We zien je graag weer in topic #8121quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:38 schreef Scrummie het volgende:
Flop TT.
Flop TS.
Flop OP.
Ik geef dit topic een 2.
Ook wel een beetje ja.quote:
Net voor het eerst gelezen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel een beetje ja.
Ik vind het zelf al knap dat ik die post bijna zonder typfouten heb geschrevenmaar ach, lees er vooral in terug dat ik ongelooflijk blij was en das het belangrijkst. Hoort bij een genotsavond.
Wij hebben geen fruitschalen hier.quote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:36 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wij hebben geen fruitschalen hier.
Maar ik heb ook een banaan meegenomen. Die eet ik rond 15:30, denk ik.
Veel plezier, maat!quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef KingRoland het volgende:
zometeen met de boys richting Rotterdam
Hele trein naar de tering
Als je je maar wel gedraagt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef KingRoland het volgende:
zometeen met de boys richting Rotterdam
Hele trein naar de tering
Het is genieten he. Al moet ik 'm nog wel afluisteren, misschien straks maar even doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie ik heb de dickvoormekaar maar weer eens aan geslingerd en ik ga echt stuk om die Rotterdamse accentjes van Misjel.
Ga jij met je broertje kijken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over supporters van een andere club die dan wel een feestje gaan meevieren
Nee, mijn Feyenoord-broertje woont op anderhalf uur rijdenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mijn Feyenoord-broertje woont op anderhalf uur rijden
En daarnaast erger ik me dood aan zijn "voetbalvisie".
Pics van jouw hamburgers danquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
bavette, usa grainfedquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met rundergehakt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
in Brazilië noemen ze het fraldinha wat luier betekentquote:
Blinde vinkelap klinkt pas erg.quote:
Teveel en te laat geluncht door @GGMM Ik doe vanavond een peertje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook in de peertjes de laatste tijd. Met mesje scalperen. Lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Teveel en te laat geluncht door @:ggmm Ik doe vanavond een peertje.
Geniet er veel van.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne hemelvaartsdag.Neef Wuppie staat over een uur aan de aftrap, erg mooi. Announce punthoofd.
Het is Vitesse dus ik zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:24 schreef Sked het volgende:
Hallo
Hopelijk krijg ik vanavond een wat leukere wedstrijd te zien
Het viel zondag alleszins mee, dus ik heb goede moed.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is Vitesse dus ik zou er niet op rekenen.
We zijn net wakker.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Surinaamse bami met gehaktballetjes in zoet/zure saus.
Ik verwacht een waardeloze wedstrijd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:24 schreef Sked het volgende:
Hallo
Hopelijk krijg ik vanavond een wat leukere wedstrijd te zien
Krijgen we ook weer eens dilemma's?quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Ik zet me er gelijk aan. Momentje.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijgen we ook weer eens dilemma's?
6:00 uur hier.quote:
dat is lang onderwegquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Aan het ruizen in het struikgewas.quote:
komt op dvd waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch , wanneer komt het boek uit dat je net in het Feyenoordtopic hebt gepost?
Neem een paar saucijzenbroodjes!quote:
@GGMM zie je andere users proberen mij op het verkeerde pad te brengen, ik doe het niet zelfquote:
Godzijdank Herman. Ik zal voor je bidden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:08 schreef tong80 het volgende:
M'n participerende onderbuurman is naar de Appie voor boodschapjes. Ik ben gezegend met zulke mensen om me heen.
Je kunt natuurlijk ook een worteltje nemen, de keuze is aan jou.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm zie je andere users proberen mij op het verkeerde pad te brengen, ik doe het niet zelf
En dan nog het Nederlands elftal erbij dat wereldkampioen finales verliezen is.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:42 schreef KingRoland het volgende:
@:lordvoldemort eerlijk gezegd ben ik wel klaar mee met dat gechoke van Nederlandse clubs als het gaat om finales
"We" hebben er meer gewonnen dan verloren.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:42 schreef KingRoland het volgende:
@:lordvoldemort eerlijk gezegd ben ik wel klaar mee met dat gechoke van Nederlandse clubs als het gaat om finales
Nederlands elftal erbij:quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
"We" hebben er meer gewonnen dan verloren.
Europa cups.....
Ajax 1969 verloren
Feijenoord 1970 gewonnen
Ajax 1971 1972 1973 gewonnen
Feijenoord 1974 gewonnen
FC Twente 1975 verloren
PSV 1978 gewonnen
AZ 67 1981 verloren
Ajax 1987 gewonnen
Ajax 1988 verloren
Ajax 1992 gewonnen
Ajax 1995 gewonnen
Ajax 1996 verloren
Feijenoord 2002 gewonnen
Ajax 2017 verloren
Feijenoord 2022 verloren
9 gewonnen
6 verloren
Ja leuk, sinds fok hebben we dus maar 1 keer gewonnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
"We" hebben er meer gewonnen dan verloren.
Europa cups.....
Ajax 1969 verloren
Feijenoord 1970 gewonnen
Ajax 1971 1972 1973 gewonnen
Feijenoord 1974 gewonnen
FC Twente 1975 verloren
PSV 1978 gewonnen
AZ 67 1981 verloren
Ajax 1987 gewonnen
Ajax 1988 verloren
Ajax 1992 gewonnen
Ajax 1995 gewonnen
Ajax 1996 verloren
Feijenoord 2002 gewonnen
Ajax 2017 verloren
Feijenoord 2022 verloren
9 gewonnen
6 verloren
Van de 3. Nou heftig hoor. En het is FOK!quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja leuk, sinds fok hebben we dus maar 1 keer gewonnen.
3? je vergeet het NL elftalquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de 3. Nou heftig hoor. En het is FOK!
Dacht dat het over EC ging.quote:
Ik kan niet meer. Was erg mooi. Helemaal uit de klauwen gelopen.quote:
Hopelijk ben je vanavond beter in vormquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:12 schreef MC-M het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 342 4/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 138 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hele dag de bierkast leeggetrokken, verbrand en gekeken of ik nog kan korfballen (lees: nee).quote:
Prima dagje wel. Op het verbranden na.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hele dag de bierkast leeggetrokken, verbrand en gekeken of ik nog kan korfballen (lees: nee).
Alles doet me pijn, doet me pijn. Oh, alles doet me pijn.
Het Neapolis Archaeological Park wacht wel evenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef fetX het volgende:
Godverdomme de trein van Catania naar Siracusa gemist. Nu 2 uur wachten. Dravrijdag.
Stukje Fyra allen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef fetX het volgende:
Godverdomme de trein van Catania naar Siracusa gemist. Nu 2 uur wachten. Dravrijdag.
Conditioneel erg zwaar. En ik maak geen grapje.quote:
Haxball is conditioneel ook erg zwaar, continu het veld in vier fictieve zones verdelen of op je teamgenoten scheldenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Conditioneel erg zwaar. En ik maak geen grapje.
Bij korfbal had je vroeger drie wedstrijdhelften. Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haxball is conditioneel ook erg zwaar, continu het veld in vier fictieve zones verdelen of op je teamgenoten schelden
@:Scrummie @:Coco @:GGMM
Als je referentiekader curling en golf betreft wel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Conditioneel erg zwaar. En ik maak geen grapje.
Niet zo boos doen GGMM het is bijna weekendquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:28 schreef GGMM het volgende:
Ach ja het is weer vrijdag
Toto verheugt zich weer de hele dag op een spelletje waarbij hij 75% niet kan zien door een brakke internetverbinding.
Je zal maar moeten bezemen of een zwaar beladen karretje moeten trekken of sjouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je referentiekader curling en golf betreft wel ja.
Ik ben er niet boos over, ik snap het alleen niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet zo boos doen GGMM het is bijna weekend
Dat wordt weer genietenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:29 schreef tong80 het volgende:
Even columnpie schrijven voor de Front Page vanavond.
Leuk maatquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn post in NWS gaat viraal
Pietjepuk stelt zich in dat topic weer ontzettend aan
Hoezo heb je een brakke internetverbinding?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet zo boos doen GGMM het is bijna weekend
Nou nee. Totaal niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn post in NWS gaat viraal
Pietjepuk stelt zich in dat topic weer ontzettend aan
Lekker 'sporten'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je referentiekader curling en golf betreft wel ja.
Griekse mousakkaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Jij bent een walgelijk mens.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot morgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij bent een walgelijk mens.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk je dat jouw sushi aan de kwaliteitseisen van @KnutdeIJsbeer voldoet?quote:
thuisbezorgd van een all-you-can-eat sushiquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat jouw sushi aan de kwaliteitseisen van @:Knutdeijsbeer voldoet?
Goed dat hij hier niet meer post dan, dat zou voor hem een reden tot seppuku zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
thuisbezorgd van een all-you-can-eat sushi
gok ik
Geen idee. Van Uitgekookt! Lekker pittig en smaakte goed. Iets met gehakt, aardappeltjes en uien en paprika.quote:
Wat is jouw deskundige oordeel over deze score?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #342 gespeeld!
Mijn beurten: 2/6
🟩⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
@:wereldgozer
Normaal. Ik kon vrij weinig met de twee letters die ik kreeg uit eerste woord, dus direct raakquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is jouw deskundige oordeel over deze score?![]()
Woordle 342 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟩🟨
🟨🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Nice! Klinkt smerig maar goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Van Uitgekookt! Lekker pittig en smaakte goed. Iets met gehakt, aardappeltjes en uien en paprika.
Moussaka is genotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.Gokken is voor tokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.Wtf maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bitcoin kopen
Goeiemorgenquote:
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.Vuile gokverslaafdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Mars is de smerigste snoepreep die er is. Beter neem je Snickers.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Even bed uit. Vanaf gisteren kleine terugslag. Wat meer pijn, iets meer hinder. FF van me af schrijven deze nacht. Alsof je met humor kurk van je af snijdt. Komt wel weer goed. Maar al een paar dagen geen vooruitgang. We klagen niet zei de schizofreen. Doorbijten en bikkelen.
Geen hongerklop, maar wel behoefte aan iets zoets. Dus ff de laatste kleine Marsjes naar binnen werken. Even aansterken. Hoort er allemaal bij. Niet miepen van Tongerlo. Kindjes in Afrika hebben pas honger. En hebben geen kleine Marsjes. Gaat weer legge en tot later vandaag. Met mooie muziek en kleine stukjes spek.
Nee, dat is bounty.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mars is de smerigste snoepreep die er is. Beter neem je Snickers.
Lekker. Ben ook geen echte Mars-liefhebber. Maar zakje gekregen. Snickers zijn idd heerlijk. En wat Caland zegt. Een Bounty is ook niet te versmaden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Liongodenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hersenen uploaden naar de cloud genot.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Live in pod
Eat the bugs
@:aTypisch
learn to codequote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Live in pod
Eat the bugs
@:aTypisch
Babyfacedquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hukrula-ten-huwelijk
Jeff is een cuck @:wereldgozer
Bel de kranten, Scrummie heeft een goede woordle scorequote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 343 3/6
🟩🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Die 4e poging heb je eigenlijk alleen nodig als je mentaal wat achterloopt.
Woordle6 139 5/6
🟨🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Die 6e poging heb je eigenlijk alleen nodig als je mentaal wat achterloopt.
Ziedend.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bel de kranten, Scrummie heeft een goede woordle score
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2022 12:26:43 ]
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.Sterkte Wuppie. Komende maand sparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat komt nogquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stukje paternalisme allen. We mogen NIETS meer.
Hij reageert nooit op mijn vragen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan @:kingroland ook een DM sturen (ook voor leuke feitjes)
@KingRoland viespeukquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij reageert nooit op mijn vragen.
Krijg wel ooit ongewenste DM van hem.
Gisteren nog.
[ twitter ]
Lekker afberen op die gekleurde dieren @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik ken bijna geen vromer mens dan @:KingRoland .
Spare rib express. Gewoon.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Erg jammer maat, wat ben je aan het uitspoken?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:31 schreef MC-M het volgende:
Morgen een gegarandeerd punthoofdje @:neef_wuppie
3e helft + CL avondje met de voetbal.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg jammer maat, wat ben je aan het uitspoken?
Moet kunnen. Erg mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:33 schreef MC-M het volgende:
[..]
3e helft + CL avondje met de voetbal.
Dat tikt er aardig in.
Even de tips van @Wereldgozer lezenquote:Op zondag 29 mei 2022 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 344 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 140 3/6
🟩🟨🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Gelukkig geen totale mislukking.
Zijn dit gerechten van Hello Fresh????? @Wereldgozerquote:Op zondag 29 mei 2022 08:41 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
Catania en Siracusa gehad. Op naar Taormina, Cefalu en Palermo
Niet geradenquote:Op zondag 29 mei 2022 00:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 344 4/6
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje SM @:de_boswachter
Ja met gebakken avocadoquote:Op zondag 29 mei 2022 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn dit gerechten van Hello Fresh????? @:wereldgozer
Al het hele seizoen niet toch? Op een paar races na. Zit nu bij viaplay/f1 tvquote:
In mijn gids staat uitzending F1 Monaco. Dacht dat dit misschien één van de uit te zenden races zou zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Al het hele seizoen niet toch? Op een paar races na. Zit nu bij viaplay/f1 tv
Ga wegquote:Op zondag 29 mei 2022 11:47 schreef jigggy het volgende:
Net wakker geworden op de bank met geen idee hoe ik thuis gekomen ben
Gister wel 350 euro gewonnen door real goden
Hala madrid
Gokken is voor proleten. En ga nu maar weer weg.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:47 schreef jigggy het volgende:
Net wakker geworden op de bank met geen idee hoe ik thuis gekomen ben
Gister wel 350 euro gewonnen door real goden
Hala madrid
Hoe gaat het met pokeren?quote:Op zondag 29 mei 2022 12:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gokken is voor proleten. En ga nu maar weer weg.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:35 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes, achterham, komkommer en uitje.
quote:Op zondag 29 mei 2022 12:35 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes, achterham, komkommer en uitje.
Heb je Els al gefeliciteerd?quote:
jaquote:
nog nietquote:Op zondag 29 mei 2022 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je Els al gefeliciteerd?
[ twitter ]
Els heeft het juiste pad gekozen. Als ik naar andere users hier kijk wens ik ze veel succes wanneer ze bij God verantwoording moeten leggen.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een totaalidioot
Graag een stukje duiding
@:KingRoland
quote:Op zondag 29 mei 2022 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Els heeft het juiste pad gekozen. Als ik naar andere users hier kijk wens ik ze veel succes wanneer ze bij God verantwoording moeten leggen.
Wat is dit voor smeerpijperijquote:Op zondag 29 mei 2022 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je Els al gefeliciteerd?
[ twitter ]
quote:
Ik kan alvast wel een user voor je opnoemen @KingRoland , user @Wereldgozer staat nog wat te wachten als zijn tijd gekomen is!quote:Op zondag 29 mei 2022 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Els heeft het juiste pad gekozen. Als ik naar andere users hier kijk wens ik ze veel succes wanneer ze bij God verantwoording moeten leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Haags
Geniet ervan. Ik doe een eiwitshake met havermelk genotquote:
dankje jij ookquote:Op maandag 30 mei 2022 08:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ik doe een eiwitshake met havermelk genot
Smaakt zeker goed bij de rosé, hommotjequote:Op maandag 30 mei 2022 08:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ik doe een eiwitshake met havermelk genot
quote:Op maandag 30 mei 2022 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Smaakt zeker goed bij de rosé, hommotje
Maaltijd salade met kip.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel tijd om te lunchen.
Dat gaan we nu doen.
Een beetje gezwets in de rondte over vanalles.quote:Prinses Amalia van gaat in Amsterdam studeren. De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) laat weten dat de troonopvolger van de koning is toegelaten voor de bachelor Politics, Psychology, Law and Economics (PPLE) aan de Universiteit van Amsterdam (UvA)
Pandje met twee huidige vriendinnen delen zeker.quote:Amalia (18) gaat ook op kamers wonen. "Er wordt woonruimte gehuurd die de Prinses zal delen met enkele medestudenten", deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee.
Wasda? Kenne we hier in ut zuuje niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag bij Crisp besteld.
@:de_boswachter
'op kamers'quote:Op maandag 30 mei 2022 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een beetje gezwets in de rondte over vanalles.
[..]
Pandje met twee huidige vriendinnen delen zeker.
Klap in het gezicht voor de erasmus universiteitquote:Op maandag 30 mei 2022 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een beetje gezwets in de rondte over vanalles.
[..]
Pandje met twee huidige vriendinnen delen zeker.
Ik werk aan de Hogeschool in Amsterdam.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klap in het gezicht voor de erasmus universiteit
@:erasmus @:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:caland
Moet jij wetenquote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werk aan de Hogeschool in Amsterdam.
wanneer is dat klaar?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb onlangs een nieuwe functie erbij gekregen dus ik teken ergens deze of volgende week een vast contract.quote:
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden daar?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent best wel een wappie eigenlijk, gewoon.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
begin met dit boek roland
[ afbeelding ]
uh okequote:Op maandag 30 mei 2022 16:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij bent best wel een wappie eigenlijk, gewoon.
Kiprollade met champignonsaus aardappel en groente.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Gaat het?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Money printer go brrrrr @:atypisch
We spreken hier Nederlands.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Money printer go brrrrr @:atypisch
Wat denk je zelf? Het lijkt me overduidelijk dat @Wereldgozer ernstig in de war is.quote:
Mond spraak arm beroertealarmquote:Op maandag 30 mei 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het lijkt me overduidelijk dat @:Wereldgozer ernstig in de war is.
Hij blijft ook maar vasthouden aan coca cola en laysquote:Op maandag 30 mei 2022 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom geen huismerk als je alles zo duur vindt geworden?
Lijkt mij heel smerig.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
@:de_boswachter mijn avondeten bevatte daadwerkelijk gebakken avocado
Ze zien hem bij de big 4 al aankomen met een blikje River colaquote:Op maandag 30 mei 2022 19:48 schreef Sked het volgende:
Als @:KingRoland huismerkartikelen koopt is het gedaan met zijn reputatie
Op naar Grunn @Zipportal @MC-Mquote:Vliegveld Groningen kan dagelijks 20 vluchten van Schiphol overnemen
Ik denk dat @KingRoland voor het marketingverhaal achter Hak is gevallen.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom geen huismerk als je alles zo duur vindt geworden?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat @:KingRoland voor het marketingverhaal achter Hak is gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |