We zien je graag weer in topic #8121quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:38 schreef Scrummie het volgende:
Flop TT.
Flop TS.
Flop OP.
Ik geef dit topic een 2.
Ook wel een beetje ja.quote:
Net voor het eerst gelezen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel een beetje ja.
Ik vind het zelf al knap dat ik die post bijna zonder typfouten heb geschrevenmaar ach, lees er vooral in terug dat ik ongelooflijk blij was en das het belangrijkst. Hoort bij een genotsavond.
Wij hebben geen fruitschalen hier.quote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:36 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wij hebben geen fruitschalen hier.
Maar ik heb ook een banaan meegenomen. Die eet ik rond 15:30, denk ik.
Veel plezier, maat!quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef KingRoland het volgende:
zometeen met de boys richting Rotterdam
Hele trein naar de tering
Als je je maar wel gedraagt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef KingRoland het volgende:
zometeen met de boys richting Rotterdam
Hele trein naar de tering
Het is genieten he. Al moet ik 'm nog wel afluisteren, misschien straks maar even doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie ik heb de dickvoormekaar maar weer eens aan geslingerd en ik ga echt stuk om die Rotterdamse accentjes van Misjel.
Ga jij met je broertje kijken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over supporters van een andere club die dan wel een feestje gaan meevieren
Nee, mijn Feyenoord-broertje woont op anderhalf uur rijdenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mijn Feyenoord-broertje woont op anderhalf uur rijden
En daarnaast erger ik me dood aan zijn "voetbalvisie".
Pics van jouw hamburgers danquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
bavette, usa grainfedquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met rundergehakt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
in Brazilië noemen ze het fraldinha wat luier betekentquote:
Blinde vinkelap klinkt pas erg.quote:
Teveel en te laat geluncht door @GGMM Ik doe vanavond een peertje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |