Ook elk jaar met bijna dezelfde liedjes. Kijk, dat je het verhaal niet kan aanpassen dat snap ik, dan slaat de Bible Belt op tilt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
En dit is dan elk jaar een heel ding? Waarom? WAAROM?
Angela woont al vele jaren in Belgie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind al die actualiteit die erin wordt gestopt wel cringe![]()
Waarom dat Vlaamse accent?
Ze heeft geluk dat ze niet net als Victor Reinier's vrouw uit het raam is gegooid met dat beroerde acteren van haar.quote:
Ja nee ik had het over Kluun. Maar mijn stream liep een eeuw achter.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Angela woont al vele jaren in Belgie.
Ik zou wel door Angela en Victor uit het raam gegooid willen worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze heeft geluk dat ze niet net als Victor Reinier's vrouw uit het raam is gegooid met dat beroerde acteren van haar.
Geen belasting afdragen aan Nederland dan ook niet deelnemen aan Nederlandse programma's en hier subsidie slurpen. Ga Gertje maar een beurt geven ofzo in Belgie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Angela woont al vele jaren in Belgie.
Valt me ook op ja. Lekker diep met een lekker randje eraanquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Baardmans heeft wel beter stemgeluid
Hoe heet hij?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Baardmans heeft wel beter stemgeluid
Ja... niet zo'n "jongetje". Ik vind hem oprecht goed zingenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Valt me ook op ja. Lekker diep met een lekker randje eraan
Net nog op het veld. Misschien ging het regenenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Sta je in een of andere arremoe sporthal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |