En twee jaar geleden waren ze uitverkocht.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
vanavond pannenkoeken
zit net even te kijken naar aanbiedingen van volgende week.. 6 euro voor een pak van 16 wc rollen (4 laags)
ik weet nog dat ik die vorig jaar nog haalde voor 5 euro per pak ofzo![]()
Dankzij Fles.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En twee jaar geleden waren ze uitverkocht.
niet bij mij hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En twee jaar geleden waren ze uitverkocht.
Ik ben in m'n eentje dus had niet zoveel nodig. Kruidvat had volgens mij nog zat toen.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet bij mij hoor
ze waren hooguit minder uitbundig beschikbaar in de schappen, maar heb het volgens mij altijd kunnen halen (of bij een andere AH)
Weet niet of Degoes echt wat voor mij is.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze hebben een kooi met deze units in het tuincentrum hier. Best jammer dat ik slecht ga op knaagdieren.
Waren ook super veel kippen en eenden en ander gevogelte. En ook heel veel vissen en aquariums. nu wil ik dus een aquarium
Gewoon de derde wereld methode tochquote:Op zondag 29 mei 2022 12:00 schreef CherryLips het volgende:
En m'n ouders slaan altijd groot in als het in de bonus is, dus had daar wel een paar rollen kunnen scoren als het nodig was geweest.
quote:Op zondag 29 mei 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is serieus lekker weer weer hier [ afbeelding ]
Afvegen met een cavia?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon de derde wereld methode toch
Best grote kooi nodig..quote:
Ja een mega volle kooi is wel een ding bij ratten. Wat dat betreft ben ik ook nog lang niet klaar maar ik ben wel heel even klaar met geld uitgeven.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
Ze hadden ook ratten, maar die waren niet te zien door alle spullen in die bak
quote:Op zondag 29 mei 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik net niet genoeg had aan 1 cavia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |