daarom schieten ze elkaar daar helemaal de moederquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenToch weer 2:31 zonlicht erbij vandaag
Weer een Haagsvrij dagje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
de DDR is er niks bijLekker mekaar drbij lappen allen
Mag ook wel eens,ik las mee over hoe het afgelopen zondag ging.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan verwacht ik niet veel drukte op werk :p
Daarom zijn ze ook zo tegen abortus, omdat ze anders niks meer hebben om overhoop te knallenquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom schieten ze elkaar daar helemaal de moeder
Jawel. Maar het is een ergernis, die foutparkeerders.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een Haagsvrij dagje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zo tegen abortus, omdat ze anders niks meer hebben om overhoop te knallen
Dat dacht die tattoo artiest vast ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
oh schrijf het verkeerd. nou ja toch stom voetbal
Het is daar nu altijd te druk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ook wel eens,ik las mee over hoe het afgelopen zondag ging.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dacht die tattoo artiest vast ook.
Ja hontestrond ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is een ergernis, die foutparkeerders.
Zo jammer is dat.quote:
ja Texas dus, waar we het net over haddenquote:
ohh Dacht dat je dat al wist toen we er grapjes over maaktequote:Op woensdag 25 mei 2022 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Texas dus, waar we het net over hadden
Ik schrok al even dat er weer iets anders was.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Texas dus, waar we het net over hadden
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh Dacht dat je dat al wist toen we er grapjes over maakte
Nee ik was retardedquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schrok al even dat er weer iets anders was.
Een Duitser van zijn fiets schieten telt ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Bij aanslag denk ik ergens aan een opgeblazen trein ofzo.
Eh, deze pik ik nog, mits de check en training een beetje solide is. Blijf gewoon van die parkeerplaatsen af met je barrel en loop die twee stappen extra.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een Haagsvrij dagje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |