SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Nu.quote:
zo kansloos dat volkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, het gaat al redelijk fout. Ik las al iets over een gewonde Albaan en 200 Feyenoorders in gevecht met de politie.![]()
[ twitter ]
ik zeg met scherp schietenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, het gaat al redelijk fout. Ik las al iets over een gewonde Albaan en 200 Feyenoorders in gevecht met de politie.![]()
[ twitter ]
En dan zeggen ze bij Beau dat het er zo gemoedelijk en gezellig aan toe gaat daarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Luie mensen ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Toevallig in beide gevallen in verband met een voetbalclub, ik zie ergens iets van een overeenkomst ...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
al konden die inteeltlieden in den haag er ook wel wat van
Zijn er al 6 vanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik kijk ze alle zes regelmatig
Die derde vind ik de beste
Aww!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je haar moet bellen en zeggen dat je van haar houdt
EttooftheCaribbeanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik kijk ze alle zes regelmatig
Die derde vind ik de beste
Nah, als er tienduizenden mensen zijn, kan dat natuurlijk wel de sfeer in het algemeen zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeggen ze bij Beau dat het er zo gemoedelijk en gezellig aan toe gaat daar
Achterlijk kutvolk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk heb je die telephone Remix nog eens?
Als je maar niet net als dud0r gelijk gaat lopen stuiteren voor een UIquote:
Ja, hersenloos volk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Achterlijk kutvolk.Lijkt ook of er gewoon iemand op de grond ligt.
Whehe, die loopt nog steeds met jouw UI rond.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je maar niet net als dud0r gelijk gaat lopen stuiteren voor een UI
Ja ik heb die plaat op een andere manier leren kennen, uit een makina liveset, zo los is het toch andersquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm nee tickelt me ook niet op een funny place
vind veel platen live ook beter klinken dan wanneer je ze droog door je speakertjes draait.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb die plaat op een andere manier leren kennen, uit een makina liveset, zo los is het toch anders
you can say that again:quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
kinderen neergeschoten op basisschool in Texas
![]()
The fuck is wrong with this world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |