Prima dagje wel. Op het verbranden na.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hele dag de bierkast leeggetrokken, verbrand en gekeken of ik nog kan korfballen (lees: nee).
Alles doet me pijn, doet me pijn. Oh, alles doet me pijn.
Het Neapolis Archaeological Park wacht wel evenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef fetX het volgende:
Godverdomme de trein van Catania naar Siracusa gemist. Nu 2 uur wachten. Dravrijdag.
Stukje Fyra allen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef fetX het volgende:
Godverdomme de trein van Catania naar Siracusa gemist. Nu 2 uur wachten. Dravrijdag.
Conditioneel erg zwaar. En ik maak geen grapje.quote:
Haxball is conditioneel ook erg zwaar, continu het veld in vier fictieve zones verdelen of op je teamgenoten scheldenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Conditioneel erg zwaar. En ik maak geen grapje.
Bij korfbal had je vroeger drie wedstrijdhelften. Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haxball is conditioneel ook erg zwaar, continu het veld in vier fictieve zones verdelen of op je teamgenoten schelden
@:Scrummie @:Coco @:GGMM
Als je referentiekader curling en golf betreft wel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Conditioneel erg zwaar. En ik maak geen grapje.
Niet zo boos doen GGMM het is bijna weekendquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:28 schreef GGMM het volgende:
Ach ja het is weer vrijdag
Toto verheugt zich weer de hele dag op een spelletje waarbij hij 75% niet kan zien door een brakke internetverbinding.
Je zal maar moeten bezemen of een zwaar beladen karretje moeten trekken of sjouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je referentiekader curling en golf betreft wel ja.
Ik ben er niet boos over, ik snap het alleen niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet zo boos doen GGMM het is bijna weekend
Dat wordt weer genietenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:29 schreef tong80 het volgende:
Even columnpie schrijven voor de Front Page vanavond.
Leuk maatquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn post in NWS gaat viraal
Pietjepuk stelt zich in dat topic weer ontzettend aan
Hoezo heb je een brakke internetverbinding?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet zo boos doen GGMM het is bijna weekend
Nou nee. Totaal niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn post in NWS gaat viraal
Pietjepuk stelt zich in dat topic weer ontzettend aan
Lekker 'sporten'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je referentiekader curling en golf betreft wel ja.
Griekse mousakkaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Jij bent een walgelijk mens.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot morgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij bent een walgelijk mens.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk je dat jouw sushi aan de kwaliteitseisen van @KnutdeIJsbeer voldoet?quote:
thuisbezorgd van een all-you-can-eat sushiquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat jouw sushi aan de kwaliteitseisen van @:Knutdeijsbeer voldoet?
Goed dat hij hier niet meer post dan, dat zou voor hem een reden tot seppuku zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
thuisbezorgd van een all-you-can-eat sushi
gok ik
Geen idee. Van Uitgekookt! Lekker pittig en smaakte goed. Iets met gehakt, aardappeltjes en uien en paprika.quote:
Wat is jouw deskundige oordeel over deze score?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #342 gespeeld!
Mijn beurten: 2/6
🟩⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
@:wereldgozer
Normaal. Ik kon vrij weinig met de twee letters die ik kreeg uit eerste woord, dus direct raakquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is jouw deskundige oordeel over deze score?![]()
Woordle 342 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟩🟨
🟨🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Nice! Klinkt smerig maar goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Van Uitgekookt! Lekker pittig en smaakte goed. Iets met gehakt, aardappeltjes en uien en paprika.
Moussaka is genotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.Gokken is voor tokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.Wtf maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bitcoin kopen
Goeiemorgenquote:
Wuppie dacht even online geld te verdienen met poker.Vuile gokverslaafdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Mars is de smerigste snoepreep die er is. Beter neem je Snickers.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Even bed uit. Vanaf gisteren kleine terugslag. Wat meer pijn, iets meer hinder. FF van me af schrijven deze nacht. Alsof je met humor kurk van je af snijdt. Komt wel weer goed. Maar al een paar dagen geen vooruitgang. We klagen niet zei de schizofreen. Doorbijten en bikkelen.
Geen hongerklop, maar wel behoefte aan iets zoets. Dus ff de laatste kleine Marsjes naar binnen werken. Even aansterken. Hoort er allemaal bij. Niet miepen van Tongerlo. Kindjes in Afrika hebben pas honger. En hebben geen kleine Marsjes. Gaat weer legge en tot later vandaag. Met mooie muziek en kleine stukjes spek.
Nee, dat is bounty.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mars is de smerigste snoepreep die er is. Beter neem je Snickers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |