Deze is fijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind veel platen live ook beter klinken dan wanneer je ze droog door je speakertjes draait.
Vandaar ook mijn grotere voorliefde voor draaien dan produceren
14 leerlingen dood!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
kinderen neergeschoten op basisschool in Texas
![]()
The fuck is wrong with this world
niet in de juiste vibe voor nuquote:
Te wild zekerquote:
mwha, heeft toch een vinger te pakken..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha
Hey domme leeuw https://www.dumpert.nl/item/100031397_fbf5fb9b
quote:"The Management and Staff here at Jamaica Zoo wishes to reassure the public that we pride ourselves on the love, care and professional treatment our animals receive," officials said in a statement released on Sunday.
Oh moderne hardstyle, daar kan ik niet zoveel meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh nee, het ticket me ook niet
Nu een setje van da tweekaz op staan
ja ik ben sowieso veel meer van het melodische werk.. of er moeten goede 'lagen' ofzo in zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moderne hardstyle, daar kan ik niet zoveel mee
Dire straightsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ben sowieso veel meer van het melodische werk.. of er moeten goede 'lagen' ofzo in zitten
Sowieso Scot Projectquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
dit is ook zo'n plaat die je live moet horen trouwens
Yoji is een held.. Door die excentrieke rijstplukker eigenlijk de hardstyle echt gaan waarderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso Scot Project
Yoji Biomehanika ook trouwens, die heb ik nog op In Qontrol live gezien, toen gooide die ook deze bazenplaat er op
IK - X-Bass (Yoji Biomehanika with MC Magika Hardstyle Remix)
Blijft wel een goede om even een climax in je set te bouwen.. zit beetje te puzzelen wat ik hierop er in zou gooienquote:
Vraag je je dat nu pas afquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
kinderen neergeschoten op basisschool in Texas
![]()
The fuck is wrong with this world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |