Beter blijft het hier komende 3 uur droog.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:13 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net lekker met bakken uit de lucht toen ik buiten liep
hier kleine bakjes, maar toch blij met mn regenjasjequote:Op zondag 29 mei 2022 13:13 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net lekker met bakken uit de lucht toen ik buiten liep
Had wel een paraplu bij me, alleen waren mijn schoenen niet waterdichtquote:Op zondag 29 mei 2022 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier kleine bakjes, maar toch blij met mn regenjasje
Ik had lekker een lowbudget warme lunch, diepvries hamburgers op pitabroodjesquote:
waarom diepvries?quote:Op zondag 29 mei 2022 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had lekker een lowbudget warme lunch, diepvries hamburgers op pitabroodjes
Met mayo? Nee zeker.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had lekker een lowbudget warme lunch, diepvries hamburgers op pitabroodjes
Omdat die soms gewoon lekker zijnquote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die soms gewoon lekker zijnIs gewoon een soort platte frikandel, met van dat samengeperste 'vlees'
mijn schoenen en korte broek ook nietquote:Op zondag 29 mei 2022 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel een paraplu bij me, alleen waren mijn schoenen niet waterdicht
Nee van de mora, die zijn goedkoper dan ah huismerkquote:
Ja kwam ik ook achter bij de Jumbo.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van de mora, die zijn goedkoper dan ah huismerk
hmm okequote:Op zondag 29 mei 2022 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van de mora, die zijn goedkoper dan ah huismerk
Zijn ook niet echt dingen om bij het avondeten te eten ofzo, meer voor dagen als vandaag dat je net een uur door de stromende regen hebt gelopen en trek hebt in iets makkelijks warmsquote:Op zondag 29 mei 2022 13:23 schreef Ama het volgende:
Heb altijd standaard wel diepvriesburgers van Mora in de vriezer maar eet ze nooit meer. Geen idee waarom niet eigenlijk.
Niet goed?quote:
Zit je gelijk met een doos van 20 van die dingenquote:Op zondag 29 mei 2022 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Tip voor de hamburgerfreaks, volgens mij niet eens zo duur relatief maar je gaat met poep gooien zo lekker zijn deze.
https://www.beste.nl/2044(...)gers-voor-euro23-99/
Naja koop ook altijd een doos van 12 hamburgers. Ben ik rest van het jaar klaar.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je gelijk met een doos van 20 van die dingen
Jaartje mee doen, zijn diepvriesknakkertjes.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo'n grote vriezer heb ik nietquote:Op zondag 29 mei 2022 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje mee doen, zijn diepvriesknakkertjes.
Bij de groothandel heb je tenminste wel de échte mexicano'squote:Op zondag 29 mei 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
Mijn vader heeft een speciale vriezer alleen voor snacks. Die koopt ook alles bij de Sligro.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik jou en bal uitnodig heb ik wat meer dan 1 doos nodigquote:
Doen ze beter dan jij.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje "veel plezier dadelijk op de verjaardag"
https://i.imgur.com/TDjL9j6.jpg
Mijn neefje "heeyyyy gekke US, geniet van het kindergegil dadelijk hè"
https://i.imgur.com/AYWrzHG.jpg
Ik ben druk bezig wat op te zetten qua werk en privé, voorheen reisde ik wel veel, in augustus mag ik weer van mezelf, heel misschien eind juni nog een lang weekend weg.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doen ze beter dan jij.Waarom reis jij eigenlijk nooit?
Gewoon doen joh, zo lang als dat ik hier post ben jij volgens mij niet op vakantie geweest. Terwijl het zo fijn is.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig wat op te zetten qua werk en privé, voorheen reisde ik wel veel, in augustus mag ik weer van mezelf, heel misschien eind juni nog een lang weekend weg.
quote:Op zondag 29 mei 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
maar als die op vakantie is in amerika doet die net alsof beren niet bestaan
als in:quote:Op zondag 29 mei 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een overkapping voor in de tuin gekocht
quote:Op zondag 29 mei 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een overkapping voor in de tuin gekocht
Ja daarom, ik ga ook echt wel weer veel weg als ik klaar ben met mijn zaakjes hoor, maar eerst weekendje Chisinau en twee weekjes Spanje, en misschien nog een weekje Schotland in het najaar.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, zo lang als dat ik hier post ben jij volgens mij niet op vakantie geweest. Terwijl het zo fijn is.
Had eerst een heel idee van zelf met hout en alles in elkaar te knutselen, maar dat is allemaal te veel gedoe en hout is ook veel te duur nu, dus maar gewoon een simpel stalen prieeltjequote:Op zondag 29 mei 2022 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als in:
een zeil van 25 euro?
of een aanbouw 25.000 euro?
nicequote:Op zondag 29 mei 2022 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9300000031146878/
Hopelijk van de weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |