Die neger is Thomas.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Zou er ook een Ongelovige Thomas bij zitten?
En Petrus is ook Thomas.quote:
Marco B. is geannuleerd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ken al die liedjes niet. Waar is de tijd dat ze nog Marco Borsato's hits deden?
113 moet dan in beeld, te veel issuesquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Vond het maar saai en miste de zelfmoord van Judas.
Telefoongesprek met Petrus in het begin. Zelfmoord zelf was offscreen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Vond het maar saai en miste de zelfmoord van Judas.
op twitter zie ik veel enthousiasmequote:Op donderdag 26 mei 2022 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, dat was erg kort. Leuk voor een keer. Volgend jaar niet meer
Zitten er normale mensen op twitter? De ene helft is zo wappie als Petrus en de andere helft heeft ze niet op een rijtje, net als Maria Magdalenaquote:
Denk dat het niveau van Twitter en Fok gelijk zijn aan elkaarquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zitten er normale mensen op twitter? De ene helft is zo wappie als Petrus en de andere helft heeft ze niet op een rijtje, net als Maria Magdalena
Naja, dan zal het volgend jaar vast weer uitgezonden worden.
https://www.rtlboulevard.(...)ast-van-passion-2023quote:Op de Instagram van The Passion stellen de discipelen zich één voor één voor en maken daarmee de cast compleet. Zo vertelt interieurstylist Theo-Bert Pot, bekend van het programma Binnenstebuiten, dat hij niet kan wachten om mee te doen. "Oh wauw, dit is echt zoiets nieuws en zo uit mijn comfortzone. Maar wat een feest, wat een feest." Verder is ex-schaatser Michel Mulder van de partij dit jaar. Actrices Ilse Heus en Annette Barlo spelen ook discipelen, evenals de dochter van Daphne Deckers, Emma.
De hoofdrollen zijn al eerder bekend gemaakt. Zo wordt Jezus gespeeld door Sinan Eroglu en Maria door Marlijn Weerdenburg. Buddy Vedder speelt Judas en Ferdi Stofmeel speelt Petrus. Bertrie Wierenga neemt de rol van Maria Magdalena op zich. Dragan Bakema zal zich storten op de rol van Pilatus en Anita Witzier zal verslag doen van dit evenement.
Wie de verteller wordt dit jaar zal later nog worden bekendgemaakt. Vorig jaar nam Ruud de Wild die rol op zich. Dat kwam hem op enige kritiek te staan, waarna hij zichzelf lekker op de hak nam.
The Passion 2023 wordt live vanuit Harlingen uitgezonden op Witte Donderdag 6 april om 20.30 uur bij KRO-NCRV op NPO 1. Op donderdag 18 mei om 20.30 uur zal daarnaast een Hemelvaart-editie van The Passion worden uitgezonden bij KRO-NCRV op NPO 1. Deze zal live worden opgenomen vanuit de Friese steden Bolsward en Sneek.
Was vorig jaar ook niet dacht ikquote:Op donderdag 6 april 2023 12:17 schreef linebear het volgende:
Benieuwd of er nu nog Marco Borsato liedjes gebruikt gaan worden
Jack van Gelder.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wie straks Barabbas speelt; Johan, Tom en Matthijs maken een goede kans.
De lucht is bij mij buiten lichter dan wat ik op tv ziequote:Op donderdag 6 april 2023 20:37 schreef superniger het volgende:
Het is nog licht daar. Dit is dus niet live. We worden beflikkerd.
Ja godverquote:
Sponsored by 24Kitchen.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
Wat was dat voor geleuter over zout dat niet meer zout is?
https://www.bible.com/nl/bible/1276/LUK.14.34.BBquote:Op donderdag 6 april 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
Wat was dat voor geleuter over zout dat niet meer zout is?
Met Hamertje Tik heeft hij minder goede ervaringenquote:Op donderdag 6 april 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus speelde ook gewoon ooit met blokken!
Heeij Jobiquote:Op donderdag 6 april 2023 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Leuke locatie Harlingen![]()
Niet een heel bekende cast tot nu toe voor mij, maar het klonk prima
Ach, past wel weer bij het acteerwerkquote:Op donderdag 6 april 2023 21:00 schreef tralalala het volgende:
Misschien hadden ze iemand aan de cast toe moeten voegen die wel kan zingen.
Het moet ook voor ons een lijdensweg zijn!quote:Op donderdag 6 april 2023 21:00 schreef tralalala het volgende:
Misschien hadden ze iemand aan de cast toe moeten voegen die wel kan zingen.
Mes, steek, pijnquote:Op donderdag 6 april 2023 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het moet ook voor ons een lijdensweg zijn!
Is dit de tafel van Op1?quote:
Wel als het droog isquote:Op donderdag 6 april 2023 20:46 schreef H_T het volgende:
Je zal daar maar staan zeg! Ik denk niet dat ik ooit live naar die show zal gaan
Ook dan ga ik nietquote:
Ah, de rouwrapper.quote:
Ziek zijn komt later wel!quote:Op donderdag 6 april 2023 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Respect, in dat dunne jurkje op dat verregende schip
Nee joh, dit is Sorry van Nothing But Thieves (hertaling Minka)quote:
Valt me heel goed mee jaquote:
Hij doet ook wel eens musicals wist ik, maar dit is beter dan ik had verwachtquote:Op donderdag 6 april 2023 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Valt me heel goed mee jaWist niet dat hij wel aardig kon zingen
Wie is deze gast dan?quote:Op donderdag 6 april 2023 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Jezus dus Bilal is uit GTST
Beter dan vorig jaar in ieder gevalquote:Op donderdag 6 april 2023 21:32 schreef ZanneG het volgende:
Wat zonde al die regen.
Is het de hele week lente en dan net nu regent het non stop.
Ik vind het niet de beste versie ooit maar het is wel aardig
Er was prominent een reddingsboei in beeld, dus misschien nietquote:
Is een typische KRO rubriekje. Gaan ze nooit schrappen.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:37 schreef ZanneG het volgende:
Die processie tussendoor vind ik altijd zo irritant. dat breekt altijd zo de vaart van het programma.
Kunnen ze dat niet beter alleen voor internet doen en niet op tv?
Komt vooral heel EO overquote:Op donderdag 6 april 2023 21:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Is een typische KRO rubriekje. Gaan ze nooit schrappen.
Bij Scrooge Live waren die spotjes over armoede ook een hinderlijke onderbrekingquote:Op donderdag 6 april 2023 21:37 schreef ZanneG het volgende:
Die processie tussendoor vind ik altijd zo irritant. dat breekt altijd zo de vaart van het programma.
Kunnen ze dat niet beter alleen voor internet doen en niet op tv?
Maar het is een stad.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:41 schreef ZanneG het volgende:
De locatie Harlingen vind ik wel aardig
Een pittoresk klein sfeervol dorpje
De speld.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://speld.nl/2023/04/(...)gen-zn-hoofd-krijgt/
quote:
Eensquote:
Mooie beelden. Dat doen ze altijd weer goed.quote:
Jaquote:Op donderdag 6 april 2023 22:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mooie beelden. Dat doen ze altijd weer goed.
Dat was tof gedaan jaquote:
Jaaa, die was echt fantastisch!quote:
Danny en Rene waren de allerbeste jezussenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was tof gedaan jaDanny de Munk op de Erasmusbrug vond ik ook tof
Gewoon geen goede zanger ookquote:Op donderdag 6 april 2023 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom werd Jezus in de vuurtoren afgestraft met een nummer wat totaal niet binnen zijn bereik zat?
Hij stond er ook erg ongelukkig bij.
Hele matige Passion dit
Ik had René als Valjeanquote:Op donderdag 6 april 2023 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Danny en Rene waren de allerbeste jezussen
1-2 jaar geleden hadden ze een hele neptalkshow met Jeroen Pauwquote:
Nu bij het strooizoutquote:Op donderdag 6 april 2023 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
Judas zetten ze voor mijn gevoel vrij vaak in een soort industriegebied
Ik ookquote:
Jan Dulles is mijn favoriet. Hij heeft natuurlijk wel echt een eigen stemgeluid en over smaak valt nou eenmaal te twisten, maar de man heeft zó goed gezongen. Heel ingetogen. Dulles heeft een dijk van een stem en dat hoor je ook echt wel, maar het is niet echt "Jezus" om overal overheen te denderen.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Danny en Rene waren de allerbeste jezussen
Geboren en getogen Snitser, maar ik ben nu een Leeuwarderquote:
quote:William Spaaij (Jezus), Angela Schijf (Maria), Matteo van der Grijn (Petrus), Keizer (Judas) en Gaia Aikman (Maria Magdalena), Robbert Rodenburg (ongelovige Tomas) en Anita Witzier (Verslaggever) vervullen de eerste hoofdrollen in het muzikale evenement 'The Passion' 2024.
Schrijver Kluun (Raymond van de Klundert) is dit jaar de verteller van 'The Passion'. Ook de namen van de discipelen van The Passion voor de komende editie zijn bekend gemaakt. Actrices Tamara Brinkman, Jolijn Henneman, Anna Speller, Sterre van Woudenberg, cabaretier Steven Brunswijk, influencer Vera Camilla en acteurs Julian Ras en Robin Frings maken de groep discipelen compleet tijdens de live-uitzending van The Passion.
The Passion is een muzikale paasvertelling. Ook dit jaar is de groep discipelen een diverse samenstelling van bekende gezichten die in het muzikale paasverhaal Jezus vergezellen tijdens zijn 'laatste uren'. De discipelrollen staan tevens centraal in het vervolg op het paasverhaal tijdens The Passion Hemelvaart op vrijdag 10 mei.
Passion Talk
Direct na de live-uitzending op 28 maart kunnen kijkers doorschakelen naar Passion Talk op NPO 3. KRO-NCRV-presentatoren Klaas van Kruistum en Anita Witzier praten live na met de cast en andere bekende gezichten. Wat heeft indruk gemaakt? Ook Dominee Anne-Meta Kobes schuift aan voor de duiding: wat weten we eigenlijk van Jezus en zijn discipelen en wat voor betekenis heeft het paasverhaal voor deze tijd?
Wie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:27 schreef Paul het volgende:
SCOOP
Nicol Kremers speelt Barabas vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:27 schreef Paul het volgende:
SCOOP
Nicol Kremers speelt Barabas vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus komt aan in Zeist.
Ik neem aan dat ie dan blij is als ie godsamme eindelijk aan dat kruis is genageld.
Beetje het vervelende van de laatste jaren, 80% is opgenomen ipv 2/3 liedjes in de eerste jaren.quote:
Het had toen wel meer jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Beetje het vervelende van de laatste jaren, 80% is opgenomen ipv 2/3 liedjes in de eerste jaren.
William kan wel zingen toch? Dit kwam wel wat flets over jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom kiezen ze een Jezus die niet kan zingen? Ik heb dit nooit gekeken, maar dit is echt tenenkrommend slecht, niet te kort.
Mee eens!quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom kiezen ze een Jezus die niet kan zingen? Ik heb dit nooit gekeken, maar dit is echt tenenkrommend slecht, niet te kort.
Niet helemaal zijn nummer denk ik. Hij kan zeker zingenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
William kan wel zingen toch? Dit kwam wel wat flets over ja
Woont zeker in ondiep?quote:
De WE-É-ROLDquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
William kan wel zingen toch? Dit kwam wel wat flets over ja
quote:
En Maria uit Limburgquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluun doet alsof de provinciaal uit Zeist komt.
Ze moeten toch iets om het verhaal te onderscheiden van dat van de afgelopen jarenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind al die actualiteit die erin wordt gestopt wel cringe![]()
Waarom dat Vlaamse accent?
Oh dat zeker, ook met haar haren zo gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind die outfit van Angela/Maria wel mooi, zo helemaal in het paars
Ah ik dacht dat ik het niet goed hoorde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Het drama Wout van Aert hebben ze ook nog even meegenomenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Ja sorry, ik hatewatch 80% en 20% kijk ik serieus.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets om het verhaal te onderscheiden van dat van de afgelopen jaren
Soort cult.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
En dit is dan elk jaar een heel ding? Waarom? WAAROM?
Is de beste mentaliteitquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja sorry, ik hatewatch 80% en 20% kijk ik serieus.
Ook elk jaar met bijna dezelfde liedjes. Kijk, dat je het verhaal niet kan aanpassen dat snap ik, dan slaat de Bible Belt op tilt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
En dit is dan elk jaar een heel ding? Waarom? WAAROM?
Angela woont al vele jaren in Belgie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Ze heeft geluk dat ze niet net als Victor Reinier's vrouw uit het raam is gegooid met dat beroerde acteren van haar.quote:
Ja nee ik had het over Kluun. Maar mijn stream liep een eeuw achter.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Angela woont al vele jaren in Belgie.
Ik zou wel door Angela en Victor uit het raam gegooid willen worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze heeft geluk dat ze niet net als Victor Reinier's vrouw uit het raam is gegooid met dat beroerde acteren van haar.
Geen belasting afdragen aan Nederland dan ook niet deelnemen aan Nederlandse programma's en hier subsidie slurpen. Ga Gertje maar een beurt geven ofzo in Belgie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Angela woont al vele jaren in Belgie.
Valt me ook op ja. Lekker diep met een lekker randje eraanquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Baardmans heeft wel beter stemgeluid
Hoe heet hij?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Baardmans heeft wel beter stemgeluid
Ja... niet zo'n "jongetje". Ik vind hem oprecht goed zingenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Valt me ook op ja. Lekker diep met een lekker randje eraan
Net nog op het veld. Misschien ging het regenenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Sta je in een of andere arremoe sporthal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |