Het is dan ook niet voor niet geïntroduceerd door de Brittenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kasten zijn wel een van de meest debiele uitvindingen der mensheid, nou ja wij doen praktisch hetzelfde in monarchieën.
Had je die mensen een bakje pinda's moeten geven en zeggen dat als ze raak gooiden hun eten gratis wasquote:Op zondag 29 mei 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
mensen achter hem zaten constant die spleet in te kijken
Bij donkere mensen werkt dit averechts.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die mensen een bakje pinda's moeten geven en zeggen dat als ze raak gooiden hun eten gratis was
dat was echt ongepast geweestquote:Op zondag 29 mei 2022 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die mensen een bakje pinda's moeten geven en zeggen dat als ze raak gooiden hun eten gratis was
die gooien terug met poepquote:Op zondag 29 mei 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij donkere mensen werkt dit averechts.
Maar wel vermakelijkquote:
Dat zeg jij hequote:Op zondag 29 mei 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn, volgens mij gaan ze dan door brandende hoepels heen springen voor meer nootjes
Grote meidquote:
krijg ik wel te pakken hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog net wat hagelslagmannetjes in paniek ziet wegrennen om zich te verstoppen.
dan laat je je boodschappen bezorgenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen zin om boodschappen te gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |