Ik maak dat nooit helemaal zodat het weer dicht kan en het lekker kan beschimmelen onder dat aluminium.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stom. Ik eet yoghurt altijd telepathisch door het dekseltje heen.
Ik vond hem leuk. Had hem graag live gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
We gaan de special van Ricky Gervais kijken.![]()
Was weer een hoop gedoe over op de twitters en Reddit
Die Romeinen zijn ook geen lieverdjesquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hup Feyenoord. Omdat ik dan hoop dat ze Tirana heel laten.
Oh ook lekker productief jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak dat nooit helemaal zodat het weer dicht kan en het lekker kan beschimmelen onder dat aluminium.
Zijn er veel fonteinen in Tirana?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hup Feyenoord. Omdat ik dan hoop dat ze Tirana heel laten.
Ik keek hier https://www.milieucentraa(...)lastic-verpakkingen/quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef mschol het volgende:
verpakkingen van chips (= restafval) staat hier
wisselende regels
Ik vind hem ook altijd wel grappigquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk. Had hem graag live gezien.
mja.. wellicht kan niet elke gemeente dat verwerken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik keek hier https://www.milieucentraa(...)lastic-verpakkingen/
Geen idee eigenlijk, normaal verdiep ik me niet zo in die achterlijkheid.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Voor hoolies is winnen toch net zo'n goede reden om te rellen als verliezen?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt en ook die moeten Tirana heel laten.
Die Albanezen zijn allemaal voor Roma omdat ze veelal familie daar hebben dus die stompen die Feyenoorders wel even in elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt en ook die moeten Tirana heel laten.
Ik vind het vooral sneu om je als volwassen man zo te laten meeslepen door een spelletjequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, normaal verdiep ik me niet zo in die achterlijkheid.
Ben je de hele website van de gemeente aan het back-uppen op FOK!?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ede is ook lekker duidelijk.
https://www.acv-groep.nl/(...)en/pmd-wat-mag-erbij
De wat jongeren zijn sowieso allemaal voor Italie denk ik, veel werken daar ook en idd veel familie. Wat oudere Albanezen vinden het Nederland van vroeger wel een groots voetballand.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Die Albanezen zijn allemaal voor Roma omdat ze veelal familie daar hebben dus die stompen die Feyenoorders wel even in elkaar
Hij vindt zichzelf ook heel erg grappig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind hem ook altijd wel grappig
Dat vond ik als kind al. Huilende klasgenoten als ze het potje voetbal tijdens de gymles verlorenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu om je als volwassen man zo te laten meeslepen door een spelletje
Ze mogen zich van mij best laten meeslepen alleen het slopen en rellen vind ik gewoon te stom voor woordenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu om je als volwassen man zo te laten meeslepen door een spelletje
Dan kon jij als kind goed tegen je verlies. Want dat heeft verder niet zoveel met het spelletje te maken maar meer met het verliezen. We hadden de laatste vakantie weer een lego masters competitie, ook veel huilende kinderen die niet gewonnen hadden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vond ik als kind al. Huilende klasgenoten als ze het potje voetbal tijdens de gymles verloren
Zijn Oscar speech was epischquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf ook heel erg grappig.
Morgen pas weer een directe vlucht. Veel zijn ook met de auto, denk niet dat die vanavond al terug gaan rijden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan die supporters niet gewoon direct na de wedstrijd naar huis?
Nou, die jongens hadden dat alleen met voetbal. Maar inderdaad, ik ben totaal niet competitief ingesteld, dus het interesseert me niks of ik win of verlies.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan kon jij als kind goed tegen je verlies. Want dat heeft verder niet zoveel met het spelletje te maken maar meer met het verliezen. We hadden de laatste vakantie weer een lego masters competitie, ook veel huilende kinderen die niet gewonnen hadden.
Gaan die gasten niet met een gecharterd toestel? Dat past toch allemaal niet aan boord van dat ene Wizz-toestel?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen pas weer een directe vlucht. Veel zijn ook met de auto, denk niet dat die vanavond al terug gaan rijden.
Lol nee. Dat past inderdaad niet maar volgens mij zijn er geen vluchten gecharterd. Ik las in het Feyenoordtopic iemand die via Londen vloog.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan die gasten niet met een gecharterd toestel? Dat past toch allemaal niet aan boord van dat ene Wizz-toestel?
RIP Tiranaquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee. Dat past inderdaad niet maar volgens mij zijn er geen vluchten gecharterd. Ik las in het Feyenoordtopic iemand die via Londen vloog.Maar denk dat er na 11 uur sowieso niets meer vliegt vanaf Rinas dus denk dat velen pas morgen weer terug kunnen. Helaas.
Las ook een post dat er dus niet iets van vakken zijn in het stadion en supporters zo naar een ander vak kunnen. En dat er alleen alcoholvrij bier te koop was, dat laatste lijkt me dan wel weer verstandig.quote:
Met wodka.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat een snacksaus gemaakt van Polen?
Nou ja, misschien valt het mee. Het loopt ook niet altijd uit de hand.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Las ook een post dat er dus niet iets van vakken zijn in het stadion en supporters zo naar een ander vak kunnen. En dat er alleen alcoholvrij bier te koop was, dat laatste lijkt me dan wel weer verstandig.
Whut?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je de hele website van de gemeente aan het back-uppen op FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |