten gratis wasquote:Op zondag 29 mei 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
mensen achter hem zaten constant die spleet in te kijken
Bij donkere mensen werkt dit averechts.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die mensen een bakje pinda's moeten geven en zeggen dat als ze raak gooiden hun eten gratis was
dat was echt ongepast geweestquote:Op zondag 29 mei 2022 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die mensen een bakje pinda's moeten geven en zeggen dat als ze raak gooiden hun eten gratis was
die gooien terug met poepquote:Op zondag 29 mei 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij donkere mensen werkt dit averechts.
Maar wel vermakelijkquote:
Dat zeg jij hequote:Op zondag 29 mei 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn, volgens mij gaan ze dan door brandende hoepels heen springen voor meer nootjes
Grote meidquote:
krijg ik wel te pakken hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog net wat hagelslagmannetjes in paniek ziet wegrennen om zich te verstoppen.
dan laat je je boodschappen bezorgenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen zin om boodschappen te gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |