SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat moet je ook niet van jezelf zeggen. Dat moeten anderen beoordelenquote:
varken gekeeld en z'n huid opgehangen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:35 schreef Ama het volgende:
Ik had bijna niks roze meer in de woonkamer maar dat is nu niet meer zo. 🙈
Vreten en dun blijven kan alleen als je lintworm hebt of boulimia.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoezo act...
ben BLOEDSERIEUS
de pama
Nee maar dat is op zich best een goed plan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
varken gekeeld en z'n huid opgehangen?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar dat is op zich best een goed plan.
Broekje uitgetrokken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:35 schreef Ama het volgende:
Ik had bijna niks roze meer in de woonkamer maar dat is nu niet meer zo. 🙈
Ja sorry, had misschien in een spoiler gemogenquote:
Ik ben ze sinds hun doorbraak een beetje kwijtgeraakt.... ja eigenlijk andersom....quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:41 schreef Ama het volgende:
Omg ze zijn op werk iets aan het maken in opdracht voor Within Temptation. Een gitarenrek ofzo voor op tour.
Je hebt ook "vega-gehakt"quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gehaktballen...
maar dan wel zonder gehakt
Het is niet alsof ik het maandelijks of jaarlijks luister maar ik vond het vroeger wel vet en ik vind het van de Nederlandse bands nog steeds een van de allerbeste.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ze sinds hun doorbraak een beetje kwijtgeraakt.... ja eigenlijk andersom....
Je mag wel ff aan mijn ballen zitten?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gehaktballen...
maar dan wel zonder gehakt
Zeker.quote:
Ik vond de eerste nummers na Mother Earth gewoon wat minder, Daarna heb ik er gewoon niet meer naar geluisterd. Ik ken dus ook bar weinig van hun recentere materiaal...quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik het maandelijks of jaarlijks luister maar ik vond het vroeger wel vet en ik vind het van de Nederlandse bands nog steeds een van de allerbeste.
Huh waarom ben jij niet vrijquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
Is iedereen morgen vrij behalve ik ofzo. Iedereen die ik spreek is verbaasd dat ik niet vrij ben.
Volgens mij moet Bitterbal ook werken morgen. Ik ben wel vrij, maar dat is "logisch" gezien mijn beroepquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
Is iedereen morgen vrij behalve ik ofzo. Iedereen die ik spreek is verbaasd dat ik niet vrij ben.
veel te druk nuquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor de verandering niet naar de Efteling?
ik vind die 'verplichte/voorgeplande' vrije dagen op kerst na ook echt dikke aids.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan je niet zo makkelijk batsen in het Sprookjesbos.
Nu is het erg rustig in de Efteling hoorquote:
dan maakt ie z'n droomvlucht maar even thuis..quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan je niet zo makkelijk batsen in het Sprookjesbos.
Vrije dagen. ❤️ Vooral als het op een vrijdag of maandag is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind die 'verplichte/voorgeplande' vrije dagen op kerst na ook echt dikke aids.
Laat mij ze maar zelf in plannen.
Oh wacht
Mwahquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang je zelf kan uit maken wanneer ja
zeker om je piemel te uh... flansen... dinges.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag een dikke loungebank in elkaar geknutseld bij een maatvoelt goed om weer met hout te beunen
Het hou(d)t niet over met jou.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag een dikke loungebank in elkaar geknutseld bij een maatvoelt goed om weer met hout te beunen
dat is toch ook raar voor hemelvaart?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
Altijd werkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind die 'verplichte/voorgeplande' vrije dagen op kerst na ook echt dikke aids.
Laat mij ze maar zelf in plannen.
Oh wacht
Hemelvaart, Dimmy.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zijn mensen morgen vrij dan?
Hmmmmmquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/sk(...)r-sk211a038-j11.html
Ik plan ook meestal gewoon werk in zonder er erg in te hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik hou die Christelijke dagen nooit bij.
Het is ook alleen maar interessant omdat het een vrije dag is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik hou die Christelijke dagen nooit bij.
O?quote:Plasticfolie met een metaallaagje, zoals chipszakken of koffiepakken, mogen in de plasticinzameling.
Ja gister ook, wou ik een afspraak voor maandag 6 maken. "Dan is het tweede Pinksterdag"quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik plan ook meestal gewoon werk in zonder er erg in te hebben
Dan heb ik al twee deadlines zag ik vanmiddagquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja gister ook, wou ik een afspraak voor maandag 6 maken. "Dan is het tweede Pinksterdag"
Ja dat wist ik, maar er werd eerst altijd geroepen dat dingen als chipszakken er niet in mochten omdat het aan elkaar vastzit. Ik zat even te kijken of ik het foliedingetje van de crème fraiche er nou wel of niet bij mocht doen, maar dat mag er ook bij.quote:
schuimplastic en zo mag niet he. Is toch gewoon plastic met lucht manquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar er werd eerst altijd geroepen dat dingen als chipszakken er niet in mochten omdat het aan elkaar vastzit. Ik zat even te kijken of ik het foliedingetje van de crème fraiche er nou wel of niet bij mocht doen, maar dat mag er ook bij.
Stom. Ik eet yoghurt altijd telepathisch door het dekseltje heen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Yoghurt- en slagroombekers mogen bij het plastic afval. Haal het aluminium dekseltje eraf en doe dit er los bij.
ja man kreeg een schuimplastic/foam college op de milieustraat gister.. die kerel helemaal happy dat ik kwam vragen waar ik 't weg moest gooienquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schuimplastic en zo mag niet he. Is toch gewoon plastic met lucht man
Ik maak dat nooit helemaal zodat het weer dicht kan en het lekker kan beschimmelen onder dat aluminium.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stom. Ik eet yoghurt altijd telepathisch door het dekseltje heen.
Ik vond hem leuk. Had hem graag live gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
We gaan de special van Ricky Gervais kijken.![]()
Was weer een hoop gedoe over op de twitters en Reddit
Die Romeinen zijn ook geen lieverdjesquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hup Feyenoord. Omdat ik dan hoop dat ze Tirana heel laten.
Oh ook lekker productief jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak dat nooit helemaal zodat het weer dicht kan en het lekker kan beschimmelen onder dat aluminium.
Zijn er veel fonteinen in Tirana?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hup Feyenoord. Omdat ik dan hoop dat ze Tirana heel laten.
Ik keek hier https://www.milieucentraa(...)lastic-verpakkingen/quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef mschol het volgende:
verpakkingen van chips (= restafval) staat hier
wisselende regels
Ik vind hem ook altijd wel grappigquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk. Had hem graag live gezien.
mja.. wellicht kan niet elke gemeente dat verwerken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik keek hier https://www.milieucentraa(...)lastic-verpakkingen/
Geen idee eigenlijk, normaal verdiep ik me niet zo in die achterlijkheid.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Voor hoolies is winnen toch net zo'n goede reden om te rellen als verliezen?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt en ook die moeten Tirana heel laten.
Die Albanezen zijn allemaal voor Roma omdat ze veelal familie daar hebben dus die stompen die Feyenoorders wel even in elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt en ook die moeten Tirana heel laten.
Ik vind het vooral sneu om je als volwassen man zo te laten meeslepen door een spelletjequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, normaal verdiep ik me niet zo in die achterlijkheid.
Ben je de hele website van de gemeente aan het back-uppen op FOK!?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ede is ook lekker duidelijk.
https://www.acv-groep.nl/(...)en/pmd-wat-mag-erbij
De wat jongeren zijn sowieso allemaal voor Italie denk ik, veel werken daar ook en idd veel familie. Wat oudere Albanezen vinden het Nederland van vroeger wel een groots voetballand.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Die Albanezen zijn allemaal voor Roma omdat ze veelal familie daar hebben dus die stompen die Feyenoorders wel even in elkaar
Hij vindt zichzelf ook heel erg grappig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind hem ook altijd wel grappig
Dat vond ik als kind al. Huilende klasgenoten als ze het potje voetbal tijdens de gymles verlorenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu om je als volwassen man zo te laten meeslepen door een spelletje
Ze mogen zich van mij best laten meeslepen alleen het slopen en rellen vind ik gewoon te stom voor woordenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu om je als volwassen man zo te laten meeslepen door een spelletje
Dan kon jij als kind goed tegen je verlies. Want dat heeft verder niet zoveel met het spelletje te maken maar meer met het verliezen. We hadden de laatste vakantie weer een lego masters competitie, ook veel huilende kinderen die niet gewonnen hadden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vond ik als kind al. Huilende klasgenoten als ze het potje voetbal tijdens de gymles verloren
Zijn Oscar speech was epischquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf ook heel erg grappig.
Morgen pas weer een directe vlucht. Veel zijn ook met de auto, denk niet dat die vanavond al terug gaan rijden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan die supporters niet gewoon direct na de wedstrijd naar huis?
Nou, die jongens hadden dat alleen met voetbal. Maar inderdaad, ik ben totaal niet competitief ingesteld, dus het interesseert me niks of ik win of verlies.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan kon jij als kind goed tegen je verlies. Want dat heeft verder niet zoveel met het spelletje te maken maar meer met het verliezen. We hadden de laatste vakantie weer een lego masters competitie, ook veel huilende kinderen die niet gewonnen hadden.
Gaan die gasten niet met een gecharterd toestel? Dat past toch allemaal niet aan boord van dat ene Wizz-toestel?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen pas weer een directe vlucht. Veel zijn ook met de auto, denk niet dat die vanavond al terug gaan rijden.
Lol nee. Dat past inderdaad niet maar volgens mij zijn er geen vluchten gecharterd. Ik las in het Feyenoordtopic iemand die via Londen vloog.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan die gasten niet met een gecharterd toestel? Dat past toch allemaal niet aan boord van dat ene Wizz-toestel?
RIP Tiranaquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee. Dat past inderdaad niet maar volgens mij zijn er geen vluchten gecharterd. Ik las in het Feyenoordtopic iemand die via Londen vloog.Maar denk dat er na 11 uur sowieso niets meer vliegt vanaf Rinas dus denk dat velen pas morgen weer terug kunnen. Helaas.
Las ook een post dat er dus niet iets van vakken zijn in het stadion en supporters zo naar een ander vak kunnen. En dat er alleen alcoholvrij bier te koop was, dat laatste lijkt me dan wel weer verstandig.quote:
Met wodka.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat een snacksaus gemaakt van Polen?
Nou ja, misschien valt het mee. Het loopt ook niet altijd uit de hand.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Las ook een post dat er dus niet iets van vakken zijn in het stadion en supporters zo naar een ander vak kunnen. En dat er alleen alcoholvrij bier te koop was, dat laatste lijkt me dan wel weer verstandig.
Whut?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je de hele website van de gemeente aan het back-uppen op FOK!?
De rel die je wist dat zou komen.quote:
Leuk! En dan tijdens elke rel snel wisselen van je fiets- of loop-UI naar je rel-UIquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
De rel die je wist dat zou komen.![]()
Moet nog even kijken of ik 'm bewegend kan maken of @:Flory lief aankijken.
Welke?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde een docu te kijken maar kon m'n aandacht er niet bijhouden.
Een wat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
Net een opmerking over een vleespet gemaakt die verkeerd viel
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
luister vaak naar radio1 die bellen nog om 3 snachts naar de radio
Straks weer eens posten daar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:06 schreef Karzai het volgende:
kom gezellig naar het muziektopic
MUZ / Wat luister je nu? #2966 Don't Give Up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe heet het als @:solotovski de polonaise doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Karma voor het maken van stomme woordgrapjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
hm die laadkabel van die iPad Pro is wel aan de korte kant
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Karma voor het maken van stomme woordgrapjes.
die kabel is niet zo pro dan he...quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Wees blij dat je er nog een kabel bij krijgtquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Waar?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:16 schreef Ama het volgende:
Ik ga De Sneeuwman: Geheimen van een Kindermoordenaar maar verder kijken.
dat is standaard bij de iPad Proquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wees blij dat je er nog een kabel bij krijgt
Zie mij een iPad Pro hebben-bericht.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie mij een iPad Pro hebben-bericht.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
hm die laadkabel is wel aan de korte kant
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe heet het als @:solotovski de polonaise doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dafuq is er met die kerel zijn gebit aan de handquote:
Dat krijg je als je geen raggertjes gebruikt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dafuq is er met die kerel zijn gebit aan de hand
Methquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dit is hem nu?Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:28 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dit is hem nu?![]()
mja.. ik hoopte ze niet te zien, maar uiteindelijk ook gewoon 1 gezien na mn vakantiequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er hier pas eentje gezien in 2,5 jaar tijd
Valt moeilijk tegen te houdenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. ik hoopte ze niet te zien, maar uiteindelijk ook gewoon 1 gezien na mn vakantie
gebruikte die nooitquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ooit waren oortjes ook standaard bij een nieuwe iPhone
Ik wel.quote:
Cheap asses ja. Toffe accessoires apart kopen. Is altijd zo geweest. Verdienmodel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ooit waren oortjes ook standaard bij een nieuwe iPhone
Er zit nu niet eens een oplader meer bij, alleen het snoertjequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel.
En als je verdomme 1200 ekken voor een nieuwe telefoon betaalt mogen er ook wel oortjes van een tientje bij zitten
Dat is 'voor een groenere wereld'quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit nu niet eens een oplader meer bij, alleen het snoertje
Voor het klimaatquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
prima toch.. heb toch 48 van die dingenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima toch.. heb toch 48 van die dingen
M'n vorige Experia had dat. De nieuwere die ik erna kocht niet meer. Belachelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
zeker nu ze ook USB-C (EINDELIJK!) gaan gebruiken
Die verplichte standaardisatie is wel positief ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
zeker nu ze ook USB-C (EINDELIJK!) gaan gebruiken
Zwarte piet met kersenlippenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie er met chocolademasker beter uit dan zonder.
Maar het prikt een beetje dus ik was het er maar weer snel af.
chocolademaskerquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu stopcontacten nog:quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die verplichte standaardisatie is wel positief ja.
Waarom smeer je je gezicht vol met chocoladequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Marktprotectie. Men is verplicht het type te hebben voor dat land anders kun je geen brandverzekering voor je woning afsluiten wat in veel landen verplicht is. Gewoon bedacht om hun eigen electrotechnische schakelmateriaalbedrijven aan het werk te houden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kun je vergetenDie keuze voor USB-c is ook alleen in de EU.
Wellicht. Maar het is ook nogal een operatie om op een ander type stopcontact over te schakelen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Marktprotectie. Men is verplicht het type te hebben anders kun je geen brandverzekering voor je woning afsluiten wat in veel landen verplicht is. Gewoon bedacht om hun eigen electrotechnische schakelmateriaalbedrijven aan het werk te houden.
Anders kan ik helemaal niet meer onder de mensen komen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef Karzai het volgende:
Maar opzich goed dat je iets aan je uiterlijke verzorging doet en niet laat verslonzen
voetbal is vaak niet eerlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tweede helft had Feyenoord wellicht recht op een treffer. In de eerste helft totaal niet
heeft zo'n "gevonden bij oma op zolder" vibequote:Op woensdag 25 mei 2022 23:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rijksmuseumshop.nl/nl/porseleinen-bloemenhouder
Duur maar tof
Er gaat alleen vannacht al een reeks vliegtuigen naar Italië en Nederland. Morgen nog meer. Wel veel charters dus.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee. Dat past inderdaad niet maar volgens mij zijn er geen vluchten gecharterd. Ik las in het Feyenoordtopic iemand die via Londen vloog.Maar denk dat er na 11 uur sowieso niets meer vliegt vanaf Rinas dus denk dat velen pas morgen weer terug kunnen. Helaas.
oh ja jij had geen vrijquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:43 schreef Ama het volgende:
Denk steeds dat morgen vrijdag is. Wat een tegenvaller.
Ze hebben echt alles uit de kast getrokken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat alleen vannacht al een reeks vliegtuigen naar Italië en Nederland. Morgen nog meer. Wel veel charters dus.
[ afbeelding ]
https://www.tirana-airport.com/c/59/real-time-departures
Ik heb het niet heel erg gevolgd, maar ik zag net op Twitter wel een paar berichten van Feyenoordsupporters die heel enthousiast waren over Tirana en Albanië en die er op vakantie wilden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ze hebben echt alles uit de kast getrokken.Ze willen het zo graag goed doen en dat snap ik ook. En volgens mij viel het op een paar incidenten na zelfs wel mee. Ze willen er zo graag bij horen.
Haha, ja, dat klinkt als iets dat je zelf verzint en dan zegt dat je het bent.quote:Toen ik er laatst weekend was zag ik dat het de jeugd hoofdstad van Europa is. Het zal vast bestaan maar leek me ook zomaar iets als wat ze bedacht zouden kunnen hebben en toen zelf gewonnen. Want zoveel heeft het helemaal niet te bieden voor de jeugd. En dan dat festival waar je amper ook maar iets over online kon vinden.
quote:Naja mooi dat er veel terugvluchten zijn gelijk al. Ik wil een standaard Tirana Rotterdam vlucht, en dan met Wizz. 7 dagen per week.![]()
Rinas is trouwens heel druk aan het verbouwen, ik denk dat het qua gebouw zeker een verdubbeling zal worden.
Ergens wel jammer dat ze het songfestival niet hebben gewonnen. Dan was je wel gegaan zeker?quote:Ergens wel jammer dat dit kampioenschap er weer op zit, ik vond Tirana uitermate extra schattig deze dagen.
Nog wel meer ook morgen. Met TUI, Carpatair, Smartwings en Enter Air en ook nog een paar zakenjets.quote:
Ben je op rondreis voor de koffiequote:Op donderdag 26 mei 2022 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor een nieuwe bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |