quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe heet het als @:solotovski de polonaise doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dafuq is er met die kerel zijn gebit aan de handquote:
Dat krijg je als je geen raggertjes gebruikt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dafuq is er met die kerel zijn gebit aan de hand
Methquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dit is hem nu?Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:28 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dit is hem nu?![]()
mja.. ik hoopte ze niet te zien, maar uiteindelijk ook gewoon 1 gezien na mn vakantiequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er hier pas eentje gezien in 2,5 jaar tijd
Valt moeilijk tegen te houdenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. ik hoopte ze niet te zien, maar uiteindelijk ook gewoon 1 gezien na mn vakantie
gebruikte die nooitquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ooit waren oortjes ook standaard bij een nieuwe iPhone
Ik wel.quote:
Cheap asses ja. Toffe accessoires apart kopen. Is altijd zo geweest. Verdienmodel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ooit waren oortjes ook standaard bij een nieuwe iPhone
Er zit nu niet eens een oplader meer bij, alleen het snoertjequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel.
En als je verdomme 1200 ekken voor een nieuwe telefoon betaalt mogen er ook wel oortjes van een tientje bij zitten
Dat is 'voor een groenere wereld'quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit nu niet eens een oplader meer bij, alleen het snoertje
Voor het klimaatquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
prima toch.. heb toch 48 van die dingenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima toch.. heb toch 48 van die dingen
M'n vorige Experia had dat. De nieuwere die ik erna kocht niet meer. Belachelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
zeker nu ze ook USB-C (EINDELIJK!) gaan gebruiken
Die verplichte standaardisatie is wel positief ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
zeker nu ze ook USB-C (EINDELIJK!) gaan gebruiken
Zwarte piet met kersenlippenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie er met chocolademasker beter uit dan zonder.
Maar het prikt een beetje dus ik was het er maar weer snel af.
chocolademaskerquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu stopcontacten nog:quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die verplichte standaardisatie is wel positief ja.
Waarom smeer je je gezicht vol met chocoladequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Marktprotectie. Men is verplicht het type te hebben voor dat land anders kun je geen brandverzekering voor je woning afsluiten wat in veel landen verplicht is. Gewoon bedacht om hun eigen electrotechnische schakelmateriaalbedrijven aan het werk te houden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kun je vergetenDie keuze voor USB-c is ook alleen in de EU.
Wellicht. Maar het is ook nogal een operatie om op een ander type stopcontact over te schakelen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Marktprotectie. Men is verplicht het type te hebben anders kun je geen brandverzekering voor je woning afsluiten wat in veel landen verplicht is. Gewoon bedacht om hun eigen electrotechnische schakelmateriaalbedrijven aan het werk te houden.
Anders kan ik helemaal niet meer onder de mensen komen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef Karzai het volgende:
Maar opzich goed dat je iets aan je uiterlijke verzorging doet en niet laat verslonzen
voetbal is vaak niet eerlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tweede helft had Feyenoord wellicht recht op een treffer. In de eerste helft totaal niet
heeft zo'n "gevonden bij oma op zolder" vibequote:Op woensdag 25 mei 2022 23:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rijksmuseumshop.nl/nl/porseleinen-bloemenhouder
Duur maar tof
Er gaat alleen vannacht al een reeks vliegtuigen naar Italië en Nederland. Morgen nog meer. Wel veel charters dus.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee. Dat past inderdaad niet maar volgens mij zijn er geen vluchten gecharterd. Ik las in het Feyenoordtopic iemand die via Londen vloog.Maar denk dat er na 11 uur sowieso niets meer vliegt vanaf Rinas dus denk dat velen pas morgen weer terug kunnen. Helaas.
oh ja jij had geen vrijquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:43 schreef Ama het volgende:
Denk steeds dat morgen vrijdag is. Wat een tegenvaller.
Ze hebben echt alles uit de kast getrokken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat alleen vannacht al een reeks vliegtuigen naar Italië en Nederland. Morgen nog meer. Wel veel charters dus.
[ afbeelding ]
https://www.tirana-airport.com/c/59/real-time-departures
Ik heb het niet heel erg gevolgd, maar ik zag net op Twitter wel een paar berichten van Feyenoordsupporters die heel enthousiast waren over Tirana en Albanië en die er op vakantie wilden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ze hebben echt alles uit de kast getrokken.Ze willen het zo graag goed doen en dat snap ik ook. En volgens mij viel het op een paar incidenten na zelfs wel mee. Ze willen er zo graag bij horen.
Haha, ja, dat klinkt als iets dat je zelf verzint en dan zegt dat je het bent.quote:Toen ik er laatst weekend was zag ik dat het de jeugd hoofdstad van Europa is. Het zal vast bestaan maar leek me ook zomaar iets als wat ze bedacht zouden kunnen hebben en toen zelf gewonnen. Want zoveel heeft het helemaal niet te bieden voor de jeugd. En dan dat festival waar je amper ook maar iets over online kon vinden.
quote:Naja mooi dat er veel terugvluchten zijn gelijk al. Ik wil een standaard Tirana Rotterdam vlucht, en dan met Wizz. 7 dagen per week.![]()
Rinas is trouwens heel druk aan het verbouwen, ik denk dat het qua gebouw zeker een verdubbeling zal worden.
Ergens wel jammer dat ze het songfestival niet hebben gewonnen. Dan was je wel gegaan zeker?quote:Ergens wel jammer dat dit kampioenschap er weer op zit, ik vond Tirana uitermate extra schattig deze dagen.
Nog wel meer ook morgen. Met TUI, Carpatair, Smartwings en Enter Air en ook nog een paar zakenjets.quote:
Ben je op rondreis voor de koffiequote:Op donderdag 26 mei 2022 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor een nieuwe bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |