Hemelvaart, Dimmy.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zijn mensen morgen vrij dan?
Hmmmmmquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/sk(...)r-sk211a038-j11.html
Ik plan ook meestal gewoon werk in zonder er erg in te hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik hou die Christelijke dagen nooit bij.
Het is ook alleen maar interessant omdat het een vrije dag is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik hou die Christelijke dagen nooit bij.
O?quote:Plasticfolie met een metaallaagje, zoals chipszakken of koffiepakken, mogen in de plasticinzameling.
Ja gister ook, wou ik een afspraak voor maandag 6 maken. "Dan is het tweede Pinksterdag"quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik plan ook meestal gewoon werk in zonder er erg in te hebben
Dan heb ik al twee deadlines zag ik vanmiddagquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja gister ook, wou ik een afspraak voor maandag 6 maken. "Dan is het tweede Pinksterdag"
Ja dat wist ik, maar er werd eerst altijd geroepen dat dingen als chipszakken er niet in mochten omdat het aan elkaar vastzit. Ik zat even te kijken of ik het foliedingetje van de crème fraiche er nou wel of niet bij mocht doen, maar dat mag er ook bij.quote:
schuimplastic en zo mag niet he. Is toch gewoon plastic met lucht manquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar er werd eerst altijd geroepen dat dingen als chipszakken er niet in mochten omdat het aan elkaar vastzit. Ik zat even te kijken of ik het foliedingetje van de crème fraiche er nou wel of niet bij mocht doen, maar dat mag er ook bij.
Stom. Ik eet yoghurt altijd telepathisch door het dekseltje heen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Yoghurt- en slagroombekers mogen bij het plastic afval. Haal het aluminium dekseltje eraf en doe dit er los bij.
ja man kreeg een schuimplastic/foam college op de milieustraat gister.. die kerel helemaal happy dat ik kwam vragen waar ik 't weg moest gooienquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schuimplastic en zo mag niet he. Is toch gewoon plastic met lucht man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |