SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat moet je ook niet van jezelf zeggen. Dat moeten anderen beoordelenquote:
varken gekeeld en z'n huid opgehangen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:35 schreef Ama het volgende:
Ik had bijna niks roze meer in de woonkamer maar dat is nu niet meer zo. 🙈
Vreten en dun blijven kan alleen als je lintworm hebt of boulimia.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoezo act...
ben BLOEDSERIEUS
de pama
Nee maar dat is op zich best een goed plan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
varken gekeeld en z'n huid opgehangen?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar dat is op zich best een goed plan.
Broekje uitgetrokken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:35 schreef Ama het volgende:
Ik had bijna niks roze meer in de woonkamer maar dat is nu niet meer zo. 🙈
Ja sorry, had misschien in een spoiler gemogenquote:
Ik ben ze sinds hun doorbraak een beetje kwijtgeraakt.... ja eigenlijk andersom....quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:41 schreef Ama het volgende:
Omg ze zijn op werk iets aan het maken in opdracht voor Within Temptation. Een gitarenrek ofzo voor op tour.
Je hebt ook "vega-gehakt"quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gehaktballen...
maar dan wel zonder gehakt
Het is niet alsof ik het maandelijks of jaarlijks luister maar ik vond het vroeger wel vet en ik vind het van de Nederlandse bands nog steeds een van de allerbeste.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ze sinds hun doorbraak een beetje kwijtgeraakt.... ja eigenlijk andersom....
Je mag wel ff aan mijn ballen zitten?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gehaktballen...
maar dan wel zonder gehakt
Zeker.quote:
Ik vond de eerste nummers na Mother Earth gewoon wat minder, Daarna heb ik er gewoon niet meer naar geluisterd. Ik ken dus ook bar weinig van hun recentere materiaal...quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik het maandelijks of jaarlijks luister maar ik vond het vroeger wel vet en ik vind het van de Nederlandse bands nog steeds een van de allerbeste.
Huh waarom ben jij niet vrijquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
Is iedereen morgen vrij behalve ik ofzo. Iedereen die ik spreek is verbaasd dat ik niet vrij ben.
Volgens mij moet Bitterbal ook werken morgen. Ik ben wel vrij, maar dat is "logisch" gezien mijn beroepquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
Is iedereen morgen vrij behalve ik ofzo. Iedereen die ik spreek is verbaasd dat ik niet vrij ben.
veel te druk nuquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor de verandering niet naar de Efteling?
ik vind die 'verplichte/voorgeplande' vrije dagen op kerst na ook echt dikke aids.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan je niet zo makkelijk batsen in het Sprookjesbos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |