SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Nu.quote:
zo kansloos dat volkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, het gaat al redelijk fout. Ik las al iets over een gewonde Albaan en 200 Feyenoorders in gevecht met de politie.![]()
[ twitter ]
ik zeg met scherp schietenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, het gaat al redelijk fout. Ik las al iets over een gewonde Albaan en 200 Feyenoorders in gevecht met de politie.![]()
[ twitter ]
En dan zeggen ze bij Beau dat het er zo gemoedelijk en gezellig aan toe gaat daarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Luie mensen ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Toevallig in beide gevallen in verband met een voetbalclub, ik zie ergens iets van een overeenkomst ...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
al konden die inteeltlieden in den haag er ook wel wat van
Zijn er al 6 vanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik kijk ze alle zes regelmatig
Die derde vind ik de beste
Aww!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je haar moet bellen en zeggen dat je van haar houdt
EttooftheCaribbeanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik kijk ze alle zes regelmatig
Die derde vind ik de beste
Nah, als er tienduizenden mensen zijn, kan dat natuurlijk wel de sfeer in het algemeen zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeggen ze bij Beau dat het er zo gemoedelijk en gezellig aan toe gaat daar
Achterlijk kutvolk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk heb je die telephone Remix nog eens?
Als je maar niet net als dud0r gelijk gaat lopen stuiteren voor een UIquote:
Ja, hersenloos volk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Achterlijk kutvolk.Lijkt ook of er gewoon iemand op de grond ligt.
Whehe, die loopt nog steeds met jouw UI rond.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je maar niet net als dud0r gelijk gaat lopen stuiteren voor een UI
Ja ik heb die plaat op een andere manier leren kennen, uit een makina liveset, zo los is het toch andersquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm nee tickelt me ook niet op een funny place
vind veel platen live ook beter klinken dan wanneer je ze droog door je speakertjes draait.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb die plaat op een andere manier leren kennen, uit een makina liveset, zo los is het toch anders
you can say that again:quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
kinderen neergeschoten op basisschool in Texas
![]()
The fuck is wrong with this world
Deze is fijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind veel platen live ook beter klinken dan wanneer je ze droog door je speakertjes draait.
Vandaar ook mijn grotere voorliefde voor draaien dan produceren
14 leerlingen dood!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
niet in de juiste vibe voor nuquote:
Te wild zekerquote:
mwha, heeft toch een vinger te pakken..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha
Hey domme leeuw https://www.dumpert.nl/item/100031397_fbf5fb9b
quote:"The Management and Staff here at Jamaica Zoo wishes to reassure the public that we pride ourselves on the love, care and professional treatment our animals receive," officials said in a statement released on Sunday.
Oh moderne hardstyle, daar kan ik niet zoveel meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh nee, het ticket me ook niet
Nu een setje van da tweekaz op staan
ja ik ben sowieso veel meer van het melodische werk.. of er moeten goede 'lagen' ofzo in zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moderne hardstyle, daar kan ik niet zoveel mee
Dire straightsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ben sowieso veel meer van het melodische werk.. of er moeten goede 'lagen' ofzo in zitten
Sowieso Scot Projectquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
dit is ook zo'n plaat die je live moet horen trouwens
Yoji is een held.. Door die excentrieke rijstplukker eigenlijk de hardstyle echt gaan waarderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso Scot Project
Yoji Biomehanika ook trouwens, die heb ik nog op In Qontrol live gezien, toen gooide die ook deze bazenplaat er op
IK - X-Bass (Yoji Biomehanika with MC Magika Hardstyle Remix)
Blijft wel een goede om even een climax in je set te bouwen.. zit beetje te puzzelen wat ik hierop er in zou gooienquote:
Vraag je je dat nu pas afquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
quote:
ik las dat het het zwaarst bewapende samenleving ter wereld is, iets van 200 miljoen wapens op 300 miljoen inwoners ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ziek land is het ook. Al verwacht ik dat we dat soort dingen hier ook nog wel gaan meemaken
Gelukkig is het hier nog wat lastiger om aan een vuurwapen te komen.
Om nu een heel land te veroordelen op basis van de acties van één individu?quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:49 schreef kwiwi het volgende:
Ziek land is het ook. Al verwacht ik dat we dat soort dingen hier ook nog wel gaan meemaken
Gelukkig is het hier nog wat lastiger om aan een vuurwapen te komen.
probleem is dat het niet 1 individu is, maar vele indiviuen..quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Om nu een heel land te veroordelen op basis van de acties van één individu?
Maar goed, in Nederland hebben we ook al zoiets meegemaakt.
quote:By the end of 2019 there were 417 mass shootings, by the end of 2020, there had been 611, and by the end of 2021, 693, according to the Gun Violence Archive.[35] B
quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:46 schreef mschol het volgende:
probleem is dat het niet 1 individu is, maar vele indiviuen..
[..]
Daarbij heeft Amerika 330 miljoen inwoners, waar wij er 'maar' 17 miljoen hebben. En dan zijn wapens hier ook nog eens illegaal...quote:Elke dag twee schietpartijen in Nederland, politie laat aanpak vuurwapens versloffen
In Nederland zijn er gemiddeld twee schietincidenten per dag. Bijna iedere dag belandt er iemand met schotwonden in het ziekenhuis. Steeds vaker raken schietende criminelen onschuldige burgers.
https://www.ad.nl/binnenl(...)versloffen~a32cf0c5/
schietpartij is imho niet gelijk aan een mass shootingquote:Op woensdag 25 mei 2022 06:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Daarbij heeft Amerika 330 miljoen inwoners, waar wij er 'maar' 17 miljoen hebben. En dan zijn wapens hier ook nog eens illegaal...
Joh?quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
schietpartij is imho niet gelijk aan een mass shooting
schietpartij is, naast dat het ook bende geweld meetelt enzo, iets waar 1 of2 doden/gewonden vallen
mass shooting is een ding waarbij altijd vele (zeg even meer dan 5 ofzo) gewonden of doden vallen
denk dat je wel rekening moet houden met zon verschil want een schiet partij zoals jij die bedoeld zal nog veel vaker voorkomen in de US
klinkt als de ganzenkolonie hierquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:46 schreef kwiwi het volgende:
Stond net even op het balkon, zie ik een kip op de stoep rondlopen, en vervolgens netjes het zebrapad oversteken en auto's stoppenDie zal wel een succesvolle ontsnappingspoging gedaan hebben ergens.
jij doet alsof het zoveel is, ik verduidelijk dat er een verschil is tussen de 2,en het dus niet echt te vergelijken vakt ip die manierquote:
tuurlijk maakt dat niet uit, kans dat hier gebeurd is echter vele malen kleinerquote:Verder maakt het natuurlijk geen reet uit of jij die kogel door je kop krijgt vanwege een schietpartij of mass shooting.
Het vergelijk gaat soberso scheef omdat het gros van de mass shootings in de VS door bendegeweld wordt veroorzaakt. En denk maar niet dat die gasten legale wapens hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:26 schreef mschol het volgende:
jij doet alsof het zoveel is, ik verduidelijk dat er een verschil is tussen de 2,en het dus niet echt te vergelijken vakt ip die manier
tuurlijk maakt dat niet uit, kans dat hier gebeurd is echter vele malen kleiner
IPA is om schoon te makenquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:48 schreef LTVDK het volgende:
Veel nieuws opeens over 3d-print wapens, wel verdacht dat je nu toevallig 200 liter van dat printspul nodig hebt Frantic ...
Ja dat is ook wel nodig als je continu aan het produceren bentquote:
Welke resinprinter heb je?quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:01 schreef FranticDJ het volgende:
Van hars prints
hars is niet sterk genoeg voor dat wat ze op het nieuws proclameren
quote:
Heb zelf die phrozen 8k op de makerspace. Leuk ding.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anycubic Photon Mono X 6k
Achteraf alleen in dubio of ik niet beter voor een Phrozen 8k was gegaan. maarja ¯\_(ツ)_/¯ was een lichtelijke impulsaankoop die wel in de pijplijn zat. Wilde eerst die Prusa SLA printer hebben, maar die is een factor x duurder en op papier minder resolutie.
Ja geloof ik, die is qua prijs vergelijkbaar met die mono x 6k kwam ik later achter.. Achjaquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb zelf die phrozen 8k op de makerspace. Leuk ding.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha
Hey domme leeuw https://www.dumpert.nl/item/100031397_fbf5fb9b
Nee, werk er niet maar zit in het bestuur. Volgens onze economiedude gebruiken we geld ‘als dronken zeelui’… want we hebben inmiddels 10 3d printers, cnc frees, die 8k printer, een glowforge, sublimeringsprinter, vinylcutter en nog wat meerquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja geloof ik, die is qua prijs vergelijkbaar met die mono x 6k kwam ik later achter.. Achjais mijn 1e resin printer.. Eerst maar eens de wondere wereld van resin printen onder de knie krijgen. Komt toch wel wat meer bij kijken dan een FDM printer.
Je werkt op een makerspace?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, werk er niet maar zit in het bestuur. Volgens onze economiedude gebruiken we geld ‘als dronken zeelui’… want we hebben inmiddels 10 3d printers, cnc frees, die 8k printer, een glowforge, sublimeringsprinter, vinylcutter en nog wat meer
Torsken kommer!!quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, werk er niet maar zit in het bestuur. Volgens onze economiedude gebruiken we geld ‘als dronken zeelui’… want we hebben inmiddels 10 3d printers, cnc frees, die 8k printer, een glowforge, sublimeringsprinter, vinylcutter en nog wat meer
Yep.quote:
daarom schieten ze elkaar daar helemaal de moederquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenToch weer 2:31 zonlicht erbij vandaag
Weer een Haagsvrij dagje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
de DDR is er niks bijLekker mekaar drbij lappen allen
Mag ook wel eens,ik las mee over hoe het afgelopen zondag ging.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan verwacht ik niet veel drukte op werk :p
Daarom zijn ze ook zo tegen abortus, omdat ze anders niks meer hebben om overhoop te knallenquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom schieten ze elkaar daar helemaal de moeder
Jawel. Maar het is een ergernis, die foutparkeerders.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een Haagsvrij dagje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zo tegen abortus, omdat ze anders niks meer hebben om overhoop te knallen
Dat dacht die tattoo artiest vast ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
oh schrijf het verkeerd. nou ja toch stom voetbal
Het is daar nu altijd te druk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ook wel eens,ik las mee over hoe het afgelopen zondag ging.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dacht die tattoo artiest vast ook.
Ja hontestrond ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is een ergernis, die foutparkeerders.
Zo jammer is dat.quote:
ja Texas dus, waar we het net over haddenquote:
ohh Dacht dat je dat al wist toen we er grapjes over maaktequote:Op woensdag 25 mei 2022 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Texas dus, waar we het net over hadden
Ik schrok al even dat er weer iets anders was.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Texas dus, waar we het net over hadden
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh Dacht dat je dat al wist toen we er grapjes over maakte
Nee ik was retardedquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schrok al even dat er weer iets anders was.
Een Duitser van zijn fiets schieten telt ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Bij aanslag denk ik ergens aan een opgeblazen trein ofzo.
Eh, deze pik ik nog, mits de check en training een beetje solide is. Blijf gewoon van die parkeerplaatsen af met je barrel en loop die twee stappen extra.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een Haagsvrij dagje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Och, ik zag 'm ook vanmorgen pas hoor.quote:
NOS noemt het een aanslag, waarschijnlijk nog wel een paar anderen ook. Ik zou er zelf niet direct voor kiezen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Bij aanslag denk ik ergens aan een opgeblazen trein ofzo.
maar elkaar door de kop schieten met een volautomatisch geweer is geen probleemquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een Haagsvrij dagje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kleurt prachtig bij je userplaatje gerquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
25 punten voor een gratis tompouce bij de Hema
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, deze pik ik nog, mits de check en training een beetje solide is. Blijf gewoon van die parkeerplaatsen af met je barrel en loop die twee stappen extra.
you can have them allquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
25 punten voor een gratis tompouce bij de Hema
Ze zijn pro birth, niet zozeer pro life.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
maar elkaar door de kop schieten met een volautomatisch geweer is geen probleem
Daar hebben we hier van die speciale afvakbakken voor waar hondeneigenaren keurig de handel in deponeren.quote:
Ja, dat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn pro birth, niet zozeer pro life.
TompouceLipsquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleurt prachtig bij je userplaatje ger
En ik betaal 180 euro per jaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hebben we hier van die speciale afvakbakken voor waar hondeneigenaren keurig de handel in deponeren.
Oh beter wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie ze hier bij de appie werkelijk ieder uur passeren langs die invalide plaatsen
Die bakken zijn niet gratiesj.quote:
Ga je nu op van die vrouwen parkeerplaatsen staan enzoquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh beter wel.![]()
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb hoe het hier zit met het misbruik van die plekken, ik sta toch meestal aan de andere kant van de parkeerplaats, want de meeste ruimte voor m'n ego en kutbus.
Had ik al gezegd dat ik blij ben met m'n vroem?
darmenboksquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Joh.
https://nos.nl/artikel/24(...)goed-over-allergenen
Mijn darmen weten hier alles van.
Dat blijkt wel,in andere gemeentes schijnt het wel gratis te kunnen.quote:
Tssk, ik kan prima inparkeren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je nu op van die vrouwen parkeerplaatsen staan enzo?
Mijn ouders eens met m'n oma naar de Ikea. Ze was slecht ter been, rolstoel nodig, alles. Zet m'n vader de auto op zo'n brede plek zodat ze makkelijker uit kon stappen met hulp. Zegt er zo'n Karen nog wat van, dat het alleen voor gezinnen is. Ja kut, m'n oma is toch de moeder van m'n vader, dat is toch ook een gezinquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je nu op van die vrouwen parkeerplaatsen staan enzo?
Die halen het wel uit iets anders wat je óók betaalt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat blijkt wel,in andere gemeentes schijnt het wel gratis te kunnen.
En stapte die Karen zelf uit zo'n minivan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders eens met m'n oma naar de Ikea. Ze was slecht ter been, rolstoel nodig, alles. Zet m'n vader de auto op zo'n brede plek zodat ze makkelijker uit kon stappen met hulp. Zegt er zo'n Karen nog wat van, dat het alleen voor gezinnen is. Ja kut, m'n oma is toch de moeder van m'n vader, dat is toch ook een gezin
Godver, mensen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders eens met m'n oma naar de Ikea. Ze was slecht ter been, rolstoel nodig, alles. Zet m'n vader de auto op zo'n brede plek zodat ze makkelijker uit kon stappen met hulp. Zegt er zo'n Karen nog wat van, dat het alleen voor gezinnen is. Ja kut, m'n oma is toch de moeder van m'n vader, dat is toch ook een gezin
Ik was er niet bij, maar het zal vast.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En stapte die Karen zelf uit zo'n minivan?
Een Rangerover.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n SUV waar je geen reet aan hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met de Range Rover de kinderen naar school brengen. Auto half op de stoep geparkeerd, in de bocht...quote:
Ja echt he, je woont in Nederland, niet in de outback van Australië.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n SUV waar je geen reet aan hebt.
...al mopperend over al die koters die met de auto naar school gebracht worden, want zo druk...quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met de Rangerover de kinderen naar school brengen. Auto half op de stoep geparkeerd, in de bocht...
En daadwerkelijk offroaden kan je er ook al niet mee.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he, je woont in Nederland, niet in de outback van Australië.
SUV is zooo 2007quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
nee voor 4wd moet je grof bijbetalen meestal. ALS het al leverbaar is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daadwerkelijk offroaden kan je er ook al niet mee.
Ik heb nog "gewoon" een hatchback hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SUV is zooo 2007![]()
Tegenwoordig is alles met 4 wielen en een dak een "Crossover"
Jeetjequote:Op woensdag 25 mei 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog "gewoon" een hatchback hoor.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...al mopperend over al die koters die met de auto naar school gebracht worden, want zo druk...
Nee man, splinternieuw.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was even wat verderop parkeren geen optie?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]daar spendeer ik geen energie aan..
Heb laatst ook lekker asociaal 2 parkeerplekken genomen. Ze hebben daar in die parkeergarage een betonnen pilaar twee hele smalle plekken en dan dat ding waar je je winkelwagentjes terug zet. Dikke giechel, ik pak allebei die plekken wel dan.
Bij welk seniorenmerk kun je nog een "hatchback" kopen dan?quote:
De reactie waarvan je wist dat die ging komenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was even wat verderop parkeren geen optie?
Mijn zus rijdt in zo`n ding.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oja, de bakfiets... Nou dat vind ik dan nog wat. Is wel praktisch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier bij mij op de hoek is het rond schooltijd ook een slagveld. Heel de kruising vol met auto's en vooral ook met van die bakfietsen / halve huifkarren. Man man man.
Gelukkig lost het na een kwartiertje weer even snel op als het begonnen is![]()
Career mom flash flood
Jij weet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met de Range Rover de kinderen naar school brengen. Auto half op de stoep geparkeerd, in de bocht...
Ingericht op auto's uit de jaren 80/90 zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]daar spendeer ik geen energie aan..
Heb laatst ook lekker asociaal 2 parkeerplekken genomen. Ze hebben daar in die parkeergarage een betonnen pilaar twee hele smalle plekken en dan dat ding waar je je winkelwagentjes terug zet. Dikke giechel, ik pak allebei die plekken wel dan. Die rijbanen zijn ook gelijk zo smal dat je daar never nooit niet fatsoenlijk voor kan oplijnen om in/uit te parkeren als er daar twee auto's zouden moeten staan.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat die ging komen
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met lier en snorkel en traanplaat op de motorkap en zo?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus rijdt in zo`n ding.
Een Toyota Landcruiser.
Ja precies dat laatste. Had aan weerszijden 80cm ofzo over en ik stond midden op de streepquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ingericht op auto's uit de jaren 80/90 zeker?
Hangt een beetje van de specifieke plekken af, best kans dat het me niet eens zou opvallen dat het er officieel twee zijn.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij welk seniorenmerk kun je nog een "hatchback" kopen dan?
quote:De Ford Fiesta is nog altijd volop in productie en Ford heeft in de loop der jaren weinig veranderd aan de filosofie van de auto: het is nog altijd een kleine hatchback, die verkrijgbaar is als drie- of vijfdeurs model.
Met een zes-cylinder diesel erin?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Toyota Landcruiser.
Ik kan het het nog steeds slecht hebben dat toen mijn broertje de uitvaartbegeleidster belde dat mijn vader was overleden haar reactie was: " Ja ,nu zijn jullie wees."quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
ik ben in duitsland een keer uitgescholden door een man toen ik wat uit de auto pakte van stiefmonster. Zij heeft een invalide parkeerkaart dus stond op de invalide parkeerplek geparkeerd. We waren in het ziekenhuis omdat mijn vader toen overleed. Dus terwijl ik wat uit de auto pakte werd ik voor asociale koe uitgemaakt door een duitse man in ziekenhuiswerkoutfit.
Ik ben helemaal uit mijn stekker gegaan. Voelde ik mij achteraf slecht over maar goed 10 minuten later stierf mijn vader dus de situatie was wat gespannen.
Dat hij op dat moment er gewoon zo van uit ging dta ik met mijn asociale hoofd en mijn niet invalide lichaam daar zo had geparkeerd en mij daar publiekelijk vanaf een afstand op aan sprak.
man man man. hij heeft het geweten![]()
Daar zou ik me ook niks van aantrekken. Al die ongeduldige mensen. En even later zie je ze een beetje op hun gemak door het tuincentrum slenteren en even later uitgebreid aan de koffie met appelgebak.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar een dagje naar de Intratuin met m'n grootouders, allebei slecht ter been, kregen geen invalidekaart dus dan gingen ze met m'n ouders. M'n vader zette ze dan bij de ingang af met m'n moeder. Moest de hele bups uitgeladen worden met rollators enzo en dan zette m'n vader de auto weg. Toeterconcert achter hem, dat hij de boel blokkeerdeWil je die oudjes dat hele parkeerterrein over laten lopen?
wat een rare reactie? waarom zou je dat nou zeggen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het het nog steeds slecht hebben dat toen mijn broertje de uitvaartbegeleidster belde dat mijn vader was overleden haar reactie was: " Ja ,nu zijn jullie wees."
Dat is wel weer zo,ze hebben er zelfs ,haar man heeft er ook eentje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met lier en snorkel en traanplaat op de motorkap en zo?Onverwoestbaar die dingen.
En dat jij daar dan ook weer een mening over moet hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook niks van aantrekken. Al die ongeduldige mensen. En even later zie je ze een beetje op hun gemak door het tuincentrum slenteren en even later uitgebreid aan de koffie met appelgebak.
Mijn zus ook. Of ja, dat is geloof ik qua maat dezelfde wielbasis als een Fiesta, maar dan een mal hoog hok erop.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Toyota Landcruiser.
Beetje in de lijn met "Ben je zwanger?" als in "leventjes aanvullen"quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een rare reactie? waarom zou je dat nou zeggen?
Weet ik niet GG,maar het is net een tank.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een zes-cylinder diesel erin?
Nee ik heb er geen mening over. Gewoon wat aan het ouwehoeren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat jij daar dan ook weer een mening over moet hebben![]()
Zouden heel veel mensen niet gewoon ontzettend moe worden van zichzelf eigenlijk?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje in de lijn met "Ben je zwanger?" als in "leventjes aanvullen"
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen mening over. Gewoon wat aan het ouwehoeren.coffeetalk hier toch?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Bij de begrafenis van m'n opa, we liepen met de kist en alle familie en kennissen over de begraafplaats van de aula naar het graf. Ging niet zo snel want veel ouderen enzo. Loopt die begrafenisondernemer een eindje voor ons, draait zich om en maakt een gebaar dat we een beetje door moesten lopen.
Dus toen m'n oma overleed hebben we een ander bedrijf gebruikt.
'Ja thanks had ik nog niet aan gedacht.'quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja zo;n nutteloze opmerking; ja nu ben je wees.
ja en nu?
Een hele pijnlijke opmerking. En vooral van zo'n uitvaartbegeleidster. Echt heel slecht.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja en nu?
"Oh ja bedankt, uitkering aanvragen"quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja en nu?
Was binnen een jaar dat mijn moeder was overleden,wat ze ook lachend zei: " het draaiboek ligt klaar,jullie weten wat te doen."quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een rare reactie? waarom zou je dat nou zeggen?
Ja probeer te bedenken waarom iemand nou zoiets kan zeggen maar lukt nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hele pijnlijke opmerking. En vooral van zo'n uitvaartbegeleidster. Echt heel slecht.
Geen idee, denk het niet. Maar wij kleinkinderen liepen voorop met de kist dus wij zagen het, achter ons hadden ze het waarschijnlijk niet eens gezien. We keken elkaar echt aan van 'wtf is die man gek?' En zeiden dat later dus tegen onze ouders.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hebben jullie daar wat van gezegd?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was binnen een jaar dat mijn moeder was overleden,wat ze ook lachend zei: " het draaiboek ligt klaar,jullie weten wat te doen."
[..]
Was binnen een jaar dat mijn moeder was overleden,wat ze ook lachend zei: " het draaiboek ligt klaar,jullie weten wat te doen."
Een bot iemand zonder empathie. Die heeft echt het verkeerde beroep gekozen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja probeer te bedenken waarom iemand nou zoiets kan zeggen maar lukt niet
En dat terwijl er hordes lui zijn met zo'n kaart die prima stukjes kunnen lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
En die vent stond 30 meter verder op. Als die nou naar de auto had gelopen had hij die domme kaart kunnen zien liggen. Nee hij spreekt mij vanaf die afstand aan terwijl iedereen dat hoort en naar mij kijkt
quote:
En mijn opa kreeg hem niet want die kon zogenaamd nog best 100 meter lopenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl er hordes lui zijn met zo'n kaart die prima stukjes kunnen lopen.
Echt, de aanname dat alleen rolstoelgebruikers daar zouden mogen staan.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik mijn werkgever van toen belde dat ik naar berlijn moest omdat mijn vader nog 48 uur max had ofzo zei ja;
uhmmm ja bal... maar je vader moet ook begrijpen dat jouw leven hier gewoon doorgaat he'
Sow.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik mijn werkgever van toen belde dat ik naar berlijn moest omdat mijn vader nog 48 uur max had ofzo zei ja;
uhmmm ja bal... maar je vader moet ook begrijpen dat jouw leven hier gewoon doorgaat he'
Ja het was gewoon echt het verkeerde moment ook van die man om er wat van te zeggen want mijn stresslevel zal op 100% en dan ook niet eerst kijken of hij die kaart ziet liggen ofzo. En in een ziekenhuis. je weet niet wat mensen daar doen he...quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl er hordes lui zijn met zo'n kaart die prima stukjes kunnen lopen.
Echt, de aanname dat alleen rolstoelgebruikers daar zouden mogen staan.
Dichtklappen dat ding.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou bijna zeggen, van, zal ik eens eventjes gaan werken?
Maar de enige meeting die er voor vandaag nog op stond is inmiddels geannuleerd. Dus eigenlijk begint de vakantie nu gewoon. Behalve dat mijn werklaptop nog aan staat.
ik was zo in shock op dat moment want tegelijkertijd was ik op weg omdat stiefmonster mij had opgedragen bepaalde papieren uit hun huis te halen die ik niet kon vinden dus daar had ik stress over en toen mijn ex baas dat zei heb ik niet beseft wat hij op dat moment nou echt zei.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow.Dan had ik misschien wel op staande voet ontslag genomen
Wat?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Nou wel. Ze zijn daar niet om tuinbonen te plukken lijkt me. Ze zijn daar per definitie omdat ze wat mankerenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
En in een ziekenhuis. je weet niet wat mensen daar doen he...
ik heb heel begripvol gereageert , dat ik begreep dat het lastig was met werk en zoquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik had zo iemand echt finaal de tering gescholden.
[..]
Dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Als je die dag krokant en goed op smaak was, had je ‘m waarschijnlijk ook wat verwensingen toegevoegd?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb heel begripvol gereageert , dat ik begreep dat het lastig was met werk en zo
maar was op dat moment niet mijzelf
dat denk ik wel maar was zo in shock om wat hij zei en tegelijkertijd had ik net stiefmonster aan de lijn gehad dus complete stressquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je die dag krokant en goed op smaak was, had je ‘m waarschijnlijk ook wat verwensingen toegevoegd?
Ja, helaas welquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik wel maar was zo in shock om wat hij zei en tegelijkertijd had ik net stiefmonster aan de lijn gehad dus complete stress![]()
nou goedsommige mensen zijn gewoon echt naar
Nee, die kerel kan niet aan jou zien of jij daar terecht staat. In dit geval was het dankzij stiefmoeder, maar er zijn er best wel heel veel die prima een stukje kunnen lopen en toch terecht zo'n kaart hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het was gewoon echt het verkeerde moment ook van die man om er wat van te zeggen want mijn stresslevel zal op 100% en dan ook niet eerst kijken of hij die kaart ziet liggen ofzo. En in een ziekenhuis. je weet niet wat mensen daar doen he...
Ze wist ook wel dat ze bij mij uit de buurt moest blijven.Op een gegeven moment vroeg ze wel waarom ik niet tegen haar sprak.Mijn antwoord was dat ik daar geen behoefte aan had.quote:
Dat is toch logisch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb heel begripvol gereageert , dat ik begreep dat het lastig was met werk en zo
maar was op dat moment niet mijzelf
Naar mensquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wist ook wel dat ze bij mij uit de buurt moest blijven.Op een gegeven moment vroeg ze wel waarom ik niet tegen haar sprak.Mijn antwoord was dat ik daar geen behoefte aan had.
Saillant detail ook,bij mijn moeders uitvaart liet ze haar dochter een krans maken ã raison 200 euro.Bij mijn vaders uitvaart hebben we daar vriendelijk voor bedankt en kwamen er 3 kransen zelfgemaakt helemaal voor niks.
Heb je nog iets gedaan naderhand? Een klacht ingediend?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wist ook wel dat ze bij mij uit de buurt moest blijven.Op een gegeven moment vroeg ze wel waarom ik niet tegen haar sprak.Mijn antwoord was dat ik daar geen behoefte aan had.
Saillant detail ook,bij mijn moeders uitvaart liet ze haar dochter een krans maken ã raison 200 euro.Bij mijn vaders uitvaart hebben we daar vriendelijk voor bedankt en kwamen er 3 kransen zelfgemaakt helemaal voor niks.
Het zit me ook nog steeds hoog.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar menstotaal niet geschikt voor dat vak dan ook
![]()
het draaiboek ligt klaar
Wel over gehad,maar het heeft weinig zin.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog iets gedaan naderhand? Een klacht ingediend?
ja dat snap ikquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zit me ook nog steeds hoog.
[..]
Wel over gehad,maar het heeft weinig zin.
Het mooie is dat we als broers en zussen alles zelf hebben gedaan.Ik hoop dat heit en mem daar trots op zijn.quote:
ik heb vanochtend gewoon hallotjes gezegd hoorquote:
Oh dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie is dat we als broers en zussen alles zelf hebben gedaan.Ik hoop dat heit en mem daar trots op zijn.
Daar ben je.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vanochtend gewoon hallotjes gezegd hoor
Hey vetrolquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vanochtend gewoon hallotjes gezegd hoor
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het het nog steeds slecht hebben dat toen mijn broertje de uitvaartbegeleidster belde dat mijn vader was overleden haar reactie was: " Ja ,nu zijn jullie wees."
Verhaal van een kennis. Vader was overleden dus vrij genomen, belt die leidinggevende dat ze toch wel erg veel mensen tekort komen en of die niet alsnog even wat uurtjes kon werken “want hij was nu toch al dood”quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Ongelovelijke horken, zulke bazen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verhaal van een kennis. Vader was overleden dus vrij genomen, belt die leidinggevende dat ze toch wel erg veel mensen tekort komen en of die niet alsnog even wat uurtjes kon werken “want hij was nu toch al dood”
Gefeliciteerd met je kwartje winst morgenquote:
Ja bizar he, hoe zulke mensen kunnen denkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verhaal van een kennis. Vader was overleden dus vrij genomen, belt die leidinggevende dat ze toch wel erg veel mensen tekort komen en of die niet alsnog even wat uurtjes kon werken “want hij was nu toch al dood”
Quotering was 2, 25 en ik kreeg een free bet. Toch weer een kratje bierquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kwartje winst morgen
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Als feyenoord verliestquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Quotering was 2, 25 en ik kreeg een free bet. Toch weer een kratje bier
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ja die zelfde werkgever wilde 1 collega ook geen vrij geven voor de begrafenis van haar vader want dat viel samen met de officiële openingsdag.
Ze heeft in de ochtend een paar uurtjes gewerkt en is toen daarna naar de begrafenis van haar vader gegaan
mja ik ben er nog wel even blijven werken, maar hij werd steeds raarder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:48 schreef Karzai het volgende:
En meteen een andere baan zoeken in de tussentijd
Gristus.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ja die zelfde werkgever wilde 1 collega ook geen vrij geven voor de begrafenis van haar vader want dat viel samen met de officiële openingsdag.
Ze heeft in de ochtend een paar uurtjes gewerkt en is toen daarna naar de begrafenis van haar vader gegaan
En mensen doen het ook nog, uit goedheid of omdat ze hart voor de zaak hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
nee niet echt maar dat kwam door hem.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond je het leuk om bedrijfsbal te zijn?
ja of bang ook hun werk te verliezen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En mensen doen het ook nog, uit goedheid of omdat ze hart voor de zaak hebben.
Ja zo loopt het gesprek even. Soms tijd voor luchtige verhalen maar er is ook ruimte voor minder leuke dingen.quote:
ja of omdat ze gewoon flabbergasted zijn en geen tijd / zin / energie hebben om te gaan nadenken of ze even hun baan op het spel moeten gaan zetten. En het slechte is: werkgevers weten dat en maken daar dus vrolijk misbruik van.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En mensen doen het ook nog, uit goedheid of omdat ze hart voor de zaak hebben.
Dit vooral denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of bang ook hun werk te verliezen.
Ja, job hoppen doe je niet zo snel, dus inderdaad kan dit zo gebeuren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of omdat ze gewoon flabbergasted zijn en geen tijd / zin / energie hebben om te gaan nadenken of ze even hun baan op het spel moeten gaan zetten. En het slechte is: werkgevers weten dat en maken daar dus vrolijk misbruik van.
Dat mag. Kom later wel terug.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zo loopt het gesprek even. Soms tijd voor luchtige verhalen maar er is ook ruimte voor minder leuke dingen.
We kregen oko steeds meer dingen niet geleverd omdat de rekeningen niet werden betaald dus denk dat het wel flink is mis gegaan met die man.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit vooral denk ik.
Ik hoop dat zulke mensen nu lekker met de handen in het haar zitten omdat iedereen wegloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |