Ik hoop maar dat @Tarado dit cijfer niet te hoog vindt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:46 schreef Scrummie het volgende:
Prehistoric PlanetCoasts(s01e01 - 2022)9documentary, history0n/aA pregnant& Tuarangisaurus is in distress and her young calf can sense it as she travels waters that are home to the ocean's deadliest predatorsUitstekend8.5
Absurd hoogquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat @:tarado dit cijfer niet te hoog vindt.
Er zal ook wat sympathie meespelen omdat die beesten inmiddels uitgestorven zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zal ook wat sympathie meespelen omdat die beesten inmiddels uitgestorven zijn.
Link?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is gewoon direct overgeschreven van mijn review
dat ga ik sowieso niet kijken dus kan het ook niet beoordelenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel tijd om @Dr.Mikey te beantwoorden, maar niet om ons een smakelijk eten te wensenquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De 'ik ga lunchen' act stopt hier. Erg jammer.
Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel tijd om @:Dr.Mikey te beantwoorden, maar niet om ons een smakelijk eten te wensen
Op het kantoor eet ik niet stipt om 1200quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De 'ik ga lunchen' act stopt hier. Erg jammer.
Normaal gesproken zeg ik welterusten. Maar ik hoop dat je de wedstrijd nog haalt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga speciaalbier drinken
@:neef_wuppie @:lenny_leonard
Als je maar wel van je banaan geniet zo.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het kantoor eet ik niet stipt om 1200
Sorry
Toch mooi? Als het meeste waar je je druk om kan maken in het leven is dat er genoeg bananen zijn op je werk?quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je maar wel van je banaan geniet zo.
Nee ik zie die post terug en vind het oprecht leuk om te lezen hoe ongegeneerd blij ik toen was. Gebeurt als Feyenoorder gewoon niet zo vaak. Sorry.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:33 schreef GGMM het volgende:
Oei iemand is pissig omdat ik z'n genante post benoemde
quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik zie die post terug en vind het oprecht leuk om te lezen hoe ongegeneerd blij ik toen was. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |