SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Nu.quote:
zo kansloos dat volkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, het gaat al redelijk fout. Ik las al iets over een gewonde Albaan en 200 Feyenoorders in gevecht met de politie.![]()
[ twitter ]
ik zeg met scherp schietenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, het gaat al redelijk fout. Ik las al iets over een gewonde Albaan en 200 Feyenoorders in gevecht met de politie.![]()
[ twitter ]
En dan zeggen ze bij Beau dat het er zo gemoedelijk en gezellig aan toe gaat daarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Luie mensen ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Toevallig in beide gevallen in verband met een voetbalclub, ik zie ergens iets van een overeenkomst ...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
al konden die inteeltlieden in den haag er ook wel wat van
Zijn er al 6 vanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik kijk ze alle zes regelmatig
Die derde vind ik de beste
Aww!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je haar moet bellen en zeggen dat je van haar houdt
EttooftheCaribbeanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik kijk ze alle zes regelmatig
Die derde vind ik de beste
Nah, als er tienduizenden mensen zijn, kan dat natuurlijk wel de sfeer in het algemeen zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeggen ze bij Beau dat het er zo gemoedelijk en gezellig aan toe gaat daar
Achterlijk kutvolk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk heb je die telephone Remix nog eens?
Als je maar niet net als dud0r gelijk gaat lopen stuiteren voor een UIquote:
Ja, hersenloos volk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Achterlijk kutvolk.Lijkt ook of er gewoon iemand op de grond ligt.
Whehe, die loopt nog steeds met jouw UI rond.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je maar niet net als dud0r gelijk gaat lopen stuiteren voor een UI
Ja ik heb die plaat op een andere manier leren kennen, uit een makina liveset, zo los is het toch andersquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm nee tickelt me ook niet op een funny place
vind veel platen live ook beter klinken dan wanneer je ze droog door je speakertjes draait.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb die plaat op een andere manier leren kennen, uit een makina liveset, zo los is het toch anders
you can say that again:quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
kinderen neergeschoten op basisschool in Texas
![]()
The fuck is wrong with this world
Deze is fijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind veel platen live ook beter klinken dan wanneer je ze droog door je speakertjes draait.
Vandaar ook mijn grotere voorliefde voor draaien dan produceren
14 leerlingen dood!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
niet in de juiste vibe voor nuquote:
Te wild zekerquote:
mwha, heeft toch een vinger te pakken..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha
Hey domme leeuw https://www.dumpert.nl/item/100031397_fbf5fb9b
quote:"The Management and Staff here at Jamaica Zoo wishes to reassure the public that we pride ourselves on the love, care and professional treatment our animals receive," officials said in a statement released on Sunday.
Oh moderne hardstyle, daar kan ik niet zoveel meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh nee, het ticket me ook niet
Nu een setje van da tweekaz op staan
ja ik ben sowieso veel meer van het melodische werk.. of er moeten goede 'lagen' ofzo in zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moderne hardstyle, daar kan ik niet zoveel mee
Dire straightsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ben sowieso veel meer van het melodische werk.. of er moeten goede 'lagen' ofzo in zitten
Sowieso Scot Projectquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
dit is ook zo'n plaat die je live moet horen trouwens
Yoji is een held.. Door die excentrieke rijstplukker eigenlijk de hardstyle echt gaan waarderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso Scot Project
Yoji Biomehanika ook trouwens, die heb ik nog op In Qontrol live gezien, toen gooide die ook deze bazenplaat er op
IK - X-Bass (Yoji Biomehanika with MC Magika Hardstyle Remix)
Blijft wel een goede om even een climax in je set te bouwen.. zit beetje te puzzelen wat ik hierop er in zou gooienquote:
Vraag je je dat nu pas afquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
quote:
ik las dat het het zwaarst bewapende samenleving ter wereld is, iets van 200 miljoen wapens op 300 miljoen inwoners ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ziek land is het ook. Al verwacht ik dat we dat soort dingen hier ook nog wel gaan meemaken
Gelukkig is het hier nog wat lastiger om aan een vuurwapen te komen.
Om nu een heel land te veroordelen op basis van de acties van één individu?quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:49 schreef kwiwi het volgende:
Ziek land is het ook. Al verwacht ik dat we dat soort dingen hier ook nog wel gaan meemaken
Gelukkig is het hier nog wat lastiger om aan een vuurwapen te komen.
probleem is dat het niet 1 individu is, maar vele indiviuen..quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Om nu een heel land te veroordelen op basis van de acties van één individu?
Maar goed, in Nederland hebben we ook al zoiets meegemaakt.
quote:By the end of 2019 there were 417 mass shootings, by the end of 2020, there had been 611, and by the end of 2021, 693, according to the Gun Violence Archive.[35] B
quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:46 schreef mschol het volgende:
probleem is dat het niet 1 individu is, maar vele indiviuen..
[..]
Daarbij heeft Amerika 330 miljoen inwoners, waar wij er 'maar' 17 miljoen hebben. En dan zijn wapens hier ook nog eens illegaal...quote:Elke dag twee schietpartijen in Nederland, politie laat aanpak vuurwapens versloffen
In Nederland zijn er gemiddeld twee schietincidenten per dag. Bijna iedere dag belandt er iemand met schotwonden in het ziekenhuis. Steeds vaker raken schietende criminelen onschuldige burgers.
https://www.ad.nl/binnenl(...)versloffen~a32cf0c5/
schietpartij is imho niet gelijk aan een mass shootingquote:Op woensdag 25 mei 2022 06:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Daarbij heeft Amerika 330 miljoen inwoners, waar wij er 'maar' 17 miljoen hebben. En dan zijn wapens hier ook nog eens illegaal...
Joh?quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
schietpartij is imho niet gelijk aan een mass shooting
schietpartij is, naast dat het ook bende geweld meetelt enzo, iets waar 1 of2 doden/gewonden vallen
mass shooting is een ding waarbij altijd vele (zeg even meer dan 5 ofzo) gewonden of doden vallen
denk dat je wel rekening moet houden met zon verschil want een schiet partij zoals jij die bedoeld zal nog veel vaker voorkomen in de US
klinkt als de ganzenkolonie hierquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:46 schreef kwiwi het volgende:
Stond net even op het balkon, zie ik een kip op de stoep rondlopen, en vervolgens netjes het zebrapad oversteken en auto's stoppenDie zal wel een succesvolle ontsnappingspoging gedaan hebben ergens.
jij doet alsof het zoveel is, ik verduidelijk dat er een verschil is tussen de 2,en het dus niet echt te vergelijken vakt ip die manierquote:
tuurlijk maakt dat niet uit, kans dat hier gebeurd is echter vele malen kleinerquote:Verder maakt het natuurlijk geen reet uit of jij die kogel door je kop krijgt vanwege een schietpartij of mass shooting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |