SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Nu.quote:
zo kansloos dat volkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, het gaat al redelijk fout. Ik las al iets over een gewonde Albaan en 200 Feyenoorders in gevecht met de politie.![]()
[ twitter ]
ik zeg met scherp schietenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, het gaat al redelijk fout. Ik las al iets over een gewonde Albaan en 200 Feyenoorders in gevecht met de politie.![]()
[ twitter ]
En dan zeggen ze bij Beau dat het er zo gemoedelijk en gezellig aan toe gaat daarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Luie mensen ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Toevallig in beide gevallen in verband met een voetbalclub, ik zie ergens iets van een overeenkomst ...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
al konden die inteeltlieden in den haag er ook wel wat van
Zijn er al 6 vanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik kijk ze alle zes regelmatig
Die derde vind ik de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |