Ja dat wist ik, maar er werd eerst altijd geroepen dat dingen als chipszakken er niet in mochten omdat het aan elkaar vastzit. Ik zat even te kijken of ik het foliedingetje van de crème fraiche er nou wel of niet bij mocht doen, maar dat mag er ook bij.quote:
schuimplastic en zo mag niet he. Is toch gewoon plastic met lucht manquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar er werd eerst altijd geroepen dat dingen als chipszakken er niet in mochten omdat het aan elkaar vastzit. Ik zat even te kijken of ik het foliedingetje van de crème fraiche er nou wel of niet bij mocht doen, maar dat mag er ook bij.
Stom. Ik eet yoghurt altijd telepathisch door het dekseltje heen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Yoghurt- en slagroombekers mogen bij het plastic afval. Haal het aluminium dekseltje eraf en doe dit er los bij.
ja man kreeg een schuimplastic/foam college op de milieustraat gister.. die kerel helemaal happy dat ik kwam vragen waar ik 't weg moest gooienquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schuimplastic en zo mag niet he. Is toch gewoon plastic met lucht man
Ik maak dat nooit helemaal zodat het weer dicht kan en het lekker kan beschimmelen onder dat aluminium.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stom. Ik eet yoghurt altijd telepathisch door het dekseltje heen.
Ik vond hem leuk. Had hem graag live gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
We gaan de special van Ricky Gervais kijken.![]()
Was weer een hoop gedoe over op de twitters en Reddit
Die Romeinen zijn ook geen lieverdjesquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hup Feyenoord. Omdat ik dan hoop dat ze Tirana heel laten.
Oh ook lekker productief jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak dat nooit helemaal zodat het weer dicht kan en het lekker kan beschimmelen onder dat aluminium.
Zijn er veel fonteinen in Tirana?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hup Feyenoord. Omdat ik dan hoop dat ze Tirana heel laten.
Ik keek hier https://www.milieucentraa(...)lastic-verpakkingen/quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef mschol het volgende:
verpakkingen van chips (= restafval) staat hier
wisselende regels
Ik vind hem ook altijd wel grappigquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk. Had hem graag live gezien.
mja.. wellicht kan niet elke gemeente dat verwerken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik keek hier https://www.milieucentraa(...)lastic-verpakkingen/
Geen idee eigenlijk, normaal verdiep ik me niet zo in die achterlijkheid.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Voor hoolies is winnen toch net zo'n goede reden om te rellen als verliezen?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt en ook die moeten Tirana heel laten.
Die Albanezen zijn allemaal voor Roma omdat ze veelal familie daar hebben dus die stompen die Feyenoorders wel even in elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt en ook die moeten Tirana heel laten.
Ik vind het vooral sneu om je als volwassen man zo te laten meeslepen door een spelletjequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, normaal verdiep ik me niet zo in die achterlijkheid.
Ben je de hele website van de gemeente aan het back-uppen op FOK!?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ede is ook lekker duidelijk.
https://www.acv-groep.nl/(...)en/pmd-wat-mag-erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |